Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Antworten
Benutzeravatar
natchen86
Junior Member
Beiträge: 76
Registriert: Do 4. Dez 2014, 09:23
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von natchen86 »

Guten morgen zusammen

Ich melde mich auch wieder einmal aus dem Winterschlaf ;-)

@Wendy: ou ig Gratuliere vo Härze zu öiem Töchterli. i hoffe dir sit guet deheim acho und gniesset d Kennelernziit :-)

@Balouli: Schön isch bi dir alles ok :-) Mir si jo fasch glich wit gloubi?

@me: Geschter wider Baby-TV gha. Oou bi üs isch alles ok :-) Het super gwachse. Bi jetz 15+5 und üses Würmli isch mitlerwile scho 16cm (inkl. Bei) I ha eifach z weni Ise, aber das isch haub so tragisch ;-)

Wünsch e ä guete Tag
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

Benutzeravatar
balouli
Member
Beiträge: 252
Registriert: Di 7. Okt 2014, 11:30
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von balouli »

@natchen: jetzt wo de schnee chunnt chrüchsch du usem winterschlaf? ;)
Ja mir sind gar nid so wiit usenand, ich bin jetzt 19+4, bald hani scho d hälfti, unglaublich wiä dii ziit vergaht...

-Marie-
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 28. Dez 2015, 10:54

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von -Marie- »

Hi zusammen,
ich melde mich auch mal wieder.
Ich hoffe fest, dass es euch allen gut geht und wünsche allen die hier traurige Neuigkeiten vermeldet haben viel Kraft.

Am Montag hatten wir unseren zweiten Termin beim FA. Soweit ist alles io, ausser die Nackenfalte konnte nicht richtig gemessen werden, da sich das kleine gerade wie wild bewegt hat.

Habe nun in 5 Wochen den nächsten Termin.

Lasst ihr alle eure Untersuchungen vom FA durchführen oder gibt es jemanden der abwechseln zu einer Hebamme geht?

Kann mir jemand eine Hebamme im Umkreis (Bern ost)empfehlen?

Benutzeravatar
alessa
Member
Beiträge: 255
Registriert: Mi 28. Sep 2011, 06:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: GL

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von alessa »

Hallo zusammen

Wendy: ich gratuliere euch herzlich zur Tochter! Hoffe es geht euch gut und das die Nächte nicht all zu streng sind :wink:

JeyJey: wie geht es euch?

Sarenz: ja gell ist ein schöner Name :lol:

Balouli: Wow bald schon Halbzeit soooo schön!

Me: uns geht es soweit gut. Unser kleiner hat gerade einen Wachstumsschub und ich etwas zu wenig Milch, sind jetzt fleissig am stillen das die Milchproduktion angekurbelt wird :lol: scheint zu funktionieren :lol:

Liebe Grüsse
Alessa
Bild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Hi Mädels!

Kurzes update: Ich hatte gestern bei 22+2 das Organscreening und es sieht alles tiptop aus bei unserer Kleinen :D Auch die Füsschen sehen gut aus, ich wollte ja, dass das etwas genauer beobachtet wird, da mein Mann ja mit Klumpfüssen zur Welt kam. Bis jetzt sieht auch da alles i.O. aus. Sie ist nun schon 28cm gross und wiegt 550g :)

Ansonsten sind wir froh, dass die Abdankung vorbei ist, es war schwer am letzten Freitag. Und ja, Abschied nehmen braucht halt einfach Zeit, es ist nicht ganz einfach - auch z.B., wenn ich an die Geburt denke und daran, dass er seine Enkelin nicht mehr kennenlernen durfte... :cry:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
alessa
Member
Beiträge: 255
Registriert: Mi 28. Sep 2011, 06:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: GL

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von alessa »

JeyJey: mein beileid :( kann dich gut verstehen, wäre schön gewesen wenn er noch seine Enkelin gesehen hätte. Wünsche euch viel Kraft!
Bild

Benutzeravatar
natchen86
Junior Member
Beiträge: 76
Registriert: Do 4. Dez 2014, 09:23
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von natchen86 »

Guten morgen zusammen

Ich hoffe es geht allen gut? ist ziemlich ruhig hier...

