Januar 2025 Babys

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Mel91
Newbie

Januar 2025 Babys

Beitrag von Mel91 »

Hey Zämä

I ha gad hüt positiv teschtet. ET wird gäg ändi Januar si. Isch üses zwoitä Ching. Üsi Tochter isch 22 Mönet. Erwartet no öbr angers äs Baby im Januar 25?

Würd mi froiä wesäch paar zuekünftigi Mamis würdä mäudä fürne Ustusch. :)

nwalter
Newbie

Re: Januar 2025 Babys

Beitrag von nwalter »

Hoi Mel91

Ha Afangs Mai au dörfe positiv teste nachdem ich im Januar en Früehabort gha han. Eusi freud haltet sich no in Grenze, aber hend letscht friitig scho dörfe s herzli gseh schlah vo eusem chline Wunder 😍

Wie gads dir? Wenn hesch du de ersti FA Termin?

LG Nicole

Nicksch
Newbie

Beitrag von Nicksch »

Hoi Zämme

Ich ha letst Wuche positiv testet und de ET wird au gegä ändi Januar si. Do ich im Dezember ä Eileiterschwangerschaft gha ha hani scho dörfe zum FA goh und me het scho e chlini Fruchtblose am richtige Ort gseh. 🥰

Mir hän au scho e Tochter wo vor einere Wuche zwoi worde isch.

LG Nicole 😁

firsttime86
Member

Beitrag von firsttime86 »

Hallo zusammen

Auch ich erwarte voraussichtlich Mitte Januar under zweites Kind. Unsere Tochter ist bereits 6 Jahre alt, wir hatten etwas komplizierte Jahre dazwischen mit Fehlgeburten. Daher bin ich noch etwas zögerlich, wobei ich dieses Mal ein gutes Gefühl habe. Letzten Donnerstag haben wir schonmal Fruchthöhle mit Inhalt gesehen und am Freitag hoffen wir das schlagende Härzli zu sehen.
Wie geht es euch? Machen sich die Hormone schon bemerkbar?
Lg

Amalavida
Newbie

Beitrag von Amalavida »

Hallo mitenand

Ich hab auch anfangs Mai positiv getestet und hab am Donnerstag den ersten FA-Termin. Da ich schon 2 frühe Aborte hatte im letzten Jahr, bin ich mit freuen noch sehr zurückhaltend. So was lässt einem schon nicht kalt.

Umso mehr bin ich auf den Termin am Donnerstag gespannt und hoffe natürlich, alles ist gut :) dank Symptomen wie flauer Magen, Müdigkeit, etc. hab ich diesmal aber ein besseres Gefühl.

Freu mich für alle, die auch ein Januar - Würmchen erwarten :)

Janine2403
Newbie

Beitrag von Janine2403 »

Hallo zusammen!

Wir erwarten unser zweites Kind Anfang Januar. Das erst ist gerade 1 1/2 Jahre. Tut mir sehr leid zu hören, dass es bei euch so war. Ich schicke euch alle positiven wünsche für die Schwangerschaft. Ich bin auch noch verhalten und hoffe die ersten 12 Wochen gehen schnell vorbei.
Ich hab recht mit Übelkeit und Müdigkeit zu kämpfen 😅
Wie geht es euch?

Simeeli
Newbie

Beitrag von Simeeli »

Hallo zusammen
Auch wir haben am Sonntag einen positiven Test gemacht. Ich bin heute bei 4+1, ET ist Ende Januar.
Wir haben bereits einen Sohn, der auch 22 Monate ist (ziemlich gleich wie bei Mel91 😉 ).
Ich bin momentan noch sehr ängstlich, da ich noch nichts spüre und der Streifen auf dem Test auch nur ganz fein war... Ich hoffe sooo sehr dass alles gut ist.
Wünsche euch allen einen guten Start in die Schwangerschaft☺️

vg92
Newbie

Beitrag von vg92 »

Hoi zäme

Ich hab letscht Wuche au dörfe en positiven Test ide Hand ha 🥰🤩 ich bin bald 32gi und es isch euses erste chliine Wunder! Bin derzeit krass müed, aber han (nu) kei Übelkeit 🙂

Bla_bla_m
Newbie

Beitrag von Bla_bla_m »

Hallo mitanand
I han afangs Mai positiv testet und bin gemäss App 7+1. ET isch de 07.01.25.
Es isch mis 1. Chind und bis jetzt bini no mi verschont mit Nebetwürkinga.
1. Termin bim FA isch afangs Juni...
Allne en gueta Start id Schwangerschaft und toi, toi, toi.

