Juli Babys 2021

Moderator: Züri Mami

Antworten
Sabsy_87
Newbie

Re: Juli Babys 2021

Beitrag von Sabsy_87 »

Härzlich Willkommä @sandraglücklich 😍 ja, bi eus wüsses scho einigi - mine eltere, schwöster, guets fründepäärli... gschäft wird i nach em nächste termin am 4.1. Informiere, es paar verwandti wahrschinli um wiehnachte ume.

@Jazzy: ooohhh 😍😍 gäll, es isch es wahnsinnigs wunderwerk, scho alles dra 😍🤗

@Bergminze: toitoitoi für morgen 🙏🤗

Jazzy
Newbie

Beitrag von Jazzy »

Danke eu vielmol 🥰

@bergminze au vo mir für morn Toitoitoi- 10ti wuche- das chunt guet 😍👍

@sabsy_87 ich han min ETT au am 4.01 🥰 mis mami hät denn ihre 60igscht, das isch sicher es guets zeiche ☺️

Ari
Junior Member

Beitrag von Ari »

@sabsy oh nei, das isch sicher au beängstigend gsi.. chum uf de Welt und scho müesse operiert werde 😔 merci fürs nafrage, bi eus isch mitterwile - zum glück! - alles guet. Er isch im Juni operiert worde und es isch alles sehr guet verlaufe, sodass mir erst zu de Nachkontrolle Mitti nächst Jahr wieder is Spital müend.

Min ETT isch au für de 4.1. plant 🙂 bi mir wüsseds nonig viel Lüt, min Maa isch natürlich de Erst gsi und mittlerwile wüsseds au mini Eltere. Susch bhalt ichs no chli für mich.

Bergminze
Newbie

Beitrag von Bergminze »

Ich möchte auch gerne meine Freude und Erleichterung mit euch teilen😊 Alles gut, Herzli blubbert und Baby zuckt/bewegt😁 Hmm sie hat aber mehrmals die Grösse gemessen und da war ich teilweise ersr bei 8+5/8+6... sie sagte aber das kann sein wenn sie nicht genau die ganze länge erwischt.... war aber sehr zufrieden mit der Entwicklung. Sie hat mir nun noch Aspirin Cardio verschrieben, ich glaube von hier hat auch jemand geschrieben dass sie das nehmen muss? Zusätzlich soll ich noch Magnesium nehmen.

Gesagt haben wir es noch niemandem und werden dies voraussichtlich erst im Januar nach dem ETT. Bis dahin hüten wir unser süsses kleines Geheimnis noch etwas😍

Sabsy_87
Newbie

Beitrag von Sabsy_87 »

@Bergminze: Juhuuuiii *freudetanz* 🤗🤗 so schön, isch alles guet 😍

@Jazzy & @Ari: Hihi, so cool - das cha am 4.1. Jo nur guet wärde 😅👍

@Ari: ah super 🙏 bi eus jetzt sowit au - müend denn luege wenn er ind Pupertät chunnt, aber das goht jo zum Glück no es zitli 😅

@me: i ha endli e Termin für d'Akupunktur becho, i hoff, dass hilft geges Schlächt si - ha mi zwar glaub langsam chli dra gwöhnt, aber wär scho schön, wieder mol normal z'esse & uf öbis Lust z'ha 😅😎

M_Ela
Newbie

Beitrag von M_Ela »

Bergminze hat geschrieben: Do 10. Dez 2020, 16:02 @Jazzy: so schön!😊 ich bin momentan auch ziemlich nervös vor Morgen, bin dann bei 9+0 und habe den nächsten US. Bei meinem Sterndli letztes Jahr hat das Herz bei 8+0 noch geschlagen und anscheinden kurz darauf aufgehört, ich habe das aber erst in der 11 Woche durch Blutungen gemerkt... Und da mir nicht mehr schlecht ist mache ich mir Sorgen, auch wenn ich weiss dass keine Anzeichen auch i.O. sind... Ou mann....
Bei mir wars fast genau gleich .. irgendwann in der 8 hat das kleine Herz aufgehört zu schlagen & kurz vor dem ETT bekam ich Blutungen .. nun bin ich 9+ 2 & blange auf den Termin in einer Woche .. z.Z. keine wahnsinnigen Anzeichen, müde & abends unwohlsein ..