Ich habe seit ein paar Tagen wenn ich sitze (komischerweise nur so, im liegen nicht) ein kribbeln im Bauch (eher im Unteren Bereich) Kann das sein das ich mein Würmchen schon spüre?? (Aktuell 17+1) Es fühlt sich an wie ein Blodern oder eben wie ein kribbeln?
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

Benutzeravatar
balouli
Member
Beiträge: 252
Registriert: Di 7. Okt 2014, 11:30
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von balouli »

En wunderschöne sunntigmorge wünsch ich eu allne,
@natchen: ich han eusi chli bohne au ab w16/17 scho gspührt, ganz fiin aber jetzt, w21 scho viel stärcher :) nur leider isch es e chliini zicke, wänn ich d hand uf de buch lege zum luege ob mer öpis gspührt das min fründ au mal chent liit sie ganz ruhig bis d händ wieder wäg sind ;)
Gäll du hüratisch au na?

@me: git eigentlich nüt neus, am 1.2. Nächschte termin.
Mir händ eus scho für en name entschiede händs aber welle gheim bhalte bis zu de geburt und jetzt hät am mittwuch mini schwägeri wo 2 wuche vor mir de termin hät, eus verzellt wiä ihres töchterli dänn heisse wird, mir sueched jetzt en neue, es isch genau de gliich... :(

Ich wünsch allne en schöne sunntig und hoffentlich chunnt wieder chli meh läbe i de thread

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@natchen: War bei mir auch so, im Sitzen ein ganz feines Blubbern / Kribbeln. Und plötzlich werden's dann Tritte :D

@balouli: isch bi eus genau gliich gsii - sie hed gingget, aber chuum hed min Maa dHand uf de Buuch ghebt, het sie ufghört. Sit SSW 21/22 öppe gseht mer dBewegige jetz aber scho, mir müend mängisch rächt lache, wenn sie so Vollgas git :lol:
Voll doof wegem Name, isch ja en mega Zuefall - oder ischs en Trendname gsii, wo momentan sehr vill vergeh wird??

@me: ab morn i SSW 25, ich bi froh, mag scho fascht nümme warte uf eusi chliini Bohne. Mittlerwiile hani +7kg, scho chli vill irgendwie, aber naja... am 17.2. muesi zum Zuckertescht aatrabe, ich hoffe, es isch alles ok denn. Sosch simmer meh oder weniger ready, dErschtusstattig isch fascht komplett. Und am Mi chömed ändlech dChinderzimmermöbel 8)
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@balouli: schön, hät alles guät usxeh bim letschtä Termin! Findä ez 4 kg i 6 W au nöd sooo vill. Aber chunnt natürli au chli druff aa, wiä s insgesamt usxeht, wänn dänn am Schluss mit total 100 kg müesstisch umälaufä, wärs whrs scho rächt aaschträngend... ;-) Find aber, d FAs machäd da mängisch chli z vil Theater drum. Di Frauä won ich känä händ nachär bim Stille wägem erhöhte Energiebedarf eh problemlos wieder abgnoh. Oh schönä Sei* wägem Name, aber irgendwiä au na luschtig. Und wenigschtens händ Ihr na chli Zyt zum än noiä suechä. Wär sicher na ärgerlicher xi, wänn das erst grad bi ihrere und mega churz vor dinere Geburt erfahre hettsch - ussert du wärsch dänn vlt doch zerscht xi und dänn het sie s Problem gha :-D

@natchen: mir beidä sind zimmli gliich wiit :-) Ha au chli z wenig Isä, wobi bim letschtä Termin hät dä FA überhaupt nüt meh xeit, numä das Mal vorher... Isch aber au nöd imä Bereich, wo mer öpis müesst machä, er hät numä xeit, ich söll bidä Ernährig chli meh druff achtä... Schön, isch alles guät xi und s Baby guät gwachsä! :-)

@Marie: freut mich bei dir ebenfalls, dass alles gut war :-) Ich geh nur zum FA. Wobei ich jetzt neu noch ins SS-Yoga gehe zu einer Hebamme, sodass ich ihr auch gewissse Fragen stellen könnte, wenn ich Bedarf hätte...

