Kinderwunsch 22/23

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

bin jetzt selber 2 täg dihei glege, weils mir nöd guet gange isch (starki erkältig inkl. übelkeitsschüb). han di chli amix am morge id kita brocht und bi den wieder hei 🥴

jo i bi halt recht niedergschlage, müed, schlapp. heftigi fressattacke (schlimmer als bi de tochter 😅) und i schmöck eifach alles. im bus wirds mir den amix so richtig schlecht 😅🙈 jo bin ehrlichgseit no recht entspannt. bi de tochter bini scho nervös gsi 😅 aber jetzt wo "mers halt kennt" bini eher glasse. luege zwor scho druff was i esse aber nüme so strickt.
aber freue mi scho mega druf uf de ultraschall 🥰🥰🥰
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Jo kennas. Bim fründ hets agfanga, den dia kli a u erkältig und ez au no i. 😔 Und dabi hemer hüt mama papa tag. Sin ez aber glich go bruncha zweita und dia kli isch bim noni. Aber ez am nomi hemer zprogramm abgseit, und tüan ez no biz analiga.

Uh das mit allem schmecka das isch schu müahsam. Das kama jo leider eifach ni verhindera. 😳
Jo das kann mer no vorstella, eba ma kennts, den weiss ma was eim erwartet. Aber jo as isch schu a mega speziella moment wema den gseht was am entstoh isch😍

aacinr1124
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Mo 29. Aug 2022, 16:46
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von aacinr1124 »

Huch ich hab gar keine Benachrichtigung erhalten über neue Einträge und wollte mal gucken, ob noch was los ist. Da habt ihr ja beide ganz schön viel durchgemacht in den letzten Wochen.

Ich hoffe ihr und eure Familien seid langsam wieder fit, grade bei den Kleinen leidet man ja immer so mit. Bei mir ist "nur" der Mann krank daheim. Das ist zwar gelegentlich nervig weil ich auch nicht alles erledigt bekomme, aber er kann sich zumindest theoretisch um sich selber kümmern.
Dabei hab ich mich schon soooo auf die paar Tage sturmfrei gefreut, die grossen Kids sind diese Woche bei ihrem Papa und ich wollte ganz viel auf- und vorholen.
Zumindest werd ich diese Woche zum letzten Mal für dieses Jahr meine Tage bekommen, im Januar ruf ich dann in der empfohlenen Klinik an um einen Termin für ein Erstgespräch auszumachen. Bin schon total gespannt, wie sie dort dann die Zeitplanung handhaben und welche Untersuchungen alle nochmals gemacht werden müssen.

Zumindest die Ablenkung hat in den vergangenen Wochen sehr gut funktioniert, ich komm kaum nach mit all den Terminen und extra Schichten die ich arbeite.
Sorry also, dass ich mich so lange nicht gemeldet hab.

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

@aacinr1124
joah, wir sind so weit wieder auf dem damm ☺️ hab aktuell schwangerschaftsbedingt aber rechte verstopfungsprobleme... fange nun an (so fern ich daran denke) movicol zu nehmen. 😬 kenne ich von der ersten schwangerschaft nicht so..

aber bei euch scheint wohl das warten allmählich ein ende zu haben ☺️ hoffe für euch, dass ihr schnellstmöglich keinen termin fürs erstgespräch bekommt und dass es dann schneller vorwärts geht 🍀
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

oh man... hüt nomel es gspröch mit de chefin gha. zum glück isch no en wiitere mitarbeiter vo de GL debi gsi...
churz gseit wasi usem gspröch usegspürt ha: bi de chefin chunt d schwangerschaft alles andere als positiv übere im bezug au uf d situation im gschäft... 😐 s gspröch het mi so mitgnoh, dassi denoch rechti buchchrämpf becho ha, wo bis jetzt eigentlich ahhebet. zum glück chani jetzt nurno ligge. 😩
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Hallo Zusammen
Üseri kli isch wieder besser zweg zum glück und bi miar kunnts hoffentli au wieder. Zur erkältig ez no dmens. Bin dia letschta täg gra biz schlecht dra gsi psychisch. Freu mi uf wiahnacht und ufd feria. Han ez au dia täg denkt das vilicht no besser isch biz zit verstricha loh mit ama zweita kind. 😕 Het mi doch gra alles biz überforderet mit da zäh und alles. Aber jo ez mol wiahnachta abwarta. Pressant isches jo au ni. Aber bin so schu froh gsi hani ei kind kah woni mi han könna konzentriara.

@aacinr1124:jo ez isch zit schnell uma. Bin u gspannt wias bi eu den witergoht🍀 und hoffa fest dases dia richtig klinik isch wo eu begleita töff. Dina maa ischer woeder zweg? Meinsch müander nomol alli tests macha?

