Guete Morge Chantal
Schön, Ferie!! sindr furt gsy? und wie hesches kha?
im Zimmer stoht mol s'bettli

that's it :DDDD - mir hän uns ebe es huus kauft, weiss nit öbi das mol erwähnt ha - und morn isch schlüsselübergab. Denn fange mol umbauarbete ah und mir ziehn vorrussichtlich mitti Januar ich - somit hani nit wirklich es kinderzimmerli parat gmacht, sondern eifach mol snötigste - Wickeltisch hole mr die wuche, mehr bruchts denn au nit - e stube wage hani no, das sött für de afang länge.
Mir sind in Basel im Hypnobirthing gsy - i hans super gfunde, isch aber nit jedermanns Sache - i bin ebe überzügt, dass mir fraue für s'gebäre gmacht sind, und keini (insofärn s'kei notfall isch oder e medizinischs Problem) unterstützig vo dritte bruche... - aber do s für mi jo au die erst Geburt isch, bini jo gspannt wies sy wird!

i wünsch mr e wassergeburt... hoff au, dass das so sy wird - me sött sich jo bekanntlich nit zviel vorneh!
huiii - wenn hani s'schätzeli serst mol gspüürt - isch jetzt sicher scho um die 1o wuche här... glaubs um die 21 oder 22ste wuche isches gsy - und syt denn aber drfür jede tag - mol chli weniger mol chli stärker

isch aber e schöns gfühl!!!
Mir gönd ins Bethesda - sisch mega schön dört, sie sind total kompetänt und sehr vortschrittlich in gwüsse Sache wie z.B. Bonding, was im Baby e guete Start ins läbe ermöglicht - chasch allerdings erst ab dr 36ste wuche entbinde..
Bin gspannt was de verzellsch, wie sie reagiert händ

- me isch immer so nervös!!
bi mir hän sie super reagiert - mir sind allerdings au e chleins Team us 3 Lüt und s'erste wo mini arbetskollegin gseit het miteme riese lächle: i hans gwüsst!!
i bin ab hüt 30% krankgschriebe - mini arbetskollegin chunt erst morn und min scheff isch die wuche in de ferie -

do bini au gspannt wie sie reagiere! das macht mr scho fascht mehr buchweh, als d'mitteilig, dasi shwanger bin

)
i hör ebe uf schaffe nach dr Geburt bzw. msu - und due mi voll und ganz im Baby und huushalt widme - freu mi riesig uf die zyt, ha aber kei ahnig was das wirklich bedüttet
I druck dr de duume für morn bella!! chunt guet! schliesslich ischs e noochricht wo zu 90% alli mega freut!!