@balouli: schön, hät alles guät usxeh bim letschtä Termin! Findä ez 4 kg i 6 W au nöd sooo vill. Aber chunnt natürli au chli druff aa, wiä s insgesamt usxeht, wänn dänn am Schluss mit total 100 kg müesstisch umälaufä, wärs whrs scho rächt aaschträngend...

Find aber, d FAs machäd da mängisch chli z vil Theater drum. Di Frauä won ich känä händ nachär bim Stille wägem erhöhte Energiebedarf eh problemlos wieder abgnoh. Oh schönä Sei* wägem Name, aber irgendwiä au na luschtig. Und wenigschtens händ Ihr na chli Zyt zum än noiä suechä. Wär sicher na ärgerlicher xi, wänn das erst grad bi ihrere und mega churz vor dinere Geburt erfahre hettsch - ussert du wärsch dänn vlt doch zerscht xi und dänn het sie s Problem gha
@natchen: mir beidä sind zimmli gliich wiit

Ha au chli z wenig Isä, wobi bim letschtä Termin hät dä FA überhaupt nüt meh xeit, numä das Mal vorher... Isch aber au nöd imä Bereich, wo mer öpis müesst machä, er hät numä xeit, ich söll bidä Ernährig chli meh druff achtä... Schön, isch alles guät xi und s Baby guät gwachsä!
@Marie: freut mich bei dir ebenfalls, dass alles gut war

Ich geh nur zum FA. Wobei ich jetzt neu noch ins SS-Yoga gehe zu einer Hebamme, sodass ich ihr auch gewissse Fragen stellen könnte, wenn ich Bedarf hätte...
@alessa: schön, dass es Euch soweit gut geht! Eine Kollegin von mir hatte noch alkoholfreies Bier getrunken, um die Milchproduktion anzukurbeln.
@JeyJey: toll, dass beim Organscreening alles gut war und Ihr scho parat sind für Oiäs Baby

Ich hoffä, d Vorfroid cha Oi chli über d Truur hinwäggtröschtä und wünschä wiiterhin vil Chraft und alläs Guäti! 7 kg findi ez au nöd so vil für SSW 25, ha aber halt na kei Vergliichswärt. Im Internet hani aber mal ä Tabelle gfundä gha, wo mit dinä individuelle Date chasch rächnä:
http://www.hipp.de/schwanger/ratgeber/s ... chtskurve/ Aber ja, vorem Zuckertescht grauts mir au scho...
@me: vor ere Wuche (aso am Mäntig) bini s letscht Mal bim FA xi und hät alles guät usxeh. Grössi und Gwicht hät er aber das Mal nöd aagluegt, meh öb all Organ umä sind und s Chlii-Hirn ok usxeht, sowiit mer das scho xeht. Sit paar Täg hani mängisch au s Gfühl, ich gschpüri s Baby, bi mer aber überhaupt nöd sicher. Noierdings stichts mi zwüschätdurä wiä chli im Buuch - hät das au öper gha? Am liebschtä hetti ja, wänn das Baby-Tritt anäs unaagnähms Ort anä wäred...
Wünschä allnä ganz än schönä Sunntig!