Schwyzer Mammas?

Regionalforen in GL, LU, NW, OW, SZ, TI, UR und ZG
bonghole
Newbie

Re: Schwyzer Mammas?

Beitrag von bonghole »

De Test isch sicher guet... ich finde me cha sich doch oft uf sis Gfühl verlah.. chund super - din Zwärg isch gund und munter :)

Nei ha noni so vill.... bi chli vorsichtig gsi mit zvill Züg bsorge...
Was ich fang ha:
- Spielbogä mit Techi (wo s Chline drunderligge und umefingerle cha)
- Wulletechi vode Schwigermueter
- Stofftierli
- Schnuer für de Nuggi
- s' "Mamiköfferli" vode Frauenärzti
- s Kinderbett (wo mis Mandeli zerst no sött zämebaue)

Jetzt luegi fang wägemene Chinderwage - aber es git soooo vill vo schweine-teuer bis spott-billig... ich nime eh en occasion, da mis budget rächt beschränkt isch.

S? Mamiköfferli isch super - de wird s Gfühl Mami wärder nomal es Stückli grifbarer - da chasch di druf freue.

Giigemoeni
Newbie

Beitrag von Giigemoeni »

Mier hend no gar nüd.... :-) mis mami hed mier afig en so en baby wippe kauft... Die isch aber no bi ihre....

Mier hend ez agfange ruume und ich hoffe mier sind bis ändi wuche dure....

Denn wetti gli mal chinder zimmer i richte....
Ah! das mit den chinderwage!!! Ich ha scho chle ume gluegt, und ich han dänkt ich chaufe so es teil wo maxi cosi, baby schale und buggy alles i eim isch! Suscht zahlsch wieder 200/300.-- für de maxi cosi und später wieder so vill für de buggy.... Das schisst mi a! :-)
Min partner wet äbe vill sälber chaufe.... Und ich finde mier chönd ruhig chle ufs budget luege.... So enstahd bi eus amigs die eint oder ander diskussion.... Das tribt mi amigs fast in wahnsinn. :-)

Ich han gester s baby köfferki über cho! :-D woni das dihei uf gmacht han bini fast chle überforderet gsi! :-) hed mega vill prospekt und guetschiine dinn.... :-) ich luegs de glaub ändi november no mal a.... :-)

Ich wünsch dier no es schöns tägli trotzem schlächte wätter.

Liebe gruess

bonghole
Newbie

Beitrag von bonghole »

jaaa lueg mal de TFK 3 in 1.. de het ebe au maxi cosi, schale und buggy i eim... ischer aber eine vode tüürere.. drum occasion :) ha nur guets über de ghört.. wenn ned sicher bisch öbs en guet chinderwage isch chasch tests go google... de hesch au immergrad d kommentär dezue.

s babyköfferli jetzt scho übercho? das glaubi das fast chl überforderet gsi bisch.... chund au chli drufa öb scho es chugeli vo buuch hesch oder ned... isch am afang alles no so wiit ewäg... aber wenn dänktsch... soo extrem lang gahts au nümme bis dis buscheli da isch.

wetsch wüsse öbs en bueb oder es meitli git? han ich das schomal gfragt? bi ebe bitzli vergässlich ss-senlil :)

das mitem zimmer nämer au das weekend in agriff... git es rächts geruume :)

dier au ganz es schöns tägli und bis bald :D

grüessli

Giigemoeni
Newbie

Beitrag von Giigemoeni »

He danke für de tip! Muessi mache.....

Ich und buuch??? Niiiicht.... Eher en späck buuch aber kei baby buuch..... :-) oder ich empfinds anderst! :-) jaaaaa.... Ich dänke amigs immer "nur no" 6 monet! De wirdi amigs fast chle nervös.... :-) bi dier gads ja nümm so lang.... :-)

Ja mier wennds wüsse und es dörfed au alli rund ume wüsse was es gid.... Nur de name wird nid verrate..... :-) aber gester hed d ärztin gmeint es chönnt uf nes meitli hi düüte... Aber ich söll mich no nid druf verla! Also es isCh ja glich wases gid, hauptsach gsund!!

Ich han imfall au z gfühl ich vergiss alles... Voll schlimm!!

Wo chaufed ier s chinderzimmer? Mängisch sind so sache für mich alles z vill und ich frag mich wirklich ob ich bereit bin für die ufgab... Ich ha mängmal z gfühl ich sig nid ganz gschrubet will ich mier so gedanke mache.... :-)

Uf was für mene bereich schaffsch du? Ich muess umbedingt mal mitä de chefin zäme hocke.... Wäge stunde und so.... Hoffe aber dasi lang no chan schaffe...

