Hibbeln ab August 2018

für regelmässigen Austausch unter Gleichgesinnten
Antworten
Benutzeravatar
Yellowsun
Member
Beiträge: 229
Registriert: Mo 15. Mai 2017, 14:15
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Yellowsun »

Ich schätze, das muss jede selbst für sich herausfinden und das auch immer gleich bewerten beim Notieren wenn man ZS beobachtet. Da gibts glaub' ich gar kein richtig oder falsch.

Schönes Wochenende allen :)
Mir wärdet dich niemals vergässe... ❤️

Bild

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

Hallo zusammen

@kiki
Sind deine tage noch richtig gekommen? die Warterei ist so mühsam, das ist so. wir sollten uns aber wohl wirklich etwas mehr zeit geben und geduld haben - wenn das nur so einfach wäre...

@welcome
ich habe meine tage meist 7 tage lang. der erste tag ist leicht, dann 4 tage sehr stark und noch zwei tage wenig blutungen. dies kann jedoch mit der spirale zusammen hänge, dass ich sie so lange habe

@all
wie geht es euch so? hattet ihr ein schönes Wochenende? sind ja viele ähnlich mit dem Zyklus wie ich gelesen habe

@me
ich hatte am samstag einen positiven ovu test. nur leider kann ich den Zyklus wohl vergessen. wir hatten zuletzt am dienstag geherzelt und seit donnerstag lieg mein GG flach im bett - also nix mit üben für ein weiteres wunder. na ja schliessen bereits jetzt mit dem Zyklus ab, da die Wahrscheinlichkeit ja wirklich sehr klein ist, dass es trotzdem geklappt haben könnte

Einen schönen abend euch allen

Kiki88
Member
Beiträge: 271
Registriert: Di 26. Jun 2018, 14:53
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Kiki88 »

Hoi zäme
@rockrebel jo si send de gäge obe no itrudlet. Be froh. I hasi ou meistens ca 5-7 tag sochli ändlech wie du.. hoffe si esch de dasmou ganzdore bes am mettwoch.. ha am donnsti johreskontroue bi de fa, s wär mr onagnäm weni de no täg hät🙈
@herzle oje schaad, aber verlore esch no gar nüt solang kwi tr chonnt.. vellech hets jo glich glängt😉
@ wochenänd i ha geschter no gschaffet u de si d kids zom papi u mer send uf d rigi anes konzärt.. höt hemmer e gmüetleche familie day gmacht.

Guete wochestart aune

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

@kiki
isch mängisch no doof wenn me täg so lang het finsch nid au? ha mängisch chli z gfühl chum isch de letscht tag dure vode täg chunt de erst scho fast wieder :) ussert jetzt - jetzt gaht jede tag ändlos. wenn ich mich doch nur chli chönt vo dem sälbergmachte druck löse aber ja no. oh da hoffe au fest für dich das sie bis am mittwuch dure sind. das isch doof wenn me so zur FA muess. hani au nie gärn gmacht. hesch du eigentlich en 88 Jahrgang? chume weg dim nick uf das. han ebe au e 88 :) oh dis wuchänändi dönt ja super - guet ussert z schaffe. wie viel Prozent schaffsch du?

@herzeln
TR isch no nid da - erwarte sie au erst am 26. irgendwie hani so hoffnig aber glich hani angst dasi denn entüscht bi. isch halt doch e langi zyt vom härzle bis zum ES drum dänki hets öpe nid glanget…

@oraklen
het vo üch öper erfahrig demit? weiss nid so obi das mal söll probiere i dem Zyklus...

Kiki88
Member
Beiträge: 271
Registriert: Di 26. Jun 2018, 14:53
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Kiki88 »

Guete morge
@ rockrebel jo das lange warte esch müehsam. Aber me chas jo glich ned ändere drom muesmes so nä wes chonnt. I werde de erst mach ES weder kribblig, aber hesch scho rächt wenn TR solang got, hetme si gfüeut emmer🙈 i schaffe chli meh as 50%.. u du? Genau i ha 88😉 demfau gliich👍

@ orakeln do kenni mi gar ned us.. ha jo ou nonie met ovus gschaffet😬

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

Guten Morgen zusammen

@Kiki, de simer ja glich alt :) ich schaffe 60% aber i 2.5 täg. isch nid immer so eifach alles under ei huet z bringe, aber dänke das kännsch du und all andere da ja au. egal ob me jetzt neb em 100% Job us mami no uswärts schaffet oder nid. han hüt so es komischs zieh die ganz zyt, aber glaub vieles isch au chli iblibet. benide dich grad wenn du amig erst nach em ES kribblig wirsch. bi mir isch das sit tage so. hoffe es leit sich chi, schusch wird das es langi zyt bis zum 26.

