❤️Junibaby 2022❤️

Moderator: Züri Mami

Antworten
Purzel29
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Fr 15. Okt 2021, 18:53
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Purzel29 »

Hoi zäme😍🍁🍂
Jeiih i ha ou positiv steschtli gha hüt🙈🙈🙈 fröiiemi sehr, obwohli o sehr fescht angscht ha😔 ha im juli ä fählgeburt gha ir 8ssw..
I hoff i darf mami wärde🥰

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

@ sandramia tuet mer mega leid.

Juhu mer wachsed☺️

Benutzeravatar
egge7
Junior Member
Beiträge: 53
Registriert: So 26. Mär 2017, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von egge7 »

Guete Morge zäme!

I han gester au dörfe e positive Test ide Händ halte. :D :D

Mer freued eus sehr und hoffed, dass es demol klappet. Han im Mai e missed abortion gha und s'Chline müesse lo go. :(

Es wär euses zwoite Chind, eusi Tochter het Jg 19

Lara81
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Sa 16. Okt 2021, 18:52
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Lara81 »

Hi Mädels :D
Wenn (hoffentlich!!!) alles klappt, darf ich rechnerisch am 7. Juni erstmals Mama sein. Ich bin 40. und aufgrund meines Alters habe ich klar auch Ängste…
Wenigstens einen Vorteil hat es, ich werde engmaschiger kontrolliert und war bereits 2x zur Kontrolle beim Frauenarzt. Alles gut :D
Übel ist mir nicht, aber grosse Müdigkeit verspüre ich und der Bauch ist merklich aufgebläht.

Wünsche uns allen, dass die ersten 12 Wochen ganz bald vorbei sind, viel Kraft und alles Liebe.

Lara :)

sonij
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: Fr 1. Okt 2021, 20:48
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von sonij »

Wow da isch ja sehr vell gange.
Gratoliere üch allne herzlich ond wönsche üch alles Gueti.

Ich verabschide mich usem Chat, well üses Wonder ned hed welle blibe. Hans legscht Woche i de 7. SSW verlore.
Etz hoffemer dases denn bim 2. Klappet 😉

Alles Gueti a üch

Benutzeravatar
Summer2018
Member
Beiträge: 269
Registriert: Do 14. Dez 2017, 16:48
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Summer2018 »

Hoi mitenand

Ich schlüsse mich gern au a, ich han hüt morge dörfe positiv teste, es isch euises zweite Chind, ET 29.6.. mir händ scho en tolle chline Bueb vom September 19.

Freu mich sehr. Uf d Ustuusch mit eui!

Lg Summer
Babyboy 2019
⭐️ 10.2021
ET 2.12.22 ♥️

Purzel29
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Fr 15. Okt 2021, 18:53
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Purzel29 »

Ich ha leider ou dr 2 abgang hingerenand😭😢
I hoffe me cha iz abklärige mache a was dases lit🥺
Mer si soo fescht truutig..

Wünsche öiich allne alles guete

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

@Sonij und Purzel29
wünschu ew fanz vill chraft und güäte müät fär d verarbeitig. Tüät mär unändli leid :( wünsche ew va härzu alles güäta.

härzlichi Gratulation an alli neuu :D

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

@sonij und purzel29 das tuet mer unendlich leid für euch. Wünsche euch viil chraft idere schwere zyt. Fühlet euch druckt.

@all neue Herzlichi Gratulation und herzlich willkomme☺️

Linaa96
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 12. Okt 2021, 16:26

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Linaa96 »

Au ich duen mich verabschiede us dem Chat.
Ich ha am Wuchenendi au en Abgang ga..
Wünsch eu allne nur s Besti& ganz schöni Schwangerschafte❤️

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

@LIna86 Wünschu vill chraft und güöte müät in der schweru ziit
Sit 05/20 iische chlei-gross Schatz aner Hand
⭐12/21 iner 9. SS
Hoffnung auf 🌈-Baby Februar 2023

Anni020
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 26. Sep 2019, 20:14
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Anni020 »

Ui,etzt bini es paar Täg nüme im Forum gsi&muess etzt gad vu so viel Fehlgeburte lese. Es tuet mir unendlich leid für eu&ich fühle mit eu! Hoffentli klappts gli wieder und ihr dörfed e glücklichi Schwangerschaft ha🍀

Anni020
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 26. Sep 2019, 20:14
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Anni020 »

Wie gohts eu Junibaby 2022 erwartende? Bi mir lauft gad uuu viel mit schaffe&krank (zerscht de Chlii, denn ich, denn min Maa) so dass das Lebe wo i mir wachst gad chli in Hintergrund gruckt isch. Es schiebt sich denn aber amigs wieder mit chli Übelkeit oder zwacke im Buch i mis Bewusstsii. Chan sich wohl scho melde😉

Banmilu
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 31. Jul 2020, 13:07

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Banmilu »

Hoi zäme
@ Lina86 das tuet mer mega leid wünsche der viil chraft

@ me send hüt 1x ide untersuechig xi, eusem wörmli gahts guued, es esch grösser aber voll okey, sherzli het au pöperlet😍 de ET isch immerno de 8.6.
De next Termin hemmer i 5 wuche.