@mama21: puh harti kost mim gspröch, au wemas jo erahna het könna das ihra das ni gläga kunnt. Aber ihra sin jo e dhänd bunda. Oder was het si ez gseit? Aber gell bi diar isch ez soviel los hormonell denn isch au klar das di das mitnimmt. Wia gohts dr den ez? Sin buchkrämpf weniger worda? Lohn eifach au alli gfühl zia, das isch amigs no wichtig zums verarbeita.

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

@serrali86
mit gohts aktuell psychisch au nöd grad soo guet. ich han dur de hormonwirrwarr richtigi wuetahfäll wege nünt. 😩 bin echt wie es monster.. schreie die chli ah, obwohl is gar nöd wott und denn brüelli weils mir wegem schreie scheisse goht... bi froh wenn d schwangerschaft dure isch... i hoffe dass sich de hormonhushalt sich wieder ihpendlet..
buchchrämpf sind do den am obig wieder weggange buz über d nacht verschwunde. joah es passt ihre halt überhaupt nöd, und sie meint i mösi mir halt trotzdem überlegge s pensum (aktuell 50%) z reduziere. aber da chani eifach nöd. wenni den länger fähl, spötestens im muetterschaftsurlaub hani grad mol 80% vom lohn. also 80% vo mine 50%. wär no einigermasse tragbar, wird den eifach uf s eine oder andere möse verzichte. aber 80% vo 40% denn z ha, wär unterem existenzminimum.. da chani eifach nöd.. 😩
naja,... was d psyche ahgoht: i wirds am mittwuch bim erste termin ahspreche und sust muessi mir anderwiitig hilf holle. so chas mit mir nöd wiiter goh... i lieb mini tochter und will sie nöd ahschreihe... 😭 sie weiss jo gar nonig was i mir vorgoht und wirds mir nöd chöne verzeihe..
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Oje du armi... Dia hormon. Schu verruckt was dia mit einem machen. 😕 Aber vilicht isch ez eifach au alles gra biz viel dass gra so reagiarsch dinera tochter gegaüber. Vilicht wirds jo au schu mol biz besser wenn denn dr erst FA termin kah hesch.
Aber kann dini chefin den do druf bestoh das du reduziarsch? Oder was kann si macha wenn du damit ni iverstanda bisch? Hol dr do eifach jeglichi hilf wo kasch dases für di so guat wia nu möglich usakunnt. 🍀

Miar hen betreuig so dass i 60 schaffa, dr fründ au und 1 tag luagen dnanis abwechslend. Ez wenns indr buda vum fründ aber daser wieder meh schafft. Am liabsta mäntig nomi no und fritig morga. Aber also das kunnt mer ni ind tüta. Dia kli do immer halbtags umareicha das goht ni. Ez müamer mol luaga was für üs stimmt und wiamer das macha wenn. So a scheiss... As isch ez so super ganga aso wiamers kah hen😕

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

Ohje.. jo mengmol hend chefe scho z gfühl, sie chönd eim grad so wölle ihsetze wies ne passt 🙄
ne, also mini chefin cha gar nünt mache.

uf kita möchtet ihr verzichte?
s erste johr isch üsi au dihei gsi, da ich kein kita fan gsi bin. mim fründ sini eltere hend den amix gluegt weni ha möse schaffe. aber 2,5 täg sind au chli viel worde. mit de kita simer jetzt alli mega z friede. sie het e so e gueti sozialkompetenz entwicklet ❤️
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Nei i bin ni grundsätzlich geg kita. aber so isch super ganga ez. Und si haltet au d nanis jung. 😂 I müasst mi mol informiara,aber i glauba dia meista kitas nämen kind nu mind. 2 tag und miar wetten si ez da nanis ni wegneh dia kli. Will bindig wos hen isch schu mega schön zum gseh. ❤️Eba ez het si jedes nani all 2 wucha a tag. Neu wär sus den jedes nani 1 tag pro wucha.
I wett au ni dass dr fründ 100 % go schaffa goht. Will i bin nu 60 am schaffa, will mers so glöst hen, liaber wäri nu 40. Aber do er au het wella zit mit ihra hanis so u schön gfunda. Weisch wia i meina? So hemer weniger geld, aber dafür het dia kli dr papa.
Aber au kita het vorteil.

aacinr1124
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Mo 29. Aug 2022, 16:46
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von aacinr1124 »

@Mama21 ohje das hört sich stressig an mit deiner Chefin. Drück dir die Daumen, dass es sich bald beruhigt ❤️
Bin schon total gespannt, was du uns nach deinem Termin morgen berichten kannst!

@Serrali86 Wie schön, dass ihr das so aufgeteilt habt 🤩 Da wird sich bestimmt auch eine Lösung finden. Kann gut verstehen, dass du da nun etwas zurückhaltend bist, aber in den 9 Monaten die es danach ja eh noch dauert, passiert sooo viel und den idealen Zeitpunkt gibt es eh nicht.

