Guete Morge, i hoffe ihr hend ahgnemeri nächt gha als ich.

bin vom 03:15 bis öppe halbi 5i wachglege. und das mol usnahmswiis nöd weg de chline. die het fridlich zwüsche min fründ und mir pfuset. i bi eifach wach gsi und es sind so viel froge i mim chopf gsi. natürlich hauptsächlich öbs klappt het oder nöd. irgendwenn bini den wieder ihgschlofe und mis unterbewusstsii het mir natürlich möse d fust is gsichg haue: hab eifach träumt, dassi positiv testet han

im traum ine bini den mega emotional worde und irgendwenn het mich de wecker wieder id realität zrugg beförderet...
da es mir den au hüt morge relativ übel gsi isch, hanis natürlich nöd chöne siiloh und nomel testet... und ooh wunder, isch es natürlich negativ gsi. wär au no ca. 2 täg z frühe gsi, aber jo. i glaub i muess nüme erwähne wie ungeduldig und dumm ich bin

han mir eifach wenigstens en fiiine schwache zweite strich gwünscht.
aktuell bini mental echt amene punkt woni muess sege, dass i mi wieder z viel i di sache und ahzeiche mich inesteigere.
i versuech mich z entspanne aber es goht eifach nöd.

i glaub es ligt au drah, dass i unbedingt während de kündigungsfrist no wott schwanger werde und nöd erst denoch.
i versuech rational z denke, aber mis buchgfühl stellt sich immer in wäg.
bin sit gester au am mittag fast am ihpenne, obwohl d nächt trotz em zahne vo de chline guet sind. mir isch hüt morge richtig übel gsi, aber den frog i mi, öb i mir das nur ihbilde? ZS produktion het sich au wieder meh bildet, obwohls ide letschte täg zrug gange isch. ich esse sit zwei täg immer wieder was, obwohl ich das währed pms nöd mache. allgemein hani eher weniger pms symptome.
jedes chlinste ding, sei es au mini aktuell spannendi / juckendi brüst, hinterfrogi mi öbs pms isch (obwohl i seb sust nie gspür, oder verdrengt ha) oder doch es ahzeiche isch.
ich hoff so sehr, dass die nöchste 2-3 täg, oder au besser gseit de nöchsti ziistig, so schnell wie möglich verbi gönd.
sorry, für de viellicht längeri text voller "mimimi"..