❤️Junibaby 2022❤️

Moderator: Züri Mami

Antworten
Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

egge7 hat geschrieben: So 31. Okt 2021, 11:43 I glaub i has verpasst mit de whatsapp gruppe? Wer isch deför zueständig? I wär au no gärn debi 😊
Hoi zemmetstärn esch zueständig☺️Mach ihre en pn☺️

Estrella84
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: So 31. Okt 2021, 16:53

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Estrella84 »

Hallo zäme ich wäre auch sehr gerne noch bei der whats app gruppe vom juni baby dabei wenn mich hemand hinzufügen könnte....meine nr...079 820 14 57...vielen dank!

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

_Nuki13 hat geschrieben: So 31. Okt 2021, 09:07 Liebi Zemmetstärn

I bi no ganz neu derbii und ha gmerkt dass ig leider no keni PN cha schriebe, chöntsch du mir ächt e Nachricht schicke? 😅
Danke tuusig!!
Ha der grad en PN gmacht.

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

egge7 hat geschrieben: So 31. Okt 2021, 11:43 I glaub i has verpasst mit de whatsapp gruppe? Wer isch deför zueständig? I wär au no gärn debi 😊
Du hesch äbefalls en PN fo mer.

matinka72
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mo 1. Nov 2021, 11:33
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von matinka72 »

Hallihallo alli zämme :)

Bin sit paar täg am mitläse und ha mich endlich au registriert.
Sit hüt bini i de 7ssw, isch die ersti schwangerschaft. Am 11.11. hani de nöchsti untersuech, bi ebe drum letschte friitig scho ufbote worde, zum wege starkem einsiitige zieh e eileiter ss uszschlüsse. Gseht aber alls tiptop us.

@zemmetstärn: gern chummi au id whatsappgruppe.

Liebs Grüessli und uf en guete uustusch

snowflake_8
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mo 1. Nov 2021, 18:29
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von snowflake_8 »

hallloooo mitänand

Au ich bi bis etz ä stilli Mitläserin gsi und mich hüt entschlossä für än Ustuusch eu ahz‘schlüssä.
Im Fall alles per Whatsapp statt findet, bini au gärä döt drbii.

Freu mi druuf!
Liäbi Grüäss

_Lulu_
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Di 2. Nov 2021, 07:28
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von _Lulu_ »

hallo zeme

Ich bin bis jetzt au e stilli leserin gsi. Finds mega cool gits so gruppe für de ustusch. Bi eus isch de ET am 19.06 und es isch euses erste chind. Mir freued eus risig druf!

@zemmetstärn Falls es no Platz het würi mi au gern de Whatsapp Gruppe ahschlüsse.🤗

Liebi Grüess

Nina5
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: So 24. Okt 2021, 20:22
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Nina5 »

Hallo Zemmetstärn

Wär au gärn drbi in dere WA-Gruppe...bi aber au noni lang gnue drbi...
Danke für en PN...

Und danke vielmol fürs organisiere:-)

Nina5
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: So 24. Okt 2021, 20:22
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Nina5 »

Anni020 hat geschrieben: Mo 25. Okt 2021, 15:49 Mir händ hüt au de 1. Untersuech gha. Das Würmli isch etzte 8+1 und es gseht alles super uus😊 Etzt bini gad sehr glücklich und entspannt. Das mit em „Sorge“ isch scho verruckt. Das isch wohl vum 1. Tag ah,womer weiss, dass do öpert unterwegs isch bis zum Lebensend🙈 Aber gad so churz nochm Untersuech sind die Bedenke gad chli Chliner😊
Wege de Übelkeit-ich trink amigs sobalds chälter wird Ingwerwasser. Und mit dem hani etzte wege de Temperature wieder aagfange&tatsächlich sGfühl,es segi mir viel weniger schlecht😊

@Nina5 wieso ischs für eu so en Schock gsi?

Ich hoffe,es goht eu allne sowiit guet☀️
Schön, dasses dir mit dr Übelkeit besser goht.

