Januarlis 2016 - das Purzeln hat begonnen

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
Embryo
Junior Member

Re: Januarlis 2016

Beitrag von Embryo »

@RosaLuisa: Herzliche Glückwunsch!

@Kia! Herzliche Glückwunsch zur Hochziit! Ich hoffe ihr händ en wunderschöne Tag gha! Mir hüratet jetzt definitiv am 19.08. :)

Ich bin bereits i de Wuche 7+3 :) Mittlerwiile is mir oft schlecht :( Mega müähsam..
Aber isch sicher es guets Zeiche! Da wett sich öpper entwickle.

Betreffend Sport: Ich bin immer is Fitboxe. Aber das isch mir eifach z gfährlich. Momentan hani au gar kei Power. Die erschte paar Wuche bini mal na uf de Crosstrainer. Aber momentan isch d Luft recht dusse.
Wett afange mit spaziere und ev. chli Velofahre.

Ich han momentan richtigi Fressattacken. Ich chönt immer esse. Ganz schlimm!

Nur na 4 Wuche gedulde, denn hani endlich en Termin bi de FA!
Da werden Hände sein, die dich tragen und Arme, in denen du sicher bist und
Menschen, die dir ohne Fragen zeigen, dass du willkommen bist.

• ET:
02.01.2016
• FA-Termin:
21.07.2015 (16+2)

Heutierli
Member

Beitrag von Heutierli »

@Embryo: mir sin glaub ziemlich genau glich wit (mi Ticker uf em handy zeigt mir au 7+3 und nid 7+4 a) und hän beidi am gliche Tag der 1 . Termin, oder? find das luschtig. :-)

@sport: ich schaff nur 50% und bi viel mit mim Sohn mit em Velo oder zfuess unterwägs... Sohn wird morn 20 Mönet alt und haltet mich immer uf trab.. :-) in der SS mit ihm hani viel mehr zit gha zum mol aneligge.. derfür hani so nid so viel Zit zum mir Gedanke mache oder is grüble cho ob alles guet isch etc... gspüre mini Muetterbänder aber scho rächt und Brüscht und Buch sin au gwachse.. kei Wunder.. ha jo au sit Juli 2014 fast Nonstop hcg im Bluet...
Sohn 2013
Sohn Dez 2015

Wenn Dir das Leben in den Arsch tritt... nutze den Schwung um vorwärts zu kommen

★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15

lela85
Junior Member

Beitrag von lela85 »

@Sport
Ich spile Basketball und das isch mer chli gföhrlich...
Aber was mir am meischte angst gmacht het isch, dassi glese han das mer sich nid sett "überhitze" das heisst de Puls sett nid über 140, aber das isch er bim Sport ja schnell mol... bin recht unsicher... aber mer gönd langsam usrede us zum s Training schwänze :)

Embryo
Junior Member

Beitrag von Embryo »

@Heutierli: Mini FA hät mir damals gseit de Termin segi de 02.01. Min Eispruch isch damals am 12.04. gsi.
Ja voll, han au am 16.06. Ich find das super! :) Um welli Ziit häsch din Termin?

Also bi mir isch au alles scho gwachse. Mal luege, wie lang ich min Buch na verstecke chan.

• ET:
02.01.2016
• FA-Termin:
21.07.2015 (16+2)

Heutierli
Member

Beitrag von Heutierli »

@Embryo: mi ES isch am 11te oder 12te gsi, weiss es nid 100% :-) ich ha langi Zykle vo um die 38 Täg gha sit mim Abort und chas drum nid 100% säge.. :-)

ich ha am Morge am 09.45 der Termin.. US wird denn am 10.00 gmacht.. vorher Kontrolle Labor etc.. sofern bis denn natürlich nüd isch.. :-) bi mine letschte SS bini bis zu dem Zitpunkt min scho 2 x bim FA und je sicher 1 x NOtfall gsi.. diesmol bini irgendwie einiges entspannter.. :-)
Sohn 2013
Sohn Dez 2015

Wenn Dir das Leben in den Arsch tritt... nutze den Schwung um vorwärts zu kommen

★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15

Embryo
Junior Member

Beitrag von Embryo »

@Heutierli: Ich muen bis am 7i am Abig warte.. Aber ich find super, dass mini FA am Zischtig immer so lang offe hät. Denn chan min Partner nämlich au immer mitcho.

Warum bisch denn damals scho so oft bim FA gsi? Häsch gmerkt, dass was nid stimmt?

• ET:
02.01.2016
• FA-Termin:
21.07.2015 (16+2)

exista
Newbie

Beitrag von exista »

Ihr Lieben

Meine Sportart ist insofern nicht kritisch, es kann aber auch mal hektisch hin und her gehen. Naja, jetzt schon absagen mag ich nicht und genau zu diesem Zweck habe ich ja eine Reiseannulationsversicherung (zumindest was Reise- und Hotelkosten angeht). Es sollte möglich sein auch kurzfristig einen Ersatz für mich zu finden.

