Kinderwunsch 22/23

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Pati03
Member
Beiträge: 116
Registriert: Mo 20. Jan 2020, 12:32
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Pati03 »

Ja mega cool dass de Zwilling bechunsch 😊🥰
Nei han aktuell no kein Zyklus, seit ca 3 wuche aber ab und zu Krämpfe als würdets jetzt denn jederzeit cho
Han ebe so fürs Stillen gekämpft dass i no nöd wöd höre.
Min Sohn wurde in ssw37+6 uf 3800g und 51cm geschätzt und weil i selber übergewichtig bin und wegem Diabetes wolltest denn ileite und weil i no corona und de norovirus gha han. Im Endeffekt hät de Oberarzt aber gseid mer hätt nu guet bis zum et chöne Warte.
Aber die eint Ärztin hät drauf drängt nach 1.5 Täg ileite zum ne ks weil sie Angst gha hät dass d wehe nolönd und denn Schultern stecke bleiben.
Lustig war au dass als er geboren wurde die beiden Ärzte gseid händ, dass er mindestens 4kg wiegt
Schlussendlich war er bei 49cm und 3.750g
Also no ziemlich normal 🤣😅
Aber han denn halt igwilligt in ks weil i kei lust mehr gha han zum diskutieren und sie irgendwie so gredt händ als hätt i kei andre Wahl als müsse da jetzt so sie
Naja jetzt hiff i dass ich weiter Chancen abnehmen
Han scho 5 kg weniger als vor de ss

aacinr1124
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Mo 29. Aug 2022, 16:46
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von aacinr1124 »

Hallo @Pati, schön dass du zu uns gefunden hast. Hui da hast du ja einen straffen Zeitplan. Drück dir die Daumen, dass sich dein Zyklus schnell einpendelt. Bei mir hat er erst nach komplettem Abstillen kurz nach dem 1. Geburtstag angefangen, dafür direkt brav im 28. Tage Rhythmus.

@Serrali oh nein, eine Halskehre ist echt nicht toll, sowas doofes aber auch 🙈 Schone dich gut!

@Mama gute Besserung deiner Kleinen und dir viel Kraft währenddessen ❤️

Ich hab heute grade zum ersten Mal dieses Jahr meine Periode bekommen und bin etwas down. Da mir mein Mann eröffnet hat, dass unsere Finanzen viel schlechter aussehen als gedacht, steht zur Zeit sogar der Hochzeitstermin auf der Kippe, wenn da nicht schnell eine der laufenden Firmenverhandlungen abgeschlossen werden. Unsere einzige Option zum einsparen wäre weniger Gäste einzuladen und dazu sind wir nicht bereit. Also müssen wir im schlimmsten Fall verschieben und dadurch würde sich auch unser Babystart nach hinten verschieben, da die Geburt erst nach der Hochzeit anstehen soll.
Wollte die Woche ohne Kinder (sie sind beim Papa) für mich geniessen aber irgendwie kann ich grad nicht so richtig, bin nur am rotieren um irgendwie meine Einnahmen zu erhöhen. Immer dieses doofe Geld 😫
Sorry für’s rumjammern, musste einfach raus da wir in unserem Umfeld noch nichts sagen wollen, bevor es nicht definitiv ist.

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

@pati03
danke, z isch am ahfang en riese schock gsi und ha bim ultraschall brüellet weg de zwilling 😅 aber mittlerwiile freue mir üs uf die extra heruserforderig 😁
pju... ja d ärzt sind mengisch echt (zu) vorsichtig. i denk mir amix, hauptsach s chind chund gsund uf d welt. bi mir hend s erste bändli am et nünt gnützt, und weil ich s fragmin (sprütze) wege faktor v leiden (bluetgrinnigsstörig) selber abgsetzt han (weil i sust u.U. kei PDA heti chöne ha), hends am zweite tag den e stärkers bändli gleit. naja bi 40+2 hend den d wehe vo 0 uf 1000 richtig ahgfange. i ha mir do so sehr en KS gwünscht, damits ein für alle mol verbi isch. aber nei, bi mir hends es nöd wölle 🙈 aber PDA het richtig guet due.
aber doofi frog viellicht, aber weiss das nöd: isch den das nöd gföhrlich so "churz" nochem KS wieder schwanger z werde? also weg de narbe?

