Frühlings-Kinderwünsche - wir haben's geschafft -- Teil 2

Für alles rund um Schwangerschaft, Geburt und Gesundheit
Antworten
black_key
Member

Re: Frühlings-Kinderwünsche - wir haben's geschafft -- Teil

Beitrag von black_key »

@hunny: bin scho seehr gwundrig wägem name, aber verstah natürlich wenn en ned wottsch verrate :) susch chasch eus au nur es bild vo eim buechstabe schicke :)
so schön denn hoff ich das bis am fritig alles guet blibt, aber da hani kei bedänke. mer hend am fritig au es zivils hochzit...

@gerbera: ah das isch en gueti idee, a das han ich gar ned dänkt das ich denn das grad im spital chan chaufe. mer säit ja das mer ca. 2 -3 nr. grösser sött wähle wie jetzt, da würd ich imene normale lade glaub sowiso nüt finde. ich han jetzt scho es E... :roll:
la di ned frustriere, din chline macht das scho guet! und er hed ja no bitz ziit zum sich dreihe...

@me: ich bin gspannt wie die ziit bis zum ET no wird. ab und zue hani s gfühl min buch platzt und es hed alles eifach zwenig platz und wird idrückt... es chan also no luschtig werde :)
Bild

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@hunny: vome c tröime ig nur no :-) aber es chunnt haut ou drufab, was me vorhär gha het… Ja d Pijis in läng gchouft, wüui ha dänkt, dasses ja de winter isch, wenni stille, ize chönnti se aber no grad nid alege, würd verschmachte ;-)

@black_key: bi ou ufem e, heisst das ize, dass mr mit eme g müesse rächne? da bini aber gar nid derfür, das isch ja riesig… u vorallem wi gseht de das us, wenn d stillzit verbi isch? Jaul!

@dräie: heit beidi total rächt. nid stresse, und zersch alles usprobiere, wo me no chönnt mache, dasses sech dräit, akupunktur, hebamme, yoga… üsseri wändig muessi mi mau no chli gnauer informiere, cha mr ou vorstelle, dass das riskant isch, villecht hetter ja e grund, dasser höcklet, nabelschnuer verhaget oder so… aber frage de das d fä alles am fritig… di weiss ja sicher bscheid… Steissgeburt weissi nid, obi mi druf würd ila, aber ks wetti ou nid.
Bild

black_key
Member

Beitrag von black_key »

@gerbera: nimmt mi au wunder wie das no usechunnt... aso wenns so wird wie bi mim mami denn chönnts durchus es G geh... aber wartet mer mal ab und lönds uf eus zuecho. bin denn in erschter linie vorallem froh wenns klappt mitem stille :)
ja de fa wird dir sicher säge was z mache isch sobalds denn nötig isch.

@me: ich han sitt par täg rächt starche gelbliche usfluss, zum teil so schlim-artig (sorry für details...) isch das ächt normal? merke susch nüt, aso keis jucke oder brenne oder so...
Bild

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@black_key: gsehs glich wi d hunny, eifach am donschtig säge, de wird d fä sicher abklärige mache, wenns nötig isch...

U wägem stille hesch rächt, houptsach das klappet.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Bild

black_key
Member

Beitrag von black_key »

ok wirdi so mache, danke eu!
bin scho mega gspannt wie sich eusi chli entwickled hed sitt em letschte untersuech...
Bild

wolke7
Member

Beitrag von wolke7 »

@blackkey: so en usfluss hani au emmer mol weder öber 2 woche gha- jetzt sit ächli meh als ere woche nöm. Aber wärend de infektion esch er eher orang/ rosa gsi- do met gelb glebbrig esch de abstrich wmmer guet gsi- aber es schadet secher ned wenns de fa grad macht!

