Dezemberlis 2022 😍

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Naataascha
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 18. Mär 2021, 14:21
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Naataascha »

Hallo zämä, i ha ou positiv testet am friti u ET wär 26.dez

I ha scho es kind das isch 8ti.
I ha grad nid dermit grächnet, jetzt hani ou fröit aber ou angst da i scho 35 worde bi das jahr😀

Gits do ou euteri?
Würd ou gärn i gruppe aber weiss nid wie🙈

Taenschi86
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mi 20. Apr 2022, 11:15
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Taenschi86 »

Naataascha hat geschrieben: So 24. Apr 2022, 19:59 Hallo zämä, i ha ou positiv testet am friti u ET wär 26.dez

I ha scho es kind das isch 8ti.
I ha grad nid dermit grächnet, jetzt hani ou fröit aber ou angst da i scho 35 worde bi das jahr😀

Gits do ou euteri?
Würd ou gärn i gruppe aber weiss nid wie🙈
Was heisst do älter?😅 also ich bin 36i und fühl mi no zemli jung muessi säge😉🤗 für mich isches die ersti SS🥰

Naataascha
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 18. Mär 2021, 14:21
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Naataascha »

Hoi😀
Jo mit euter meini auso nid bös :oops: sondern lut info euter füre schwangerschaft.fühle mi süsch ou no jung u knusprig 🤣

Wi wit bisch du de?

I darf am 19.mai erste mau go baby-tv luegä,zerst hani dänkt so spot aber isch äuä besser, de isch di schlimmsti zit scho fast düre. U we de öbis nid guet isch de weischme nid wenn dases gsi isch u hets ou no nie vorhär gseh.

Bi mim Sohn hani gar nie dänkt , dases nid guet chunt aber mi wird euter u dürs ganze internet listme ou viu u so wirds eim bewusster wasme füres glück het weme es gsunds bebe bechunt😍

Taenschi86
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mi 20. Apr 2022, 11:15
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Taenschi86 »

Naataascha hat geschrieben: Mo 25. Apr 2022, 15:30 Hoi😀
Jo mit euter meini auso nid bös :oops: sondern lut info euter füre schwangerschaft.fühle mi süsch ou no jung u knusprig 🤣

Wi wit bisch du de?

I darf am 19.mai erste mau go baby-tv luegä,zerst hani dänkt so spot aber isch äuä besser, de isch di schlimmsti zit scho fast düre. U we de öbis nid guet isch de weischme nid wenn dases gsi isch u hets ou no nie vorhär gseh.

Bi mim Sohn hani gar nie dänkt , dases nid guet chunt aber mi wird euter u dürs ganze internet listme ou viu u so wirds eim bewusster wasme füres glück het weme es gsunds bebe bechunt😍
Salii Natascha😊

Bin denk ned wörkli beleidigt gsi...isch mer scho klar das ich spoht dra bin mit Baby mache, isch bi mir au en lange beschwerliche Wäg gsi.
Ich dörf am 16.5. s'erste mol zur FA, bin scho mega gspannt und mag fast ned no drü Woche warte🙈 min ET gemäss Berechnig wär de 23.12. 😊
Ich goh eifach defo uus das alles guet isch...🤗 Sorge mache bringt ja nüd😃

Naataascha
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 18. Mär 2021, 14:21
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Naataascha »

Hallo

De isch jo guet🙈
Jo de hei mir fast glich i ha termin 2 täg später u ungersuechig 3täg spöter.

Jo bi ou froh weni dört gsi bi u weiss ob aues so isch wies muess. :lol:

Heit dirs scho öberem gseit?
Ig mire beste fründin😊

Schwirig aube zum gheim bhalte we eim lüt guet kennä😂

Taenschi86
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mi 20. Apr 2022, 11:15
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Taenschi86 »

Naataascha hat geschrieben: Di 26. Apr 2022, 13:32 Hallo

De isch jo guet🙈
Jo de hei mir fast glich i ha termin 2 täg später u ungersuechig 3täg spöter.