Für eus isch e krassi Achterbahnfahrt gsi...mir händ abgschlosse ka mit de Familieplanig, alles weg geh, Plän gmacht...und zwei Täg vor mim Geburtstag positiv teschtet.
Mir händ scho 4 Chind...aso mitem 5. Wunder schwanger...puuuhhh

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

matinka72 hat geschrieben: Mo 1. Nov 2021, 11:46 Hallihallo alli zämme :)

Bin sit paar täg am mitläse und ha mich endlich au registriert.
Sit hüt bini i de 7ssw, isch die ersti schwangerschaft. Am 11.11. hani de nöchsti untersuech, bi ebe drum letschte friitig scho ufbote worde, zum wege starkem einsiitige zieh e eileiter ss uszschlüsse. Gseht aber alls tiptop us.

@zemmetstärn: gern chummi au id whatsappgruppe.

Liebs Grüessli und uf en guete uustusch
Ha der en PN gmacht.

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

snowflake_8 hat geschrieben: Mo 1. Nov 2021, 18:35 hallloooo mitänand

Au ich bi bis etz ä stilli Mitläserin gsi und mich hüt entschlossä für än Ustuusch eu ahz‘schlüssä.
Im Fall alles per Whatsapp statt findet, bini au gärä döt drbii.

Freu mi druuf!
Liäbi Grüäss
Mache der au grad en PN.

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

_Lulu_ hat geschrieben: Di 2. Nov 2021, 07:37 hallo zeme

Ich bin bis jetzt au e stilli leserin gsi. Finds mega cool gits so gruppe für de ustusch. Bi eus isch de ET am 19.06 und es isch euses erste chind. Mir freued eus risig druf!

@zemmetstärn Falls es no Platz het würi mi au gern de Whatsapp Gruppe ahschlüsse.🤗

Liebi Grüess
PN esch onderwegs.

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

Nina5 hat geschrieben: Di 2. Nov 2021, 23:42 Hallo Zemmetstärn

Wär au gärn drbi in dere WA-Gruppe...bi aber au noni lang gnue drbi...
Danke für en PN...

Und danke vielmol fürs organisiere:-)
Au du hesch en PN becho.

Nicole22
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: So 7. Nov 2021, 19:13
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Nicole22 »

Zemmetstärn hat geschrieben: Di 26. Okt 2021, 11:32 Hallo zusammen

Es tut mir im Herzen weh, lesen zu müssen, dass so viele von euch ihr kleines Wunder bereits wieder verloren haben. Auf diesem Weg sende ich euch ganz viel Kraft für die Verarbeitung.

Allen anderen gratuliere ich ganz herzlich zum kleinen Wunder und hoffe ganz fest, dass eure kleinen Bauchbewohner bei euch bleiben und ihr eine unbeschwerte Schwangerschaft erleben dürft.

Auch ich möchte mich voller Vorfreude zu euch gesellen. Ich habe am letzten Samstag positiv getestet und war aufgrund meiner Vorgeschichte bereits gestern beim Frauenarzt. Ich habe bereits zwei Kids (ein Junge 2018 und ein Mädchen 2020) und hatte bei beiden Schwangerschaften eine Schwangerschaftsvergiftung. Das war auch einer der Gründe, weshalb wir uns doch ziemlich viele Gedanken gemacht haben, ob wir ein drittes Kind wagen sollten. Unser Herz war immer ganz klar dafür und zu unserem Erstaunen hat es nun direkt beim ersten Übungszyklus eingeschlagen. Wir erwarten unser 3. (oder womöglich auch 4.) Kind gegen Ende Juni 2022. Die Ärztin konnte aufgrund meines doch relativ frühen Stadiums nicht so genau identifizieren, ob da nur ein oder sogar zwei Fruchthöhlen sichtbar sind auf dem Ultraschall. Bei meiner Tochter war das bei der ersten Untersuchung auch so, deshalb mache ich mir da jetzt noch nicht so viele Gedanken. In eineinhalb Wochen habe ich die nächste Kontrolle. Ich muss nun bereits mit der Einnahme von Aspirin Cardio starten, damit die SS-Vergiftung so lange wie möglich hinausgezögert werden kann oder hoffentlich erst gar nicht auftritt. Trotz all den Umständen freue ich mich wahnsinnig auf das Bevorstehende und da es aus bewusster Entscheidung unser letztes Kind sein wird, werde ich probieren die SS so gut es geht zu geniessen. Wir haben es nur unseren Eltern mitgeteilt und werden dies auch bis zum Ende der 12. Woche noch so beibehalten. Symptome habe ich ein leichtes Ziehen in der Brust, starke Müdigkeit und bis jetzt hatte ich erst an einem Tag mit Übelkeit zu kämpfen.