@still-bh: han vor de erste ss es c gha, bi de geburt es doppel d ond drü täg spöter es f noch em milchischuss...ond ich ben scho froh gsi hani im spitol en bh debi gha will mini brustwarze am afang rächt empfindlich gsi send ond ich den so chalti kompsseli ufd beustwarze han chönne tue- en stillilag dröber, bh dröbert ond denn hets schön möge chüehle...wörd aber secher au met eme ächli ängere top goh. Di rechtige still bhs beni diräkt noch em ustritt im babyrose go chaufe- händ au grösseri grössene eifach ned ganz bellig. Aber ich ben so froh gsi hani grad gha damet ich den die stellihlage han ghönne inetue- han so vell melch gha das bi bedem chline schrei vo de ghline d'melch nor so gflosse esch :) ond noch em abstelle nach rond 10 mönet esch mini brust weder bimene c gsi ond zemli wie vor de ss- oder zumendest ned so das es extrem anderst gsi wär!

@gerbera: hoffe sehr das sich din chline no treit- ond wenn ned het er velecht wörkli sin grond?! Ich wörd soscht au die alternative sache usprobiere...nötzt nüt so schads nüt! Aber ergendwie au wörkli nachvollziehbar...wett also au lieber setzte als di ganz ziet chopfstand mache...wörd au warte bis zum schluss :)

@hunny: ich wär jo scho au gspannt wie de name esch- aber ich fende au en buechstabe längt :) ben öbrigens scho di ganzi ziet am öberlegge öbi ächt au so buechstabe söll bstelle...woher hesch du si? Oh so schön, scho am frietig...esch jetzt cheibe schnell gange!

@mimi: wie gohts der?

@me: tuet mer ergendwie alles weh...zied ond drockt öberall ond mis steissbei brengt mi znacht fascht um. Ond dor das omrume vom ehemalige spellzemmer herrscht grad s'absolute chaos im halbe hus. Velli grossi spelsache chömid in estrich wod chend denn das züg i euses riesige büro chönd neh ond döt ächli ehres spellzemmer händ (mkn stiefsohn het so lego-zug ond so züg wo emmer vell platz brucht). Sowiet jo keis problem- nor esch jo de estrich no blockiert met all dene babysache wo so guet wie fertig sortiert send ond jetzt alles im büro ome stoht. Ond als wenn das nonig gnueg choas wär wett gern min gg no en teil vom büro omgestalte. Jetzt stoht alles ome, ich chan nüt mache ond es nervt mi. normalerwies hetti das innerhalb vonere woche sälber erledigt ond jetzt muess ich emmer warte bis ich mim gg chan säge- das wett ich gern döt ha ond das gern döt...ben mer da eifach ned gwönnt!

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@wolke: i ha ou ds gfüehl, das ewige lige tuet eim eifach nid guet, hoffe es wird gli besser. Mi stressts ou immer mega, wenn züg ume steit, muess ornig ha... Hoffe es geit de mit de spielzüg vom chline ;-)

@ hunny: du bisch ja mega talentiert... [emoji3]

Bild

wolke7
Member

Beitrag von wolke7 »

@hunny: wow das gseht wörkli so kuhl us wie ich mer da vorgstellt han! Hmmm, aber min gg brengt mi om wenn ich ehn no uf aarau schecke- wobie er schaffed jo eigendlich i de nöchi...:)

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@wolke: di buechstabe gits eich i jedem bastelzentrum [emoji6] villecht heit dr eis ir nöchi, oder me cha se villech bstelle?

Gesendet von iPad mit Tapatalk
Bild

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@hunny: hihi, ja aber me muess ja zersch mau druf cho...
Bild

wolke7
Member

Beitrag von wolke7 »

@bastle: aarau wär deom gar ned so wiet weg vo eus- respektive die andere badtelläde sind ned nöcher als aarau :) ond im internet hani scho alles zemli dore glueget ond gfonde met de versandchoste sends den ebe grad gnueg tür gsi.bim Buttinette hani kei gfonde- esch soscht au min faforit för bastelsache :)

Mimi83
Member

Beitrag von Mimi83 »

Hallo Mädels
So do bin i weder.
@gerbera: ja ich denke das mer das nüt usmacht, will das halt öpis alltäglichs für mich isch. Suscht würd das allweg ned go. Wege de vorwehe, ich glaub a ned das ich welchi ha. Zumindest würd ich die lide won ich ha alli ned under vorwehe i teile. Ja bin gspannt was din fa die wuche seit.
@black_key: so laufts guet mit em Yoga?! Ja gell es wird alles langsam aber sicher stränger! Oh ja frog doch am do schnell noche wegem usfluss. Aber glaub a ned das der dorge musch mache!