@alessa: schön, dass es Euch soweit gut geht! Eine Kollegin von mir hatte noch alkoholfreies Bier getrunken, um die Milchproduktion anzukurbeln.

@JeyJey: toll, dass beim Organscreening alles gut war und Ihr scho parat sind für Oiäs Baby :-) Ich hoffä, d Vorfroid cha Oi chli über d Truur hinwäggtröschtä und wünschä wiiterhin vil Chraft und alläs Guäti! 7 kg findi ez au nöd so vil für SSW 25, ha aber halt na kei Vergliichswärt. Im Internet hani aber mal ä Tabelle gfundä gha, wo mit dinä individuelle Date chasch rächnä: http://www.hipp.de/schwanger/ratgeber/s ... chtskurve/ Aber ja, vorem Zuckertescht grauts mir au scho...

@me: vor ere Wuche (aso am Mäntig) bini s letscht Mal bim FA xi und hät alles guät usxeh. Grössi und Gwicht hät er aber das Mal nöd aagluegt, meh öb all Organ umä sind und s Chlii-Hirn ok usxeht, sowiit mer das scho xeht. Sit paar Täg hani mängisch au s Gfühl, ich gschpüri s Baby, bi mer aber überhaupt nöd sicher. Noierdings stichts mi zwüschätdurä wiä chli im Buuch - hät das au öper gha? Am liebschtä hetti ja, wänn das Baby-Tritt anäs unaagnähms Ort anä wäred...
Wünschä allnä ganz än schönä Sunntig!

Benutzeravatar
natchen86
Junior Member
Beiträge: 76
Registriert: Do 4. Dez 2014, 09:23
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von natchen86 »

Guten morgen zusammen

@balouli: Ja genau, mir Hürote im März no. Ha geschter gad mis Hochzitschleid kouft :D :D :D Du bisch jo gloubs no nid gäu? Heiters no vor? Het di GG mitlerwile chli me glück gha und z chline ou scho gspürt? Das mitem Name isch ja hölle päch... Hoffe dir finget eine wo öich genau so gfaut

@JeyJey: üsi Möbel sind scho cho, aber i cha se no nid zämeboue wüu mr no müesse z zimmer userume etc... Wet am liebschte scho alles fertig ha 8)

@sli84: Isches bi öich ou z erschte? i ha geschter ou so stiche gha, aber im UL?

@me: eigentlech sowit alles i.o. bis uf geschter woni die Stiche im UL ha gha.... Hüt isch wider besser, hoffe das si nur d Muetterbänder gsi und nid irgendwie schüsch öpis...

ä guete Tag öich aune
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@natchen: ja, isch bi ois au s erschtä. s Stächä im UL isch ez au wieder weniger wordä, ab und zue hani au wieder so chli prämenstruells Buuchweh wiä afangs SS, nimä vo däm her ez au aa, dass das d Muetterbänder sind und nimä ab und zue wieder Magnesium. Nähmed Ihr eigentli regelmässig Magnesium?
wo händ Ihr d Möbel so gchauft? Mir händ bis ez na nüt gchauft, aber scho paar Sachä übernoh, wo oisi Eltere und Grosseltere na bhaltet gha händ... :-D
wünschä au allnä än guätä Tag!

Benutzeravatar
balouli
Member
Beiträge: 252
Registriert: Di 7. Okt 2014, 11:30
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von balouli »

Guets mörgeli mitenand,

@natchen: mir hürated im april, bin den scho i de 32. Wuche :)
Nei leider hät min gg immerna nüt gspührt uf mim buuch aber das wird den scho na cho, im momänt isch sie eh eher chli e fiini bewegt sich nid so fescht.

