*Märzlis 2017*

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Benutzeravatar
Hurra
Junior Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 1. Jul 2015, 10:32
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Hurra »

Guete Morge liebi Märzlis

Ech wünsch eu en wunderschöne Sonntig und gratulier allne neue zum positive Tescht.

Mini Agabe: 3. März 2017 / Hurra / 1979 / AG / 1. Kind / noch keinen FA-Termin

Benutzeravatar
Noon17
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 29. Jun 2016, 17:37
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Noon17 »

Sali Zäme

Wie gohts euch?
@me: Es isch fascht ned z glaube, aber ich han scho Wasser i de Bei!! Hilfe!! Und müed bini wie blöd und ich früüre trotz 23 Grad im Huus!

Schöne Sunntig!

Borali
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Mo 27. Jun 2016, 12:53
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Borali »

@Noon17
Hui das isch ja verruckt, scho so früeh! Miedigkeit het mich öi verwirscht. Chennti jedi frii minüta schlafe und zwischendri öi grad ;)

Temperatur häni kei problem, ob chalt ob warm, geit beides güet. Derfür häni immerno die blöde riggeschmärze und dbänder ziehnt trotz magnesium wie verruckt. Bi de froh weni am donnschtag zur fä chan, vieliicht setzt mer si di dosis ver zmagnesium embrüf.

Ew allne es sunnigs tägli

Benutzeravatar
Noon17
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 29. Jun 2016, 17:37
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Noon17 »

@Borali, oh jo, danke, dass du mich as Magnesium errinnerisch, mueni mer au verschriibe loh. Dir gueti Besserig mit em Rugge!

Benutzeravatar
Noon17
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 29. Jun 2016, 17:37
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Noon17 »

@Borali, oh jo, danke, dass du mich as Magnesium errinnerisch, mueni mer au verschriibe loh. Dir gueti Besserig mit em Rugge!

Schmützi
Member
Beiträge: 191
Registriert: Do 5. Mär 2015, 11:03
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Schmützi »

Hallo Märzlis!

Ich wollte euch nur einen lieben Gruss dalassen, ich bin ein Märzli16-Mami.
Wie schnell es doch geht! Geniesst euer Jahr, die SS und freut euch trotz Beschwerden auf eure Wunder! Drück euch die Daumen dass alles gut geht!

@Hurra: oje, du hattest ein schwieiges Jahr! Ich drück dir die Daumen und schicke dir viel Kraft und Durchhaltewilllen und hoffe sehr, du darfst in einem Jahr neben deinem Sonnenschein liegen und die Zeit geniessen!

Hebed eu Sorg!
Prinz März 2016 +Zwillingsstärndli
Stärndli Okt2017

Benutzeravatar
Noon17
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 29. Jun 2016, 17:37
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Noon17 »

@all: wer weiss bei euch schon Bescheid? Wann werdet ihr es wem sagen?

Golden
Member
Beiträge: 197
Registriert: Do 6. Dez 2012, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Golden »

Hallo zusammen
Ich würde mich euch gerne anschliessen. Durfte vorhin ganz schwach positiv testen. Wie bei unseren beiden ersten Kindern (7/13 und 12/14) scheints im dritten ÜZ eingeschlagen zu haben. Hoffen wir mal, dass es sich festkrallt. Anzeichen habe ich noch nicht wirklich.

17.03.17 * Golden * 1987 * SZ * 3. Kind * noch kein Termin im Geburtshaus
Liebs Grüessli

Pesca
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Mo 1. Sep 2014, 11:08
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Zug

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Pesca »

@Noon17: bi mir wüssäds scho sehr vill...di ganz Family, churz nachäm Tescht, diversi Fründinä & zwei Arbätskollegä...ich mach nöd so äs Gheimnis drus! Will wänn's äs Stärnli söt geh, sind genau diä Lüüt für mich da....und di meistä händ äbä gwüsst, dass mir loslönd...und dänn frögäds eh immer...und lügä findi doof!

wiä isch's bi Dir?

ich glaub bim 1. isch das amigs no öppis anders...bim 2. gaht mär chli lockerer dra!
Bild Bild

greentree
Newbie
Beiträge: 17
Registriert: Mo 4. Jul 2016, 13:24
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von greentree »

hallo zusammen!

gerne würde ich mich auch zu euch gesellen :)

ich habe nicht wirklich damit gerechnet, dass es geklappt hat und bin nach dem test heute noch etwas durch den wind ;)

wünsche euch allen eine gute kugelzeit!

