Dezemberlis 2023
Dezemberlis 2023
Hey zeme. I ha am Friitig positiv testet. So ganz genau weiss i nöd wenn ET isch aber i schätz mol uf Afang Dezember.
Wör mi über än Ustuusch freue. Äs wär s zweit Chind, de erst wird Ende April 1.
Wör mi über än Ustuusch freue. Äs wär s zweit Chind, de erst wird Ende April 1.
Re: Dezemberlis 2023
Hey @9400 i krieg mis erste warschinli am 2.12. Bisch du o soooo müed?
Hallo schö bisch au do!
Damol nonig. Aber i wart nur druff. Bim erste bini total ko gsi im 1. Trimester. Nochher besserets
Damol nonig. Aber i wart nur druff. Bim erste bini total ko gsi im 1. Trimester. Nochher besserets
Hesch allefalls tipps? Mag nidmal meh mis Sportprogramm durezieh geschweige den aständig schaffe.
-
- Newbie
Hallo ich geselle mich auch mal dazu. Habe gestern positiv getestet
Jo da isch hart. Probier doch mol anstatt dis normale Sportprogramm chli use go laufe.
Aber los in erster linie uf din Körper. De seit scho was er bruucht. Und wenns momentan ruhe isch, wöri em die gönne. Hani au erst dur d Schwangerschaft glernt, dass es mega wichtig isch, ufd Instinkt lose. Erspart eim au s lese vo schwangerschafts und Babybüecher
Aber los in erster linie uf din Körper. De seit scho was er bruucht. Und wenns momentan ruhe isch, wöri em die gönne. Hani au erst dur d Schwangerschaft glernt, dass es mega wichtig isch, ufd Instinkt lose. Erspart eim au s lese vo schwangerschafts und Babybüecher
Merci dier
Hallo zämä
Ha letscht wuche dörfe + teste ... hüt bini genau ssw 5...
Gits o e FB gruppe?
Ha letscht wuche dörfe + teste ... hüt bini genau ssw 5...
Gits o e FB gruppe?
Gratulation
I ha grad eini gmacht, mer törf sich sehr gern melde mit em fb-name, denn tueni eu ine. I ha scho bim erste chind eini gha und isch super!! Mir gend immerno regelmässig kontakt und tuusched üs us.
I ha grad eini gmacht, mer törf sich sehr gern melde mit em fb-name, denn tueni eu ine. I ha scho bim erste chind eini gha und isch super!! Mir gend immerno regelmässig kontakt und tuusched üs us.
Hey zeme
Mer sötts au afangs Dezember denn sowit si.bin 5+3 und ghöre wohrschinli eher zum ältere semester do.freu mi uf de ustusch!
Mer sötts au afangs Dezember denn sowit si.bin 5+3 und ghöre wohrschinli eher zum ältere semester do.freu mi uf de ustusch!
Hey 9400
Gangi richtig i de annahm dass äs ä gschlossni gruppe isch?wör gern biträte,wie hesch sie benannt?
Gangi richtig i de annahm dass äs ä gschlossni gruppe isch?wör gern biträte,wie hesch sie benannt?
-
- Newbie
Sali zäme
Ich durfte diese Woche positiv testen. Wäre auch dabei bei eine fb Gruppe
Ich durfte diese Woche positiv testen. Wäre auch dabei bei eine fb Gruppe
Jo die isch gschlosse. Mer cha sie au nöd finde. Ha allne wo bis jetzt do drinn sind en link gschickt per pn…
Hallo zäme
E ha ou letzt woche positiv testet und be grzd höt 6+0..
wör ou gern id fb gruppe
E ha ou letzt woche positiv testet und be grzd höt 6+0..
wör ou gern id fb gruppe
Merci vielmol,han nochli startschwierigkeite mit dem chat do
-
- Newbie
Ich bin heute in SSW 4+5 und habe vor 2 Tagen in einem Restaurant Kartoffeln mit Schale gegessen, aber nicht so viel... es war Jungkartoffeln...
Weiss jemand, ob das gefährlich sein kann für die Schwangerschaft?
Hat jeman Erfahrungen damit gemacht?
Danke im Voraus!
Weiss jemand, ob das gefährlich sein kann für die Schwangerschaft?
Hat jeman Erfahrungen damit gemacht?
Danke im Voraus!
Mann darf keine Kartoffeln mit Schale essen??
Hatte in der 1. Schwangerschaft viel davon und dem kleinen gehts prächtig(-:
Jetzt ist es passiert, rückgängig machen kannst du es nucht. Ich würde dir nicht allzu viele Sorgen machen, kommt bestimmt gut
Wenn du dich in Zukunft sicherer fühlst ohne Kartoffelschalen kannst du sie ja ab jetzt weglassen.
Hatte in der 1. Schwangerschaft viel davon und dem kleinen gehts prächtig(-:
Jetzt ist es passiert, rückgängig machen kannst du es nucht. Ich würde dir nicht allzu viele Sorgen machen, kommt bestimmt gut
Wenn du dich in Zukunft sicherer fühlst ohne Kartoffelschalen kannst du sie ja ab jetzt weglassen.
Salü zämme
Ha au vor 10 Täg positiv teschtet, die erste Symptom mit Brustspanne und Müedigkeit hend ahgfange, drum bini jetzt zueversichtlich, dass es dämol bliibt. Es wär üses 3. Chind.
Würd gärn ih dFB Gruppe cho, cha aber käi PN schickä.
Ha au vor 10 Täg positiv teschtet, die erste Symptom mit Brustspanne und Müedigkeit hend ahgfange, drum bini jetzt zueversichtlich, dass es dämol bliibt. Es wär üses 3. Chind.
Würd gärn ih dFB Gruppe cho, cha aber käi PN schickä.
Hallo ich wür gern id gruppe cho und schrib denn det gad mini date für de ustusch
Min name wer Vanessa Bertschinger
Weiss nid eb mer mich so gad findet lg
Min name wer Vanessa Bertschinger
Weiss nid eb mer mich so gad findet lg