@wolke: schön dass dich so toll chasch ablänke! Wenn de magsch würd i a gärn es müschterli vo dine chärtli gseh?! Ich bin sowit zfride! Ferie, säg ich nur. Oh du armi. Also mer händ im moment a no es getto im gäschtezimmer. Jetz will i aber zerscht s babyzimmer fertig mache, alli chleidli wäsche und de koffer parad mache. Denn mach i det witer.
@hunny_b: jaaaaa ferie!!! Ich freu mich grad so! Danke! Oh darf ich au luege was do baschtlet häsch?!
@kurs: Ja isch guet gsi! Ha no zwei mol. Has aber a vorallem für min gg guet gfunde. Damit er sich a mit dem Thema cha usenand setze. Ich glaub es hät ihm a no vill brocht. Eifach will sie a mit ihm über sinni rolle gret hät und üs a vill tipps hät chöne gä, wie er mich bi de geburt cha unterstütze. Und a eifach wie d geburt allgemein so ablauft. Verschiedeni positione und technike isch sie a mit üs dürre gange. Mit de hormon und körperlich usw. Also isch wirklich super gsi. Vorallem händ mer die jo ganz für üs allei gha! Das gind i scho no e luxus! Nöchscht mol gots um d dammmasage. Do bin i jo mol gspannt. Weiss no ned genau was i devo sel halte. Und echt no wuchebett. Un de sicher nomol um s stille und s ander thema weiss i grad nümme.
@koffer: also ich ha s glück gha letscht mol i de migi a grad no zwei stillpischis zum halbe pris z ergattere. Und stillbhs han i scho vo zweine becho. Ha mol zwei eher chlinneri und zwei grösseri gwäsche und parad gleit zum i packe. Aber mini brüscht sind ned wirklich gwachse sit i schwanger bin. Cha mer gar ned vorstelle, dass do no öpis got. Aber es isch mer a glich. Hoffe eifach a das i cha stille. Das wär also scho e wunsch vo mer!
Ah und i de migi häts grad trubezucker aktion. Das han i de a grad kauft! :-)
@me: Ferie!!! Oh hüt bin i de ganz tag gsi go bädele! Das hät so guet to! Und die wuche muss bi mer no chli öpis go! Hoff ich schaff alles!

wolke7
Member

Beitrag von wolke7 »

Hallo zäme

Sorry ich mag nome chorz ego schriebe...fa bsuech het mi rächt erledigt will ich för de zockertest so lang han müesse setzte!

De zockertest esch guet gsi- han jo de ganz müesse mache da ich i de erste ss diabetes gha han ond de chli jo scho rächt en mocke esch...d'wert send aber perfekt gsi...ändlech mol schwein gha i dere ss :) de gmh esch vo 24 uf 21mm abe, han aber i de metschte täg au bez meh bewegig gha will mer alles weh to het ond cerclage esch stabil ond trechter hets au kei! Ben gliech entüscht ond hets gern anderst gha au wenns sowiet emmerno ok esch...jetzt hani weder s'gfühl ich sött mis födli no meh still hebe :( longeriefig werd so ab 28ssw mol ahgluegt das jetzt kei grond gäb das sofort zmache ond s'besser esch so chorz wie möglich vor de geburt. Han jetzt no adalat als reserve falls ich mol s'gfühl han de buch werd zfest hert. Ond ich werde im spitol mol ahgmäldet för de ks...werd also eher es novembärli als es dezämberli! So muess jetzt zerst mol ächli abefahre!