Kawaii_Kame
Newbie

Beitrag von Kawaii_Kame »

Hoi zäme

Ich chan mich au ahschlüsse! Bin ca 4+4 und de ET isch irgendwenn gege Endi Januar. Bin mich no verhalte am freue wili letscht Jahr zwei Abort ide 10te Wuche gha han. Drum hanis - abgseh vom Mah 😉 - au no absolut niemertem gseit das Mal. Bis uf echli Übelkeit und so chli en grosse Buuch nachem ässe merki no ned viel. Ersti Kontrolle hani erst mitti Juni. Ziit schliicht 😄

Han bereits en Bueb, de isch im März 2 worde 🥰

Drucke allne d‘Dume für süessi Januar-Babies und wünsche eu en gueti Schwangerschaft!

Bee89
Junior Member

Beitrag von Bee89 »

Hoi Zäme
ich ha die Wuche en positive SS test gha (vo Clearblue), nachdem am Samstig en billige Test no komplett negativ azeigt het. und de CB het au weniger azeigt, als ich gmeint ha, er müessti.. also so wie ich de ES gha ha, hanis gfühl ich müesst scho wiiter sii (CB het azeigt 1-2 Wuche, ich bi dr meinig es müesst 2-3 Wuche sii. aber wer weiss, vilicht isch d iinistig spöter gsi als dänkt)
Bi drum no biz verhalte i de Vorfreud. ET wär denn auf vorussichtlich Endi Januar 25.

Es wär mis 2. Chind, min 1. Tochter isch jetzt die wuche grad 15 Mönet.
Bi gspannt.

Mel91
Newbie

Beitrag von Mel91 »

Hey Zämä

Wow si ja scho äs paar wo o hei dörfe positiv twschrä. :D drückä aune d Dümä ds äs dasmau guet chunnt.
I bi jetz 4 +5. Ha fang ä Bluettescht gha. Am 4.6. hani dr erscht Ultraschau, denn sött mä z Härzli gseh schla. :D

Di_ana
Newbie

Beitrag von Di_ana »

Hallo Zusammen
Wie ich lesen kann, ging es ein paar von euch so wie mir. Ich hatte anfangs Jahr auch einen frühen Abort. Nun hatten wir aber letzte Woche den ersten FA Termin und konnten bereits das Härzli schlagen sehen😍
Ich habe ziemlich mit Müedigkeit zu kämpfen und ab und zu mit Übelkeit. Ich kann die nächste Kontrolle kaum erwarten :D
Es ist mein erstes Kind und der Termin ist anfangs Januar.
Ich würde mich auf weiteren Austausch mit euch freuen.

vg92
Newbie

Beitrag von vg92 »

Di_ana hat geschrieben:
> Hallo Zusammen
> Wie ich lesen kann, ging es ein paar von euch so wie mir. Ich hatte anfangs
> Jahr auch einen frühen Abort. Nun hatten wir aber letzte Woche den ersten
> FA Termin und konnten bereits das Härzli schlagen sehen😍
> Ich habe ziemlich mit Müedigkeit zu kämpfen und ab und zu mit Übelkeit. Ich
> kann die nächste Kontrolle kaum erwarten :D
> Es ist mein erstes Kind und der Termin ist anfangs Januar.
> Ich würde mich auf weiteren Austausch mit euch freuen.

Hallo di_ana 🥰
Gratuliere auch dir 🥹! Ich habe ebenfalls mit starker Müdigkeit zu kämpfen, die Übelkeit hat mich (noch) ‘übergumpet’ - Gottseidank!
Da es auch bei mir das erste Kind ist, würde ich mich sehr über einen Austausch mit dir freuen! 🥰

Frenz84
Newbie

Beitrag von Frenz84 »

Hoi Zäme
Gratulation allne wo händ därfe positiv teste.
Ich han scho länger chöne positiv teste, aber nach Komplikatione ändi letscht Jahr hani no welle bis zum erste FA Termin warte. Aktuell bini i dr 7 SSW und han letscht Wuche scho därfe s chline Härzli gseh schla. Im momänt bini mega müäd, aber das känni so scho us dr erste SS, sust hani kei Symptom....
Ich han scho en Sohn wo 2 isch und freu mich uf en rege Ustusch mit eu.

firsttime86
Member

Beitrag von firsttime86 »

