Oktober Baby 21

Moderator: Züri Mami

Antworten
steffi05
Newbie

Re: Okotober Baby 21

Beitrag von steffi05 »

Füchsli19 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 14:03 Hallo zämmä

Gratulier allne ganz härzlich zum positive Test 💕🥳🥰

I mäld mi jetzt au mol schüch.... lies sit em Donnstig mit und ha denn am Fritig sälber zwei positivi Test döffe i de Händ ha. De erst am Morge het so schwach azeigt, dass is nit glaubt ha, drum hani denn nomol eine Kauft und au dä isch Zobe denn au positiv gsi 😍

I freu mi sehr, bi aber scho no rächt zrughaltend, will i im Septämber leider en FG gha ha. Aber die Unsicherheit schwingt jo immer chli mit.... jetzt hoffe mer eifach dass es sich dasmol guet verstchrallt und au guet entwicklet 🙏🏼

Bezüglich de FB-Gruppe bini gliicher Meinig wie dWonder6. I bi sehr gärn debi, würds aber bevorzuge wenn si gheim wär, dass dGruppe nit zu gross wird. Es entstoht eifach chli en persönlichere Rahme.

Freu mi uf e Ustuusch und sHibbele mit euch 😃
Gratuliere😉 denn druck ich der ganz fescht düme dases sich dasmal gnueg fescht chralle duet😊🍀

Wege de fb gruppe bin ich au diner/eurer meinig, ich mein, es weiss no niemert vo minere familie😉

steffi05
Newbie

Beitrag von steffi05 »

-lare- hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 14:23 Hallo zämä

Gratuliere euch allen zu euren positiven Tests!
Auch ich hatte heute morgen endlich - nachdem ich schon seit zwei Wochen das Gefühl hab, dass es geklappt hat - den zweiten Strich gesehen :) Hab bereits ein Lusmeitli, das unser Leben seit Okt 2019 bereichert und auf Trab hält und jetzt ist der ET wohl nur ein Tag vor dem damals haha super Timing!

Wonder6 und ich kennen uns schon aus der Oktoberli 2019 Gruppe und ich stimme ihr absolut zu. Ich schätze eher den persönlicheren Austausch, sonst verlier ich sofort den Überblick :)

Ah und was ich noch cool fände, wenn wir als Eingangspost vielleicht noch eine Liste mit allen Mamis und Mamis to be machen würden mit ein paar Infos wie z. B. Wohnkanton, ET, bereits Mami usw. was meint ihr?

Grüssle und einen schönen Sonntag euch allen!

Haha demfall guets timeing😉👍

Das find ich e gueti idee vo dir, so weiss mer ez biteli öpis über dlüt. Ez sinds ja langsam es paari😉

steffi05
Newbie

Beitrag von steffi05 »

Hallo zusammen

Kann man hier eigentlich auch private nachrichten versenden? Denn die idee mit der liste wäre doch sehr toll evtl ergänzend noch mit handynummer? So könnten wir auch eine whatsappgruppe gründen mit denen die lust haben? Aber die nummern soll ja nicht das ganze internet lesen, deshalb meine frage mit pn.

Liebe grüsse euch allen

steffi05
Newbie

Beitrag von steffi05 »

Jetzt habe ich grad rausgefunden, wenn man den namen anklickt, dann gibts die auswahl mit privater machricht versenden. Also wenn ihr lust habt, schickt mir doch eine pn mit eurer handynummer, dann füge ich alle in eine gruppe auf whatsapp. Dann können wir dort, anstelle hier öffentlich zugänglich, wohnort usw mitteilen.

Was meint ihr?

Füchsli19
Newbie

Beitrag von Füchsli19 »

steffi05 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 16:59
Füchsli19 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 14:03 Hallo zämmä

Gratulier allne ganz härzlich zum positive Test 💕🥳🥰

I mäld mi jetzt au mol schüch.... lies sit em Donnstig mit und ha denn am Fritig sälber zwei positivi Test döffe i de Händ ha. De erst am Morge het so schwach azeigt, dass is nit glaubt ha, drum hani denn nomol eine Kauft und au dä isch Zobe denn au positiv gsi 😍

I freu mi sehr, bi aber scho no rächt zrughaltend, will i im Septämber leider en FG gha ha. Aber die Unsicherheit schwingt jo immer chli mit.... jetzt hoffe mer eifach dass es sich dasmol guet verstchrallt und au guet entwicklet 🙏🏼

Bezüglich de FB-Gruppe bini gliicher Meinig wie dWonder6. I bi sehr gärn debi, würds aber bevorzuge wenn si gheim wär, dass dGruppe nit zu gross wird. Es entstoht eifach chli en persönlichere Rahme.

Freu mi uf e Ustuusch und sHibbele mit euch 😃
Gratuliere😉 denn druck ich der ganz fescht düme dases sich dasmal gnueg fescht chralle duet😊🍀

Wege de fb gruppe bin ich au diner/eurer meinig, ich mein, es weiss no niemert vo minere familie😉

Merci viel mol 😃

Bi mir weiss es au erst en Fründin wo ich i de letschte Schwangerschaft do über die Gruppe kenneglernt ha 🥰

Füchsli19
Newbie

Beitrag von Füchsli19 »

steffi05 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 17:14 Jetzt habe ich grad rausgefunden, wenn man den namen anklickt, dann gibts die auswahl mit privater machricht versenden. Also wenn ihr lust habt, schickt mir doch eine pn mit eurer handynummer, dann füge ich alle in eine gruppe auf whatsapp. Dann können wir dort, anstelle hier öffentlich zugänglich, wohnort usw mitteilen.