Jo bi ou froh weni dört gsi bi u weiss ob aues so isch wies muess. :lol:

Heit dirs scho öberem gseit?
Ig mire beste fründin😊

Schwirig aube zum gheim bhalte we eim lüt guet kennä😂

Mer händs no niemerem gseit bis jetzt, es isch selbst för mich no ned richtig griffbar ergendwie😊...aber bi mine beste Fründinne chani wahrschindli nöme lang ufs Muul hocke...die werded sowieso merke das ich kei Alkohol meh trinke😁

Celin
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: So 12. Dez 2021, 23:12
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Celin »

ManuM21 hat geschrieben: Sa 23. Apr 2022, 18:39 Hallo Zusammen,

Ich melde mich auch wieder mal. Ich hatte eine turbulente Zeit, da ich leider schon wieder eine Fehlgeburt in der 6ten Woche hatte. Mein Termin wäre am 30.11./01.12. gewesen, aber es sollte leider wieder nicht sein😭 Ist jetzt schon die 3. FG in folge in einem Jahr. Ich hoffe sehr das unser grosser Wunsch trotzdem noch in Erfüllung geht und wir geben nich auf…

Ich freue mich sehr für euch alle und wünsche euch allen eine tolle Schwangerschaft🥰

Ohhh jee das tuet mer de leid! Das chunnt sicher no guet. I ha gad dra dänkt, wini ds einte Forum ha verla, weui mis äbe ou verlore ha. Drücke euch gaanz fescht dDüme.

blaubeeri
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: So 12. Jan 2020, 19:57
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von blaubeeri »

Taenschi86 hat geschrieben: Mo 25. Apr 2022, 09:28
Naataascha hat geschrieben: So 24. Apr 2022, 19:59 Hallo zämä, i ha ou positiv testet am friti u ET wär 26.dez

I ha scho es kind das isch 8ti.
I ha grad nid dermit grächnet, jetzt hani ou fröit aber ou angst da i scho 35 worde bi das jahr😀

Gits do ou euteri?
Würd ou gärn i gruppe aber weiss nid wie🙈
Was heisst do älter?😅 also ich bin 36i und fühl mi no zemli jung muessi säge😉🤗 für mich isches die ersti SS🥰
Ich wirdä im September au 36gi und es isch au üses erstä 😍 Mier hend scho mega lang ä Kinderwunsch. Nach mega vielne Hormonbehandlige heds ez endlich klappet. Im 57. Zyklus. Termin isch am 24.12.

Benutzeravatar
LadyNemo
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Fr 21. Apr 2017, 12:56
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von LadyNemo »

-> FACEBOOK GRUPPE <-

Damit es wieder mal erwähnt ist, auch für jene, die neu dazu stossen:
Eine geheime Facebook-Gruppe Dezemberli 2022 ist erstellt. Wer gerne beitreten möchte, darf sich per Privatnachricht bei mir melden. ♥️🍀 (dazu auf meinen Benutzernamen klicken)
Zuletzt geändert von LadyNemo am Di 10. Mai 2022, 21:02, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
LadyNemo
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Fr 21. Apr 2017, 12:56
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von LadyNemo »

Mit immer grösseren Schritten gehen wir auf den vierten Monat zu - bald also etwas weniger „bangen“…
Wie geht es euch so? ♥️

Mir ist sooo extrem übel, wie ich es von den beiden vorherigen Schwangerschaften nicht kenne. Hab nun Kapseln erhalten, die machen es etwas erträglicher. Zudem melden sich meine ISG probleme, welche ich in der ersten Schwangerschaft hatte. Und müüüüüdeee bin ich 😅 Ansonsten geht es tiptop und ich freue mich auf den nächsten Termin am 25.05. 🤗

Naataascha
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 18. Mär 2021, 14:21
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Naataascha »

blaubeeri hat geschrieben: Sa 7. Mai 2022, 18:38
Taenschi86 hat geschrieben: Mo 25. Apr 2022, 09:28
Naataascha hat geschrieben: So 24. Apr 2022, 19:59 Hallo zämä, i ha ou positiv testet am friti u ET wär 26.dez

I ha scho es kind das isch 8ti.
I ha grad nid dermit grächnet, jetzt hani ou fröit aber ou angst da i scho 35 worde bi das jahr😀

Gits do ou euteri?
Würd ou gärn i gruppe aber weiss nid wie🙈
Was heisst do älter?😅 also ich bin 36i und fühl mi no zemli jung muessi säge😉🤗 für mich isches die ersti SS🥰
Ich wirdä im September au 36gi und es isch au üses erstä 😍 Mier hend scho mega lang ä Kinderwunsch. Nach mega vielne Hormonbehandlige heds ez endlich klappet. Im 57. Zyklus. Termin isch am 24.12.
Ou das isch e längi zit🙈

De wünsch i dir nur beste für die Schwangerschaft.gniesses😍😍

bütschggi
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Sa 16. Apr 2022, 16:35
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von bütschggi »

hallo, liebi Mamis ☀️

i freu mi zu eu dezuestosse chöne, mir freued üs uf üsses ersti, es dörf au es Dezemberli werde! 🥰 vo Herze gratulier i eu und wünsch allne e ufregendi wundervolli Ziit!

