Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Antworten
Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@Sli84: Ja, mit Kondom. Im Spital het mer dSTV vo mim Arzt eifach mal fräch e Minipille verschriebe, ohni mich z'fröge, öb ich das überhaupt will :roll: nimi aber nöd.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Ah Sli84, no wege stille und ss werde - ich bi geschter i de Nachkontrolle gsii und gemäss FÄ sött ich i de nächschte 2 - 2 1/2 Woche TR übercho, trotz stille. Normalerwiis wördi mi ärgere, aber hinsichtlich Hibble Nr. 2 ab Herbscht freuts mi jetz fasch echli :wink:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Huhuuu zäme

@lisettli: herzlich willkomme!!!! Gratuliere dr ganz herzlich! Schön dass mal wieder chli zuewachs git i dem chat :)

@jeyjey: schön z läse dass eu guet gaht. Ihr sind ja zügig underwägs ;). Aber findes schön daser scho am plane für gschwüstertli eis sind. De chänd di chline denn immer schön zäme spile wenns grösser sind. Findi besser als sonen rise altersunderschied :) druck eu d dume

@me: eus gahts guet. De chli tritt heftig und isch putzmunter. Jez fange mer a z chinderzimmer irichte nachdem mer züglet händ. Freu mi druf

So wünsch eu e schöne tag

Lg lifa (valea)
BildBild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@lifa: Vill Spass bim Zügle denn!! So spannendi Moment, muesch sie alli gnüsse :)

@me: Leider hat der Osteopath nach dem zweiten Termin aufgegeben. Es sei alles in Ordnung, er könne keine Spannungen mehr finden. Als wir zu Hause waren, hat sie 1 1/2h geschrien - alles in Ordnung?! Tja, auf jeden Fall habe ich jetzt nächste Woche noch einen Termin bei einer Therapeutin, die irgendwie energetisch arbeitet. Anscheinend kann sie gute Erfolge verbuchen bei Schreibabys. Sie wird zuerst Dana anschauen und dann auch noch mit mir arbeiten. Ich lege nun alle Hoffnungen in sie. Danach geb ich dann auf, dann müssen wirs wohl einfach aussitzen. Immerhin: Seit 3 Tagen kommen wir bereits um 01:15 ins Bett und das Schreien fängt auch später an an Nachmittag/Abend. Vorher ging das Schreien jeweis bis ca 3 Uhr (mit Beginn zwischen 14 und 20 Uhr....). Und jetzt kann ich sie auch eine halbe Stunde mal unter dem Spielbogen oder dem Mobile beschäftigen, sie ist sehr aufmerksam und kann sich gut unterhalten. Zudem dreht sie sich seit der 7. Woche vom Bauch auf den Rücken, das hat mich recht erstaunt. Zurück gehts allerdings nicht. Übrigens: TR ist am letzten SO eingetrudelt, dem erneuten Hibbeln ab September steht somit nichts mehr im Weg :D
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

@jeyjey: Danke :) Mir sind güät züglet und scho fascht fertig igrichtet :) Ich muess säge, ich bewundere dich gad mega. Es muess uuuuuuhhhh asträngend si aber au uuuhhh sorge mache, wenns z chindli di ganz zit am schreie isch und me cha nüt mache. Das stelli mer irgendwie sehr brutal vor. und absolut hut ab, dass du da no d närve häsch wieder azfange hibble :) Ich druck dr uf jede fall ganz fescht dume, dases bald klappt :)

@me: Eigentlich nüt neus, nur dass langsam di typische ss Beschwärde chömed. Wit laufe isch uuuuh müähsam, all hänneschiss ufs klo und en chline maa wo langsam doch ganz unagnehm gingge chan. Aber meistens gnüssis no wenner chli aktiv isch :)

So ich gang mal mit sit neustem obligate Mittagsschlöfli go halte ;)

Wünsch eu es schöns weekend

LG
Lifa
BildBild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@lifa: Ja die Beschwerde hihi, cha mi no seeeeehr guet erinnere. Ich ha au die ganz Ziit ufs Klo müesse und ganz am Schluss hani so extrem Schlafproblem und Magebrönne übercho, ganz übel. Aber ich has au so gha: Die chliinere und grössere Zeiche usem Buuch hani gliebt, am Afang noch de SS vermisst mer das fascht - obwohl ich sehr froh gsii bi, woni min Körper wieder 'für mich' gha ha. Schön hets Zügle so guet klappt!

