❤️Junibaby 2022❤️

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Beolina81
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 16. Jul 2019, 04:52
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Beolina81 »

Hallo zäme, i ha au diä Woche positiv teschtet und hättet am 16. Juni de Geburtstermin. Es wär euses 2. Chind, hend im März 20 scho e gsundi Tochter becho. Da ich jetzt40gi be, machi mer scho bitz sorge betreffend FG abee schlussendlich chame das nid gross stüüre und lönds uf eus zue cho. I ha scho rechts zieh im Unterliiib, bede ersteSS hani ab de 5. Woche mehrmols bluetige gha und do schlächt dass i7 Kg abgnoh ha.,, mol luege wiäs damol werd

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

Hallo zämuä
zersch afa mal alle ganz härzlichi Gratulation :D
ich schniuu eu mal hiä zu ew dri. ich ha letscht wucha eu positiv därfu teschtu und där termin isch lüt App am 10.06.. :D
D Freid isch riesu gross. Jetzt hoffe wer, dass schi ds wurmji güät tüät festbiisu.

Äs isch iischers 2. Wunder, wiär hei im Mai 20 iischi Tochter därfu ind Arma schliässu.

Gspirru tüäni wiä scho iner 1. Ss nid äso gross eppis. änal lüägu obs äso bliibt oder nu ändrut...
Ganz liäbi Griäss

patatina_
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: So 10. Okt 2021, 19:31

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von patatina_ »

Hallo metenand
Ech ben söschd eigentlich eher en stelli Läserin, schliess mech dere cool Gruppe aber doch sehr gärn ah. 🙈

Vorab herzlichi Gratulation ah alli. Mir hend au döffe positiv teste & send eifach nor happy. S isch euses erste. 🥰 Termin esch vorussichtlich du de 8.6.

Termin bim FA hani leider no ned well sie i de Ferie esch - aber bald zrogg & hoffe denn schnell und ändlich en Termin z'bechoo 😁

Wie möchid er das metm verzelle? Wartid er die erste 12 Woche strickt ab?

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

Herzlichi Gratulation und herzlich willkomme
@ patatina_ ich han langsam scho es büchli da mer ja euses 2.te wunder erwartet und hend eus geinigt, da mer am sonntig taufi vo eusem schatz hend, dass mers sehr warschindli scho next wuche de familie säget.

Mis ding esch au scho bir 1.ss xi, met dene persone woni au wör rede wenns leider en abgang wür geh, denne sägis nachem 1. termin obwohl denn jo nonig di 12 ssw esch.

@Beolina wünsche euch sehr das euches 2.wunder bi eu blibt und ers denn dörfed id arme schlüsse

Benutzeravatar
Beolina81
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 16. Jul 2019, 04:52
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Beolina81 »

@Banmilu: Danke, ha aso nöd znegativ welle töne, find diä erste 12 Woche eifach immer diä schwerigste.., meh sötts nöd grad öberall verzälle, je nachdemmerksch recht körperlichi Beschwerde und sRisiko vonreFG esch relativ hoch.., mer send positivi Mensche und hoffe fest dass s chline Wunder be eus bliibt. I finds krass wiä de Buuch sech momentan ufbläht… mit de Arbeitskleider gsehni scho schwanger us🙈
I sägs au früehner dene Lüüt, wo iau wörd mitne drüber rede, wenn mers verlüre wörde…

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

@Patatina
Wiär hei iisch äntschiedu, sus diz mal bis zum 1. Termin im FA fer iisch z bhaltu, und ersch denn wäre wiär iischi Eltru informiäru. Welle sus diz mal zersch äbiz fer iisch gniässu.