Wäre allenfalls jemand interessiert an einer Watsapp-Gruppe für einen unkomplizierten Austausch während der Schwangerschaft und natürlich auch nach der Geburt?
Hallo😊
Ich hätte auch interesse an einer whatsappgruppe😊

Zemmetstärn
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: Fr 6. Apr 2018, 20:11
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Zemmetstärn »

Nicole22 hat geschrieben: So 7. Nov 2021, 19:45
Zemmetstärn hat geschrieben: Di 26. Okt 2021, 11:32 Hallo zusammen

Es tut mir im Herzen weh, lesen zu müssen, dass so viele von euch ihr kleines Wunder bereits wieder verloren haben. Auf diesem Weg sende ich euch ganz viel Kraft für die Verarbeitung.

Allen anderen gratuliere ich ganz herzlich zum kleinen Wunder und hoffe ganz fest, dass eure kleinen Bauchbewohner bei euch bleiben und ihr eine unbeschwerte Schwangerschaft erleben dürft.

Auch ich möchte mich voller Vorfreude zu euch gesellen. Ich habe am letzten Samstag positiv getestet und war aufgrund meiner Vorgeschichte bereits gestern beim Frauenarzt. Ich habe bereits zwei Kids (ein Junge 2018 und ein Mädchen 2020) und hatte bei beiden Schwangerschaften eine Schwangerschaftsvergiftung. Das war auch einer der Gründe, weshalb wir uns doch ziemlich viele Gedanken gemacht haben, ob wir ein drittes Kind wagen sollten. Unser Herz war immer ganz klar dafür und zu unserem Erstaunen hat es nun direkt beim ersten Übungszyklus eingeschlagen. Wir erwarten unser 3. (oder womöglich auch 4.) Kind gegen Ende Juni 2022. Die Ärztin konnte aufgrund meines doch relativ frühen Stadiums nicht so genau identifizieren, ob da nur ein oder sogar zwei Fruchthöhlen sichtbar sind auf dem Ultraschall. Bei meiner Tochter war das bei der ersten Untersuchung auch so, deshalb mache ich mir da jetzt noch nicht so viele Gedanken. In eineinhalb Wochen habe ich die nächste Kontrolle. Ich muss nun bereits mit der Einnahme von Aspirin Cardio starten, damit die SS-Vergiftung so lange wie möglich hinausgezögert werden kann oder hoffentlich erst gar nicht auftritt. Trotz all den Umständen freue ich mich wahnsinnig auf das Bevorstehende und da es aus bewusster Entscheidung unser letztes Kind sein wird, werde ich probieren die SS so gut es geht zu geniessen. Wir haben es nur unseren Eltern mitgeteilt und werden dies auch bis zum Ende der 12. Woche noch so beibehalten. Symptome habe ich ein leichtes Ziehen in der Brust, starke Müdigkeit und bis jetzt hatte ich erst an einem Tag mit Übelkeit zu kämpfen.

Wäre allenfalls jemand interessiert an einer Watsapp-Gruppe für einen unkomplizierten Austausch während der Schwangerschaft und natürlich auch nach der Geburt?
Hallo😊
Ich hätte auch interesse an einer whatsappgruppe😊
Du hast eine PN von mir.

Nicole22
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: So 7. Nov 2021, 19:13
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Nicole22 »

Hoi Zäme

Ich ha au en Positive Test:) und es sött ca. 29.06.2021 uft Welt cho:) Am Donnstig hani min erste Termin.

