@wolke: Gloube dass du di stressisch, aber muesches so aluege, wenn ds härzli gschlage het, de isch ds fg-risiko scho massiv gsunke! dänke uf jede fall fescht a di, und gloube ganz fescht, dasses guet chunnt!
ja ds tripptrapp mit babyschale isch bi mr ou uf dr lischte, aber das het ja no chli zit, findi… gloube ou, dass das mega gäbig isch… dondolo würdi gloeub de zersch mau bi öpperem usprobiere, s git ja chind, wo das gar nid gärn hei…
Dä mit de windle isch no e gueti idee, ou wenn mir gloub sehr viel sache wärde bruche, i ha mi nur nid derfür, mega tüüri sache ds wünsche… drum sin windle no e guete kompromiss
@black_key: i ha für babybay, praktisch neuwärtigi matratze, neue Molton, fixlintuech und Näschtli 90.- zahlt im Ricardo… aber ha ou mega schwein gha gloub… me muess eifach immer chli ga luege…
@me: hei dir gloubets nid, i ha geschter ar Sitzig gseit i sigi schwanger, und hüt längt mir doch tatsächlech scho e arbeitskollegin eifach ungfragt a buch u strichelet ne???? i ha im fau dänkt i spinne!!! erschtens ischer no gar nid gross oder so, me gseht ja ersch so e chlini wölbig, und zum andere, wi cha me nume? wüsst dr wassi meine? i hare grad sehr klar gseit me längi are schwangere nid eifach ungfragt a buch, und i heigis eh nid gärn, wenn me mi alängi… Tja, de chani scho grad üebe für wenns de no schlimmer wird...