@aacinr1124
danke. bin aktuell echt down mir den ganzen krankheiten bei ihr und meinen ss-beschwerden 😩😫 ein termin nach dem andern...
das mir dem geld kenne ich zu gut. ich konnte nie richtig sparen. hatte jahre durch schulden mit betreibungen zu kämpfen, mit lohnpfändungen etc.
mich plagen oft existenzängste. das war auch ein grund, warum ich mich anfangs überhaupt nicht auf die zwillinge freuen konnte. man denkt man könne von kind 1 alles weiter geben und nun dürfen wie doch nochmals alles dazu kaufen 😫 mein freund übernimmt schon sehr viel an kosten, auch für mich um mich zu entlasten, aber habe so ein schlechtes gewissen dabei.
daher kann ich dich richtig verstehen. man sagt ja, geld macht nicht glücklich, aber vieles um einiges einfacher 😔
ich hoffe für euch, dass bald wieder ein batzen reinkommt, damit ihr die hochzeit feiern könnt, die ihr wollt und verdient ❤️
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

@Pati03: herzlich willkomma bi üs. :) as isch biz wia du seisch, as isch dia erst schwangerschaft und den loht ma sich do au beiflussa vu da ärzt. und nocher ghört ma amigs no ganz anderi möglichkeita woma kah het. i han das au kah bi minera fehlgeburt, hets eifach gheissa usschabig und bi minera geburt hani a ss verfgiftig kah und han den über tage igleita, het nüd tua, han nomol hei könna, den nomol igleitet und den hets a KS geh. und gell aswia hetma eifach gmacht was dia ärzt gseit hen. aber jo i sega immer, am schluss isch alles guat usakoh (üsi kli isch no wega paar täg den a früahgeburt gsi) und das isch zwichtigsta. aber jo binera andera ss wür i sicher au meh froga stella.
Also isch den diar agrota worda zum abneh oder weg dr ss diabetes oder eifach für di?
aber du bisch jo do ufama guata weg, so wiama das liest. :) toi toi toi...

@aacinr1124: lass es nur raus! das muss auch sein. ja kenne ich mit dem Geld, wächst bei uns auch nicht auf dem Baum, leider... du schreibst: wenn da nicht schnell eine der laufenden Firmenverhandlungen abgeschlossen werden. weiss nicht genau was das bedeutet, aber besteht hoffnung dass dies noch zeitnah geschieht oder kann man dies nicht einschätzen?

@mama21: oje iar machen ez gsundheitlich echt gra alles dura mit eurera klina!! wia gohts ihra den ez? wia laufts bi diar bim schaffa? hesch nomol gredet weg da arbeitstäg?

i han hüt au mini mens kriagt. also das isch schu was vum schönsta gsi für mi anera ss, kei mens ha. ;) sus gohts mit dr halskehri besser, bini froh. das isch sooo müahsam. aber müad bini eifach ständig. fühl mi jeda morga wia gräderet. das isch so müahsam.

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

@serrali86
jo was söll i sege: hüt zur nochkontrolle gange mit ihre: beidsiitigi mittelohrentzündig 😩😩 hend jetzt antibiotika becho.. aber irgendwie hasst sies. has möse ines quetschi inedue 🙄 aber öb sie so de ganzi wirkstoff ufgnoh het, weissi nöd...
joah han nomel es gspröch gha. muess jetzt würkli d täg ahpasse... obwohl i nöd will. git nur wieder zuesätzliche ufwand.. als heti nöd scho gnueg stress mit allne termine... 😑 bi aktuell nur am brüelle und greizt..
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

@mama21: oh nei das tuat mer leid zum ghöra gra alles. Aber isch sicher besser wema ez mol mit antibiotikum dahinter goht!! aber jo kennas mitem geh isch kei zuckerschlecka!!!!
hesch den gsetzlich kei chance zum bi dina täg bliba? und wia gsehts us mit krankschriba? klar isch ni so das woma wett, aber wenns dr psychisch den so schadet... du muasch schu guat uf di luaga und dini zwei wunder!!!!

