❤️Junibaby 2022❤️

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Summer2018
Member
Beiträge: 269
Registriert: Do 14. Dez 2017, 16:48
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Summer2018 »

Hoi mitenand

Tuetmer leid für all wo ihres Schätzli scho wieder händ müesse gah lah :(

Ich han de erst untersuech erst am 23.11., es gaht na so lang 😩 bis jetzt gahts mir eigentlich guet, han chli Angst, da ich i de erste ss schlimmi Übelkeit mit Erbreche gha han. Das hät so ca ab de 6./7. ssw agfange, det wäri gli 😬 nimme jetzt mal präventiv Globuli und hoffe es wird dasmal nöd so schlimm
Babyboy 2019
⭐️ 10.2021
ET 2.12.22 ♥️

Anni020
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 26. Sep 2019, 20:14
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Anni020 »

Mir händ hüt au de 1. Untersuech gha. Das Würmli isch etzte 8+1 und es gseht alles super uus😊 Etzt bini gad sehr glücklich und entspannt. Das mit em „Sorge“ isch scho verruckt. Das isch wohl vum 1. Tag ah,womer weiss, dass do öpert unterwegs isch bis zum Lebensend🙈 Aber gad so churz nochm Untersuech sind die Bedenke gad chli Chliner😊
Wege de Übelkeit-ich trink amigs sobalds chälter wird Ingwerwasser. Und mit dem hani etzte wege de Temperature wieder aagfange&tatsächlich sGfühl,es segi mir viel weniger schlecht😊

@Nina5 wieso ischs für eu so en Schock gsi?

Ich hoffe,es goht eu allne sowiit guet☀️

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

Hallo zusammen

Es tut mir im Herzen weh, lesen zu müssen, dass so viele von euch ihr kleines Wunder bereits wieder verloren haben. Auf diesem Weg sende ich euch ganz viel Kraft für die Verarbeitung.

Allen anderen gratuliere ich ganz herzlich zum kleinen Wunder und hoffe ganz fest, dass eure kleinen Bauchbewohner bei euch bleiben und ihr eine unbeschwerte Schwangerschaft erleben dürft.

Auch ich möchte mich voller Vorfreude zu euch gesellen. Ich habe am letzten Samstag positiv getestet und war aufgrund meiner Vorgeschichte bereits gestern beim Frauenarzt. Ich habe bereits zwei Kids (ein Junge 2018 und ein Mädchen 2020) und hatte bei beiden Schwangerschaften eine Schwangerschaftsvergiftung. Das war auch einer der Gründe, weshalb wir uns doch ziemlich viele Gedanken gemacht haben, ob wir ein drittes Kind wagen sollten. Unser Herz war immer ganz klar dafür und zu unserem Erstaunen hat es nun direkt beim ersten Übungszyklus eingeschlagen. Wir erwarten unser 3. (oder womöglich auch 4.) Kind gegen Ende Juni 2022. Die Ärztin konnte aufgrund meines doch relativ frühen Stadiums nicht so genau identifizieren, ob da nur ein oder sogar zwei Fruchthöhlen sichtbar sind auf dem Ultraschall. Bei meiner Tochter war das bei der ersten Untersuchung auch so, deshalb mache ich mir da jetzt noch nicht so viele Gedanken. In eineinhalb Wochen habe ich die nächste Kontrolle. Ich muss nun bereits mit der Einnahme von Aspirin Cardio starten, damit die SS-Vergiftung so lange wie möglich hinausgezögert werden kann oder hoffentlich erst gar nicht auftritt. Trotz all den Umständen freue ich mich wahnsinnig auf das Bevorstehende und da es aus bewusster Entscheidung unser letztes Kind sein wird, werde ich probieren die SS so gut es geht zu geniessen. Wir haben es nur unseren Eltern mitgeteilt und werden dies auch bis zum Ende der 12. Woche noch so beibehalten. Symptome habe ich ein leichtes Ziehen in der Brust, starke Müdigkeit und bis jetzt hatte ich erst an einem Tag mit Übelkeit zu kämpfen.

Wäre allenfalls jemand interessiert an einer Watsapp-Gruppe für einen unkomplizierten Austausch während der Schwangerschaft und natürlich auch nach der Geburt?

Benutzeravatar
Beolina81
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 16. Jul 2019, 04:52
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Beolina81 »

Hallo zusammen, ja eineWhattsapp Gruppe fände ich toll! Haben wir letztes Mal auch gemacht. Und dieser ist bis jetzt immernoch ein toller Austauschort. Ebenfalls finde ich es einfach viel einfacher😉

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

Wow das freut mich so viel positivs zlese😍

Mer gahts guued ussert dere übelkeit wo chuunt und gaht🙈kenni vode erste ss gar nöd.