Freu mich jedesmal über eure positiven Einträge hier Mädels!!
⭐️ März 2020

Ari
Junior Member

Beitrag von Ari »

@bergminze schön isch alles guet 🙂 min Sohn isch damals 4 Täg im 'Rückstand' gsi, aber das het gar nüt usgmacht.

@sabsy ah isches sowas wie en Hodehochstand gsi? Bi eusem isches d Niere wo Problem macht und lang isch nöd klar gsi, ob er irgendwas het, wodurch er es massiv höhers Risiko für Nierekrebs gha hetti. Aber das isch zum Glück usgschlosse worde.

Hoffe es blibt bi allne bi gueti Neuigkeite 🙂 obwohls bi mir nöd plant gsi und es ganz viel durenand wirft bin ich das mal irgendwie viiieeel entspannter als letzt mal...

Miinii
Newbie

Beitrag von Miinii »

Au i meld mi mol wieder met mine 3ne. Es wönd alli i üsi Welt und käs het sich bis jetzt verabschiedet. Am 21.12.20 han i ETT und bi soooo nervös. Leider liid i immer no unter bitterer Übelkeit. Natürlech au i Begleitig vo Müedigkeit, usw., aber d Übelkeit find i s Schlimmst. Isch es bi eu au immer no so heftig?

Bergminze
Newbie

Beitrag von Bergminze »

@Miinii: schön geits dine drüne guet😊 Dübelkeit isch bi mir grundsätzlech wäg, nume no so schuubwiis es paar minute wos ächt schlimm isch u i zgfüu ha itz erbrichi de gad u när geits wieder.. bis itz hani abr glich es paar mau müesse erbräche, komischerwiis meistens aber ohni das mr mega wär schlächt gsii vorhär sondern eifach plötzlech bim/nachem ässe wos gar nüm geit u nur no keramik hiuft...😅

mimi_klein
Newbie

Beitrag von mimi_klein »

So schön vo euchne guete News zläse. Das tuet so guet 🥰

I ha mittlerwiile glaub phasewiis alli Beschwerde duregmacht. Usserd Müedigkeit und s Ufstosse, die halte sich konstant. I bi scho chli ufgregt, willmer nächscht Wuchenänd eusne Eltere und Gschwüschterti wette iweihe, damit sis no vor Wiehnachte wüsse. Dr ETT hani aber erscht an Silvester.

blesu
Newbie

Beitrag von blesu »

Hallo Zusammen
Ich bin in der 10. SSW und wir hatten auch schon den ersten Termin beim Gynäkologen für den ersten Ultraschall.
Wir haben den Geburtstermin Anfang Juli 2021. Für uns ist es das erst Kind und wir freuen uns darauf.

Niclynn
Member

Beitrag von Niclynn »

Morge zäme, wie gahts allne so? Wär hät die Wuche en Termin? Ich ha am Mittwuch Termin und bi sehr gspannt. I mag momentan gar nix mache, bin mega energielos, müed und has gfühl ich heg scho en buch wie fascht churz vor de Geburt...
2 Sternchen März 2020 & Juli 2020

M_Ela
Newbie

Beitrag von M_Ela »

Uuund @Niclynn: alles guet sowiit?? Ich chan morn ga *Vooorfreeeud* .. müed beni au xtrem, und en ufbläiti Buuch chum hani was gässe .. gseht amigs us als wäri scho viel viel wiiters! :roll:
Plange so fest uf morn dass alles sowiit guet isch .. hoff chan pfuuse die Nacht ..

Und @ll: scho Plän gschmedet wie‘n ehrs üchne Liebste wärdid säge?
⭐️ März 2020

Sabsy_87
Newbie

Beitrag von Sabsy_87 »

Huhu zämä

@Ari: jo, aso er het im Endeffekt ei Hode verlore... aber es isch alles guet verheilt & de ander sött jetzt eifach d'funktion vo 2 übernä..

@Miinii: ja, bi mir isch es au no so schlimm, vorallem zobe 🙈 aber i cha mir guet vorstelle, dass es bi Drilling no viel schlimmer muess si 🤢 i hoff, mir verliere d'übelkeit bald 🙏 uf de andere site sötts jo au e guets zeiche si.

@blesu: härzliche glückwunsch & härzlich willkommä. Wenn hesch du de nächst Termin? Wie gohts Dir?

