Mamis aus Weisslingen und Umgebung

Regionalforen in ZH
Antworten
Sünneli84
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Mi 10. Jun 2020, 18:42
Geschlecht: weiblich

Mamis aus Weisslingen und Umgebung

Beitrag von Sünneli84 »

Hoi zäme

Ich bi Mami vomene Sohn (2 Jährig) und ere Tochter (6 Mönet) und chum ursprünglich us em Aargau. Mir zügled im August nach Lendikon und es wär lässig, Mamis mit glichalte Chind us de Region kennezlerne😄
Mir sind gern i de Natur und würded ois über neui Bekanntschafte freue😄

lg Meli

Joelyna
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Mo 6. Aug 2018, 11:33
Geschlecht: weiblich

Re: Mamis aus Weisslingen und Umgebung

Beitrag von Joelyna »

Hallo Meli

Ich weiss din Bitrag isch scho biz älter aber viellicht bestaht dennoch na Interesse, denn wür ich mich freue vo dir z lese.

Zu mir:
Ich bin 38gi und min Sohn wird in wenige Tage 3. Mir wohne i der nöchi vo Turbenthal und sind mit em Auto Mobil. Mir sind gern ü schönem Wetter uf Spielplätz oder mit em Trotti oder Laufvelo underwegs. I Herbst hend mer au agfange mit so Kinderwanderweg.
Bü schlecht Wetter liebt es min Sohn sich in Indoorspielplätz usztobe.
Jetzt im Winter hend mir mit Skifahre agfange, dass findet er au toll.

Wür mich freue vo dir z höre.

Gruss
Joy

Sünneli84
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Mi 10. Jun 2020, 18:42
Geschlecht: weiblich

Re: Mamis aus Weisslingen und Umgebung

Beitrag von Sünneli84 »

Hallo Joy

Ja min Biitrag isch scho älter aber bin immer no offe für neui Kontäkt und Bekanntschafte🤪

Ah cool, nöd wit weg vo ois demfal😀Mir sind momentan mehrheitlech bi ois underwäx i Wald oder of Feldweg, mit zwei Kids i dem Alter ami biz es Zügs noimed ane zcho🤭mir sind sehr gern verusse i de Natur, oder immerhin ich🤣, und süscht Spilplätz sind au hoch im Kurs bi mim Sohn😝

Ah lässig dass er scho wet Skifahre, mine isch dadure nöd so expimentierfreudig, Trotti fahrt er au nöd so wüki, hoffe sInteresse a dene Sache chund jetzt den au gli🤷🏼‍♀️

Mir würded ois freue, vo oi zghöre😀mini Email wär söscht: hunziker.melanie@hotmail.com

Grüessli Meli

Antworten