@magnesium: ich han vom fa magnesium übercho aber nid so guets :/ aber meh das ich besser ufs wc chan.

@chinderzimmer: mir händ au scho praktisch alles, sind nur na chlinigkeite wo mir bruched, aber sind doch na es paar sache, bin grad chli verschrocke woni agfange han e liste schriebe. Chindermöbel (bettli, wickeltisch und chaschte) hämer bi chindertraum kauft.

@name: mir händ scho wieder en neue, mir händ vorher scho 2 favorite gha und jetzt isch eigentlich zimli schnell klar gdi dases demfall de ander wird ;)

Ich wünsch eu allne es schöns tägli

Benutzeravatar
natchen86
Junior Member
Beiträge: 76
Registriert: Do 4. Dez 2014, 09:23
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von natchen86 »

Hallo zusammen

Ich lasse auch wieder einmal einen Gruss da :-)

War heute wieder bei FA, alles i.o :D Es sieht aus als bekommen wir einen Jungen :D :D :D
Krass, diese Woche schon Halbzeit :shock: :D

@balouli: Bei dir, alles ok? auch schon im Hochzeitsfieber? Wir haben eigentlich alles vorbereitet und hoffen einfach auf gutes Wetter...

@Einrichtung: Ich habe es immer noch nicht geschafft den Kleiderschrank auszuräumen.... haii, vielleicht dieses Wochenende :P

@Spüren: Ich glaube jetzt spüre ich den kleinen definitiv... und der Bauch ist von Tag zu Tag grösser... Hoffe es wird nicht mehr Eiskalt, meine Winterjacke passt noch grad so :shock: :lol:

ä schöne Tag öich aune
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Hallihallo zäme!

Ich mäld mi au wiedermal, aber mir händs so stressig gha a de Arbet, bi zu nüt cho näbedraa... Ich hoffe, euch gahts allne guet und euchi Krümeli entwickled sich prächtig?? 8)

@me: Am letschte Mittwoch bini i de Kontrolle gsii und eusi Chliini isch mittlerwiile scho gar nömm sooooo chlii :D Sie isch i de 28. SSW jetz 35cm gross und 1120g schwer :mrgreen:

Leider händs irgend en Fähler gmacht bi de Uswertig vom Bluettescht (ha ja müesse de Nüechtern-Zuckerwert mässe), drom dörfi am nächschte Mittwoch jetz nomol nüechtern aatrabe und mich nomol stäche loh :roll: - nervt echli. Jänu.

Mir händ am Termin noch rächt lang über Wunschkaiserschnitt oder spontan Gebäre gredt, well ich ja so unsicher bi - leider het das aber nöd wörkli öppis bracht, ich merke, dass mer niemer d'Entscheidig cha abneh. Da ich aber eigentli zimmli glii denn grad no es Zwöits wett (sofern das klappt), isch s'spontan Gebäre wohl gsetzt - nocheme KS sött mer ja mind. es Jahr warte, bevor mer wieder schwanger wird, und ich wett scho lieber vorher nomol.

Ja, sovill zu mir, wie laufts bi eui so?? 8)
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@balouli: guät händ Ihr scho wieder än Name, wo Oi au sehr guät gfallt

@natchen: Schön, dass alles i.O. ist, sich Euer Baby geoutet hat und du es regelmässig spürst. bzgl. Wetter: das hoff ich auch. Bei meiner Winterjacke ist der Knopf über dem Bauch abgefallen, er war wohl etwas überlastet... hahaha. Hab ihn aber wieder angenäht und hoffe, die Jacke schafft es noch, bis die schlimmste Kälte vorbei ist. Habe jetzt immerhin mal eine Softshell-Jacke gekauft, die einen Einsatz für die Ss und einen zum Tragen hat.