@orakeln
wet das ebe usprobiere, aber glich hani angst devor und kann mich ebe no z wenig us wie wo was. viellicht het da inne ja öper erfahrig

@all
ä guätä wuchästart allne

Benutzeravatar
Yellowsun
Member
Beiträge: 229
Registriert: Mo 15. Mai 2017, 14:15
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Yellowsun »

Guete Morge :)

@Orakeln: Ich habe bisher nicht viel Positives gehört. Es mag bei der ein oder anderen funktionieren, aber da macht man sich dan doch meeega verrückt, wenn der streifen Mal nicht ein wenig doller erscheint als gestern... Ich würde ehrlichgesagt davon abraten.

Bei uns steht schonwieder die Heisse Phase an, bin ja gespannt ob ich wieder so locker sein kann wie letzten Monat :)

Schönen Tag euch allen
Mir wärdet dich niemals vergässe... ❤️

Bild

Kiki88
Member
Beiträge: 271
Registriert: Di 26. Jun 2018, 14:53
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Kiki88 »

@rockrebel jo das kenni doch zu guet.. i schaffe ei woche 2 ganzitage u die ander 3 tage.. gniesses aber, schaffe setem dezember eso, vorher hani emmer 100% gschaffet näb auem andere😏 nieme!
Jo i probieres emu ned z kribblig zwärde, do gg säute ome esch zobe hani gmerkt machi me nor mega närvös weni emmer ufe zyklus luege ond genau weiss es wär di heiss phase u mer chöne end härzli setze.
@yellowsun uuh duume si dröckt as der wedr e guete zyklus hend u du entspannt chasch dra he go. Vöu spass bim härzli setze!
@me ha morn johreskontroue bi de fa u hoffe so fescht as sowiit aues guet esch.. ha scho chli bammu..

Aune e schöne nomi

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

@Kiki88
das glaubi dir sofort, dass es gniessisch so z schaffe. het ja immer au sis positive. das mit em wahnsinnig mache isch ja immer so en sache, und wenn me denn no so ufe Zyklus luegt, wird me nur no nervöser. hesch demfall au e GG wo ehe wenig ume isch am abig, gaht mr ebe au scho. drück dr für morn fest dume. isch TR verbi? hoffe au das alles guet isch, gisch denn bescheid?

@yellowsun
drücke au fest dume das witerhin so entspannt blibsch und das es natürlich dasmal klappet

@me
ich bin jetzt bi ES+3. han gester und hüt morge extrems zieh gha im UL und no so cremige ZS. blibe mr natürlich scho wieder alles mögliche i, aber dänke wird das wohl jede monet gha ha, nur hani mich nie gachtet. bin so froh wenn de 26. de mal da isch und ich chan teste oder TR chunt devor. hoffe dasi de nöchst Zyklus chli entspannter chan agah...

Zebra9
Newbie
Beiträge: 29
Registriert: Di 27. Feb 2018, 22:22
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Zebra9 »

Ich bin gerade sehr am mithibbeln. Ich bin 3 Tage drüber, aber der Schwangerschaftstest zeigt negativ an. Diese Ungewissheit kostet mir gerade recht Nerven.
Kann der Test noch positiv werden?
Tochter Juni 20 und es Stärndli März 18

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

ohje liebe zebra9 ich fühle mit dir, diese warterei macht einen ganz fertig gell. weisst du genau wann dein ES war? es kann durchaus sein, dass es noch zu früh war. wie ist denn dein gefühl? hast du irgendwelche anzeichen?

Kiki88
Member
Beiträge: 271
Registriert: Di 26. Jun 2018, 14:53
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Kiki88 »

@rockrebel ah die azeiche i gloube ou me het die au monet nor nemmt mer si intenstiver wohr.. grad wöu de wonsch so gross esch.. jo mi gg esch 2-4 öbig wäg ide woche.. leider.. kennsch da demfau ou?
Jo i gebe morn bscheid was d fa meint..
@zebra vellech eschs no zfrüeh gsi zom teste? Oder d tr esch eifach verschobe.. aber i chamer sehr guet vorstöue wied di füeusch ond me eifacht hofft tr chonnt äntlech..