@me: Ja, mängisch frogi mi, woher ich dKraft und dNerve für das Dauergebrüll hernime, aber das isch wohl eifach dur die grenzelosi Liebi fürs eigene Chind z'schaffe. Und ich säg mir eifach immer, dass sie's ja nöd äxtra macht. Ich hoffe fescht uf de Erfolg vo dere Babybalance-Therapiesitzig am nöchschte Di...
Es isch scho komisch, ich cha gar nöd säge, werum ich mich scho so ufs Hibble und s'2. Chind freue, mängisch beschliicht mi chli sGfühl, dass es so isch, um mich vo dere schwierige Situation jetzt abzlänke...
Am 11i hämmer es Fotishooting mit de Chliine im Taufchleidli - ich hoff sie nimmts easy und schreit nöd alles zäme. Taufi vor 2 Woche isch zum Glück guet gange.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Guete morge zäme :)

Wie gaht eu allne? (Sind zwar nümme vil, aber trotzdem ;))

@jeyjey: Wie isch z shooting gsi? Und wie gahts dr chline? Hilft Babybalance?

@alli erfahrne mamis: Wie händ ihr das gmacht mit babychleider chaufe und so? Mir händ eigentlich scho würkli z meiste. Händ viles chönne übernäh. Aber es hät uuuuu vil bodies in grössi 56 und euse chli ma isch ja jez scho chli grösser lut FA. Drum weissi jez voll nid was mache und so welli grössene no poste. Wie händ ihr das damals bim erste chind gmacht?

@me: Eus gahts guet. nöchst wuche äntli mal wieder baby TV :) :) :). Freue mi euse chli boxer ändlich mal wieder z gseh. Momentan simmer gad am babyzimmer irichte und so isch scho bald alles ready für de chli maa :)

Wünsche eu es schöns weekend

LG
Lifa
BildBild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@lifa: Chauf mal nöd z'vill... du chunnsch, wenns öppe gliich isch wie bi eus, meeega vill im 62/68 gschänkt über. Womit ich aber super zfriede bi sind Bodys und Strampler vo Next, vor allem falls din chliine Maa denn chli chräftiger sött sii/werde. Da je es Bispiel, sie händ so Multipacks:

http://m.next.co.uk/g532770s4#706299
http://m.next.co.uk/g53764s7#383042

Wenn det je es Pack nimmsch i de Grössene 'Up to 3 months' und '3-6 months', de bisch sicher guet ufgstellt i nächschter Ziit, wennd scho vill 56 hesch. Sie verschicked gratis und de Priis für die Multipacks sind echt ok.

@me: dBabybalance het glaub nöd wörkli vill bracht... sie isch zwar scho allgemeiner echli zfriedener, aber das het sich scho vor de Sitzig liecht bemerkbar gmacht, ich schlüss das jetz eher druf zrugg, dass sie jetz doch 11 Woche alt isch unds i de Regel ja so nach 12-14 Woche besseret. sShooting isch guet gsii, nochdem sie zerscht chli hässig (da hungrig) gsii isch, isches denn nocheme Stillstop supi gange :)
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Oh,ha grad gseh, dass Next alles umgstellt het, muesch eifach uf dSchwiizer Siite: http://ch.nextdirect.com/de/boys/newborn-boys
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lisettli
Junior Member
Beiträge: 79
Registriert: Mo 24. Aug 2015, 11:33
Geschlecht: weiblich
Wohnort: im Soloturnische

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lisettli »

Hoi zämme

Mäld mich au mol churz wieder. :)
Ich hoff euch gohts guet? Si nüm so viel ume do bi eus... Het eigentlich irgendöber mol öbis ghört vo dr balouli? Das chindli müessti doch au mittlerwile uf dr welt si nit?

@jeyjey: ich bewundere dini geduld sehr! Ich wünsch euch ganz vil kraft und hoff dass die chli bald zfriedener wird.

@valea: jö, viel spass bim irichte :D

@me: uns gohts sowit guet. Negst Termin isch am 8.8., mi FA will is biz zum 1. Trimestertest dränge, resp. Er het s letschtmol eifach gmeint dass mr das de am 8. mache. Woni entgegnet ha dass de test abr freiwillig isch, isch er nit druf igange... Heit ihr de gmacht?
Ich ha mini 1. hypnosetherapie wäg dr spritzephobie hinter mir, obs öbis gnützt het odr nid, weiss i nid abr mir wärdes gseh, wird die Wuche mini Tante no träffe wo krankeschwöster isch und de probiere mr das mol step by step mit dere nodle... :?

Liebi Grüessli!

