September Babys 2024
Moderator: stella
September Babys 2024
Hallo zämme
Het au scho öper positiv testet für de September?
Nach mine berechnige wer de ET am 09.09
Grüessli us Züri
Het au scho öper positiv testet für de September?
Nach mine berechnige wer de ET am 09.09
Grüessli us Züri
Re: September Babys 2024
Hallo Lulu
Ich bin grad völlig im Film. Bin seit 14 Monaten (und im Kopf noch länger) unterwegs mit dem 2. Kiwu. Meine Kind ist bald 3.
Es waren so lange und harte Monate, Auf und Ab und Hoffen und Trauern. Und heute teste ich positiv. Bin so glücklich und habe auch Respekt - ist ja noch am Anfang.
Ich will positiv sein. Wirst du zum 1. Mal Mama im Sept?
Ich wünsche dir eine spannende, tolle Schwangerschaft. LG
Ich bin grad völlig im Film. Bin seit 14 Monaten (und im Kopf noch länger) unterwegs mit dem 2. Kiwu. Meine Kind ist bald 3.
Es waren so lange und harte Monate, Auf und Ab und Hoffen und Trauern. Und heute teste ich positiv. Bin so glücklich und habe auch Respekt - ist ja noch am Anfang.
Ich will positiv sein. Wirst du zum 1. Mal Mama im Sept?
Ich wünsche dir eine spannende, tolle Schwangerschaft. LG
Hallo Miramum
Schön von dir zu hören & Glückwunsch zum positiven Test Schön das es nach längeren Kiwu nun endlich geklappt hat. Ich habe auch noch sehr Respekt, da ich einige Freundinnen habe welche schon eine Fehlgeburt bzw. einen frühen Abgang hatten.
Nein wir haben schon eine 1 1/2 jährige Tochter
Danke vielmals, dass wünsche ich dir auch
Schön von dir zu hören & Glückwunsch zum positiven Test Schön das es nach längeren Kiwu nun endlich geklappt hat. Ich habe auch noch sehr Respekt, da ich einige Freundinnen habe welche schon eine Fehlgeburt bzw. einen frühen Abgang hatten.
Nein wir haben schon eine 1 1/2 jährige Tochter
Danke vielmals, dass wünsche ich dir auch
Hoi zäme
ich han au positiv däfe teste bin bide erste schwangerschaft scho mal imne whatsapp gruppe chat gsi und han de ustusch sehr gschätzt.
wer au lust hät, chan gern biträte:
https://chat.whatsapp.com/I0EKR5zi9MP94uCtZjWR8S
(mengisch muemer es paar mal drufklicke, oder programm schlüsse und nomal probiere bises klapped)
lg
mel
ich han au positiv däfe teste bin bide erste schwangerschaft scho mal imne whatsapp gruppe chat gsi und han de ustusch sehr gschätzt.
wer au lust hät, chan gern biträte:
https://chat.whatsapp.com/I0EKR5zi9MP94uCtZjWR8S
(mengisch muemer es paar mal drufklicke, oder programm schlüsse und nomal probiere bises klapped)
lg
mel
Hoi zäme
Herzliche Glückwunsch <3
Mir hend au es nachträglichs Wiehnachtsgschänkli becho und en positive Schwangerschaftstest gha.
Bin grad in Chat biiträte, mega kuuli sach
Freu mich uf en ustusch
Herzliche Glückwunsch <3
Mir hend au es nachträglichs Wiehnachtsgschänkli becho und en positive Schwangerschaftstest gha.
Bin grad in Chat biiträte, mega kuuli sach
Freu mich uf en ustusch
Hoi zeme
Chume grad vo mim erste US,bin bi 5+2 und ET wär so um di 3.9.Bin vor paar Mönet scho mol i dem Forum gsi,hans denn leider müesse früehzitig verloh
Freu mi uf de Ustusch mit eu!
Liebe Grüess
Chume grad vo mim erste US,bin bi 5+2 und ET wär so um di 3.9.Bin vor paar Mönet scho mol i dem Forum gsi,hans denn leider müesse früehzitig verloh
Freu mi uf de Ustusch mit eu!
Liebe Grüess
Ey Mel
Ich bin aktuell no zdoof zum de Whats App Gruppe biztrette.Probiers denn mol no am PC aber chume denn sehr gern no!
Ich bin aktuell no zdoof zum de Whats App Gruppe biztrette.Probiers denn mol no am PC aber chume denn sehr gern no!
hoi zäme
so cool werdet mir immer meh Ich probier nacher au gad mal am chat biiträte, danke Mel für de Chat.
LG
so cool werdet mir immer meh Ich probier nacher au gad mal am chat biiträte, danke Mel für de Chat.
LG
Salü zema
I han au derfe positiv testa, noch me frühabort letscht Monet...
Ez hoffi fest es klappt damol.
Freu mi auf de ustusch und Merci für de Link
LG und guet Nacht
I han au derfe positiv testa, noch me frühabort letscht Monet...
Ez hoffi fest es klappt damol.
Freu mi auf de ustusch und Merci für de Link
LG und guet Nacht
-
- Newbie
Hallo,
ich han am Mäntig en positive Test gha. Nach sooo vilne Jahr es wahrs Wunder!! Bin so dankbar!
Errechneti Termin isch de 26. September. Ersti Undersuechig isch ersch am 13. Februar.
Liebe Gruess,
Karin
ich han am Mäntig en positive Test gha. Nach sooo vilne Jahr es wahrs Wunder!! Bin so dankbar!
Errechneti Termin isch de 26. September. Ersti Undersuechig isch ersch am 13. Februar.
Liebe Gruess,
Karin
KarinKarin hat geschrieben:
> Hallo,
>
> ich han am Mäntig en positive Test gha. Nach sooo vilne Jahr es wahrs
> Wunder!! Bin so dankbar!
> Errechneti Termin isch de 26. September. Ersti Undersuechig isch ersch am
> 13. Februar.
>
> Liebe Gruess,
> Karin
Hallo liebi Karin
So schön z ghöre! Ganz herzlichi Gratulation
Ich ha min erschte Ultraschall au am 13.02! Bi scho ganz nervös. Min errechnete Termin wär de 21.09
Alles gueti und liebi Grüess,
Leni
> Hallo,
>
> ich han am Mäntig en positive Test gha. Nach sooo vilne Jahr es wahrs
> Wunder!! Bin so dankbar!
> Errechneti Termin isch de 26. September. Ersti Undersuechig isch ersch am
> 13. Februar.
>
> Liebe Gruess,
> Karin
Hallo liebi Karin
So schön z ghöre! Ganz herzlichi Gratulation
Ich ha min erschte Ultraschall au am 13.02! Bi scho ganz nervös. Min errechnete Termin wär de 21.09
Alles gueti und liebi Grüess,
Leni