Dann leide ich unter Kaffee- und Schwarztee-Verzicht... :-( was trinkt ihr für Tee? Ich hab jetzt noch so ein wenig Frauenmantelkraut, den trinke ich bis er alle ist... aber so richtig gut ist der nicht... Und beim Kaffee bin ich jetzt nicht so streng, das würde sonst auch gleich allen auffallen, wenn ich gar keinen Kaffee mehr trinke. Wie handhabt ihr das so? Kann mir jemand eine leckere Tee-Alternative empfehlen?

Liebe Grüsse von der zur Zeit gar nicht (arbeits-)motivierten exista
Ein Wunder hat sich auf den Weg gemacht... ETA 20.01.2020

Embryo
Junior Member

Beitrag von Embryo »

@exista: Ich trink momentan Pfefferminztee und versueche viel Wasser z trinke. Mis Laschter isch s Red Bull gsi. Siit ich schwanger bin, trink ich das nüme.

Bin momentan au nid würklich motiviert bim schaffe..

• ET:
02.01.2016
• FA-Termin:
21.07.2015 (16+2)

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

@tee/kaffee
Ingwer/zitrone tee trink ich.. Ingwer ist halt so ne Sache,ob man es mag. Aber gegen die Übelkeit hilfts ein wenig.
Mann muss ja nich gänzlich auf Kaffe etc. verzichten, reduzieren reicht auch! Ich z.B. Kann keinen Kaffee mehr trinken, mag ihn nicht mehr! Wenn ich noch könnte würde ich aber eine Tasse am Tag ohne weiteres noch trinken.

@kia
Härzliche Glückwunsch zur Hochzeit! Bei uns ist es in 3 Wochen soweit! :-) bin dann in der 11. Woche, macht mir ein wenig Angst betreffend der Übelkeit! Um die Woche 10. soll ja der Höhepunkt sein.
Euse chli Sunneschin und s gröste Wunder isch am 7.12.15 ufd Wält cho..

Waschbär88
Newbie

Beitrag von Waschbär88 »

Hallo Fraue ihr sind jo flissig!

@sportart ich denk solang du magsch und keini Schläg usw abbekunnsch isches kei Problem..
Ich würd im Moment gar nit möge ich schlepp mi so duure tag..

@die Mamis wo scho Kinder hend ich finds echt anstrengend im Moment gotz eu au so ich ha gar keini nerve und me ka
Halt nit eifach mol go ligge.. Darum an alli erst Mamis gniesseds no :)

@glüscht ich ga irgendwie uf alles und nüt lust ich fang öbbis a esse und es lüpft mi fast..
Am beste gön kleini snacks rohkost oder salzfischli brot trocke..
Ha mi noni miesse übergeh aber es isch mir eigentlich dr ganz zyyt biz kotzig ha e komische gschmack im muul..
Naja mol luege bi de kliine ischs in dr 8ssw los gange das wer den in drei tag..

@ allne neue herzlich willkomme, ich freu mi scho wenns den die erste Märzlis git den simmr nämlich scho bald usem gröbste dusse!
Meitli 07.2012
Sternli * 06.14
Sternli * 12.14

Freued uns ufs Januarbaby :)

Heutierli
Member

Beitrag von Heutierli »

@embryo: bi minere 1. SS han ich vorher en Abort (Spontanabort) gha und drum het er mich scho in der 7. Wuche damals welle gseh zur kontrolle, denn het me aber no nid viel uf em US gseh und ha denn 1 Wuche spöter nomoll dörfe go. Ha denn no 2 x bluetige gha und bi dört in Notfall.
bi der ELSS hani gmerkt dass öpis nid stimmt. bi Notfall gange wills am Sunntig gsi isch (Bluetige) hän nüd usegfunde.. denn nachher zum Arzt (de het aber blödsinn gmacht) und ha denn der Arzt gwächslet...
bi der letschte SS het sie mich denn wieder in der 7. Wuche welle gseh weg der ELSS... me het aber wieder no nid viel gseh, wieder e Wuche spöter het me denn s Härzli gseh und denn 3 Wuche spöter bini mit Bluetige wieder is Spital und dört het me denn der Abort festgstellt.. darum so viel zum FA.. ;-)

@Mamis mit Kinder: mi Sohn isch no heftig am Zahne.. brucht non stop Mami oder papi... in der Früehschwangerschaft jo gaaaaar nid astrengend.. ;-)

@glüscht: das kenn ich au... heisshunger uf öpis und chum biss ich dri, stellts mir total ab.. :-)

@Tee & Kaffee: ich trink praktisch eh kei Tee und Kaffi schmeckt mir sit der SS nüm.. gönn mir aber ab und zue e glas Cola wenns mir übel isch oder mi Kreislauf absackt..
Sohn 2013
Sohn Dez 2015

★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15

dome
Junior Member

Beitrag von dome »

Guten morgen
heute nachmitag hab ich mein erster US bin schon richtig gespannt.hoffe das als io ist und es nur ein baby ist :-)

@sport
ich ghe ins fitnessstudio und mach ausdauertraning. Immoment mach ich aber pause da ich keine energie hab und mir dauernd schlecht ist.aber sobald das wider weg ist mach ich wider weiter.hate ich bei kind 4 auch gemacht.