Ich müäss gleubi so langsam wieder mis umstandsgwand ga üssa holu. Merkus das ich der Hosuchnopf äso gar nimme verträgu und ha zgfühl, dass schi der körper scho verändrut het... Ich bi no nie d Schlanka gsi, aber züägnu hani eu nid :oops:

Heid alli än flotte Tag mit ganz wenig Näbuwirkige :-)

Linaa96
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 12. Okt 2021, 16:26

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Linaa96 »

Heey zäme, ich ha am Wuchenendi au 3 mal derfe positiv teste& somit wirds au es Junikindli🥰 s isch euses ersti& hend uuu freud..ha für Afang November gester grad de erst Termin bim FA gmacht..bi sooo gspanne& es isch mega uufregend..vorallem ischs aber no so lang bis November isch😅

Linaa96
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 12. Okt 2021, 16:26

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Linaa96 »

Ah jaa, ebe wie gseit ich bi s erste Mal schwanger.. ich ha no nimertem zum drüberrede ussert min Maa, wennds nachli für üs phalte. Isches normal, dassmer über de fast ganz Tag es zieh/ en Druck im Buuch hett? Fast so wie Periodeschmerze, aber ebe irgendwie anders… bi chli na chli unsicher, isch alles so neu& na unwürklich

patatina_
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: So 10. Okt 2021, 19:31

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von patatina_ »

@banmilu: wow cool. Freu mich au scho ezd druf wenmers denn mal gsehd. Denn wönschi üch ganz en tolli Taufi & vell Freud bim verzelle. :D

@Linaa96: herzlichi Gratulation! Gaht mer imfall genauso. S isch irgendwie immerno unwürkli, vorallem wells "soo lang" god bismer ändlich zum FA chan.
S Zieh hed mi am Afang au extrem verunsichered, grad wells so mensähnlich esch & mer kei erfahrig hed. Han mir denn aber emmer gseid dass ja "öpis" muess passiere und freu mich ezd eher wenis wohrnehme ;))

Vreni
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Do 17. Okt 2019, 14:02
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Vreni »

Hallihallöchen miteinander
Bin gerade am verzweifeln... Wollte soeben noch kurz einen SST machen um zu schauen, ob nun definitiv auch bei Junibaby 2022 dabei... Jetzt hatte dieser Clearblue einen Fehler. Supergau für mich 😂. Symptommässig bin ich auf alle Fälle dabei 😂 Extreme Müdigkeit, übles Stechen/Ziehen im Unterleib (kennt dies auch jemand? Vor allem rechts...), Hunger, Übelkeit.... Dann schauen wir halt eben morgen.... 😉
Würde mich freuen bei euch dabei zu sein. ☺️

Linaa96
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 12. Okt 2021, 16:26

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Linaa96 »

@patatina_ danke dir! & glichfalls!🥰 Das stimmt freu mi wenni merk, es gaht öbis& hoffe es hebt sich guet fest bi mir❤️

Ab weller Wuche ca. hett mer denn bi eu afange öbis zgseh?
Ich wirds nachem erste FA Termin minre beste Fründin verzelle und evtl merkts mis Mami scho vorher, si merkt alles& cha fast nüt vor ihre verheimliche😅🤦🏻‍♀️

@Vreni ganz viel Glück& hoffe fest, dass au derfsch positiv teste!🥰

Mya88
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Mo 11. Okt 2021, 19:42
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mya88 »

Hallo zusammen

Herzlichen Glückwunsch an alle!
Ich melde mich auch mal. Ich bin zum ersten Mal schwanger und bin in der SSW5 + 4 . Der Geburtstermin sollte nach unserer Berechnung 11.6.2022 sein.
Wir freuen uns riesig auf das Baby!

Ich habe meine erste Untersuchung am 29.10. Ich bin so gespannt und kann es kaum erwarten. Seid ihr auch so kribbelig und schaut jeden Tag nach Informationen über Schwangerschaft? :)

Im Moment spüre ich keine Symptome, ausser dass ich schnell müde bin und dass ich ziemlich friere.

Wir werden am 30. Oktober (8 SSW) unsere Familie darüber informieren.

Liebe Grüsse
Zuletzt geändert von Mya88 am Mi 13. Okt 2021, 17:32, insgesamt 1-mal geändert.

Häsli22
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 4. Okt 2021, 13:48

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Häsli22 »

Hallo zäme
Gratuliere allne herzlich zur Schwangerschaft :)
Ich bin jetzt i de 7. Wuche und mer eschs uu schlecht. Zum Glück magi glich chli esse. De Buuch zieht ame au, aber da esch jo normal. Und ide Nacht muess i sicher 2x ufstoh für ufs WC 🙈. Mol luege was no chunnt...

