Januar 2021

Moderator: Züri Mami

Antworten
DELE
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Di 5. Mai 2020, 16:49
Geschlecht: weiblich

Januar 2021

Beitrag von DELE »

Ich erwarte im Januar mein Erstes kleines Würmli. Gerne würde ich mit Personen darüber schreiben. welche gerade die gleiche Erfahrung machen :)

elna9
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Di 5. Mai 2020, 17:33
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von elna9 »

Hei! ich bin in der gleichen Situation wie du! 😃 wie geht es dir?

Benutzeravatar
Lotte0803
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Di 5. Mai 2020, 11:05
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Lotte0803 »

Ich auch! 2.1.21 ☺️
Wie geht es euch bis jetzt? Mir ist teilweise ein bisschen übel und manchmal bin ich ziemlich müde.

Paddy
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Do 7. Mai 2020, 22:07
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Paddy »

Hi,
MeinET ist der 1.1.21 :) Mir ist die letzten Tage auch ein bisschen übel. Schlimmer sind aber meine Bauchmerzen bedingt durch Verduungsprobleme. Kommt euch das zufällig bekannt vor?

LG
Paddy

Benutzeravatar
Lotte0803
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Di 5. Mai 2020, 11:05
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Lotte0803 »

Ja, bei mir ist es das Erste. Empfindlich auf Gerüche reagiere ich auch. Mit der Übelkeit wirds immer schlimmer :x Wann habt ihr euren erste Vorsorgeuntersuchung? Ich habe ihn am 27.5.

Benutzeravatar
Lotte0803
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Di 5. Mai 2020, 11:05
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Lotte0803 »

Jo. Sogar ide eigete Wohnig hani etz plötzlech s Gfühl es süürelet :( fröschi Loft ond Bewegig helft!

Benutzeravatar
Lotte0803
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Di 5. Mai 2020, 11:05
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Lotte0803 »

Hmm... nei das hani eigentlech ned. Be meh mängisch chli greizt. Min Schatz dod mer mängisch chli leid. Zim Glöck heder vell Verständnis.
Im Momänr fendi schwanger sii noni so cool :(

Miiyu
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Sa 9. Mai 2020, 19:16
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Miiyu »

Hallo Zämme :)
Sit e paar Täg weissi, dass ich au schwanger bi und vorussichtlich um de 15. Januar isch mit ET. Ich bi no chli durenand mit de Gfühl. Ha öfters en flaue Maage, aber vorrangig es Zieh in Buuch- und Magegegend... wo mi mängisch au in de Nacht weckt. Bisher würdi trotzdem sage es goht mir sowit guet und ich bi mega froh, vor dr Übelkeit hani nämlich mega Angscht. Isch mini ersti Schwangerschaft.

Rahel85
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 5. Jul 2017, 16:47
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Rahel85 »

Hallo zäme, au ich ha die woche dörfe positiv teste, mir freue eus riesig! die erst kontrolle hani afangs juni, i mag aber fasch ned warte! usser dasi ständig es zieh im buch ha gohts mer sehr guet. mer händ scho es chind mit jg 2018.

black
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: So 10. Mai 2020, 01:44

Re: Januar 2021

Beitrag von black »

hallo zäme

ich gratulier eu allne ganz herzlich! freue mi, uf de ustusch mit eu. ich han au knapp vornere wuche positiv teschtet :) de geburtstermin isch vorussichtlich am 13.1., wenn alles guet lauft. do ich vor e paar mönet e FG ka han, bini chli vorsichtig. die erscht kontrolle hani am 20.5.
mached ihr eu au sorge wegm coronavirus? dstudie gönd ja nur vo keim ifluss ufs baby us, wenn me im letschte trimeschter isch. bzgl. dem, ob de virus im 1. oder 2. trimeschter ka gföhrlich si fürs baby, hät me leider no kei date... das macht mir scho recht sorge.

Fabi1893
Junior Member
Beiträge: 80
Registriert: So 10. Mai 2020, 12:46
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Fabi1893 »

Hallo Zämme

Darf ich mich euch ahschliesse? Mir händ Afangs Wuche euses positive Ergäbgnis kriegt und dr ET wär am 6.1.21. Mini Beschwärde halte sich no in Gränze, ich mag nit soviel ässe, schlächt isch mer aber nit, defür mache mini Bei jetzt scho weh :roll: Finds guet chönne mer eus chli unterenander ustusche. :)

Benutzeravatar
Lotte0803
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Di 5. Mai 2020, 11:05
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Lotte0803 »

Wow, tolle Einstellung. Vorallem nach einer solchen Erfahrung. Abgesehen davon schliesse ich mich dem an. Ich mache mir wenig Sorgen. Ich glaube daran, dass alles positiv verläuft und bin dankbar, wenn alles i. O. ist mit dem oder der Kleinen...

