Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

@kühnli
esches euches erschte? wow jo do chani verstoh dasd langsam aber secher betzli nervös wersch
aber das chont guet, i weisses

🍀

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

Jil9 hat geschrieben: Do 30. Jan 2020, 16:56 @kühnli
esches euches erschte? wow jo do chani verstoh dasd langsam aber secher betzli nervös wersch
aber das chont guet, i weisses

🍀
Ja genau, isch euses erste :) Bin eifach mega gspannt wie alles wird - aber bin mer sicher, dass alles guet chunnt :)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

rechtig heftig, no 5 täg ond ehr lehret eu hes chend kenne
😍 so schön.
mer münd eus theoretisch nochli gedulde. ben aber au scho fest ufgregt und gspannt wie da alles werd wels au euses erschte si werd

green_Flora
Newbie
Beiträge: 14
Registriert: So 28. Jul 2019, 09:51

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von green_Flora »

Jil9 hat geschrieben: Do 30. Jan 2020, 15:20 ab höt gohts be eus so rechtig en endspurt. ha höt s erscht mol d hebamme deheime wo min körper met "traditioneller hebammekunst" uf d geburt vorbereitet. be jo mol gspannt... kennt da öpper vo euch?
das tönt spannend. was hät si do gmacht wenn ich darf froge?

green_Flora
Newbie
Beiträge: 14
Registriert: So 28. Jul 2019, 09:51

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von green_Flora »

darf ich froge was ihr för favorite näme oder sogar de Finale Name för eues Baby usgwählt händ?
bi üs isches: Leandro, Leon, Silas, Ramon und Joris...mer sind aber völlig unschlüssig, wele Name das es werde söll...

und no en Frog a euch ledige Eltere: isch bi euch, wele Familiename s Kind überchunt?
bi eus en leider en Stritpunkt :( mer werded wohl Lösle?!

green_Flora
Newbie
Beiträge: 14
Registriert: So 28. Jul 2019, 09:51

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von green_Flora »

Jil9 hat geschrieben: Mi 29. Jan 2020, 14:54 mer gohts be 35+5 no emmer guet, nach wie vor 100% am schaffe.
no genau 30 täg, oder weniger, weiss ned öbi parat be, es esch sooo unrealistisch, alles
wow! dass du immer no magsch 100% schaffe?! Powerfrau!
ich han en Büro-Job und bin mega froh, chan ich jetzt die Zit dehai no chli ufrume, alles parat mache und vorallem noch mim eigete Rhytmus schlofe, esse, spaziere...es got mer guet, aber ich chönt im Büro nüme so lang sitze und nie di glich Leischtig erbringe.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

green_Flora hat geschrieben: So 2. Feb 2020, 08:48
Jil9 hat geschrieben: Do 30. Jan 2020, 15:20 ab höt gohts be eus so rechtig en endspurt. ha höt s erscht mol d hebamme deheime wo min körper met "traditioneller hebammekunst" uf d geburt vorbereitet. be jo mol gspannt... kennt da öpper vo euch?
das tönt spannend. was hät si do gmacht wenn ich darf froge?
also be de normale kontrolle woni die gabz ziit gha ha het d fraueärzti en ultraschall gmacht ond jedes 2. beni be de hebamme gdi met ehre hemmer vorallem gred ond s het ame d herztön abglosst. die hebamme woni jetzt deheime gha ha het au herztön abglosst bluetdrock gmesse, a mim buch omedröck😉 ond mi de aber au vaginal ondersuecht bes zom gebärmuetterhals, halt gluegt ob alles "schön weich" esch. wenn ned de wörd si massnahme ileite we zom bispel au vorgängig en ilauf. si esch aber sehr zfrede gsi ond het gmeint seg alles optimal. si vermueti mol ed göi eher paar täg früher los. jo ond de het si halt nomol uf die ganze vorbereitige hegwese, himbeerblättertee, heubluemedampfbad, akupunktur...

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

green_Flora hat geschrieben: So 2. Feb 2020, 09:06
Jil9 hat geschrieben: Mi 29. Jan 2020, 14:54 mer gohts be 35+5 no emmer guet, nach wie vor 100% am schaffe.
no genau 30 täg, oder VIweniger, weiss ned öbi parat be, es esch sooo unrealistisch, alles
wow! dass du immer no magsch 100% schaffe?! Powerfrau!
ich han en Büro-Job und bin mega froh, chan ich jetzt die Zit dehai no chli ufrume, alles parat mache und vorallem noch mim eigete Rhytmus schlofe, esse, spaziere...es got mer guet, aber ich chönt im Büro nüme so lang sitze und nie di glich Leischtig erbringe.
mol da klappet no erstundlech guet. aber ebe no max 2 woche (de beni 2 woche vor ET) ond de gohni au nöme, usreize wottis au ned

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

green_Flora hat geschrieben: So 2. Feb 2020, 09:02 darf ich froge was ihr för favorite näme oder sogar de Finale Name för eues Baby usgwählt händ?
bi üs isches: Leandro, Leon, Silas, Ramon und Joris...mer sind aber völlig unschlüssig, wele Name das es werde söll...