Häsli22
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 4. Okt 2021, 13:48

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Häsli22 »

@lina96 also bi de erste ss hanis de Familie grad aafangs 12.wuche gsei will de Blähbuuch ned z übersehen gsi esch. De Babybuuch hed eigentli erst so i de 14 Wuche bitz aagfange. Ha aber au nie en riese Buuch gha.

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

Hooi zäme wow do boomets ja mega😍
Herzlichi Gratulation allne neue😀

Ja das zieh esch sinäste. Ich säg mer immer so langi kei bluetig han esch alles okey😀

@patatina_ esch scho schön wemmers xeht aber au mega müehsam🙈vorallem wenns nonig willsch säge😂
Merci swetter sött jo au mitspiele☺️

@all wie gahts euch so?

@me esches so, dass mer immer übel esch hüt sogar met erbreche(hani bim 1.ned gha) ahjo luunisch bini au ganz schlimm🙈, müed bini wahnsinnig chönnt immer pfuse was met em chline ned emmer ganz eifach isch.

Wünsche euch es schöns tägli

Anni020
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 26. Sep 2019, 20:14
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Anni020 »

Hallihallo zämä
Oh wow,do isch jo wieder uuu viel gange i letschter Ziit. So schön,gits so viel Junichäferli🥰
Wow,bi eu gseht mer das etzte scho? Bi minere letschte Schwangerschaft hät mers früehstens ab de 20.SSW gseh. Spannend,wie unterschiedlich das isch.
Mir isch amigs au recht übel. Zum Glück hani bis etzte nonig müesse erbreche, aber dÜbelkeit isch au scho Übel gnueg(oder so🤷🏼‍♀️😂) Aber zum Glück hani gueti Täg,wo‘s mir chum schlecht isch. Freue mich, dass de FA Termin immer nöcher ruckt (20.Okt.)
Wünsche eu allne wiiterhin guets Vorfreudele mit möglichst wenig Nebewirkige.

Benutzeravatar
Bibi83
Junior Member
Beiträge: 72
Registriert: Fr 27. Dez 2013, 15:06
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Bibi83 »

Hallo Zäme,

Gratuliere Allne herzlich🥰 ich döf mich eu a schlüsse🥰 ET wär öpe um de 12. Juni ume. Wird aber sicher Endi Mai / Afangs Juni sie, da euses 3. Wunder per Kaiserschnitt wird uft Wält cho.

De 1. Termin bim FA hemmer am 28.10 und sind scho mega gspannt.

Neusi engste Vertraute- ganz en chline Chreis- wüssed scho bscheid und freued sich mit eus.

Momentan gahts mer recht guet, immer liecht übel, mag s ässe chum schmöcke, es zieh natürlich im Buch und halt mega müed. Aber ich freu mich derziit über alles wo ich merke wills halt alles chli realistischer macht- chas na chum glaube😉

Uf all fäll: Ich freu mich uf de Ustusch mit eu🤗

Milania
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 10
Registriert: Mi 6. Okt 2021, 09:27

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Milania »

Hoi zämä

Ich hetti chind au am 8. Juni becho. Leider hani vorgester schmerze im linke Unterliib ga, wo so stark worde sind, dasi zu de Fraueärztin gange bi. Sie het mich denn an Spital verwiese: Gester hani e OP ga, welli e Eileiterschwangerschaft ga ha. Also hani e Fehlgeburt erlitte.
Ich hoffe nächste mal klappeds denn.

Eu wünschi viel Glück für eui Schwangerschaft und dass das niemertem passiert!

Grüessli hebet eu sorg!

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

@Sandra Mia ui nei. Das tüät mär unändli Leid, dass iär das miässet erläbu und ewwers Stärnji hwit miessu lah gah. Wünschu ganz vill Chraft fär di negsti ziit.

@all schön, das hie di Gruppa so wagsu tüät:-)

@me ha mi appa zdrüä gfreut, dassi kei "beschwärde" ha. Sit 2 Täg het d SS übelkeit gemein züä gschlagu. Iischi 17 Monat alt Tochter isch eu no gad Chrank und brücht ganz vill neechi und wellti du ganz tag gitreit cho. 8) Juhuuu

Mya88
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Mo 11. Okt 2021, 19:42
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mya88 »

@Sandra Mia
Tuet mer unendlich leid! 🙏🏽
Blieb positiv und ganz viel chraft.

Antworten