Momentan het min grosse die voll ufmerksamkeit da er am chränkle esch. Ich freui mi riesig uf di nächst kontrolle denn hani di 12 woche gschafft😍
Ich stuune nedschlächt obwohl i weiss wasmi erwartet hani emmer sorge ums wörmli.

Ouja wäri aubdebi binerw whatsapp gruppe.

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

Schön, dass hiä so vill tolli Mammini sind.

Wiär hei bi iischer 1. Tochter än FB gruppa wani mega toll finnu. Falls das fär iischu Juni Babys än FB Gruppu git, bini gäru dabei :-)
Whatsapp chänne wär eu machu, finnus eifach immer äbiz "närvig" wenn 100 Whatsapp druf sind und mu gar nimme nah chunnd mit läsu und so eifach kei uberblick het.
Also das isch miini Meinig, wenn ali andru fär Whatsapp sind, stelli mi de nid quer ;-)


Bi iisch leuft jetzt langsam der Countdowrn fer die 1. Unspächig negst Wuchu. So langsam chumi nervös und freuu mi wenns de äntli so wiit isch :-)
Sit 05/20 iische chlei-gross Schatz aner Hand
⭐12/21 iner 9. SS
Hoffnung auf 🌈-Baby Februar 2023

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

Ech be bi beidne Chind je inere Watsappgroppe ond enere Facebookgroppe debi. Bi üs wird dWatsappgroppe bis höt vell regelmässiger gnötzt. Aber das chan jo jedi selber för sech entscheide, wo mer denn wet debi sie ond metschriebe oder au nome metläse.

Also ech nehme das söscht sehr gern id Hand. Wör die Watsappgroppe ond bi Bedarf au dFacebookgroppe erstelle. Er döfed mer sehr gern en Privatnochricht schicke met de Nummere ond üchem Name of Facebook.

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

@ Zemmetstärn danke, dass du das ind Hand nimmsch und die Gruppe machusch :-)
Schicku der grad än PN
Sit 05/20 iische chlei-gross Schatz aner Hand
⭐12/21 iner 9. SS
Hoffnung auf 🌈-Baby Februar 2023

Fröschli87
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Di 26. Okt 2021, 16:46

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Fröschli87 »

Hoi zäme

I be nöi do im Forum ond fröie mi ofe Ustusch met öich.

A alli wo ehres Schätzeli leider verlore hend wönschi ganz vell Kraft ond Zueversicht!!!

Min ET esch am 22.6.22 ond s esch öises 2. Chind. Händ bereits en chline junge Maa dehei wo im Juli 20 ofd Wält esch cho.

Binre Whatsappgroppe ond / oder Facebookgroppe bini gärn debie ond fröie mi ofe Ustuusch. Danke zemmetstärn dass du das id Hand nimmsch.

Benutzeravatar
egge7
Junior Member
Beiträge: 53
Registriert: So 26. Mär 2017, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von egge7 »

Whatsapp gruppe findi ok. Facebook hani kei meh.

Mer gohts solala..ha jo mi erst undersuech no vor mer und be dorom chli nervös. I merke no nüt gross a veränderig, mängisch hani sgfühl brüst sens chli praller und öppedie es zwicke und zieh im buch. Aber ebe..me isch jo no so früeh schwanger, die wörkliche beschwerde, chömed erst no 😅

patatina_
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: So 10. Okt 2021, 19:31

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von patatina_ »

Hallo zäme

Ech schliesse mech ah und wönsche allne, wo das wonder hend müsse la gah, ganz vell Kraft, Zueversicht & Vertraue, dases gli weder klappt und alles guet chond. Alles alles Liebi für euch! 🤍

Bimne Chat und/oder FB-Groppe wäri au mega gärn debi - super Idee, danke.
Ich chan aber kei Privatnachrichte schecke weli anschinend no ned gnueg aktiv gsi ben uf de Plattform.. 😏
Chome denn dezue sobald s funktioniert. Oder weiss öper wies söschd chönti go?

Fröschli87
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Di 26. Okt 2021, 16:46

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Fröschli87 »

patatina_ hat geschrieben: Di 26. Okt 2021, 19:42 Hallo zäme

Ech schliesse mech ah und wönsche allne, wo das wonder hend müsse la gah, ganz vell Kraft, Zueversicht & Vertraue, dases gli weder klappt und alles guet chond. Alles alles Liebi für euch! 🤍

Bimne Chat und/oder FB-Groppe wäri au mega gärn debi - super Idee, danke.
Ich chan aber kei Privatnachrichte schecke weli anschinend no ned gnueg aktiv gsi ben uf de Plattform.. 😏
Chome denn dezue sobald s funktioniert. Oder weiss öper wies söschd chönti go?

