Rechnungswesen

Wer kennt sich aus?

Moderator: conny85

Antworten
Maelle12
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Fr 4. Sep 2015, 07:35

Rechnungswesen

Beitrag von Maelle12 »

Hello Ihr
Ich bin grad a de HF Betriebswirtschaft dra. Eigentli laufts ziemli guet. Jaaa und denn isch Rechnigswese cho und en sehr schlechte Dozent. Und nun hani i 1 Monat d Prüefig und bin nirgends. Also mini Frag. Ich bruch Dringend hilf und Unterstützig. Viellicht isch grad es Buechhalterin i de Babypause oder e Teilziitarbeitende Elterteil wo Ziit het zum mir Nachhilf gäh. Natürli Zahli gern öppis oder chan au sehr gern im Pädagogische beriich ushelfe, da das eigentli mis Fachgebiet wär😂.

Also konkret die nächste 4 Wuche, aber vorallem i de Wuche vom 16.1 Und die letscht Januar Wuche nimm ich Ferie. Susch schaff ich 50%. Am abig isch chli schwierig, da ich alleinerziehend bin und schlecht weg chan oder schuel han… Danke für Tipps, Rückmeldig und Hiiiiiilfe

Christa
Senior Member
Beiträge: 786
Registriert: Mo 17. Sep 2012, 13:09

Re: Rechnungswesen

Beitrag von Christa »

Schick dir eine PN.
Kann dir zwar nicht Nachhilfe anbieten, aber auch ich hatte. in diesem Fach ein schlechter Dozent, wir haben uns zwar als
Klasse gewehrt, aber hatten halt dann trotzdem mit unseren Lücken zu kämpfen.War aber ein andere Ausbildung.

Christa
Senior Member
Beiträge: 786
Registriert: Mo 17. Sep 2012, 13:09

Re: Rechnungswesen

Beitrag von Christa »

_

Antworten