*Märzlis 2017*

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Benutzeravatar
Hurra
Junior Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 1. Jul 2015, 10:32
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Hurra »

Guete Morge liebi Mitschwangeri

Am Samschtig döffi scho serscht mal zur FA. Rächt früh findi, so früh hani bis jetzt no nie chöne gah. Vermuetlich wäg minere Vorgschicht. Bin gspannt öb mer dänn scho öppis gseht.

Wüsse tüents bis jetzt nur min Maa und mis Mami. Nachem FA säged mers villich no minere und mim Maa sinere Family. Mal luege. Sie känned au scho mini zwei Fehlgeburte, laht sich schlächt verheimliche wänn mer in Spital muess und es hüfeli Elend isch. Aber es hät au guet da, so mängisch drüber zrede. Und es isch ja au schön, wänn öpper mit eim hofft, das es bim dritte Mal guet chunt. Positiv dänke isch agseit.

Jetzt gnüssed mer no euisi Feriewoche, mir sind ja scho ide Mitti acho.

E liebs Grüessli

Borali
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Mo 27. Jun 2016, 12:53
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Borali »

Huhuu Golden, härzliche Glückwünsch zum positive Test! Ich hoff dü heigsch e riewigi und agnähmi ss.

Ich häs afa mim gg (wier si zäme vorem ss test ghockt und hei zittret ;)) und minere allerbeschte fründin gseit. Mini eltere sind no bis endi negscht wucha ine ferie, und denn sägewers viliicht. Em gg sini famili wird sicher no bis iner 12. ssw im dunkle glah, da sis mami wider wird in ohnmacht falle vor freud und den e stund später alli bekannte wird informiere mit dem züesatz: aber sägs de niemerem :D

Mine rigge isch nachem magnesium definitiv viiiel besser! Und dank multivitamin vo burgerstei bini im momänt es wandelns duracell ;)

Benutzeravatar
muraki
Member
Beiträge: 194
Registriert: Di 4. Jun 2013, 13:08
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von muraki »

@Golden gratuliere, ich hoffe es krallt sich so richtig fescht.
@Borali@ es wandelnds duracel das Mulitvitamim muen ich au ha.. ich chönt grad ischlafe im Stah.
Ich han am 20igschte min Ultraschall und hoffe, dass ich dann es herzli schlahne gsehn. :D
hätten dich gerne in den Armen gehalten *06.13 / *05.15 / 07.16 (eins von 2)
Bild

Benutzeravatar
L-U-N-A
Member
Beiträge: 103
Registriert: Mi 6. Jul 2016, 13:32

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von L-U-N-A »

Hallo zusammen

Ich geselle mich gerne zu euch. Bin jetzt in der 6 ssw und war beim Frauenarzt um die Schwangerschaft bestätigen zu lassen. Bin schwanger :D und Geburtstermin ist am 06.03.17! Wir haben schon eine 7 jährige Tochter..

Am Di. ist dann nächster Termin und da werden wir das Herz schlagen sehen..

Meine einzige Sorge ist mein Alter. Bin schon 41 und hoffe dass alles gut geht..

Bis bald

Benutzeravatar
muraki
Member
Beiträge: 194
Registriert: Di 4. Jun 2013, 13:08
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von muraki »

Hallo L-U-N-A gratuliere zur Schwangerschaft, ich habe voraussichtlich auch den 6.3. als GT und bin auch 41. Also meine Daumen sind gedrückt für den Termin nächste Woche, und dass du das Herz schlagen hörst, ich muss noch bis zum 20. warten. Bin schon ganz aufgregt.
hätten dich gerne in den Armen gehalten *06.13 / *05.15 / 07.16 (eins von 2)
Bild

Borali
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Mo 27. Jun 2016, 12:53
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Borali »

Liebi frowe, so schnäll chas ga.... Am viertel vor zwelfi no min letschte post gschribe und am halbi zwei mit starche blüetige zur FA verbi. So wies üsgseht her sich mis märzli nid so wohl gfühlt in miner gebärmüeter. Äs isch ufem wäg nach draussen :(
Uf einer sita bini sehr trürig dases nid klapt het, ufer anner sitta bini e bitz erliechteret, da ich vo afang a ganz es komisches gfühl mit mier hä umenandtreit. Natiirli häni das versüecht z verdränge, jedoch lügt de körper halt eifach nie!
Es hat nicht sollen sein.

Ich wünsch ew allne en wunderbari und komplikationslosi schwangerschaft und en wunderbari giburt. Äs het mehr gfröit hie en churzi zit därfe derbii zii. So gsell ich mir ch wider zu de hibbler ;)
Ich wär froh wenn epper chennti di erschti Sita witerfiehre. Mersi viel mal.

