Oktoberlis 2023

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Chavva
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 09:18
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von Chavva »

Ich han am Montag i de Praxis aglüte und weg de Schmierbluetige verzellt. Da hät mer mini FÄ na am gliche Nami en Termin geh. Ha min Ma dörfe debi ha. Ich ha ja im Spital-Notfall scho e intakti SS dörfe gseh. Und jetzt isch mini FÄ am schalle und schalle und findet nüt. Mir händ all drü d Luft aghalte. Und denn hät sie am oberste Rand denn endlich d Fruchtblase gfunde. Hät sich also guet versteckt. Sie isch mindestens so erliechteret gsi wie mir. Ich behaupte, sie und s Praxisteam wünsched euis nur s beste. Gönd all voll mit und hoffed, dases dasmal guet chunnt. D FÄ hät sich mega Zit gno und au gseit, das mir de Termin am 20.2. trotzdem sölled wahrneh. Und ich chöng jedi Wuche verbi cho zum schalle, wenn mir das hilft. Ja natürlich gern!
Ich werde trotzdem vo Termin zu Termin bibbere, mich freue, denn wieder bibbere. Kenne das vo mir.
Sohn 01/2020
Sternchen 09/2021

Zinta
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 17. Feb 2023, 05:02
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von Zinta »

Hallo zäme 🤗
Ich han am 28.01. positiv testet und freu mir riesig, nach 3 Jahr Kinderwunsch dörfe diä Reis z'go. Es isch mini 1. Schwangerschaft. Im Moment bini i de 8 SWW und han am 20.02. denn min 1. Termin bi minere Ärztin (a mim Geburtstag 🤞).
Einersiits freu mi mega druuf, anderersiits schwingt au chli Angst mit, öb würkli alles au guet isch. Nach so langer Ziit uuf und ab mit Kinderwunsch, macht mer sich doch einigi Sorgä.
Im Momänt gahts mer sowiit guet, han eifach immer wieder es Ziäh und en Druck im Buuch und sitt gester chömmet au no Ruggeschmerze hinzue. Leider hani au sit 2 Täg bründlichä Usfluss, was mi beunruhigt. Und z'Internet isch da mängisch nöd so ä Hilf zum sich beruhigä. 🙈 Aber bi froh, ruckt de Arzttermin nöcher.
Da ich no kei persönlichi Nachrichtä verschickä chan, schriebis gern da inä: ich wär sehr gern binere Whatsapp Gruppe derbi. 🤗 Freu mi uf e Usduusch mit üch!

Smirii
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 17. Feb 2023, 07:43
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von Smirii »

Hallo zäme
Ich han sit dere Woche au en positive Test :D be mir sinds 5+1 ond de 1. FA Termin hani erscht am 7. März. Goht aso no lang.. es esch mini 1. SS ond drom wördi mi sehr über en Ustusch freue :)

Benutzeravatar
shaeni
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: So 17. Mai 2020, 14:48
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von shaeni »

So schön wi d Gruppe wachst :)
@ Zinta: i drücke fest d Dümme, dass am Mäntig aues guet isch!

D WhatsApp Gruppe isch ersteut, chöitnech aso gärn bi mir mäude sobaud der chöit Nachrichte schriebe :)

Benutzeravatar
shaeni
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: So 17. Mai 2020, 14:48
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von shaeni »

Huhu nomau :)
Evtl. chömeter o mit däm Link id WhatsApp Gruppe ine:
Zuletzt geändert von shaeni am Do 30. Nov 2023, 21:17, insgesamt 1-mal geändert.

