Juni Babys 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
SaraB86
Junior Member

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Hoi hoi, ich wünsche eu ganz en guete wuchestart.

@ Fabidia88 Willkommen i üsere Gruppe. I gratuliere dir zu dim Positive Test. Das mol chunt sicher alles guet.. 👍

Jessi080891
Newbie

Beitrag von Jessi080891 »

-Alea- hat geschrieben:
> @all Hoff ihr händ r schöns Wucheänd ka.
>
> @Jessi080891 willkommen und herzliche gratulation. Do sind mir gespannt ob
> es bi dir Twins gibt. Hesch scho en nächscht FA Termin?
>
> @Fabidia88: willkommen und herzliche Gratulation.
> Duet mr leid mit de FG. Hoffe ganz fescht es kunnt jetzt guet.
>
> @Gschlächt: mir ghöre au zu dene wo sich Überrasche lönd. Mini Tochter
> isch scho es Ü-Ei gsi und i has nid bereut. Nochdäm mr leider scho en
> plante KS ka han (wäge BEL), han i wenigschtens dye Überraschig ka. I hoff
> das es diesmol zwei Überraschige git (s Geburtsdatum und s Gschlächt).
@ Alea - Danke vill mal. Dir au herzliche Glückwunsch :) Ja am 21. Okrober am Abig hani de ersti Ultraschall :)

Fabidia88
Newbie

Beitrag von Fabidia88 »

Merci oi Allne😊
Fints mega, wie Geduldig so vill da ufs Ü-Ei wartet😊ich ha das bi minere Tochter au so gern welle, aber has nöd dureghebet🙈
Und dasmal schaffis vermuetli au nöd😅

Jenny_Juni
Newbie

Beitrag von Jenny_Juni »

Hallo zusammen
Ich bin sooooooo aufgeregt, ich habe soeben 2x positive SS Test gemacht, bin toootal nervös, mich überkommen soo viele Emotionen 😍😍😍😍😍

SaraB86
Junior Member

Beitrag von SaraB86 »

Jenny_Juni hat geschrieben: Mo 7. Okt 2019, 15:15 Hallo zusammen
Ich bin sooooooo aufgeregt, ich habe soeben 2x positive SS Test gemacht, bin toootal nervös, mich überkommen soo viele Emotionen 😍😍😍😍😍
Oh jöh ich gratuliere ganz herlich.. 👍😘

Demfall isch es dos erste.?
Willkomme i üsere Gruppe 😄🙃

Sakanas
Senior Member

Beitrag von Sakanas »

@fabidia, bi mir ischs so e Wendepunkt gsi. U lang mega neugierig und irgendwenn wie vergesse dass ichs gar nidnweiss :-)

Jenny_Juni
Newbie

Beitrag von Jenny_Juni »

@SaraB86
Joooooooo ♥️♥️

Fabidia88
Newbie

Beitrag von Fabidia88 »

@sakanas: ah ok denn leit sich die noigier hoffentli au emal😊uf de wendepunkt warti die Ss au🙈😋
@jenny_juni gratuliere dier zum positive test!😊

wickie
Newbie

Beitrag von wickie »

@jenny_juni herzliche glückwunsch und herzlich willkomme bi üs... uh i weiss no wies bi mir gsi isch wo i s erst mal schwanger gsi bin. Üse erst sohn isch nöd planet gsi und do ich inistigsbluetige gha han, han i denkt mini täg siget eifach mega churz gsi. Mini arbeitskollegin het den aber gfunde i sig schwanger also hemer en tag druf am morge frühe en test gmacht sie het en abgläse und isch positiv gsi am mittag hani dehai nomol eine gmacht wieder positiv gsi und am obig hani nomol ein gmacht au de isch positiv gsi 🙈 bi üsem sternli het mir dozmal ein ss test glanget und bi üsem zweite sohn hani 2 gmacht und jetzt hani 3 gmacht 🤣 glaubes aber jetzt dass i schwanger bin...

Isch es eigli irgend öppertem do ine schlecht?

Mir is so ger nöd schlecht und da macht mir wie chli sorge. S letscht mal wos mir nöd schlecht gsi isch hanis verlohre... bi de jungs is mir beidi mal schlecht gsi.

Sakanas
Senior Member

Beitrag von Sakanas »

@wickie, nei mir ischs au nöd schlecht nume mengisch es biz flau. Und hüt Blähbuuuuch wie im 8te Monet - hahahah!