@all wönsche en schöni schwangerschaft und freu mi vo eu zlese

Benutzeravatar
Deamsi84
Newbie
Beiträge: 17
Registriert: Di 29. Mai 2018, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Deamsi84 »

Wir hatten heute auch die erste Untersuchung und ich hab nun ein Medi gegen die starke Übelkeit bekommen. Bin gespannt ob es was bringt.
Unserem Bauchzwergli geht es soweit auch gut, ET 31.5.
Ich habe anscheinend eine kleine Einblutung gehabt. Könnte sein, dass ich Schmierblutungen bekomme. Eventuell wird aber auch nichts passieren. Mache mir schon etwas Sorgen🙈😵‍💫
Hoffe es ist wirklich alles gut- auch weiterhin…

Benutzeravatar
egge7
Junior Member
Beiträge: 53
Registriert: So 26. Mär 2017, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von egge7 »

I wünsche allne, wo sChindli händ müesse lo go, vell Chraft und Zueversicht, und Vertroue. Mängisch chamers ned erkläre, werum und wieso. Mängisch weiss de Körper, was s"richtigere" isch. I chan eu so guet verstoh. I ha im Mai au en FG gha und has ned mol gmerkt. SHerzli het eifach ned welle schlo. Und so hani jetz au wider bedenke, dases wider ned klappet. Bide FA hani nöchst Wuche e Termin, denn bini öppe bi 6+1... Wahrschinli zfrüeh zum öpis gseh, aber es get mer chli rueh und sicherheit. Letschtmol bini erst ide 10te wuche id kontrolle und de het sie mer gseit, es ish ide entwicklig stoh blibe. Me cha mängisch eifach nüt mache. Holed eu Hilf, tüend mitem Partner rede, euem Mami oder guete Fröndin. Oft ghört mer die Gschichte ebe gar ned, wilme ned drüber redt, debi hets i jedem Umfeld öper, wo scho mol en FG oder sogar en Stillgeburt het müesse erläbe. Ehr sind ned allei. I drück eu alli ganz fest!

Benutzeravatar
Mene86
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 10:29

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Mene86 »

@ Deamsi und Banmilu schön isch bi där unnersüächig alles güät gangu und ewwe wurmjinu geits güät.

@me
Bi miär het d Müdigkeit mit voller Wucht züegschlagu und ich chännti gfühlt, der ganz tag nur schlafu. ich gönnu miär jetzt, wenn iischi Tochter Mittagsschlaf macht, eu än chleine momäbt färz pfüüsu.
Äs isch immär no total unwirkli, dasi diz mal im 1. versüäch ss bi.. Hei iische 1. Termin im 4.11. näge so langsam bimme warte...
Sit 05/20 iische chlei-gross Schatz aner Hand
⭐12/21 iner 9. SS
Hoffnung auf 🌈-Baby Februar 2023

Funshine
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Sa 23. Sep 2017, 09:25
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Funshine »

I ha hüt de erst Untersuech gha. "S Gummibärli" isch bi 8+2 und öppe 2cm gross. Obwohl mir das Wunder scho s dritt mal dörfe erlebe, faszinierts mich mega.

Häsli22
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 4. Okt 2021, 13:48

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Häsli22 »

Tuet mer uu leid für all die wos Krümel scho weder händ müesse lo zieh. Ich wünsche eu, dass es bald weder klapped und er denn en gueti Ss händ. Vel Muet!

Mer händ au dörfe s erst mol in Untersuech. Es isch bitz chlineri gsi als erwartet. Aber min errechnete Et esch trotzdem so belo wurde. Jetzt hoffi eifach, das alles guet goht. I öppe 4 Wuche chani de weder go luege. Find die Ziit ganz schlimm.. So ungwüss.. Aber do muess jedi Frau dure. 🙈 Und d sorge werdet jo ame au ned besser, de gspürt mer mol s Chind chli weniger, oder es zwackt was... 😂 Und sobald s Chind do esch goht da so wiiter...

Oder sind ihr uu entspannt?

Nina5
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: So 24. Okt 2021, 20:22
Geschlecht: weiblich

Re: ❤️Junibaby 2022❤️

Beitrag von Nina5 »

Hallo zäme
Bi neu do sit hüt🤗
Härzliche Glückwunsch euch allne🙏
Ich ha au positiv teschtet...euse ET isch am 23.6.22❤bi eus ischs aber zerscht emol en Schock gsi🙈
Drum freu ich mi umso meh für euch🙏
Liebi Grüess

Antworten