Vollmond sell jo au schienbar no ifluss ha...
@Geburtsvorbereitigskurs: Mir hätte sette letscht Mittwuch sette starte, das hätti grad glängt zum dr Kurs in dem Joor vor Wiehnachte z beende... sind schienbar alles erscht gebärendi und alles Januar-Müettere. Dr ganz Kurs inklusive eusne Männer. d Hebamme isch mini Belegshebamme. Jetzt het sie aber spontan e Tag vorher abgseit und dr Start uf nöchscht Dunnschtig verleid. dr Grund isch gsi, dass sie öbbis privats vergesse hätti... aber nix weltbewegends... sie singt imene Chor und het probe gha. Het mi grad biz verruckt gmacht.
Aber naja, eigentlich spielts jo nid so ne rolle. Starte mir halt die kommendi Wuche. Aber i denk für die wo dr Termin afangs Januar hei, für die isches scho recht doof. Oder jetzt no vor wiehnachte e Termin ine drücke, isch au recht doof. Naja mir werdes gseh.
Jetzt find i uf jedefall es isch langsam Ziit... und i bi richtig wissenshungrig und wett mi au mit dem Thema Geburt mol biz usnander setze.
@Nestbau: hei das Wucheend s Büro züglet und s Chinderzimmer afo irichte. Hei geschter s Bettli gholt und i ha zmittag s Vorhängli gneiht... isch gärzig, s wird schön... fehlt no biz deko zügs und chli details, aber langsam nimmts wie mi Buch forme a.