Kämpfsch mit Müedigkeit?

wickie
Newbie

Beitrag von wickie »

@sakanas ja mit müedikeit kämpfi aber da kämpfi au wenni nöd schwanger bin. Üsen chline findets nöd so cool allei z schlofe und i schlof nöd würkli guet wenn er bi üs im bett isch er findets recht läss zum uf mi ue ligge 🤣

Sakanas
Senior Member

Beitrag von Sakanas »

@wickie, hehe bi mir au mit dem Herbstwetter. Chent amel
Im stah ischlofe ... oh mini pfused gern ellei aber ab und zue au gern uf mir obe (vorallem Mittagspfuuus) liiggi amel gad mit ihre hi.

wickie
Newbie

Beitrag von wickie »

@am mittag lohni amig min ma mit de buebe schlofe den han ich mal bitzli ziit für mi 😊 ja i kenn das au mit em im stoh i schlofe... i ha aber s gfühl dass es bi mine andere ss viel schlimmer gai isch... viellicht hani mi jetzt scho dra gwöhnt 🤣

SaraB86
Junior Member

Beitrag von SaraB86 »

wickie hat geschrieben: Mo 7. Okt 2019, 21:08
Isch es eigli irgend öppertem do ine schlecht?

Mir is so ger nöd schlecht und da macht mir wie chli sorge. S letscht mal wos mir nöd schlecht gsi isch hanis verlohre... bi de jungs is mir beidi mal schlecht gsi.
Nai mir isch au nöd schlech mängmol han chli wie es ufstosse ab schlecht gar nöd.. mir isch aber au bi mine erste sse au nie schlecht gsi.. bi bis jetzt nöd mol meh müed wie susst 🤔🤷‍♀️

-Alea-
Newbie

Beitrag von -Alea- »

@wickie: ich stell mr e natürlichi Geburt scho sehr emotional vor. Hoffe sehr i dörf das de au erläbe.
I han au mehrmols Teschte müesse :mrgreen: Han zerscht sorgar negativ teschte, will i zwenig lang gwartet han (und au no en abglofene Tescht gno han, wo nüm so stark azeigt het), irgendwye han i de s Gfühl ka öbis stimmt nid und am nächschte Dag nomol teschted und tada :mrgreen:
E Kollegin het mi sogar no gfrogt ka öb i schwanger bin am Vortag (wo i neg. Teschtet han).
Mir isch au nid schlächt. Han aber au bi mine Tochter keini Typische Schwangerschaftsazeiche ka. Han mi immer sehr unschwanger gfühlt.

@Jessi080891: de gots jo au nüm solang bis zum Termin =) I han en nächscht Wuche. Letscht Wuche han i no dänkt d Zyt vergot so schnäll de Termin isch jo gli aber jetzt kann is kumm erwarte.

@Fabidia88: mir ischs glich wye de Sakanas gange mit em Ü-Ei. Dezue kunnt das sich e gueti Kollegin au glichzytig Überrasche lo het und so isch es au eifacher gange.

@Jenny_Juni: Härzlichi Gratulation zum positive Tescht und Willkomme :D

wickie
Newbie

Beitrag von wickie »

@alea ich druck dir dume dass dörfsch spontan gebäre... es isch würkli öppis schöns. I hoff au dass i nomol spontan chan aber dasmal hoffi dass es chli schneller goht 🙈 ich persönlich find au dass i de underschied bi mine söhn merke de ks sohn isch eher zrugghaltend und ängstlich de spontan sohn de wehrt sich und kennt nüt. Ich selber bin au es ks kind und cha mich mit mim ks sohn identifiziere bi als kind ähnlich gsi wie er.

Phu den bini froh isch es eu au nöd schlecht... i glob i lüte den wenn mir vo de ferie zrugg sind mal de fa a und mach en termin 😊

Sakanas
Senior Member

Beitrag von Sakanas »

@natürlichi geburt; hoff i darfs au nomol erlebe *love*

I lüt negst Wuche au am FA a. Bi gspanne wenn i de darf asuuge.

-Alea-
Newbie

Beitrag von -Alea- »

@Wickie: spannend de unterschied. Bi ere Kollegin isch es au so das s KS Kind eher ruhig isch und s Kind wo spontan gebore isch eher e wildi. Und mini Tochet isch au eher ruhig. I kenn aber au wildi KS Kinder. Bi sowyso gspannt wye sich d Chind charakterlich unterscheide.
Toll bisch i de Ferie :D wo sind dr?
I han dye Wuche au no Ferie :mrgreen:

Sakanas
Senior Member

Beitrag von Sakanas »

@alea, i han e ruhigs spontan-gebornigs Chind. Glaub isch eifach charaktersach :-)

-Alea-
Newbie

Beitrag von -Alea- »

@Alea: I dänk scho au das es Charaktersach isch :wink:

Antworten