Benutzeravatar
zauberwald
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mo 4. Jul 2016, 13:42
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von zauberwald »

Hallo zämma,

bin hüt grad uf das Forum gstossa und scho festgstellt, dass es doch scho as paar Märzlis17-Mamis gibt.
Ich han am 25.06 an positiva Test in da Hand ka. Ich han jedoch scho dia ganz Wucha vorher so as Gfühl ka, wo denn jo bestätigt worda isch.
De errechneti Geburtstermin bi mir isch de 7. März.
Bi mir isch es au recht schnell ganga. Im April han ich, wega Komplikationa, mini Kupferspirala entferna müassa. Denn hend min Partner und ich entschieda, dass mir nüm verhüaten, will Endi Johr wär Spirla eh abglofa. Und jo, jetzt isch es sowit.
Bi mir wüssen es mini Eltera, d`Muatter vo minem Partner und as paar gmeinsami Fründa. Da anderna werden mir es in da nögschta 3-4 Wucha säga.

Mini Agaba: 07.März 2017 / zauberwald / 1987 / GR / 1. Kind / 18.07

a schöni Ziit und gnüssen de schön sunnig Tag

Golden
Member
Beiträge: 197
Registriert: Do 6. Dez 2012, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Golden »

Guete morge
Dä test isch hüt scho chli stärker gsi als gester, gseht also guet us. Bin ja au no ziemlich früeh dra, nonig mal bi 4/0.
Bi mir weisses no gar niemer usser mini dezemberli-gruppe. Nöd mal min maa (ha gester scho gschlafe, wo er cho isch). De erfahrts denn hüt abig :)
Liebs Grüessli

Benutzeravatar
NoRe
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Fr 10. Jun 2016, 16:21
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von NoRe »

Hallo mitenand. I ha gad hüt morge positiv testet und chas no chum glaube. Zum zwaite mol han i en positive sst in de Hand, ds erst Mal hämmer das chli Wunder im März in de 6. Wuche verlore. Drum bin i no bitz zrugghaltend mit minre Freud, aber riese dankbar!!
Wünsch eui en guätä Start in Tag!

Benutzeravatar
Hurra
Junior Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 1. Jul 2015, 10:32
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Hurra »

Guete Morge

Schön sinds immer meh, herzliche Glückwunsch.

@Golden: ui da hät din Maa aber hüt en schöne Abe, mit so enere freudige Nachricht wo er bechunt.

@muraki: das mit de Angst verstah ich total, han die au, mal meh mal weniger. Mängisch wünschi mir sogar, das s'mer chotzelend wär, nur dasi weiss, dass alles guet isch. Aber au das isch kei Garantie. Han wie du au zwei missed aborts gha, also üsserlich nüt bemerkt. Ech druck der Düme, das es jetzt klappt. Isches au dis erschte Chind?

Ech wünsch allne en schöne sonnige und erholsame Tag.

E liebs Grüessli

Benutzeravatar
Joli9
Junior Member
Beiträge: 67
Registriert: Do 10. Jun 2010, 10:16
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Ostschweiz
Kontaktdaten:

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Joli9 »

hallo mitenand!

han no so mini müeh mit dem "neue" swissmom... aber do muess mer sich wohl dra gwöhne. ;)

noon17: jo stimmt, ich han det biz mitgschriebe gha, aber leider nöd sehr aktiv... magsch du dich no a mich erinnere?

wer weiss es scho: bis jetzt min maa und mini schwö. aber es wird sich nüm würkli lang verheimliche loh, denn min buuch sieht us wie bide erste SS im 3. monet... uiiiiiiii!! gseht mers bi eu au scho?? isch halt s dritte chind, do isch alles scho ziemlich "usgliieret" hihi :D wet nüm lang warte mit säge. denn au bi üsem sternli bini froh gsi, hends alli gwüsst und mich chöne unterstütze.

me: fühl mich immer no nöd sehr SS.. ussert em buuch wo mir zeiget das do öpis dine isch. bin am obig unheimlich müed und han oft chalt. zieh im buuch auch immer wieder.. aber sus, alles prima! warte immer uf mini brüst... aber tuet sich no gar nünt. keis zieh, kei veränderig. isch bide letzte SS ganz andersch gsi... scho interessant!!

allne en schöne nomi!!
Unser erstes grosses Glück, Chäfer 02.06.12
Unser zweites grosses Glück, Schätzeli 07.10.14
Unser drittes grosses Glück, Zwergli 03.03.17
Sternchen im Herzen... Dezember 2010...