Kiko
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 3. Feb 2023, 18:23
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von Kiko »

Hallo zämä
Ich bin i de 8 wuche schwanger mit minere erst Schwangerschaft. 🥰 am Mentig 20.02 hani min ersti Untersuech.
Ich gsell mich au gern bi de Whatsapp Gruppe mit und freu mich uf en ustusch mit üch. 😊
Wünsche üch no en schöne Abig

cor9na
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Sa 21. Jan 2023, 15:57
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von cor9na »

Sali zämme

Leider gad bi mir de Linke nöd fürs WahtsAPP.
Muss nachli warte und Beiträge erfasse 🙃
Momentan gönd Wuchene für mich ewig, chans chum erwarte im Gschäft endlich chöne säge dasi Schwanger bi. I bi Pöstlerin und teilwis isches scho asträngend nüt de gliche zdue. Muss alig chli me Pause mache. Wie gats eu so bim schafe?

Linnie
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: So 19. Feb 2023, 19:55
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von Linnie »

De Link isch bi mir vorig gange. Bim schaffe gahts mer sowiit no guet, bin eifach sehr müed und würs sehr gern allne verzelle. Aber mir warted bis zu de 12. SSW. Ich wünsch eu en schöne Sunntigabig.

okt052023
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Do 23. Feb 2023, 18:08
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von okt052023 »

Hallo zusammen

Ich bin in der 8. Woche schwanger, zum ersten Mal. Bin wahrscheinlich mit 38 etwas älter als der Durschschnitt 😁, mir geht es aber ähnlich wie vielen von euch: schwebe zwischen Freude und Angst im Moment. Bei uns ist es ein ICSI-Kind nach 2 Jahren erfolglosen Versuchen, inkl. Inseminationen. Deswegen drücken wir uns selber ganz fest die Daumen dass sich das kleine Embryo gesund weiterentwickelt. Wegen der etwas unüblicheren Art & Weise wie es zu der SS kam hab ich schon 2 US hinter mir, bei der letzten durften wir sogar das Herz schon hören. Mir geht es relativ gut, bin aber extrem müde - das Englische 'exhausted' passt da wirklich fast besser dazu.

Ich bin schon mal ganz frech der whatsapp-Gruppe beigetreten, hoffe dies ist ok. Ich bin erst 2015 in die Schweiz gezogen und würde mich über den Austausch in der Gruppe freuen (Deutsch ist leider nicht meine Muttersprache, also komische Formulierungen schon mal entschuldigen... 😅)

JasiLu84
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mo 27. Feb 2023, 23:44
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von JasiLu84 »

Guete Obig mitenand,
Ich bin grad 5 w+6 schwanger (GT isch 24.10), s'erschte mol sit 2 johr und nach 4 fehlgeburte, vo welne die leschti e missed abortion gsi wo het müesse medizinisch (curette) entfernt werde. Leider het das mini Gebährmuetter beschädgit was zu Vernarbige gführt het. Die hemmer end 2021 vomne Spezialischt entfefne loh und mini Gebährmuetter isch wieder intakt.

Ich wohne sit 6 johr in England (min Ma isch vo do) chume aber vom Thurgau. I vertraue no immer meh ufd Schwiizer medizin und was dSchwiizerinne ide Schwangerschaft beachte. Swissmom isch eini vo de wenige Forums/website wo eim nöd die ganz ziit panik mached, wenn me nach Antworte suecht.
Wie ihr eu chönd vostellen han ich sehr Angscht dass au die Schwangerschaft inre Fehlgeburt endet, obwohl sich die Schwangerschaft irgendwie andersch afühlt.
Ich han zum erschte mol Iinischtigbluetige und -schmerze gha. Ich muess wahnsinnig viel ufs WC und bin schneller erschöpft. Mini Bruschtwarze sind chli empfindlicher als sus aber jetzt nöd übermässig schmerzhaft. Schlecht isch mir nöd aber da erwart ich au nöd da mis Mami und mini Schwöschter au nie Mörgeübelkeit gha hend.
Ich han min erschte Scan am 11.3., a mim Ma und min 10 jöhrige Kennelern-Jubiläum. Mir hoffed natürlich das es es guets Omen isch.
Liebi grüess Jasmin

thisisme_86
Member
Beiträge: 105
Registriert: Fr 2. Okt 2020, 19:52
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von thisisme_86 »

Hallo zusammen

Wir sind auch bei den Oktoberlis. Hatte heute bereits den 2ten US, der erste war bei 6+6 noch in der Kiwu-Klinik, da kryo. Es ist unser zweites Kind, das erste ist juni 21 geboren. Wir sind aus dem kanton zürich.