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

@kiki88
finds irgendwie no krass wie me sich so i öpis chan innesteigere. mi Zyklus isch mr eigentlich immer ziemlich egal gsi und jetzt luegi uf jedes ziepe usw. vorallem wär ja d inistig no gar nid gsi, aber äbe wenn de wunsch so gross isch, denn bildet me sich no schnell öpis i. hoffe ich chan mit dem Zyklus abschliesse, d wahrschinlichkeit isch halt scho sehr chli und wenns anderst wär umso besser

Zebra9
Newbie
Beiträge: 29
Registriert: Di 27. Feb 2018, 22:22
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Zebra9 »

Danke euch. Das ist eine Zeit!
ES sollte am 26.8. gewesen sein. Normal geht mein Zyklus wie ein Uhrwerk. Aber aktuell habe kein Gefühl mehr dafür und ich getraue mich nicht richtig zu hoffen.
Wenn du mich letzte Woche gefragt hättest kiki88, hätte ich dir gesagt, dass ich schwanger bin. Ich hatte alle Symptome, wie bei der ersten SS (Schlaflosigkeit nachts, müde tagsüber, Schwindel). Aber seit Sonntag ist das verschwunden und einzig die spannenden Brüste und das Gezwacke im Unterleib sind noch da.
Wie lenkt ihr euch ab?
Tochter Juni 20 und es Stärndli März 18

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

@Zebra9
verstehe dich so gut. ich an deiner stelle würde noch ein zwei tage warte und dann nochmals testen. es kann sein, dass die werte halt noch zu niedrig sind. komisch deine situation, vorallem macht dies fix und fertig. hoffe so sehr für dich das der test positiv ist und TR weg bleibt. wie ich mich ablenke? haha keine Ahnung, das frag ich mich immer auch wieder, was ich nur tun kann, damit dieses Thema nicht mehr so präsent ist. mein Zyklus spinnt total und meine Gedanken auch. ich versuche immer wieder, nicht daran zu denken, aber es klappt alles andere als...

Kiki88
Member
Beiträge: 271
Registriert: Di 26. Jun 2018, 14:53
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Kiki88 »

@rockrebel ja so gots mer aber nachm ES genau ou wie der. Letscht monet hani mers meh notiert was etz grad gsi esch..eifach asi cha noluege ah das esch ganz normau.
@ablänkig schwerig schwerig.. do i met niemerem e mim fröndeschreis cha rede dröber wöu niemer weiss asmer am hibble send, beni eigetli nie konfrontiert dor öpper. Ond säuber probieri mi so guet s got ned verrockt zmache bi jedem pilse. Aber es esch schwerig.
@zebra hmm i wör nomou teste.. oder wend gedoudd hesch(i hät si ned) warte..

Zebra9
Newbie
Beiträge: 29
Registriert: Di 27. Feb 2018, 22:22
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Zebra9 »

Geduld?? Gerade ein Fremdwort für mich ;-) ich konnte nicht widerstehen und habe einen Test gemacht heute Morgen. Resultat ist neg. Auf einen weiteren Tag hibbeln.
Ich kann euch gut verstehen und es tut gut zu lesen, dass man nicht die einzige ist, die damit so umgeht. Ich versuche mich tagsüber nicht mit diesem Thema zu beschäftigen und wenn ich am arbeiten bin, klappt dies ganz gut.
Tochter Juni 20 und es Stärndli März 18

Benutzeravatar
Rockrebel
Junior Member
Beiträge: 96
Registriert: Sa 1. Sep 2018, 15:59
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Rockrebel »

@Zebra
ja das mit der lieben geduld ist ja so ne sache. ich stand vor auch hupend im stau als diese verteilt wurde :) komisch, dass dein sst immer noch negativ anzeigt, gerade weil du ja so einen regelmässigen zyklus hast. welchen sst hast du denn? ich hoffe, das du bald klarheit hast.

@kiki
das ist ne super idee, die symptome aufzuschreiben. im urbia kalender kann man dies ja super. so sehe ich im nächsten zyklus was normal ist und was nicht. schon interessant, dass man sich an diese symptome vom letzten zyklus nicht mehr erinnern kann - zumindest ich nicht :)

Kiki88
Member
Beiträge: 271
Registriert: Di 26. Jun 2018, 14:53
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von Kiki88 »

@rockrebel i mag mi ebe ou nie erennere ond asi mi ned verrockt mache dueni ou aues em urbiakoländer iträge🙊😁

WelcomeToMyLife
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 42
Registriert: Di 31. Jul 2018, 13:44
Geschlecht: weiblich

Re: Hibbeln ab August 2018

Beitrag von WelcomeToMyLife »

@Zebra hoffentlich hat es doch noch geklappt und du bist schwanger! drück dir die Daumen!
@all Ja Geduld zu haben in dieser Zeit ist sehr schwierig, aber ich glaub das geht uns allen gleich! Ist ist halt ein täglich presentes Thema, weil wir es uns sehr wünschen. Irgendwie geht die Zeit so langsam vorbei. Bin jetzt am Zyklustag 12, mein ES sollte ca. am 20./21.Sept sein. Habe gesterb und heute einen Ovulationstest gemacht, war noch negativ.
Wie weit seit ihr im Zyklus? Drück euch allen die Daumen und wir hoffen auf ein Juni Baby!😊

Antworten