Mach der ned zvill Gedanke.. i dere ganze Schwangerschaft wirsch du soo oft vor Vorfreud fast platze und au genau so vill zwiefel ha öb du das alles mitem baby packsch... en gueti muetter wirsch.... es würklich de richtig ziipunkt gsi isch für es chind.. etc... aber ich cha der säge... en grosse teil vo dene gedanke sind d hormon.
mueter bisch au ned eifach... da wachsisch dri.
aso die gedanke wo du dier machsch sind ganz normal.. die muesch du dier sogar mache - das zeigt ja dass du verantwortigsvoll bisch. wenn du dier kei gedanke würsch mache würd das ja heisse, dass der da dure alles egal isch.
mier chaufed keis chinderzimmer... ich ha no es normals bett vo früener 90x120cm.. wo zwar zgross isch fürs baby... aber spöter gnutzt chan wärde (oder ich bruches zum stille)... und min maa baut z chinderbettli sälber zäme (isch glerte möbelschriner). ich funktioniere s büro zum chinderzimmer um, da mier nur en 3,5 zimmer wohnig hend. de git s pult halb wickeltisch und halb pc-tisch. d gestell mit de bürosache müend au gruumet wärde damit d babysache drinne verstaut chönd wäre.. mal luege wies usechund...
muess zerst de chäller ruume damit d sache vom büro platz hend.. git en riese arbet.. aber für de stumpfe lohnt sichs
ich schaffe im büro - körperlech ned umbedingt sträng aber vode arbet här isches bitz zvill.
ich merke eifach langsam dass ich automatisch nur no fast 50% leistig bringe.. das vorallem am morge.. am namittag würd ich mier nur no es bett oder es sofa zum aneligge wünsche. weiss ned wie lang ich no 100% schaffe.
dier au ganz en schöne abig
gruzzli