und no en Frog a euch ledige Eltere: isch bi euch, wele Familiename s Kind überchunt?
bi eus en leider en Stritpunkt :( mer werded wohl Lösle?!
hmmm mer send jetzt scho öber 10 johr es paar, ond i ha s chend jetzt de bald 40woche dörfe em buch ha. i glaube mer düend em papi die freud ond gäbet eusem chend si nochname. en folgendi zivili hochziit setzti de aber scho vorus😂😂😂😂😉

Baerli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Do 1. Aug 2019, 12:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Baerli »

Hallo ihr Liebe

Isch öper vo öich i der Whatsapp-Gruppe und weiss, wie aktiv d'Kommunikation derte louft? Wäm darfme schribe, um id Gruppe ufgno ds wärde? Ich würd mich mega freue, es paar jungi Mamis usem Aargau kenne ds lerne...
Guete Endspurt a alli, siter ou scho alli so nervös wie ig? :)

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

@green_Flora

für en mögliche bueb sind Joan, Samu und Ailo zur Uswahl gstande aber es git ja jetzt es meitli. 💞 eusi chind heissed wie ich. ich han die zwei ja schliesslich au 9 mönet i mir treit und es isch au eifache, wenn zum arzt muesch oder so ähnlichs. sötti min "maa" doch no welle hürate, wirds denn sicher apasst.

@jil9
das isch au e möglichkeit. 😜 aber mir händ das grüene formular ja scho usgfüllt und det staht min name.

@baerli
weg de whatsappgrupe dörfsch dich gern bi mir melde. es hät au es paar mamis usem aargau debi 😉 inkl. still- und e trageberaterin. mir sind e illustri gruppe wo mal meh mal weniger aktiv isch. aktuell aber grad sehr aktiv mit all dene geburte. 🥰

Baerli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Do 1. Aug 2019, 12:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Baerli »

@ tzzh
Danke für dini schnelli Antwort:). Denn schribi schnäu die obligatorische 5 iträäg, damit ich dich kann kontaktiere

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

@baerli
mach das. mir freued eus uf dich. 👋🏻

Baerli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Do 1. Aug 2019, 12:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Baerli »

@green_Flora
Mi Maa het damals mi Nachname agnoh, das geit ja hützutags ou. I würd drum, weni ledig wär, äuä o mi Nachname für ds Chind wähle...es chasech ja o der Maa apasse :)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

Kühnli hat geschrieben: Do 30. Jan 2020, 16:27 Also euse chline het sich bis jetzt immer noni drüllt und dänke au ned, dass es jetzt no passiert.

De Kaiserschnitt isch für de 4.2. agsetzt - chas no gar ned fasse, dass ich am Dienstag scho es Baby bechume. Fühlt sich irgendwie alles sehr surreal ah.
Ha jetzt no die letschte Sache vorbereitet und am Wucheend wird s Hus nomol gründlich putzt. Mol luege wie viel ich schaffe :lol:
fallsd das no lessisch, de wönschi euch alles gueti för morn ond dröcke d düme🍀

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

@kühnli
ich hoffe bi dir isch alles guet gange und ihr gnüssed s'kennelerne und s'kuschle.

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

tzzh hat geschrieben: Di 4. Feb 2020, 20:27 @kühnli
ich hoffe bi dir isch alles guet gange und ihr gnüssed s'kennelerne und s'kuschle.
Danke fürs a mich dänke. Euse Sohn isch hüt am morge um 8.54 mit 49cm und 3690g ufd wält cho (gestern in us isch er uf 3300g gschätzt worde). Er isch kärn gsund und eus gohts guet. Er trinkt scho flissig und mer lerne eus kenne und gniesse die ziit <3

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

Kühnli hat geschrieben: Di 4. Feb 2020, 22:37
tzzh hat geschrieben: Di 4. Feb 2020, 20:27 @kühnli
ich hoffe bi dir isch alles guet gange und ihr gnüssed s'kennelerne und s'kuschle.
Danke fürs a mich dänke. Euse Sohn isch hüt am morge um 8.54 mit 49cm und 3690g ufd wält cho (gestern in us isch er uf 3300g gschätzt worde). Er isch kärn gsund und eus gohts guet. Er trinkt scho flissig und mer lerne eus kenne und gniesse die ziit <3
herzliche gratulation ond alles guet🍀

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

@kühnli
das freut mich sehr! herzlichi gratulation 💞 dörf ich fröge wie eue chli maa heisst? die schätzige, stimmed scho wahnsinnig. NOT! 🤣

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

tzzh hat geschrieben: Mi 5. Feb 2020, 10:45 @kühnli
das freut mich sehr! herzlichi gratulation 💞 dörf ich fröge wie eue chli maa heisst? die schätzige, stimmed scho wahnsinnig. NOT! 🤣
Danke viel mol und ja gäll, hani mer au dänkt. Ich bin devo usgange, dass da +/- so stimmt :D

Ja euse jungi Maa het en spezielle Name: Anakin Jax (AJ als Abkürzig)

Antworten