Ich stoh vorem gliche Problem wie du Patatina 8)

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

patatina_ hat geschrieben: Di 26. Okt 2021, 19:42 Hallo zäme

Ech schliesse mech ah und wönsche allne, wo das wonder hend müsse la gah, ganz vell Kraft, Zueversicht & Vertraue, dases gli weder klappt und alles guet chond. Alles alles Liebi für euch! 🤍

Bimne Chat und/oder FB-Groppe wäri au mega gärn debi - super Idee, danke.
Ich chan aber kei Privatnachrichte schecke weli anschinend no ned gnueg aktiv gsi ben uf de Plattform.. 😏
Chome denn dezue sobald s funktioniert. Oder weiss öper wies söschd chönti go?
Ha der en PN gmacht.

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

Fröschli87 hat geschrieben: Di 26. Okt 2021, 20:22
patatina_ hat geschrieben: Di 26. Okt 2021, 19:42 Hallo zäme

Ech schliesse mech ah und wönsche allne, wo das wonder hend müsse la gah, ganz vell Kraft, Zueversicht & Vertraue, dases gli weder klappt und alles guet chond. Alles alles Liebi für euch! 🤍

Bimne Chat und/oder FB-Groppe wäri au mega gärn debi - super Idee, danke.
Ich chan aber kei Privatnachrichte schecke weli anschinend no ned gnueg aktiv gsi ben uf de Plattform.. 😏
Chome denn dezue sobald s funktioniert. Oder weiss öper wies söschd chönti go?

Ich stoh vorem gliche Problem wie du Patatina 8)
Ha der au en PN gmacht.

Nati_30
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mi 27. Okt 2021, 07:51
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Nati_30 »

Hoi zäme
Zerst mal herzliche Glückwunsch ah alli und viel Chraft dene, wo ihres Chindli verlore hend.
Ich bi ganz neu da. Min ET isch am 3. Juni 2022. Gester hani bi 8+4 de 2. Untersuech gha, und s gseht alles guet us. Jetzt bini glücklich, will ich bi Endi 9i Wuche und ha bisher kei starchi Symptom gha. Appetitlosigkeit sit zwei Wuche und oft müed. Süsch nüd.

Nati_30
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mi 27. Okt 2021, 07:51
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Nati_30 »

Nati_30 hat geschrieben: Mi 27. Okt 2021, 11:28 Hoi zäme
Zerst mal herzliche Glückwunsch ah alli und viel Chraft dene, wo ihres Chindli verlore hend.
Ich bi ganz neu da. Min ET isch am 3. Juni 2022. Gester hani bi 8+4 de 2. Untersuech gha, und s gseht alles guet us. Jetzt bini glücklich, will ich bi Endi 9i Wuche und ha bisher kei starchi Symptom gha. Appetitlosigkeit sit zwei Wuche und oft müed. Süsch nüd.
Bi wohl gnau zspat is Forum cho. Sind scho all zu Whatsapp verschwunde:(

Benutzeravatar
Poeta1205
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 27. Okt 2021, 09:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Poeta1205 »

Sali zämä
Ich bin ganz neu im Forum und Ich weiss es sit enere Wuche, dass ich wieder schwanger bin. Ich bin sehr agspannt do ich s'letste i de 8. Wuche verlore han. Wünsche drum allne wo gad do drin sind ganz viel Chraft und i fühle mit eu.
Ich sött min Chline zwüschet 25. und 30 Juni becho und bis zum erste Undersuech gohts no 2 Wuche i hoff i erlebs dasmol.
Bezüglich Whatsapp oder Facebook chani mi im Moment nonig überwinde, mir isch de Respekt z gross dasis chönt verlüre.

Benutzeravatar
Poeta1205
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 27. Okt 2021, 09:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Poeta1205 »

Nati_30 hat geschrieben: Do 28. Okt 2021, 07:34
Nati_30 hat geschrieben: Mi 27. Okt 2021, 11:28 Hoi zäme
Zerst mal herzliche Glückwunsch ah alli und viel Chraft dene, wo ihres Chindli verlore hend.
Ich bi ganz neu da. Min ET isch am 3. Juni 2022. Gester hani bi 8+4 de 2. Untersuech gha, und s gseht alles guet us. Jetzt bini glücklich, will ich bi Endi 9i Wuche und ha bisher kei starchi Symptom gha. Appetitlosigkeit sit zwei Wuche und oft müed. Süsch nüd.
Bi wohl gnau zspat is Forum cho. Sind scho all zu Whatsapp verschwunde:(
Mir gsehnds

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

Herzliche Glückwonsch liebi Poeta1205

Ich wönsche der ganz viel chraft und hoffe für dech ganz fest, dass du dis wunder dörfsch kennelerne.

Wege whatsapp verstahni di gued, sobald du dich sicherer fühlsch chasch gern dezue stosse☺️

Wenn hesch denn dini ersti Kontrolle?

Liebs grüessli

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

Hoi Nati_30 au der Herzlichi Gratulation

Hesch du den interesse ade whatsapp-fbgruppe?
Schön dass du scho 2x bim fa xi bisch🥰

Antworten