Märzlis 2025
Märzlis 2025
Hallo zäme!
Ich ha hüt derfe positiv Teste und min ET isch am 04.03.2025
Het sush no öper de Termin im März 25 und lust e Whatsappgruppe zgründe?
Liebi Grüess
Ich ha hüt derfe positiv Teste und min ET isch am 04.03.2025
Het sush no öper de Termin im März 25 und lust e Whatsappgruppe zgründe?
Liebi Grüess
-
- Newbie
Re: Märzlis 2025
Huhu
Ich han gester derfe positiv teste... Söd nach minere Berechnig de 5.3.25 sii.
Gratuliere dir...
Ich han gester derfe positiv teste... Söd nach minere Berechnig de 5.3.25 sii.
Gratuliere dir...
Danke dir au herzliche Glückwünsch!
https://chat.whatsapp.com/BqBlu2uvfPHBGNOd1hNE2y
Da wär jetzt e whatsappgruppe für alli wo au im märz es baby erwartet
https://chat.whatsapp.com/BqBlu2uvfPHBGNOd1hNE2y
Da wär jetzt e whatsappgruppe für alli wo au im märz es baby erwartet
Hallo Zäme, zerscht mau gratuliere ig öich.. ig ha ou vor zwöi Täg dörfe positiv teste und fröie mi mega fescht.. Nach de Berächnig wirds bi mir de 14.03.2025. s isch mini erschti SS und bi chli nervös. Liebs Grüessi
-
- Newbie
Gratuliere dir. Wend Lust häsch chasch ja id Wahtsappgruppe cho wo obe de Link isch. Isch scho en schöne ustusch ded.
Hallo Zeme! Gratuliere eu allne! Ich ha au dörfe positiv teste am 27.6.24, Termin wär noch minnere Berechnig am 9.3.2025. Ich due au gern de Whatsappgruppe bitrette! Freu mi uf de Ustuusch mit eu!
Lg Melina
Lg Melina
Ich han hüt ebefalls dörfe positiv teste
ET wär luut berechnig 23.3.25
ET wär luut berechnig 23.3.25
Hoi zämme
Ha hüt au Bluettest gha, nachdem letscht wuche scho positiv gsi isch... HCG isch bi 858 und neggst zystig isch denn US. ET isch 23.3.25
Ha hüt au Bluettest gha, nachdem letscht wuche scho positiv gsi isch... HCG isch bi 858 und neggst zystig isch denn US. ET isch 23.3.25
Ü40 mit 2FG im 2023 und noch unerfülltem Kinderwunsch
Hoi mitanand i bin entli au positiv testet worda mitemen uf und ab. Früahtest isch am juni positiv gsi den bir fälliga perioda au positiv den zum frauarzt alles negativ gsi.
Den isch miear so schwindelig und übel gsi und arbetskolegin hät gseit i gse schwanger üs. Den bin i zul Frauarzt und soe hät gseit de test isch positiv! Und jetzt bini in da 6ssw +5 Täg und wow i han alli symptom morgeübelkgeit, schwindel, tiefa Bluatdruck und soo müad.
Händ iear das imoment au so? Lieabi grüas
Den isch miear so schwindelig und übel gsi und arbetskolegin hät gseit i gse schwanger üs. Den bin i zul Frauarzt und soe hät gseit de test isch positiv! Und jetzt bini in da 6ssw +5 Täg und wow i han alli symptom morgeübelkgeit, schwindel, tiefa Bluatdruck und soo müad.
Händ iear das imoment au so? Lieabi grüas
Gratuliere allne! mir dörfed au im März euses zweite Wunder begrüsse. ich würd erst nach em 1. Trimestertest de WA Gruppe bitrete, bin nochli nervös öb alles ok ist.
-
- Newbie
Hallo Zusammen
Gratulier eich ganz herzlich! Hab heid die Anfrage für de WhatsApp Gruppe gsendet. Wollt zerst die erste gr. Untersuchung abwarten. Da ich schon mal in der 9. SSW ein kleines Wunder verloren habe, sind wir aktuell noch etwas in der Freude zurückhaltender. Da aber wie gesagt diesmal alles in bester Ordnung ist und ich nun in der 14 SSW bin, kann ich mich mehr und mehr auf alles einlassen.
Freue mich euch alle kennen zu lernen.
Liebe Grüße
Gratulier eich ganz herzlich! Hab heid die Anfrage für de WhatsApp Gruppe gsendet. Wollt zerst die erste gr. Untersuchung abwarten. Da ich schon mal in der 9. SSW ein kleines Wunder verloren habe, sind wir aktuell noch etwas in der Freude zurückhaltender. Da aber wie gesagt diesmal alles in bester Ordnung ist und ich nun in der 14 SSW bin, kann ich mich mehr und mehr auf alles einlassen.
Freue mich euch alle kennen zu lernen.
Liebe Grüße
Hallo Zusammen
Ich gratuliere erstmols allne, wo im März 2025 es chind erwartet <3
Uf Empfehlig vonere Kollegin hani bi Swissmom es Login gmacht und di passend Gruppe gfunde
Selber dörf ich mich au zu de Glückliche zelle, denn ich bin momentan in dä 15 SSW bald 16 SSW und üsen errechnete Termin isch dä 07.03. <3
Ich bin so frei gsi und han e ahfrog für d'whatupp gruppe gstellt - freu mi uf de Ustusch
Ich gratuliere erstmols allne, wo im März 2025 es chind erwartet <3
Uf Empfehlig vonere Kollegin hani bi Swissmom es Login gmacht und di passend Gruppe gfunde
Selber dörf ich mich au zu de Glückliche zelle, denn ich bin momentan in dä 15 SSW bald 16 SSW und üsen errechnete Termin isch dä 07.03. <3
Ich bin so frei gsi und han e ahfrog für d'whatupp gruppe gstellt - freu mi uf de Ustusch
Hoii mitenand
Ich han grad en Ahtrag gstellt ad Whatsapp Gruppe. Bin chli spaht dra mit biitrete, aber fänds uh schön chli en ustuusch z'ha euse planti ET isch de 24.3.
Liebi Grüessli Sam
Ich han grad en Ahtrag gstellt ad Whatsapp Gruppe. Bin chli spaht dra mit biitrete, aber fänds uh schön chli en ustuusch z'ha euse planti ET isch de 24.3.
Liebi Grüessli Sam
lxnn 22 hat geschrieben:
> Danke dir au herzliche Glückwünsch!
>
> https://chat.whatsapp.com/BqBlu2uvfPHBGNOd1hNE2y
>
> Da wär jetzt e whatsappgruppe für alli wo au im märz es baby erwartet
Hallo, bin bizli spoht zum ahmälde. Hät leider über dä Link nid klappet, würd gärn au id Gruppe wenn das passt?
Grüessli
> Danke dir au herzliche Glückwünsch!
>
> https://chat.whatsapp.com/BqBlu2uvfPHBGNOd1hNE2y
>
> Da wär jetzt e whatsappgruppe für alli wo au im märz es baby erwartet
Hallo, bin bizli spoht zum ahmälde. Hät leider über dä Link nid klappet, würd gärn au id Gruppe wenn das passt?
Grüessli