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@lisettli: De ETT isch halt Standard, ich wörd mindeschtens dNackefalte mässe lah. Isch halt au no e Bluetentnahm normalerwiis. Es chunnt halt au drufaa, öb du dir chönntsch vorstelle, es behinderets Chind z'haa. Ich has mer nöd chönne vorstelle und ich ha sogar no de Prendia-Tescht mache loh, nomol meh (villmeh...) Bluet geh. Supi versuechsch der z'hälfe weg dinere Nodle-Angscht! Chunnt sicher guet.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

@lisettli: schön bisch bi eus und schön gahts eu guet. Ich han de ETT au mache lah. Bi eus ischs so gsi, dass mer gseit händ mir würdet witeri tests mache lah wenn d nackefalte uffällig wär. Mir händ gseit mit trisomie 21 hete mer chöne umga mit andere sache wohl eher weniger. Ich find isch immer es schwierigs Thema gsi. Händ lang hin und her diskutiert und am schluss gseit, wenns so isch denn chämmer eus immerhin druf vorbereite. Letschtändli git au de ETT nur e wahrschinlichkeit und es cha au no sooo viles schief ga nachem ETT...

@jeyjey: danke für di tips und de link. Ich lueg mer das mal a :). Mir händ zumind de famili gseit was mer gschänkt möchtet ha und was mer scho händ. Aber ja da wird wohl no vieles an chleidli cho vo anderne site :).

@me: hüt baby tv isch solala gsi. Dörf ab sofort nümme schaffe und au nüt huushalte. Dh chinderzimmer fertig mache blibt jez vorerst mal am gg hange :(. Min Gebärmuetterhals hät sich vo 4,5 uf 2,5 verchürzt, was zwar no an dr undere Normgränze isch, aber ich söll miab jez schone, dass nid no meh wird. Judihui...:(
Aber em chline gahts guet und das isch ja scho mal z wichtigste :)

Wünsch eu e ganz e schöne abig und hebet euch sorg
BildBild

Benutzeravatar
balouli
Member
Beiträge: 252
Registriert: Di 7. Okt 2014, 11:30
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von balouli »

hallo mitenand,
mäld mich au wieder mal ;)
isch schön isch da wieder chli meh läbe ine cho, es ziitli lang isch ja so ruhig gsi drum bin ich dän au nüme würkli aktiv gsi.
wiä gahts eu so?

ich han am 10. Juni es mega süesses meitli uf d'wält bracht. bi de Geburt isch alles guet gange und d'anna isch en riese Goldschatz. sie isch sehr zfriede und brüellet eigentlich niä, nid mal wänn sie hunger hät ;)

@valea: find ich mega schön häts bi eu klappet, freut mich sehr für eu :)

@jeyjey: ich stell mir das mega streng vor wänn es chind praktisch de ganz tag brüellet und ich bewundere alli wo das durestönd... hoffe es ruhiget bald bi eu :)

@lisettli: mir händ de ETT gmacht, nackefalte isch guet gsi und de bluetescht hät es erhöts Risiko uf trisomie 21 agäh, mir händ denn wiiter teschtet das mirs zu 100% wüssed, aber nid will mir s chind dänn nid hetted welle sondern das mir eus hetted chöne druf vorbereite falls öpis gsi wär, isch dän aber schlussendlich alles guet gsi.

ich wünsch eu allne es schöns tägli und ich wirde mich wieder meh mälde :)
liäbs grüässli
balouli

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

jööööö balouli :) Gratuliere euch ganz herzlich zur Anna!!! <3 Freut mi isch alls guet gange und di chli und du sind fit und munter.

Gnüsset di zit zäme und hebet euch sorg
BildBild

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@JeyJey: tankä vilmal für dini Uskunft bzgl. Verhüetig. Whrs wärded mir dänn au bidä Kondom landä, aber ez mönd zerscht mal mini Geburtsverletzigä verheilä... Euch viel Spass und Glück beim Hibbeln! :-) Oh, das klingt extrem anstrengend mit dem Schreien, hoffentlich bessert das bald! *Daumen-drück* Ist es weiterhin etwas besser bzw. habt Ihr die schlimmste Phase durchgestanden?

@lifa: schön, gehts deinem Baby gut! Tuät mer Leid, dass dä GMH verchürzt isch und du nüm alläs tärfsch, wo vlt Luscht hettsch... :-( Hoffä, din Buuchbewohner bliibt na schön brav drin! Betr. Chleidli: Ab Gr. 62 hämmir au na rächt vill übercho. Is 56i passt s Baby doch am Aafang sicher na, tänki. Ich wür eifach mal luegä, dass im 56i öpis aazleggä häsch, und suscht isch dänn schnäll na öpis poschtät...

@lisettli: mir händ dä ETT gmacht. Bime erhöhte Risiko vo Trisomie 21 hettemer sicher kei invasivi Abklärige gmacht, well mer s Chind dänn bhaltet hettäd, aber bi dä andernä Trisomie hetts whrs anderscht uusxeh. Isch aber ja ganz sältä, dass sich es höchs Risiko für e anderi Trisomie ergit, sodass s Resultat eim ide Regel eifach beruigt. Toll machsch öpis gäg d Phobie. Häts gnützt?

