Hi @ all
Ich mälde mich au wiedermal, es gaht mer gliich we de anerne, d Zyt verflügt eifach. Han gad gnueg ob bim schaffe und dihei au nu vill ztue. Bin aber zueversichtlich, dass das nach de Wiehnachte sött bessere.
Entschuldigung fallsi nüd uf jedi einzeln igange! Probiere de Roman möglichst chly z halte.
@Geburtsvorbereitigskurs: mier hend üs ez für ne Kurs (gaht en ganze Samstig) im Januar agmäldet.
@Geburt: bin jetzt gad churz hinterenand Tanti worde und somit die Gschichte voll presänt verzellt becho.

Also uf d Schmerze freu mi natürli scho nüd gad, aber ich han mer müesse säge, wenn anderi das schaffed denn chan ich das au!

Und es isch ja bekannterwis sowieso jedi Geburt andersch. Im Vorus weiss mer ja nüd we lang dasses duured und wies usechunt. Drum lahnis eifach uf mich zuecho. Chans ja so oder so nüd beiflusse oder stüre.
@schaffe: Das de Papi en Tag luegt isch sicher au dienig fürs Chind, findi schön weme das chan. Kuul, Awe dass din GG das abote hed mit de 80%.
Bi üs schafft min GG normal witer. Ich sälber wett nüd meh we 20% schaffe nachher. Der Tag wird mis Schwigermami sehr gern de Chlyne luege. Entweder chani im jetzige Betrieb de Tag go schaffe oder evtl. bim GG ide Bude (isch de Familiäbetrieb).
@Chärtli: oh Awe: bin au gspannt uf de Prototyp.
Han ez für üses no en Idee gha. evtl machi öppis mit em Linol-Set. Kenneder das? chasch nart wenes Bild us dem Linoleum-Plättli schnitze denn mit ere Rolle Farb druf bringe, und denn en Abrduck ufs Papier. Mal luege obi da anebringe.

klaaar Sporty, sobaldi es Muster han tuenis auf ufelade!
@Sporty, jaaa ich stells mir ebe au sooooo schön vor, Sache fürs chline z mache. Wett näbed de Chärtli nu es paar verschidnigi Sache nähjä. (Krabeldecki, Sitzsach, Stillchüssi, Softschutz bide Gitterstäbli im Bettli etc.) Min GG zünt mi immer ah, wenni denn das nu alles vor heg zum mache, s Baby chäm de im März!
Freut mi dass demfall allses IO isch mit dim Bluetzucker!
@Kizank: ich han warschindli schomal gfragt, wänn wender zügle? we stahts mit de Chuchi, sich sie ez ufgstellt? Fählt eifach no d Arbetsplatte? und d böde sind verleit?
Hoffe, dass nüd immer so strängi Nächt hesch! Wevill schaffsch du no? Die volle 100%?
@fea: übernimm di denn nüd! Widermal so eifach xeit, ich weiss!
...und es isch doch en halbe Roman worde.
wünsche allne es guets Tägli! Glg