LadyNemo 🙃 i ha gseh, s‘git e Facebookgrüppli (und allefalls au e Whatsapp-Gruppe), magsch mir e Nochricht mache - i bring‘s leider nid ane, dir persönlich z‘schribe. Danke 🤗

Cowgirl86
Newbie
Beiträge: 31
Registriert: Di 20. Okt 2020, 04:36
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Cowgirl86 »

ManuM21 hat geschrieben: Sa 23. Apr 2022, 18:39 Hallo Zusammen,

Ich melde mich auch wieder mal. Ich hatte eine turbulente Zeit, da ich leider schon wieder eine Fehlgeburt in der 6ten Woche hatte. Mein Termin wäre am 30.11./01.12. gewesen, aber es sollte leider wieder nicht sein😭 Ist jetzt schon die 3. FG in folge in einem Jahr. Ich hoffe sehr das unser grosser Wunsch trotzdem noch in Erfüllung geht und wir geben nich auf…

Ich freue mich sehr für euch alle und wünsche euch allen eine tolle Schwangerschaft🥰
Das tut mir sehr leid. Ging mir leider am 9. April gleich.. habe es auch in der 6. SSW verloren, weshalb ich mich nicht mehr gemeldet habe obwohl ich den Thread erstellt habe.. jetzt durfte ich wieder positiv testen und hoffe es klappt. Wäre dann Februar :). Ich wünsche euch allen alles Gute!!

Gitaby
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mo 30. Mai 2022, 15:12

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Gitaby »

Hallo ihr Lieben!
Ich durfte ebenfalls Ende März positiv testen, ET ist der 6.12.
Ich würde sehe gerne in die Facebook Gruppe kommen, kann dir LadyNemo aber leidee keine Nachricht senden...

("Leider bist du nicht berechtigt, diese Funktion zu nutzen. Du hast dich vermutlich erst vor kurzem registriert und musst dich noch mehr an Diskussionen im Board beteiligen, damit du diese Funktion nutzen kannst.")

@LadyNemo , könntest du mir eine Nachricht schicken?
Liebe Grüsse und euch allen weiterhin alles Gute!

Sililiva
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Di 7. Feb 2017, 11:09
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Sililiva »

Hallo liebi Dezemberlis
i chume als Schlussliechtli o no i öii Gruppe. ET 31.12
und FA Termin hani i 3 Wuche der erscht. :-)
Wär o interessiert ar Facebook Gruppe, da i aber sit 5 Jahr nüm i däm Forum aktiv bi xi, chani keni private Nachriche schribe.
Liebs Grüessli und allne e gueti Schwangerschaft 🤰

Naataascha
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 18. Mär 2021, 14:21
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Naataascha »

Hoi du.
Schön bisch ou do😊di erst termin isch ou spot oder hani öbis fausch verstandä😊

Bigu
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: Di 7. Jun 2022, 13:35
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Bigu »

Guten Morgwn zusammen 

Ich bin ganz neu da, erwarte auch mein erstes Kind im Dezember und würde sehr sehr gerne in der Whatsapp Gruppe oder FB Gruppe kommen 😊
Freue mich

Bigu
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: Di 7. Jun 2022, 13:35
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Bigu »

@ladyNemo ig cha dir leider kei PN mache, könntisch du mir eini mache wäge dr FB Gruppe u wäge dr Whatsapp Gruppe?
Merci dir u Gruässli

Sandy22
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: So 12. Jun 2022, 13:25

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Sandy22 »

Hallo Zusammen

Ich bin hier auch ganz neu und wir erwarten unser erstes Baby im Dezember, ET ist der 3.12. 😊
Ich würde auch sehr gerne zu der Whtasapp oder FB Gruppe dazustossen.
@laydyNemo, könntest du mir hier helfen?

Ganz liebe Grüsse und euch allen eine schöne Schwangerschaft

Guggemuusig
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: Di 21. Feb 2017, 15:29
Geschlecht: weiblich

Re: Dezemberlis 2022 😍

Beitrag von Guggemuusig »

Hallo zämme

Ich ha gseh es isch do no gschriebe worde, das es paar ind Facebook Gruppe möchtet aber Problem hän mit PN gschriebe. Könnet ihr euch do kurz antworte den schrieb ich euch suscht ah zum den Facebook Fründschaftsahfrog zmache und den ind Gruppe iizlade.

Antworten