@balouli: härzlichi Gratulation und alläs Guäti!

@me: unser Töchterchen ist am 3. Juli geboren. Ich brauche sehr viel Zeit für sie, v.a. fürs Stillen und weil sie meistens sofort schreit, sobald sie nicht auf jemandem sein kann... Im grossen Ganzen ist sie aber nicht soo anstrengend und wir sind verliebt in sie <3

Benutzeravatar
lisettli
Junior Member
Beiträge: 79
Registriert: Mo 24. Aug 2015, 11:33
Geschlecht: weiblich
Wohnort: im Soloturnische

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lisettli »

@balouli: jö gratuliere! Ha mr scho fascht chli sorge gmacht, dass me vo dir nüt me gläse het.
So schön isch alles guet! Ich wünsch euch e ganz e schöni kennelernzit!

@sli: au dir härzlichi gratulation! Schön isch alles guet gange :)

@Sli und balouli: wo heit ihr de entbunde wenn i froge dörf? Im Spital?

@ETT: ich glaub mir mache kein. Mir geu drvo us, dass euses chindli gsund isch, mir si jo beides no jungi werdendi Eltere und wenns behinderet wäri, denn näme mrs wies chunnt.

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@balouli, Sli: Ich gratuliere euch au no härzlich zu eune Töchterli, so schön!! Gnüssed d'Kennelernziit, au wenns asträngend isch!

@me: Ich glaub, mir sind jetzt überem Berg. Sit 2 Woche isch die Chliini düütlich entspannter, sie brüelet mittlerwiile glaub nömm vill meh, als es "normals" Baby. Ich bi mega froh und ich gnüsses, sie lache z'gseh. Sitem Samschtig (knapp 12 Woche) undernimmt sie scho erschti Krabbelversüech (es gseht mega loschtig us, sie macht so s'Böckli uns rutscht denn irgendwie vorwärts uf de Decki), mir händ schön gstuunt! Leider isch de Chopf no vill z'schwer, drom git sie denn meischtens fruschtriert (und brüelend) uf...

@lisettli: D'Nackefalte wird din FA wohl gliich mässe bis US und wenn die uffällig isch, wördi vilicht denn gliich de Praena oder Prendia-Tescht mache lah, er isch ja denn gratis... schön, dass ihr au es behinderets Chind so nähmed, wies chunnt. Min Maa hätti mega Problem gha, wenns z.B. es Down-Syndrom-Chind gsii wär. Aber die Teschts gsähnd ja au ned alles, es hätti gliich chönne sii, dass es irgend es Problem het, wo mer ned het chönne gseh... z.B. blind oder taub oder so.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Huhu zäme :)

@jeyjey: jeeehhh freut mi sinder überem Berg :)! Wie laufts mit hibble? :mrgreen:

@lisettli: ich finds schön das ihrs so nähmed wies chunnt. Wenn häsch d nöchst Kontrolle?

@me: Eus gahts sowit guet. De chli maa isch sehr aktiv im Buch und macht amigs au scho richtig weh, wenner mal wieder am umeginggle isch. Aber das dörfer no so gärn. Schöns gfühl :). Der Donnstig hämmer wieder Kontrolle. Bin gspannt wiä sich de GH entwicklet hät und obi denn wieder chli öppis dörf mache. Isch scho u meeeega langwilig nur so umezhocke :roll: Einersits merki wiäni langsam in di phase chume woni mi freue, wenns denn verbi isch und ich min körper wieder für mich han. Andersits hoffi scho daser nöd z früeh chunnt und eus zumindest dr August no git zum z zweite gnüsse. So nachem zügelstress, würde mer eus no chli über "Päärlizit" freue ;). Aber das isch Motze uf hochem Niveau solangs allne guet gaht ;)

Wünsch eu e guete Wuchestart

Valea
BildBild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@lifa: Wenn min Zyklus einigermasse gliich bliibt, chömmer ab Endi September loslegge mit hibble 8) Schön gahts dir sowiit guet, bi gspannt uf dKontrolle am Do!
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

@jeyjey: uiii denn drucki dume dass sichs bald ipändelt :)

@me: undersuech isch guet gsi. De chli isch nomal fein gwachse und ctg hegi ersti wehe azeigt. Sit hüt merkis au, dänke sind so typischi senkwehe. Sonens zieh im ul als ob d tr nöchstens cho würd... Hani hütt öppe so 4-5 mal gha. Gg wird scho ganz nervös hihi
BildBild

Antworten