jennymistretta
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: So 10. Mai 2020, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von jennymistretta »

Hallo zämä

I ha hüt grad positiv teschtet. Eigentlech um uszschliesse dases klappet het. i ha keni symptom gha aber eifach es gfüuh. i bi so ungedoudig gsi, dasi am donnschti w früehtescht gmacht gh wo auerdings negativ gsi isch. nach 2 teschts (e „klassische“ u e digitale vo clearblue) chani s glüück gäng noni fasse. üses chliine wunder söt wenn aues guet chunnt ume 17. januar zu üs stosse.
Mir hei üses hochziitsfescht vom 23. mai in sizilie ufgrund corona umnes johr müesse verschiebe. wahrschiinlech het aues so müesse cho, sodass das chliine würmli o cha mit drbi si☺️

liebs grüessli jenny

black
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: So 10. Mai 2020, 01:44

Re: Januar 2021

Beitrag von black »

@sueri

merci vielmol für dini ermuetigende wort. es tuet mir sehr leid, was passiert isch, um so meh findi dini ihstellig drum sehr stark! glaube sehr fescht, dass das mol alles guet chunnt...

MaRa94
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 11. Mai 2020, 15:34
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von MaRa94 »

Ich habe vor einer Woche positiv getestet. Voraussichtlicher ET 11.01.2021.

Hatte eine FG im Dez (SSW 6) daher bin ich aktuell noch etwas unsicher aber wir sind positiv eingestellt und hoffen, die Unsicherheit/Angst schwindet mit jedem Termin beim FA. Erster Termin beim FA ist am 26.05. 🙃

Unser Sohn wird im Oktober 3 und wird sich bestimmt freuen.

„Beschwerden“ habe ich aktuell nur leichte: Brüste spannen und leichte Übelkeit. Freue mich auf einen Austausch mit euch!

Fabi1893
Junior Member
Beiträge: 80
Registriert: So 10. Mai 2020, 12:46
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Fabi1893 »

Hallo Zämme

Het mir öbbr Tipps wasi gege Chopfweh/ Migräne in dr Schwangerschaft cha mache? Mis Wundermittel chani jetzt leider nüm neh :) Massage, chalti Tüecher und Schlofe hani usprobiert aber es het nit soviel gnützt...
Danke schomol im Vorus für euchi Ideene

Miiyu
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Sa 9. Mai 2020, 19:16
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von Miiyu »

Schön vo so viel positive Istellige zläse - au nach so trurige Erläbnis.
Ich mach mir scho ganz schön Sorge, vor allem, da ich chli älter bi (wird im November 37, und isch mini ersti Schwangerschaft) und ich vo so viel FG und Abbrüch liese, dass ich verzwieflet am sueche bi - wie viel Schwangerschafte resp. Müettere ohni Sternekinder händ dörfe es gsunds Kind gebäre. Probiere nach eurne Erfahrige und Texte do jetzt aber au witer positiv zdenke.

@black - an das hani bisher no gar nid denkt. :| Villicht au, weili sit 9 Wuche 100% im Home Office bi. Aber de Gedanke chunt sicher früener oder spöter chli ufe. Vor allem dörfi nur mit Mundschutz zum FA und de Maa dörf bim erste Termin nid debi si. Das sind scho chli "anderi" Umständ.

jennymistretta
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: So 10. Mai 2020, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: Januar 2021

Beitrag von jennymistretta »

@sueri, e titusite wär sicher nid schlächt wesi dr bessere übersicht dient. i chume irgendwie gloub no grad nid so z schlag mot däm forum☺️

black
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: So 10. Mai 2020, 01:44

Re: Januar 2021

Beitrag von black »

@Mara94

Hallo :) wir haben einiges gemeinsam: hatte auch im Dezember eine FG in der SSW 6 und bin jetzt wieder schwanger mit vorussichtliche ET am 13.1. ich mache mir au recht sorge, aber zweimol hinderand wird me glaub nöd pech ha. versuech mi chli so zberuhige :)

black
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: So 10. Mai 2020, 01:44

Re: Januar 2021

Beitrag von black »

@milyu:

ich bin au nüme so jung und denke, dass salter nur eis vo viiiielne faktore isch. aktuell mached mir de virus und au süschtigi bakterie wie listerie etc. viel meh sorge. vor minere FG im Dezember hani mi au meh ufs alter fokussiert ka und han mir drum sorge gmacht. ich glaub jedi schwangeri findet chli ihres sorgegebiet und fixiert sich uf das und chan irgendwänn srisiko nüme richtig relativiere. drum findi de ustusch i dere gruppe sehr wertvoll.

Antworten