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

@serrali86
jo das isch halt so e sach.. i mach dir do churz e PN.
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

Hooi zeme 😃

hatte heute meinen zweiten Untersuch bei der ärztin. beide Zwerge sind perfekt entwickelt. 🥰 am anfang "lagen" beide nur rum 😅 hab noch gesagt, mää bewegen sich nicht einmal (unsere tochter hatte bei jeeedem ultraschall richtig herum gezappelt 😂), aber dann begannen beide sich zu bewegen 🥰 es war so ein rührender moment. das neue leben schon so lebhaft zu sehen 😍 die ersten vermutungen bezüglich geschlecht ist auf 1x junge und 1x mädchen 🥰 also das was wir am ehensten bevorzugen würden 😅 aaaber wer weiss. nächste woche dienstag ist dann ersttrimestertest 🥰 mein freund wird dann auch anwesend sein.
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Oh so schön zghöra, das freut mi u😍
Spannend den bini gspannt ob dia erst vermuatig bezüglich gschlecht so blibt. A buab und a meitli wär jo u lässig 😍
Dini tochter isch au wieder gsund?

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

jo sie isch wieder fit und isch am ziistig wieder id kita gange ☺️ bin mega froh 😅 isch nämli scho mega ahsträngend gsi. aber jetzt isch sie wieder "normal". sie het ide letschte täg / wuche au en meeega sprung here gleit. kenne die entwickligsschüb eig nur vom 1. lebesjohr. aber wieder neui wörter, geste, motorik. sie chleteret jetzt sogar stäge ufe 😳 z.b. vom veloruum (dömer de chinderwage parkiere) zu üs is EG ue zu de wohnig. chlätteret uf de tripptrapp und hockt selber ane (ok, de punkt findi eigentlich mega gföhrlich, da sie no de baby ufsatz druf het). nimt eim ade händ und chlopft ufs sofa so à la sitz here 😅 krass wie sie sich entwicklet het so ide letschte 2-4 wuche.
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

das hani no viel ez ghört vu eltera, dasses bi kinder jewils a uh entwickligsschub geh kann noch so krankheita, oder as fallt eim den eifach u uf. aber das hen mer ez u viel verzellt. :) also eifach vum timing her.
ui ui ui jo dia kletterpartie ufam tripptrapp könn schu gföhrlich si. üsi kletteret noni allei, aber muasch immer luaga das si ni usastigt usam tripptrapp. :-/
jööööö so herzig, si weiss was si will ha. mami muass ez ufs sofa koh. jöö

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

jo es isch echt erstuhnlich wie die entwicklig vorah schritet 🥰 bin so stolz uf si, dass sie mich tagtäglich mit öpis neuem überrascht ☺️
morn bini jetzt den ide 13. wuche und am ziistig hemmer endlich de ETT. bi echt gspannt, öb alles ide ornig isch (nackefalte, etc.). Bi de Tochter hemmer zum glück e geringi wahrschinlichkeit gha, dass sie e trisomie heti, und daher kein NIPT brucht. Hoffe, dass es au bi de Zwilling guet isch. Wüssti nöd, wie die das chöntet usegseh im Bluet. 😐
bin so froh, het min fründ chöne sini schicht bim schaffe abtusche, somit cha er den debi si 🥰🥰🥰
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Toi toi toi hüt für da ETT🍀❤️ schön das dr Fründ au mitkoh kann. 😊

Momentan hani au zgfühl lernt üsi kli u viel, vorallem so in sacha verständnis.ab und zua verschrecki selber is wenni si was froga und si reagiart den richtig oder zeigt ufs richtiga🤣 oder au immer meh tön wo si nomacht und wemas den am nögsta tag wieder macht erinneret si sich und machts wieder😊😍

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

Es isch echt krass wie schnell die chline lernet 😁😁 aktuell will sie oft d hose abzüche, wenn sie pipi oder gaggel id windle macht 😅 mönd jetzt denn unbedingt ahfange si an häfi z gwöhne. wär scho cool, wenn sie bald wenigstens tagsüber windlefrei wär.

de ETT isch super verloffe 🥰 beidi sind öppe ide SSL ca 6 cm, und vor allem s einte isch sehr aktiv gsi 😍 die erste berechnige zufolge chan e trisomie praktisch usgschlosse werde, aber sie dönt eifach no 2 hormon im bluet kontrolliere. wenn alles guet isch, gits lediglich den en brief. aber Nackefalte isch bi beidne guet ☺️☺️
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Och jö so winzig wenn überleisch und doch schu so menschli😍 freut mi u zum ghöra dass so guat ganga isch 🍀

Jo das wär no praktisch wenn dia kli tagsüber kei wina meh het, hesch den au sus gnuag zum wechlsa 😂😍

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

joah segs nöd 😂 windle wechsle im akkord 😬
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

