hallo zämä! ich bin eigentlich nur uf facebook aktiv, do es aber paar mamis het wo nid uf facebook sind:
am 17.11.17 um 03.20 isch dä ben uf welt cho mit stolze 2990g und 49cm.
das wär min geburtsbericht:
am Dunnstig 16.11 bini am morge erstmal in akkupunktur zur hebamme. ich ha jo siit drüü wuche immer regelmässig wege gha aber dr gebärmuetterhals isch 3 cm gsieh und es isch eifach nüt passiert. am nomi bini denn chli go schlofe und woni ufgstande bin am 1700 zum ufs wc go, isch mini fruchtblose dihei platz. min partner isch dihei gsieh und mir sind grad ins spital, wo ufem weg döt hie ordentlich fruchtwasser ab isch

. i ha denn gli wehe übercho und dr befund isch aber wiiterhin glich gsieh. um 1900 ischs denn losgange mit heftig wege all 2 minute. ha viel müssä Erbrechen i dä wehe und ha überhaupt kei erholig zwüschet ine gha. bin nur i dä fötus-stellig ufem bett glägä und ha mitgschnuufet und mi am partner festghebet. um mitternacht bini langsam echt am aaschlag gsieh und dr gebärmuetterhals immer no 2cm und muettermund praktisch zue. sie hend mer e sprütze in oberschenkel gäh wo chli beduslet und müäd macht und söt schmerze näh, damit i nochli cha schlofe. min partner isch grad iipfuuset nebet dra und i ha bis am halb 2 immer no ase wehe gspührt aber bin ordenltich beneblet gsieh, dass isch mega müähsam gsieh. am halb 2 hanis nüm usghalte und dä hebamme gruefe. sie het gluegt ob was gange isch und isch sprochlos gsieh: gebärmuetterhals weg, muettermund 9cm offe (normal isch 1cm pro stund). bis am halb drüü händ mer gluegt ob was passiert, aber es isch wieder nüt meh gange. denn isch es am ben langsam chli stressig worde und herztöön sind nüme schön gsieh. sie hend aagfange vo notkaiserschnitt rede und ich ha nur no panik gschobe, will plötzlich oberärtzin, assistenzärtzin und drüü hebamme im zimmer ume gnervöselet händ. i ha am baby zuegredt, dass mer das ohni ks schaffet und alles i.o isch und denn händ ärzt gseit, sie düänd ihm am köpfli bluet näh zum luege wie dr suurstoffghalt etc. isch und wieviel stress dass er het. das isch nid sooo aagnehm gsieh und sie hend aber gseit, dass im moment no ok isch. sie hend mer denn e pda empfohle damit er nid no meh stress het. i ha sofort jo gseit und denn isch grad dä anästesie arzt cho dass cho mache, isch no schwierig gsieh will ich so schnell wehe gha ha und mer söt jo ruhig liege

pda het denn nur rechts gwirkt und sie hend nomel wölle bluet näh. döt bini langsam chli gnervt gsieh und woni ufem bett ufsitze rutscht dr ben mit em kopf grad zimli abe und es het gheisse, baby chunt jetzt denn grad. döt bini hellwach gsieh und voller energie! zum glück hani pda no links gspührt, so hani presswehe gspührt und chöne mithelfe. do es jetzt het müsse schnell go hends suugglocke gno und noch drüü presswehe isch dr ben bi mir uf dä brust glägä. mer hend dörfe e halb stund kuschle, wo mer au grad gstillt hend und plazenta isch grad noch öppe 2min ohni e wehe cho. sie hend denn 4 stich müssä neihä wills bi dä glocke immer schniedet. das hani aber nüme realisiert, i ha nur no freud gha am ben. dr fründ het au no bonding gmacht und nabelschnuur duregschnitte. min kreisslauf isch sehr am aaschlag gsieh und i ha nid chöne ufhocke/ufstoh, isch mer grad schwarz worde, also bini chli glägä und hebamme het denn mit em fründ dr ben gwoge/gmässä/aagleit und foti gmacht. mer händ zmorge übercho im gebärzimmer und sind uf die 6i ufs wuchebett. am nächste tag (samstigmorge) bini uf min wunsch hei, will stille etc. alles super klappt het und ich mich dihei besser ha chöne erhole mit mim fründ zämä. es isch sehr e strengi geburt gsieh, aber ich bin top fit gsieh und überhaupt nid erschöpft. dr ben isch sowieso sehr en brave und het die erst lebenswuche dihei so guet gmeisteret, er schloft znacht bis zu 6 stund und am tag 3-4h bis er hunger het. abgno het er praktisch nüt und nimmt jede tag fast 40g zue und trinkt wie en weltmeister.
i wünsche euch allne für euri geburt ganz viel kraft, und gnüüset dä magischi moment!