Liebs Grüessli

Benutzeravatar
Poeta1205
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 27. Okt 2021, 09:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Poeta1205 »

Hei zämä
Will ich e chlini bletig gha han i de 6. Wuche han i etzt scho mini erste 2 termine hinder mir. Es gseht alles guet us und bim 2. Termin het mr au s herzli gseh schloh.
De Termin isch uf de 24.6 agsetzt.
Mir isch so schlecht🥴 dassis bis etzt au mit Medikament nonig im Griff han und bi sogar chrank gschriebe. I fühl mi etzt parat zum zude Whatsapp Gruppe dezue z stosse.
@zemmetstärn chasch mr echt e PN mache? Ich chan das nonig.

Benutzeravatar
canadesina88
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mo 15. Nov 2021, 10:00
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von canadesina88 »

Hallooo zäme, ich erwarte au es Juni Baby <3 es isch no alles so unglaublich irgendwie.. ich han am 26. Oktober positiv testet und am 9. November bini bi mim Frauenarzt gsi und ha de Herzschlag gseh, so wunderschön!! De Termin isch am 22. Juni <3 Es gseht alles sowiit guet us, i mue jetzt am 23. November denn go alli Bluettests mache... i wär au ade Whatsappgruppe interessiert :D

Benutzeravatar
canadesina88
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mo 15. Nov 2021, 10:00
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von canadesina88 »

Zemmetstärn hat geschrieben: Di 26. Okt 2021, 11:32 Hallo zusammen

Es tut mir im Herzen weh, lesen zu müssen, dass so viele von euch ihr kleines Wunder bereits wieder verloren haben. Auf diesem Weg sende ich euch ganz viel Kraft für die Verarbeitung.

Allen anderen gratuliere ich ganz herzlich zum kleinen Wunder und hoffe ganz fest, dass eure kleinen Bauchbewohner bei euch bleiben und ihr eine unbeschwerte Schwangerschaft erleben dürft.

Auch ich möchte mich voller Vorfreude zu euch gesellen. Ich habe am letzten Samstag positiv getestet und war aufgrund meiner Vorgeschichte bereits gestern beim Frauenarzt. Ich habe bereits zwei Kids (ein Junge 2018 und ein Mädchen 2020) und hatte bei beiden Schwangerschaften eine Schwangerschaftsvergiftung. Das war auch einer der Gründe, weshalb wir uns doch ziemlich viele Gedanken gemacht haben, ob wir ein drittes Kind wagen sollten. Unser Herz war immer ganz klar dafür und zu unserem Erstaunen hat es nun direkt beim ersten Übungszyklus eingeschlagen. Wir erwarten unser 3. (oder womöglich auch 4.) Kind gegen Ende Juni 2022. Die Ärztin konnte aufgrund meines doch relativ frühen Stadiums nicht so genau identifizieren, ob da nur ein oder sogar zwei Fruchthöhlen sichtbar sind auf dem Ultraschall. Bei meiner Tochter war das bei der ersten Untersuchung auch so, deshalb mache ich mir da jetzt noch nicht so viele Gedanken. In eineinhalb Wochen habe ich die nächste Kontrolle. Ich muss nun bereits mit der Einnahme von Aspirin Cardio starten, damit die SS-Vergiftung so lange wie möglich hinausgezögert werden kann oder hoffentlich erst gar nicht auftritt. Trotz all den Umständen freue ich mich wahnsinnig auf das Bevorstehende und da es aus bewusster Entscheidung unser letztes Kind sein wird, werde ich probieren die SS so gut es geht zu geniessen. Wir haben es nur unseren Eltern mitgeteilt und werden dies auch bis zum Ende der 12. Woche noch so beibehalten. Symptome habe ich ein leichtes Ziehen in der Brust, starke Müdigkeit und bis jetzt hatte ich erst an einem Tag mit Übelkeit zu kämpfen.

Wäre allenfalls jemand interessiert an einer Watsapp-Gruppe für einen unkomplizierten Austausch während der Schwangerschaft und natürlich auch nach der Geburt?
Ich wäri au ade Whatsappgruppe interessiert :D

Benutzeravatar
Deamsi84
Newbie
Beiträge: 17
Registriert: Di 29. Mai 2018, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Deamsi84 »

Ich wörd ou gern id Gruppe cho. Ergendwie hets met de PN gloub ned klappet?!😅

Antworten