Lg wolke7

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@wolke: dr zuckertescht isch ja grundsätzlech müehsam u asträngend, aber i bi froh hesch ke diabetes, das hät de öppe da fass zum überloufe bracht...
I dänke ize mau, wenn me nid unbedingt muess cortison sprütze, de lat mes gschider, aber das heisst für di halt ou, dass du sofort wider muesch am fa alütte, wenn öppis änderet, dass sis de no rächtzitig chöi mache. Drücke dr ämu d düüme, dass i di 35. wuche chunnsch, ohni dass sprütze nötig isch. Hesch übrigens mini pn gseh? Di andere wäre ämu derbi...

@mimi: ferie si scho schön, gäu? Mir hei gloub dr gvk chli ähnlech erläbt, i bi aber ämu froh, hanis düre... Öppis meh, wo m cha abhägle...

@me: ha rächti sänkwehe, und finde das eich no grad chli früeh... Vorallem so vo hie uf grad... Zum glück chani am fritig zur fa...

Bild

wolke7
Member

Beitrag von wolke7 »

Hmmm ben i dene privatnachricjte ned so guet öbers natel- han euch eigendlech gantwortet- hets nüt ahgeh?

@hunny: jo gäll di andere chönd das mängisch fascht ned nohvollzieh das da wo mer planet het eifach för eim sälber so stemmt...ond situationsbedingt bi der sowieso! Hoffe du bechonsch nochli meh verständnis on chasch din tag so fiere ond verbrenge wies för euch beidi stemmt!!!!

@gerbera: meinsch es send wörkli sänkwehe oder chöntets au eifach vorwehe si- also hesch s'gfühl de buch werd debi so schwer oder spannt er sich eifach ah? gäll esch so schwerig zum ihschätze was no normal esch ond was velecht nöm so guet.

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@wolke: komisch, nei ha nüt becho...
weisses nid, aber es isch eher wie periodeschmärze unde im buch, zäme mit de gliche schmärze im chrütz?

Bild

wolke7
Member

Beitrag von wolke7 »

@gerbera: also facebook hani ned, aber whats-app :)

Hmm also das han ich im fall jetzt scho...ond hans i de erste ss bereits ab de 16ssw gha...s'einzige wo ich chan säge esch i beidne ss ned so super gsi esch, wenns ahfoht so i de scheide en drock gäge abe geh...so als wenn nöchstens das chend wörd us der use gheie ond normal laufe sich komisch ahfühlt zwösched de bei...wenn mer aber d'scheide berühert eschs ned ergendwie gschwolle oder so,es fühlt soch nome so ah. Das hani jetzt i beidne ss als ahzeiche gha das sich de gmh verchörzt het- drlm beni damol jo au in spitol wo i da weder gfühlt han- zum glöck! Aber so wie dus beschriebsch tipp ich eher uf üebigswehe oder wachstumswehe!

gerbera
Member

Beitrag von gerbera »

@wolke: das cha guet si... wachstum würd ou passe... bi nur verunsicheret gsi, wüu mr i de letschte wuchene nie öppis het weh ta...

@all: wenns für euch ok isch, chöit dr mr süsch eui natelnummere schicke, de würdi e gruppe mache? wenn d wolke ke fb het? wenn mr üs de mau wei träffe, de wär das eh gäbiger...

Bild

black_key
Member

Beitrag von black_key »

@gerbera: ich ha ide letschte täg au immer wider churz es zieh/schmerze, bis jetz aber nur immer im chrütz. ich glaub es chunnt vorallem denn wenni mi astränge. bin mer aber au ned sicher wases gnau isch, aber frag zur sicherheit d fa! wie d wolke säit glaub solang ned s gfühl hesch es druckt extrem nach abe ischs no ok...
schick dier mini nr. per pn, merci fürs organisiere :)
Bild

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

ha mol gschwind well cho go hallo säge ;)

i hoff ihr händ all de mordssummer guet über bühni brocht ;) und ihr gnüssed d'schwangerschaft ;) etzt goht jo den glaub de Babyboom scho gli los do ;) i freu mi so für euch und wünsch eu alles liebi und e wunderschöni Geburt vo eune Zwerge :*

Antworten