@JeyJey: tönt super, scho so gross und schwer :-) Blöd wägem Zuckertest. Aber wenigstens numä nüchtern und nöd dä Belastigstest 2x... Ja ich tänk au diä Entscheidig öb spontan oder KS cha där schlussäntli niemert abnäh. Dass na öpis isch, wo zwingend än KS nach sich ziäht, hoffemer ja mal nöd. Hani gar nöd gwüsst, dass mer nachäm KS äs Jahr sött wartä. Aber ha mi au nöd drum kümmeret, weli eh spontan wett gebäre... ;-)

@me: s Baby hät ordentlich usxeh bim letschtä FA-Termin idä 21./22. SSW. Isch 28 cm lang und 430 g xi und hät nach ämä Mäiteli uusxeh :-) Nägschtä FA-Termin hani erst Endi März und vorher na dä Zuckerbelastigstest. Bi zimmli gspannt ufs Ergebnis. Ha letscht Mal Keton im Urin gha und vom z wenig ässä oder erbreche chans nöd sii, ha drum bitzli d Befürchtig, dassi SS-Diabetes han. Ha dänn beschlossä, nümä grad tonäwiis Süessäs i mich iezschtopfä (isch ja eh nöd xund, seit mer ;-)) und hoffä, dassäs so langet zum normali Wärt z ha. Ah und suscht hani grad ä Wuchä Färiä gha, was sehr schön xi isch, und bi na chli vercheltät, wobi scho wieder ufem uufschtigändä Ascht. Wünschä allnä än schönä Sunntig!

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Liebi Fraue

Chlises update vo mir... liege grad wiedermal wach (eländi Schlofproblem!)... ich ha geschter bi 31+4 wieder US gha und es isch sowiit alles ok mit eusere Chliine - usser dass sie momentan wieder quer liit. Het durs vile Fruchtwasser wohl eifach no gnueg Platz zum Turne und Dreihe. Mues denn i 2 Woche nomal gah, eigentli söttemer ja dAmäldig im Spital mache... :wink: Sie isch jetz 41cm gross und 1800g schwer :D

Wie gahts eui so? Isch rächt ruhig da ine?! Wünsch eui e schöni Früehligsziit!!
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@JeyJey: ou wow, scho so wiit :-) Truck där dä Tuumä, dass sie sich dänn vor dä Geburt na richtig positioniert. Solang sie na gnueg Platz hät, chas ja guät sii, dass sie das dänn scho na macht, bevor sie usä wett... Mir gahts abxeh vo so chlinnärä Beschwerdäli wiä ab und zuä Sodbränä tiptop. Bi dänn aber au froh, wäni dänn nach 6 Wuchä wieder mal zum FA chan, dämit er au na luegt, öb alläs guät isch. Aber dassi s Baby regelmässig gschpüürä, isch scho mal beruigänd.
Ja, isch rächt ruig im Forum. Hoffentli chömäd gli paar us dä Vorgängergruppä na! *Tüümä-truck*
Wünschä au allnä schöni früähligshafti Täg!

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@Sli: Freut mi, dass es dim Krümeli so guet gaht :D und, sinder scho voll i de Vorbereitige (GVK, Chinderzimmer, etc)? Bi eus isch langsam alles abgschlosse, i dere Woche wotti no dSpitaltäsche parat mache und denn... chas eigentli losgah :lol: also ja, scho ned alzuuu früeh bitte, aber 2 Woche vor ET fändi guet :) bi afäng so e Chugele, krese... :lol:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
alessa
Member
Beiträge: 255
Registriert: Mi 28. Sep 2011, 06:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: GL

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von alessa »

Hallo liebe bald werdende Mamis :lol:

Wie geht es euch denn so?
Bei wem ist eigentlich bald ET? Habe so lange nicht mehr reingeschaut und bin gar nicht mehr auf dem neusten Stand :roll:

Uns geht es soweit gut, unser kleiner ist bereits 3,5 Monate alt. Zur Zeit hat er eine sehr strenge Phase und möchte Tagsdurch wenn er wach ist nur rumgetragen werden. Das ist sehr anstrengend da mann zu nichts kommt. Aber auch das geht vorbei und es kann ja nur besser werden :wink:

Liebe Grüsse
Alessa
Bild

Antworten