Benutzeravatar
muraki
Member
Beiträge: 194
Registriert: Di 4. Jun 2013, 13:08
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von muraki »

@ Hurra. Mir Hand öppert es glichlig duregmacht.. ich bin total hippelig jetzt und jedes Mal wenns nöd irgendwo ziept oder schmerzt, e Panikattacke.. :oops:. Jetzt hoff ich, dass es würklich guet chunnt und dasmal euse Traum in Erfüllig gaht. Es wär euses erschti chind. und es isch au euse letschti Versuch, ich bin nüm die jüngst :cry:

Bi mir weiss es nur min Maa, das aber halt au wag de Vorgschicht, ich will keis Mittleid und die "oh jetzt hats sies wieder Verlore Blick" drum wartet mir bewusst bis in 3 Monat. Aber um erlich zie, am liebschte würd ichs luut useschreie :D

Wag de Beschwerde wohn ich han, ich hans Gfühl mini Brüscht Hand öppert 2 Tonne und sie ziehnt ganz fescht, und mis anderi Problem isch das ich immer chönt "rülpse" :oops: , hat das Problem susch no öppert, oder hat das gar nüd mit de Schwangerschafts ztue. Isch ammigs es biz peinlich im gschaft mich zbeherrsche. Müdigkeit isch sit öppert 3 Tag ganz stark.. aber susch fühl ich mich eigentlich super wohl.

Freu mich uf e gmeinsami Ziit mit eu.

Benutzeravatar
Noon17
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 29. Jun 2016, 17:37
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Noon17 »

@Joli, nei, ich chan mi nümm würkli gnau erinnere, han nur de Geburi vo dim 2. Chind xeh und dänkt, ob ächt au mit debii xi bisch. Vilicht wennd chli meh schriibsch, chunnts wieder. Borali und ich sind ebe denn beid id FB Gruppe gwächslet, was en super Sach isch!

Allne neu Schwanger: Gratuliere!

@Hurra: us welem Teil vom AG bisch du? Ich us de Region Bade.

@wüsse: min Maa und mini Eltere. Abem Wucheeend denn wahrschindli di ganz Family vo mim Maa. Mer händ es riisigs Geburifest, inkl. Heigohtaxi. Dnn wirds uuffalle, dasi nüt trinke.... (Han mi scho lang uf das Fest gfreut und dänkt denn chömmer ändli wieder mol Party zäme mache und mitenand trinke.... Denn hald ohni Alkohol)

@zweitmamis: mini Tichter schloft sit ich SS bin gaaaaaanz schlächt iii. Mer händ fast täglich bis am 10 ni zobe es wachs Chind. Merked ihr au so öppis?

greentree
Newbie
Beiträge: 17
Registriert: Mo 4. Jul 2016, 13:24
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von greentree »

hallo zäme;)

wüsse: min gg und mini 2 beste fründinne... ewig wirdis wohl aber au nöd gheimhalte ( chönne)...leider hani au erst ultraspat de 1.fa termin.. und hett eig. bis denn welle warte zum säge .. isch euses 3. wunder...

da na eusi agabe:
6.3.2017/ greentree/ 1983/ ZH/ 3.Kind / 8.8.

Golden
Member
Beiträge: 197
Registriert: Do 6. Dez 2012, 21:28
Geschlecht: weiblich

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Golden »

Guete Morge
Wie gahts eu? Ich merk sit gester abig es rechts zieh.
Han hüt morge namal en test gmacht und er wird schön stärker (guet han ich so günstigi streife :D).
Min GG hät Freud gha gester abig.
Liebs Grüessli

Pesca
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Mo 1. Sep 2014, 11:08
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Zug

Re: *Märzlis 2017*

Beitrag von Pesca »

@Noon17: au üsä Sohn schlaft momentan gaaanz schlächt! Zerrt rächt...aber äs sind vor allem d'Stockzäh....beziähs drum nöd uf mini SS! Vor allem spür ich rein gar nüüt...mängisch frög mi echt, obi schwanger bin! bin froh wäni zur FA chan....

@Joli9: nö, bi mir gseht mär no gar nüüt...und isch ja au scho s'2. bin aber froh phaltet sich min Buch no chli zrugg...d'Fragä im Gschäft chömed schnäller als mär liäb isch ;-)

wünsch Eu allnä än sunnigä Tag!
Bild Bild

Gesperrt