Hoi hoi. Wia gohts diar mama21? 😊

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

Recht guet ☺️ Merke zwar mega de rechti Ischias... boah chan mengmol gar nöd laufe und den zwickts und zwackts 😵‍💫 arbeitsmässig luegi, dassi chan en tag wächsle, aber nöd no halbi täg ufteile. da wär mir echt zu stressig.
d tochter het sooo e krassi phase aktuell. will di ganz ziit uf de esstisch, denn böggelet si so richtig ume wenns ihre nöd passt... und s abgeh ide kita isch sitem ziistig au de horror 😞 loht mi nöd lo goh... d kita leiterin meint, dass sie wohl merkt dass es mir (mir de ss) andersch goht. si hegi das bimene andere chind scho beobachtet. hoffe, dass sie glii wieder ohni brüelle und schreihe id kita goht 😩
es schloht mir halt momentan scho uf d psyche das ganze und i hoff, dassi endloch alles greglet han.

aaah han hüt no s rezept becho wegem fragmin. muess ahfange mit de thromboseprophylaxe. 😬 aaaaber da kenni jo scho vo de erste ss 😅 nur hani do am obig mösse sprütze und jetzt am morge 🤔

und wie gohts eu allne eso?
d plän für die nöchste täg / wuche / mönet? 😅 schliesslich scho wieder februar 🙈
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Serrali86
Member
Beiträge: 313
Registriert: Di 16. Jun 2020, 15:31
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Serrali86 »

oje das isch sicher ni agneh wenns so zwickt und zwackt. irgendwas sälbela woma töff indr ss?
hoffa das klappt mim schaffa so wia dr das vorstellsch und dchefin akzeptiart das!!
jo das kann sicher guat si das dini tochter wega dem so reagiart. gell dia kriagen amigs meh mit als ma im ersta moment meint. aber denki das isch ni eifach si den aso abgeh! :shock:
hesch den gfrogt wiso dasmol am morga muasch sprütza? so vur logik här verstohni au eher obig.

üs gohts guat. hüt nacht hemer zwor a wasserunfall kah. ;) i bin schu am schlofa gsi. zmol stoht dr fründ mir klina neb miar i müassem go helfa koh. aswia isch zwasserfläschli ni recht zua gsi und bett und dia kli nass... er si umzoga und i zbett gmacht, nocher heter den aber no a wili bi ihra bliba müassa bis si wieder pfuset het, dementsprechend müad ischer hüt. und hüt isch dr 1. fritig woner wieder 80% schafft anstatt 60%. vum geld her bini froh machters, aber sus eher weniger, heti liaber kah wenn er zit mit klina het. aber jo ez löhmers mol so laufa. hüt het au znoni gseit si heg ruckaweh, und denn jo macht ma sich schu gedanka obs guat isch wenn si ez nomeh luaga muass. aber eba... mol laufa loh und den kama immerno witerluaga was dia richtig lösig isch für üs.

und sus miar hen momentan gra fasnacht agseit, sin inera kligga wo a waga baut für dfasnacht bi üs, drum hemer gra ztua. :) aber as tuat guat. isch gra entspannt und au in sacha kinderwunsch glaubi fahremer guat wemer das ez uf da herbst gschoba hen. nur schu eba au zum luaga wia das mir betreuig ez lauft und ob noni und nani das mögen oder obs zviel wird.

Mama21
Member
Beiträge: 394
Registriert: So 15. Nov 2020, 11:58
Geschlecht: weiblich

Re: Kinderwunsch 22/23

Beitrag von Mama21 »

jo weg de arbeitsziite hanis mir jetzt guet überleit und han gueti argument, woni hoffendlich dur d ss-demenz nöd vergesse 😅
das mit em fragmin hinterfrogi jetzt emol nöd 😅 i machs so wies seget. wird sicher sini gründ ha.
jo das mit de chinderbeträuig und schaffe... es isch nöd eifach alles unter eim huet z bringe. es isch echt es usefinde was s beste isch. d eltere vo mim fründ sind ebe au nüme die jüngste und fittischte, sust hete mer sicher mit ihne no länger chöne rechne zum beträue.
ooooh fasnacht. 😁 ha au erst grad gluegt wenn do bi üs fasnacht isch 😅 das johr hani lust die chli z verkleide 🥰🥰 mol luege wie sies findet. mönd denn au no wege ghörschutz luege.
05/21 (40+2) 🩷 L
07/23 (35+4) 🩵🩷 E + T

Antworten