Was meint ihr?

Tolli Idee.... i bi debi. Ha der en privati Nochricht gschickt. 😃

steffi05
Newbie

Beitrag von steffi05 »

Füchsli19 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 17:26
steffi05 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 17:14 Jetzt habe ich grad rausgefunden, wenn man den namen anklickt, dann gibts die auswahl mit privater machricht versenden. Also wenn ihr lust habt, schickt mir doch eine pn mit eurer handynummer, dann füge ich alle in eine gruppe auf whatsapp. Dann können wir dort, anstelle hier öffentlich zugänglich, wohnort usw mitteilen.

Was meint ihr?

Tolli Idee.... i bi debi. Ha der en privati Nochricht gschickt. 😃
Cooool freut mich😊

-lare-
Newbie

Beitrag von -lare- »

Was meint ihr?
Gute Idee, kann aber leider keine PN verschicken, da ich ein Newbie bin. Ich glaub aber umgekehrt sollte es funktionieren? Magst du mir schreiben?

-lare-
Newbie

Beitrag von -lare- »

Ah oder du kannst mir einfach den Link zur Whatsapp-Gruppe schicken :)

steffi05
Newbie

Beitrag von steffi05 »

-lare- hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 17:50 Ah oder du kannst mir einfach den Link zur Whatsapp-Gruppe schicken :)
Ich bin au neu da, aber ich ha dir ez e nachricht gschickt;-)

Jfi2
Newbie

Beitrag von Jfi2 »

Hallo zusammen
Schön das diese Gruppe entstanden ist. Freue mich sehr mich mit euch auszutauschen. Ich bin mit dem ersten Kind schwanger und freue mich riesig :-)
Herzliche Gratulation euch allen!
Könnt ihr mich auch in die WhatsApp Gruppe aufnehmen? Konnte irgendwie keine private Nachricht schreiben. Vielleicht kannst du mir schreiben Steffi? Das wäre suuuper :-) danke dir!

-lare-
Newbie

Beitrag von -lare- »

steffi05 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:06
-lare- hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 17:50 Ah oder du kannst mir einfach den Link zur Whatsapp-Gruppe schicken :)
Heig mi no zwenig a Diskussione beteiligt, darum isch noni freigschalte. Cha nidmau antworte, so doof. Aber es fählt e Zahl bi dim Nr ;)

Füchsli19
Newbie

Beitrag von Füchsli19 »

-lare- hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:14
Heig mi no zwenig a Diskussione beteiligt, darum isch noni freigschalte. Cha nidmau antworte, so doof. Aber es fählt e Zahl bi dim Nr ;)

Das Problem hani au scho gha.... muesch glaub öbbe 10 Kommentär mache denn chasch au Nochrichte schriebe... 😏 verzellsch eifach no chli vo dir 😃

Jfi2
Newbie

Beitrag von Jfi2 »

Cha mir äch ou öpper schribe? Wär gärn ou ir WhatsApp Gruppe :-)

-lare-
Newbie

Beitrag von -lare- »

Füchsli19 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:19

Das Problem hani au scho gha.... muesch glaub öbbe 10 Kommentär mache denn chasch au Nochrichte schriebe... 😏 verzellsch eifach no chli vo dir 😃
Cha ja für jedes Sätzli ä eigete Post mache, de würki bsunders vertrouenswürdig u si schalte mi när frei ;)

Jfi2
Newbie

Beitrag von Jfi2 »

-lare- hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:21
Füchsli19 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:19

Cha ja für jedes Sätzli ä eigete Post mache, de würki bsunders vertrouenswürdig u si schalte mi när frei ;)
Ig schribe jetz ou gäng echli zrugg - de geits de plötzlech :-)

steffi05
Newbie

Beitrag von steffi05 »

Glfalls ich öpert vergesse ha bitte melde😉

Jfi2
Newbie

Beitrag von Jfi2 »

steffi05 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:32 Glfalls ich öpert vergesse ha bitte melde😉
Jooo mi :-) chasch du jetz scho privati Nachrichte schicke? De chönntischmer o dr Link schicke. Das wär mega lieb :-)

steffi05
Newbie

Beitrag von steffi05 »

Jfi2 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:36
steffi05 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:32 Glfalls ich öpert vergesse ha bitte melde😉
Jooo mi :-) chasch du jetz scho privati Nachrichte schicke? De chönntischmer o dr Link schicke. Das wär mega lieb :-)
Ich weiss nöd wie ich sonen link verschicke, aber ich hader per pn nomal mini nr gschickt, nöd acho?

Jfi2
Newbie

Beitrag von Jfi2 »

steffi05 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:54
Jfi2 hat geschrieben: So 31. Jan 2021, 18:36
Ich weiss nöd wie ich sonen link verschicke, aber ich hader per pn nomal mini nr gschickt, nöd acho?
Zuletzt geändert von Jfi2 am So 31. Jan 2021, 19:29, insgesamt 1-mal geändert.

Antworten