guäts mörgeli mitänand
@chliini
schön vo dir z'ghörä aber das tönt ja würklich grad alläs ächli stressig bi dir! tuät mir leid dass du au diä erfahrig mit spital und ligggä häsch müässä machä....umso schöner häsch dä gröbscht teil jetzt erfolgrich hinder dich bracht. wünsch dir uf jedä fall än super edspurt....uiii gli häsch äs gschafft

weiss no wo du euis im forum mitteilt häsch das du positiv testät häsch
@SS-yoga
findi ganz ä cooli sach...han mir au lang überleit i därä SS is yoga zgah...han das jetzt aber irgendwiä ächli verpasst

i dä letschtä SS han ich eifach dä geburtsvorbereitigskurs gmacht und drum isch dozumal ss-yoga für mich keis thema gsi
@sarenz und alessa
machäd ihr au no än geburtsvorbereitigskurs oder bliebed ihr bim SS-yoga?
@alessa
ja wänn du ä buuchschläferi bisch verstah ich sehr guät dass du am liidä bisch....oje du armi...gaht halt doch no äs zytli und nach dä geburt wird's wägäm stillä au schwierig si uf äm buuch z'liegä

ja nu, dini buuchschlafzytä chömäd ganz sicher wieder aber dänn wird dich dis büäbli ziemlich sicher i dä nacht wach bhaltä
@smack
häsch i däm fall no überhaupt keis büüchli? das isch bi mir scho i dä erschtä SS schnell gwachsä und vo dä zweitä redät mir gar nöd
du schiinsch würklich äs super verhältnis mit dim chef z'ha...so schön! ja ihr befindet eui nöd nur i dä grauä sondern i dä dunkelschwarzä zonä

aber ebä, das wüssäd ihr ja selber! ob das guät wird klappä hangäd sicher vo dim befindä, vo euiäm chind (schreibaby, sehr zfriedä, schlaft viel und guät) und vo dä unterstzützig vo dim GG ab. aber probiärä wür ichs uf jedä fall....muäsch dänn halt au ehrlich zu dir und dim chef si wänns nöd sötti ga.
@me
gaht mir guät....schaffä hüt und morn bi därä hitz...bääääh! immer dunnschtig und frytig (mini zwei arbetstäg) sind immer di wärmschtä vo dä ganzä wuchä! ich verträg eigentlich diä hitz rächt guät aber im büro schlissts mich...ja nu, äs gaht au irgendwiä verbi
schöns tägli und machäd guät