Gibt es schon eine facebook gruppe?

elisaba
Newbie
Beiträge: 19
Registriert: Di 10. Jan 2017, 06:35
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von elisaba »

Hallo ihr Lieben!

Ich bin schwanger mit meinem zweiten Kind. ET ist der 30. Oktober. :)
Mein erstes Kind ist bereits 5 Jahre alt.

Habe am Montag dem 20. März meinen ersten Untersuch. Hoffe es ist alles gut. Vor ca. 4 Jahren habe ich bereits eines verloren.

Ich trete gerne der Whatsapp Gruppe hinzu und wäre auch bei einer Facebookgruppe dabei.

Liebe Grüsse

Josila
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Sa 18. Mär 2023, 17:51
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von Josila »

Hallo mini Liebe :)
Meld mich jez au mal. Han afangs Februar positiv testet und bin i de 13 +2 SSW, isch mini ersti Schwangerschaft und uh freudig aber au chli nervös :)
Freu mi mega uf de jstuusch da und wirde mich gern au de Whatsappgruppe ahschlüsse
Liebs Grüessli

milo111994
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Mo 20. Mär 2023, 11:57
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von milo111994 »

Hallo zäme,
Ich bi sitem Januar positiv testet und üses chlises eunder sötti am 01.10.23 uf d'wält cho. Würd mi meega froie, wenn ich mich chönd euch ahschlüsse.

Liebi Grüess unde schöne Sunntig, Michelle😊

Steibi88
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 7. Apr 2023, 08:39
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von Steibi88 »

Guten Morgen, ich wäre auch gerne in der Whatsapp Gruppe. Bin SSW 14+4 und ET ist1.10. :)

Wir freuen uns auf unser 1.Wunder. Frohe Ostern euch allen.

thisisme_86
Member
Beiträge: 105
Registriert: Fr 2. Okt 2020, 19:52
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von thisisme_86 »

Schade, dass hier nichts läuft...

elisaba
Newbie
Beiträge: 19
Registriert: Di 10. Jan 2017, 06:35
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von elisaba »

Hallihallo thisisme_86 :)
Ja, hier läuft leider nichts.
Wir haben eine Whatsapp Gruppe.
Möchtest du da dabei sein?
Eine Facebookgruppe haben wir leider nicht..
Liebe Grüsse

thisisme_86
Member
Beiträge: 105
Registriert: Fr 2. Okt 2020, 19:52
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von thisisme_86 »

elisaba hat geschrieben: Do 27. Apr 2023, 08:58 Hallihallo thisisme_86 :)
Ja, hier läuft leider nichts.
Wir haben eine Whatsapp Gruppe.
Möchtest du da dabei sein?
Eine Facebookgruppe haben wir leider nicht..
Liebe Grüsse
WhatsApp lieber nicht danke. Mag solche gruppenchats sonst schon nicht so.. 🙃

dee23
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mo 1. Mai 2023, 08:44
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von dee23 »

Guten Morgen, ich wäre auch gerne in der Whatsapp Gruppe. Kann leider noch keine PNs schreiben :)
GT ist Mitte Oktober <3
Guten Wochenstart

EstherFlu
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mi 3. Mai 2023, 08:03
Geschlecht: weiblich

Re: Oktoberlis 2023

Beitrag von EstherFlu »

Hallo

Wir sind in SSW15 und es ist mein zweites Baby. Gerne würde ich in Eurer WhatsApp-Gruppe dabei sein. Nicht erschrecken, ich lebe in Spanien (bin Schweizerin) und habe daher eine +34 Nummer ;-)

Vielen Dank

Antworten