@Niclynn: wie gohts Dir so? Isch scho strange, bi mir seht me nonig viel 😅 zum glück.. sags erst im januar im gschäft.

@M_Ela: wie isch de Termin gsi? Alles guet? Mir händs de meiste eifach so gseit, han kei Geduld gha zum no öbis z'mache. Vorallem zobe gang i entweder mit em chlei ins bett oder i wälz mi uf em sofa ume & überleg 20x öb i söll go d'keramikschüssle umarme odr öbs ohni goht 🤢🙈🙈

Wünsch eu allne es schöns weekend

M_Ela
Newbie

Beitrag von M_Ela »

@Sabsy: jaaaaaa 😍 alles tiptop & afangs Jäner chani de grad an ETT! He, bisch uf FB? Chum au i üse Chat!
⭐️ März 2020

Schneeflocke2
Newbie

Beitrag von Schneeflocke2 »

M_Ela hat geschrieben: So 6. Dez 2020, 18:22
Schneeflocke2 hat geschrieben: So 6. Dez 2020, 08:04
Niclynn hat geschrieben: So 6. Dez 2020, 07:17 @Schneeflocke2, evtl hast du noch nicht genug nachrichten geschrieben, ich glaub dadevo hangets ab wege pn chöne schriibe oder nid🤣
@Niclynn, Ja de hät ich nu lang chönnä suächä und probierä😅🙈dankä viel mal für d info👍
Schriib rasch 1 .. 2 .. je imne Iitrag, chasch‘s ja nachher weder lösche damet gnueg hesch .. 10 müends glaub si.

@Niclynn: thx .. hesch‘en PN! 😊
Super dankä mach ich🙈

Zebrachen
Newbie

Beitrag von Zebrachen »

Hallo zusammen
Ich bin jetzt schon in der 12. Woche und soweit alles in Ordnung. Nächste Woche dann der ETT. Unseren Eltern und Geschwistern haben wir die Neuigkeit schon gesagt. Aber bei der erweiterten Verwandtschaft und Freunden bin ich noch etwas unsicher, ob wir das vor oder erst nach Weihnachten machen wollen.
Schlecht ist mir zum Glück kaum, nur selten abends. Aber am Wochenende bin ich todmüde und liege nur rum. Muss dann wohl wieder Kraft für die Arbeitswoche sammeln. Hoffentlich wird das bald wieder besser.
Wünsche Euch einen guten Start in die Woche und viel Kraft für alle die noch arbeiten müssen

Niclynn
Member

Beitrag von Niclynn »

Morgen ihr lieben, sorry jaaa bei uns ist soweit alles bestens. Beim letzten Termin letzte Woche war es exakt so gross wie es sein müsste und meine FA meinte auch dieses Mal sieht es gut aus, "heb Holz" weil ja erst 9+ aber es sieht gut aus. ETT ist am 5.1 und mittlerweile wissen unsere Eltern und Geschwister die Neuigkeit, einfach weil wir keine grosse Feier machen wollten und es mir schlecht geht, extrem müde und schlecht...

@sabsy, falls du ins FB möchtest einfach mir eine PN mit deinem Namen und was auf dem Profilbild ist, dann lade ich dich ein...
2 Sternchen März 2020 & Juli 2020

_Mela_
Newbie

Beitrag von _Mela_ »

Hallo Zusammen
Gerne geselle ich mich auch zu euch. Ich bin zum erstem Mal schwanger und aktuell in der 10. SSW. Leide noch immer an einem dauerhaften flauen Magen und Müdigkeit, bin aber trotzdem überglücklich. War letzten Freitag beim FA und konnte das kleine Herzchen schlagen hören. Wir haben es noch niemandem erzählt, an Weihnachten wird dann aber die Familie eingeweiht.

Hier noch meine Infos
22.07.2021 / _Mela_ / 1987 / ZH / noch keine Kinder

@Niclynn: Gerne wäre ich auch in eurer FB-Gruppe, könntest du mir eine PN senden?

Stefni
Newbie

Beitrag von Stefni »

Hallo mitenand! :)
Leider ben i erscht jetzt uf das Forum gstosse, do ich zum erschte Mol schwanger be ischs natürli au für mich sehr spannend de Ustusch mit anderne zha.
Mer sind momentan ide 13. Wuche und werded Murn zum ETT atrabe :lol:

Infos: 02.07.2021 / Stefni / 1990 / LU / no kei Chind

Antworten