Bei mir ist die letzte Runde nun vorbei, hab sie am Mittwoch bekommen - genau 10 Jahre nach meinem letzten positiven Test. Krass wie die Zeit verfliegt. Nun freu ich mich, wenn die Festtage und das Jahr endlich vorbei sind, damit ich anrufen kann. Musste mich beim Weihnachtsshopping in Holland schon voll zusammenreißen, um an den Babyabteilungen vorbeizulaufen 😅

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

Soooo Fraue...
Bin nun vom Termin zu hause.
Weiss garnicht wo angangen. Ich hatte schon die ganze zeit an komisches gefühl und hoffte, dass es nur ein Kind ist... Und wie Natur wollte: es werden zwillinge 😐
habe noch vor dem hinsetzen gesagt "hoffentlich kei zwilling". und sie het au no gmeint es segi echli e zwillings-saison... und was gsehni: zwei fruchtblose... bin i dem moment i träne usbroche...
aktuell warti grad bis min fründ cha pause mache, damit is ihm chan sege... weiss eifach nöd wie mir das noch de geburt söllet stämme... 3 chind... kita werde mir üs den gar nöd chöne leiste eso... bin grad mega dur de wind.. 😫
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

@Mama21: WOW so schöni News, herzlicha Glückwunsch! :) au wenn sichs bi diar no setza muass. i gratuliara eu vu herza zu dem Wunder. :)

Aber jo verstohn dr "schock" au. do gängtis miar glich. ma macht sich jo e schu gnuag gedanka wia wirds und au finanziell wiamas macht. und ez gra im Doppelpack. und i weiss beruhiga tuats eim ni, aber irgendwia gohts doch immer. vergiss das ni!

Hesch dina Fründ mittlerwil erreicha könna?

@aacinr1124: das stimmt, den perfekten Zeitpunkt gibt es nicht. :)
ja das ist so eine Sache mit dem Shopping bei so einer Vorfreude. ;) es ist auch alles so süss und winzig :)

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

Jo er het homeoffice, aber cha bi de arbeit ebe nöd gross rede.
aber wo er es päusli gmacht het, hanis ihm chöne sege. es isch zwor au für ihn en schock gsi, aber er freut sich 🥰 i glaub mittlerwile hemer üs beidi jetzt demit chöne abfinde 😅
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Het ez eifach so sölla si😍 as isch doch eifach a wunder ❤️

Hens was gseit wegem ET? Isch jo bi zwilling glaub tendenziell eher früahner? Muasch ez was beachta?

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

also ET het sie noch wie vor bim 7.8.23 beloh, aber wer weiss. i muess bereits stützstrümpf ahlegge wege krampfodere, au sölli meh chlineri häppli esse anstatt wenig grossi portione. de rest isch wie bi de erste ss. hoffe eifach uf kei ss-diabetes. aber werde demnöchst z ufgebot für de ersttrimester test becho und au termin für is trombosezenter in züri. jaaaa wird lustig 😅 risikoschwangerschaft wie sie im bilderbuech stoht 🙈
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Wuah dia doofa stützstrümpf 😳 aber immerhin isch winter. 😂
Aber jo egal wasma alles macha muass am schluss lohnt sichs, und dasmol gra doppelt 😍❤️

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

jo mega 🥰❤️ und so langsam chani mi demit abfinde, dass es zwilling sind und d vorfreud stiegt langsam ah. muess mir no überlegge wies mine eltere sege. sie wüsset no vo gar nünt. nöd mol dassi schwanger bin 😅 am 25.12. gömmer zu ihne. den erfahrets es
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Ach das isch doch au ganz normal dasma zerst biz "gschockt" isch. Und nocher molt ma sichs jo den us wias wird nd dfreud stigt. 😍
Zbesta wiahnachtsgschenkli überhaupt😍 muasch den verzella wias gseit hesch.

I wünscha diar und all dina liabsta schu mol wunderschöni wiahnacht, schöni stunda mit dinera familia und a ruahigi zit woner zema gnüssa könn❤️🕯️🌲

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

Ups, hatte bisschen stress die letzten tage 🙈 hoffe, ihr hattet ganz schöne festtage 🥰🎄
unsere tochter hat es riiichtig genossen und zum ersten mal selber auch päckli ausgepackt 🥰

gestern waren wir ja eben bei meinen eltern. meine grossmutter war auch da. alle waren sehr erfreut als sie das ultraschallbild sahen. aber auch schockiert, als ich dann dazu sagte, dass es zwillingen werden 😅🙈 "hauptsache beide gesund". aber im grunde alle sehr positiv 🥰
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Antworten