Herzliche Gratulation an Alle! Eindrücklich wie viele von und schon eine schwierige Geschichte hinter uns haben.
Herzli pöpperlet bei uns auch fleissig:) was mich schon hoffnungsvoller stimmt. Mir ist ab und zu leicht schlecht und bin müde, habe vor allem aber mega hunger immer. Das ist neu für mich…geniesse es wie sich der Körper verändert und vor allem die Haut super ist momentan😆

Lulu92
Newbie

Beitrag von Lulu92 »

[quote=vg92 post_id=7904560 time=1716371420 user_id=67216]
Hoi zäme

Ich hab letscht Wuche au dörfe en positiven Test ide Hand ha 🥰🤩 ich bin bald 32gi und es isch euses erste chliine Wunder! Bin derzeit krass müed, aber han (nu) kei Übelkeit 🙂
[/quote]vg92 hat geschrieben:
> Hoi zäme
>
> Ich hab letscht Wuche au dörfe en positiven Test ide Hand ha 🥰🤩 ich bin
> bald 32gi und es isch euses erste chliine Wunder! Bin derzeit krass müed,
> aber han (nu) kei Übelkeit 🙂

Hoi hoi :-)
I bi au 32gi und ha au letscht Wucha s ersta positiva Test ide hand ka..nochdem miar ca. 1 Johr probiart händ :-)
Froi mi riiesig ha aber au no Angst, dass öppis schief go könnti. I ha bis jetzt au no kei Überlkeit, nur an gschwollana buch :P
Häsch du die ersti Kontrolla scho ka?
A liaba Gruass

Beccabuh
Newbie

Beitrag von Beccabuh »

Hallo zusammen

Ich habe letzte Woche positiv getestet, obwohl ich das Wochenende davor das gefühl hatte, dass ich meine Tage bekomme. War aber wohl nur ne kleine Blutung?🧐 Jedenfalls sind mir seit 2 Wochen speiübel. Musste dann letzte Woche der FA anrufen, damit ich etwas dagegen bekomme, da ich so nicht arbeiten könnte..
FA Termin am Do in einer Woche..bin gespannt.
Wäre die erste Schwangerschaft und finde es noch schwierig niemandem davon zu erzählen…erzählt ihr es bereits?
Gerade bei der Arbeit stresst es mich am meisten „funktionieren zu müssen“, obwohl ich nicht fit bin.

Amalavida
Newbie

Beitrag von Amalavida »

Hoi zemme..

Wir waren auch schon beim ersten FA Termin und haben das Herzli gesehen - mega eindrücklich und kaum fassbar, wenn man es zweimal anders hatte. Bin inzwischen schon in der 9. SSW, finde diese Anfangswochen irgendwie emotional sehr herausfordernd. Was macht ihr, damit ihr ein positives Gefühl habt?! Ich mach mir schon immer mal wieder ein wenig Sorgen, ob alles gut kommt :) vielleicht habt ihr mir gute Tipps..

Wünsch euch allen, dass alles weiterhin gut läuft! <3

vg92
Newbie

Beitrag von vg92 »

Lulu92 hat geschrieben:
> [quote=vg92 post_id=7904560 time=1716371420 user_id=67216]
> Hoi zäme
>
> Ich hab letscht Wuche au dörfe en positiven Test ide Hand ha 🥰🤩 ich bin bald 32gi und
> es isch euses erste chliine Wunder! Bin derzeit krass müed, aber han (nu) kei
> Übelkeit 🙂
> [/quote]vg92 hat geschrieben:
> > Hoi zäme
> >
> > Ich hab letscht Wuche au dörfe en positiven Test ide Hand ha 🥰🤩 ich bin
> > bald 32gi und es isch euses erste chliine Wunder! Bin derzeit krass müed,
> > aber han (nu) kei Übelkeit 🙂
>
> Hoi hoi :-)
> I bi au 32gi und ha au letscht Wucha s ersta positiva Test ide hand ka..nochdem miar
> ca. 1 Johr probiart händ :-)
> Froi mi riiesig ha aber au no Angst, dass öppis schief go könnti. I ha bis jetzt au
> no kei Überlkeit, nur an gschwollana buch :P
> Häsch du die ersti Kontrolla scho ka?
> A liaba Gruass

Hallihallo zrugg ;)
Nei, mier hend ihn de nechscht Wuche am Mittwuch. Ich bin sooooo gspannt druf!
🥹🥰 du bisch scho gsi?
Liebs Grüessli

Antworten