No en schöne abig

Liebe gruess

bonghole
Newbie

Beitrag von bonghole »

Mach der ned zvill Gedanke.. i dere ganze Schwangerschaft wirsch du soo oft vor Vorfreud fast platze und au genau so vill zwiefel ha öb du das alles mitem baby packsch... en gueti muetter wirsch.... es würklich de richtig ziipunkt gsi isch für es chind.. etc... aber ich cha der säge... en grosse teil vo dene gedanke sind d hormon.
mueter bisch au ned eifach... da wachsisch dri.
aso die gedanke wo du dier machsch sind ganz normal.. die muesch du dier sogar mache - das zeigt ja dass du verantwortigsvoll bisch. wenn du dier kei gedanke würsch mache würd das ja heisse, dass der da dure alles egal isch.

mier chaufed keis chinderzimmer... ich ha no es normals bett vo früener 90x120cm.. wo zwar zgross isch fürs baby... aber spöter gnutzt chan wärde (oder ich bruches zum stille)... und min maa baut z chinderbettli sälber zäme (isch glerte möbelschriner). ich funktioniere s büro zum chinderzimmer um, da mier nur en 3,5 zimmer wohnig hend. de git s pult halb wickeltisch und halb pc-tisch. d gestell mit de bürosache müend au gruumet wärde damit d babysache drinne verstaut chönd wäre.. mal luege wies usechund...
muess zerst de chäller ruume damit d sache vom büro platz hend.. git en riese arbet.. aber für de stumpfe lohnt sichs :)

ich schaffe im büro - körperlech ned umbedingt sträng aber vode arbet här isches bitz zvill.
ich merke eifach langsam dass ich automatisch nur no fast 50% leistig bringe.. das vorallem am morge.. am namittag würd ich mier nur no es bett oder es sofa zum aneligge wünsche. weiss ned wie lang ich no 100% schaffe.

dier au ganz en schöne abig

gruzzli

Giigemoeni
Newbie

Beitrag von Giigemoeni »

Hoi bonghole

We hesch? Schöni pfingste gha? Ich ha "dörfe" schaffe.... :-)

Es wird scho so si we du seisch... Han gad vor paar täg mit öberem gred und ihre ischs au so gange we a mier.... Und sie hed mier na gnau s gliche gseid wie du... :-) es wird also scho so si... :-)

Und hesch scho gruumet? Mier sind so wiit fertig.... Zum glück! :-) machi nid gärn, weder zügle no ruume.... :-)

Am wucheend hemmer vor mal chle go ume luege wäge chinderwage und zimmer usw.... Hoffe mier sind üs de einig... :-)

Liebe gruess und gniess das schöne wätter! Wenn d sunne sich scho wieder mal zeigt... So richtig. ;-)

bonghole
Newbie

Beitrag von bonghole »

Hey Giigemoeni

Ja sind super Pfingste gsi :)
Ou neiiii... jetzt so mal paar täg hinderenand frei wär muesch schaffe... isch aso ned schön :(
heschs aber glich guet gha?

Jaaaaa ändlich alles gruumet... läck hend mier züg zum entsorge gha... hättet fast es liferwägli brucht... aber jetzt hemmer schön platz füre pfüdi gmacht.
s chinderzimmerli isch sowit au igrichtet... macht richig freud und pass so chindersache z pöstele und azluege :)

wo gönder go luege wägem chinderwage?

dier au ganz es schöns tägli, gniess es :)

liebe gruess

Giigemoeni
Newbie

Beitrag von Giigemoeni »

Hoi hoi

Doch doch im grosse und ganze sind die pfingste ok gsi.... Gid schöners aber au vill schlimmers. ;-)

Mier gönd morn uf mels i das babycenter und wenn mer det nüd gfindet denn gömmer vilicht no uf galgene det ischs 4mybaby.... Abr ich bi zueverschichtlich das mer öbis gfindet.... Und suscht so pressant hed ja das au no nid. :-)

Schöns wucheendi.

Liebe gruess

bonghole
Newbie

Beitrag von bonghole »

Helium

Und? Hender öpis gutes gfunde?

Liebe gruess

Giigemoeni
Newbie

Beitrag von Giigemoeni »

Hellau!

Hey gads der guet??

Ja voll es ganze kinderzimmer hemmer kauft. :-) und es isch sooo früeh cho.... Isch alles scho dihei.... :-) und en chinderwage hemmer au no bstellt. :-)

Giigemoeni
Newbie

Beitrag von Giigemoeni »

Huhu bonghole!

Wie gads dier afig?
Chunsch guet z schlag mit de hitz?

Liebe gruess

Antworten