Liebi Grüess üsem Wallis :*

Benutzeravatar
muraki
Member
Beiträge: 194
Registriert: Di 4. Jun 2013, 13:08
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von muraki »

Oh nei das tuet me leid.. ich druck dich ganz fescht.

wie wotsch es wagem tread mache.. söll ichs evtl. überneh? weisch wie mes würdi wechsle?
hätten dich gerne in den Armen gehalten *06.13 / *05.15 / 07.16 (eins von 2)
Bild

Benutzeravatar
NoRe
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Fr 10. Jun 2016, 16:21
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von NoRe »

Ou nai liäbi borali! Das tuet ler uh leid! Wünsch der en huufe tröstendi Ärm!!

Borali
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Mo 27. Jun 2016, 12:53
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Borali »

Mersi viel mal. Aber es isch ja no sehr früeh. Üebewer no e rundi witer :)
Nei ich hä kei ahnig wiemes würd wächsle... Weisch dü wie?

Benutzeravatar
muraki
Member
Beiträge: 194
Registriert: Di 4. Jun 2013, 13:08
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von muraki »

@ Borali leider au kei Ahnig :?. Ich schrieb susch eme Moderator.. und würd mich je nachdem per PN bi dir melde. Dir ufjedefall TOI TOI TOI das es mit dem nöchste ÜZ klappt.
hätten dich gerne in den Armen gehalten *06.13 / *05.15 / 07.16 (eins von 2)
Bild

Benutzeravatar
Hurra
Junior Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 1. Jul 2015, 10:32
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Hurra »

Oh nei Borali das tuet mer dänn leid. Ech druck dich ganz fescht und wünsche dir alles alles Gueti und das es bald wieder klappt.

Golden
Member
Beiträge: 197
Registriert: Do 6. Dez 2012, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Golden »

Oh nei, das tuet mer leid borali.
Muraki: wär super, wenn du das chöntisch überneh. Ich glaub, du müestisch en neue bitrag mache
Liebs Grüessli

greentree
Newbie
Beiträge: 17
Registriert: Mo 4. Jul 2016, 13:24
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von greentree »

oje borali es tuet mer uu leid das z läse! alles gueti für eu!!

Pesca
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Mo 1. Sep 2014, 11:08
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Zug

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Pesca »

Liäbi Borali...schön chasch Du das doch chli positiv gseh...ich wünsch Dir vill Glück, dass äs glie wieder klappt & dass sich äs neus Chäferli chan festchrallä bi Dir! Alles Liäbi für Dich!!!
Bild Bild

Benutzeravatar
NoRe
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Fr 10. Jun 2016, 16:21
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von NoRe »

Hey ier alli Mitschwangere. Wie gohts eui so? Was sind momentan eui SS-Azeiche? Händ ier überhaupt?
Wür mi wunder neh wies eui so goht :)

Golden
Member
Beiträge: 197
Registriert: Do 6. Dez 2012, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Golden »

Huhu
Tiptop, usser dases mir mal wieder zwarm isch.
Azeiche han ich usser ab und zue mal es zieh im buch kei. Hett ich also kei positivi test ide händ, würd ichs gar nöd wüsse.
Liebs Grüessli

Golden
Member
Beiträge: 197
Registriert: Do 6. Dez 2012, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Golden »

Aaah neus azeiche: empfindlich brustwarze, sehr agnehm bim stille...
Liebs Grüessli

Benutzeravatar
NoRe
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Fr 10. Jun 2016, 16:21
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von NoRe »

Jo die sind bi mier au empfindlich, aber i han no kais chind dahai zum stille ;). Mier isch ab und zue bitz schlächt und mängisch so äs züche im rugge, wie wenn i mini periode han oder überchum...

Benutzeravatar
Noon17
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 29. Jun 2016, 17:37
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Noon17 »

@Aazeiche: min Gruchssinn isch besser (trotz Schnupfe), müed, müedi Bei, empfindlicheri Brüst, chalti Füess, chalti Händ (di letscht SS hani au die erste 3 Mönet gfrore)
@me, ich bin am Dunnstig bim FÄ xi und es xeht guet uus. I muen i 10 Täg nomol goh, wenn denn s Herz schloht.

I wünsche euch es schöns Weekend!

greentree
Newbie
Beiträge: 17
Registriert: Mo 4. Jul 2016, 13:24
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von greentree »

@azeiche hani mensartigszieh; brustzieh und mit übelkeit z kämpfe... allerdings meistens erst am abig... das isch bi de erste 2 würkli anders gsi :wink:

ansunste lauft zum glück immer viel so dasi nöd zviel cha umegrüble eb alles i.o. isch... und bis zur erste kontrolle gads ja na ewig...

Gesperrt