@mami und kind
es ist schon einfacher wen man zum ersten mal ss ist da kann man sich hinlegen wan man will. Aber auch ich mit 4 kids finde mal eine ruge minute wo ich sagen kann, jetzt hänge ichsmal aufs sofa. ;-)

@kaffee /tee
kaffe trink ich nicht hab ich nicht gerne. Tee wen ich lusst habe ist pfefferminztee.
was ich vor der schwangerschaft getrunken habe ist energi drinks und pro tag sicher 5 stück. Das hab ich dan sofort aufgehört als ich wuste das ich ss war. Aber ich denke in masen ist es auch ok.

Lg
Domenica mit kay 04, lea 07, jan 10 , kim14 und tom 15
Bild

Embryo
Junior Member

Beitrag von Embryo »

@Heutierli: Das tuet mir leid für dich. Hoffe das mal klappet alles! I 4 Wuche hämmers gschafft ;)

Ich wünsch allne es schöns Tägli!

• ET:
02.01.2016
• FA-Termin:
21.07.2015 (16+2)

lela85
Junior Member

Beitrag von lela85 »

Fraue ich bin so ufgregt... und ich ha so angst öpis falsch z mache... hend ihr das au?

Heutierli
Member

Beitrag von Heutierli »

@Lela: wieso ufgregt? hesch hüt FA Termin? Was meinsch mit falsch mache? viel falsch mache chasch eigentlich nid solang nid grad rauchsch wie gstört und dich is Koma suffsch.. ;-)
Sohn 2013
Sohn Dez 2015

★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15

Kia88
Member

Beitrag von Kia88 »

@embryo: das geit jo ou nümme lang =)

teetrinken: ig bi it drogerie go schwangerschaftstee holä und trinkä im momänt dä und rivella... hiuft mer beides ou chli gägä z schlächt si....

@me: bi vori bim FA gs und z härzli het gschlagä =)) ig bi überglücklech und hoffä ganz fescht das dasmou aues guet chunnt!

@lela85: ig ha eifach bim ässä chli müeh... wöui bi deunä dachä nid sicher bi obi das jetzä darf oder nid =/
Babyboy 2016 <3

chlises Wunder Mai 2018 mir fröiä üs wahnsinnig uf di <3

lela85
Junior Member

Beitrag von lela85 »

hihi nei eifach so ufgregt... chasch irgendwie gar nid glaube, isch villicht au eifach chli schnell gange...
und eifach das warte bis mer entlich mal zum Termin chan gah...

Ja bim esse und allgemein, den bi allem, darfi echt das oder nid... ich weiss das eigentlich gar nid so schlimm isch, aber glich..

@Kia: hoffe ganz fescht mit das alles klappet!

Heutierli
Member

Beitrag von Heutierli »

Lela: wenn hesch Du Di 1. Termin?
Zum Thema Esse: in minere 1. Schwangerschaft bini viel zu extrem gsi.. ha neume gläse dass me kei Käs us Rohmilch darf esse.. aber ebbe.. find mol en Käs ohni Rohmilch... ha mich diesmol besser informiert und die meischte dörfe gesse wärde.. ha jo glaub der link scho mol postet... suscht do nomoll:
http://www.babycenter.de/x8950/welchen- ... haft-essen

Wichtig isch au eifach, dass kei rohs Fleisch issisch (Bündnerfleisch, Salami etc.) und keini rohe Eier.
Frücht und Gmües immer guet wäsche und au der abpackti Salat (Schnittsalat) nomoll wäsche und Katzekischtli nid unbedingt putze und wenn, denn besser mit Händsche..

und suscht eifach gniesse und sich ufs wachsene Büchli freue.. :-)
Sohn 2013
Sohn Dez 2015

★ 12/12
★ 08/14
★ 02/15

exista
Newbie

Beitrag von exista »

Wow, herzliche Gratulation zum schlagenden Härzli :-)!

Ich bin wie gelähmt vor Müdigkeit, würde mich am liebsten hinlegen und einfach schlafen, schlafen, schlafen... das witzige ist, dass ich am Morgen super gut aufstehe (was mir sonst eher schwer fällt...). Aber danach ist Schluss :-(. Tja und auch sonst habe ich Mühe noch meine Arbeit zu machen, ich bin völlig Baby-fixiert!
Ein Wunder hat sich auf den Weg gemacht... ETA 20.01.2020

lela85
Junior Member

Beitrag von lela85 »

@Heutierli:
mine ersti Termin hani erst am 9.6 :(

Ohh das mit em Salami und so hani irgendwie nid mitbecho... also darf mer gar Kai Ufschnitt Sache Esse?
Wie isch den das mit so Züg zum Bsp. uf enere Pizza? den ischs ja de kochet, oder?

Gesperrt