Oh fiisi Reaktion ufd Verlobig. Denksch ned bem Baby esch es anderscht?Theja hat geschrieben:@Blähbüüch: Mir gaht's genau gliich, ich gsehn so schwanger us! Geschter isch bsunders schlimm gsi und denn hani no es Chleid us ganz dünnem Stoff agha, wos be jedem Windhuch geg min Buuch blase het. Lueged ihr drum scho druf, was ihr aleged?
@informiere: Ich schwank di ganz Ziit hin und her, wem ich's söll säge und wem nonid. Und irgendwie hani no so Hemmige s'uszspreche. Han s'Gfüehl s'isch gar nid wahr. Ich hoff de FA-Bsuech hilft und ich chan nachher zumindest mal mini Eltere informiere. Das git grad e Geburtstagsüberraschig für min Vater. Bin sehr gspannt uf ihri Reaktion. Sie zeiged sehr wenig Gfüehl amig. D'Reaktion vo miner Muetter, woni ihre vor zwei Jahr gseit han, dass mir üs verlobt hend isch nur gsi: "Ah, macht me das hüt no?"
@Alkohol und Ässe: Zu dem Thema hani mir scho lang Gedanke gmacht, well ich i mim Team under Schwerverdacht stand, demnöchst schwanger zsi. Das het me devo, wenn me hürated, bevor me Chind het. Han drum scho vor es paar Mönet agfange be Apéros mal Alkohol ztrinke und mal nid. Aber aktuell staht bem schaffe zum Glück nüt a wos Alkohol chönti gäh. Geschter hani aber zum erste Mal d'Situation gha mit enere guete Fründin, mit dere ich susch eigentlich immer, wänn mer üs nach em Schaffe treffed, es Glas Wii trink. Han mich denn usegredt mit de Hitz und mir isch so scho so schwummrig, min Kreislauf... Und bem Ässe "ich han alles gern usserd da de Burrata, de müesstisch du ässe..." Ich glaub es nögscht Mal, wäni sie gsehn, sägis ihre eifach.
@Gschlecht: Min Maa und ich sind furchtbar neugierig, mir müends wüsse. Und vo üsem Gfüehl her isch es au vor de Geburt scho e Überraschig. Und wänns am Schluss plötzlich öppis anders isch, fändis recht luschtig. Dänn wär's ja no die grösser Überraschig
Genau aus dem gleichen Grund halte ich nochts von den 3mt Regeln.Lilyrose hat geschrieben:@Forum: ich bleib hier, hab/will kein Facebook.
@yelea: danke für deine Worte, das stellt auf. Finde diesesnegativ reden auch ganz schlimm. Fand ich auch bei erstem Kind doof...von wegen dein Leben wird auf den Kopft gestellt, du kannst nix mehr machen, alles ist sooo kompliziert. Und wie wars für mich??? Eigentlich recht easy und bei weitem nicht so "schlimm" wie prophezeit. Deswegen will ich mich auch bei Kind 2 nicht verunsichern lassen (irgendwie schafft man es doch immer). Auch wenn dee Altersabstand von 19 Monaten nicht riesig ist
@Tragen: bin auch voll das Tragemami, unsere Kleine hat den Kinderwagen kaum je von innen gesehen. Jetzt ist sie oft im Buggy, aber wenn sie mötzlig ist oder zum spazieren/wandern ist sie noch oft und gerne im Luemai auf Rücken. Baby 2 wird sicher auch viel getragen, werden gar kein Geschwisterwagen kaufen.
@Umfeld: halte auch nichts von der 3 Monate Regel. Alle, die auch von ner FG erfahren würden, wissen es. Oft finden diese zwar, sei schon recht früh. Aber ich fänd es komisch auf einmal zu sagen, übrigens ich war schwanger, habe es aber verloren. Deswegen gehe ich recht offen damit um. Stimmt so für mich. Meine Eltern freuen sich jedenfalls sehr
@Bauch: sieht man gar nichts...da ich noch von vorheriger ss etwas Haut habe, die nicht allzu straff ist, wird das wohl auch so schnell nicht auffallen, sondern noch für Bauch von vorschwangerschaft gehalten.
@Geschlecht: vielleicht doch überraschen lassen? Wäre ja vielleicht doch schön.
Jo ebe de hends a dim secher au freud.Theja hat geschrieben:@Julikind: Vermuetlich scho. Es Enkelchind isch ja scho namal öppis anders und a de Tochter vo miner Schwöschter händs sehr viel Freud.
Jo en Simply hani au uf minere Lischte die vo höt hetet mer sehr gfalle.little hat geschrieben:@julikind
I han 1xonbu 2xsling 1xtuech 1xluemai 3xmilamai und aktuel plani usem einte sling en sunsch simply mache zloh
@informiere
I wird niemert bewusdt informiere ussert deltere
Bi mine eltere wirds vermuatlich das weekend si wil i kei wii trinke wird
Aja zgotti vo miner jüngste weisses und freut sich mega sie chunt im dezember ihres erst baby über
Schwiegis informierend miar erst nach dr 12.wucha sofern mirs vorher nüme gsehnd
Aber bi mim buch wirdis in paar wucha e nüme chöne verstecke
Lilyrose hat geschrieben:@little: 3 milamais? Kannst du mehr als ein Kind tragenDu bist ja ziemlich ausgerüstet. Wir haben "nur" 1 luemai, 1 ultralight amazonas und Stokke Trage, die wir anfangs gekauft aber schlusdendlich nie benutzt haben, da recht kompliziert.
Lilyrose hat geschrieben:@little: 3 milamais? Kannst du mehr als ein Kind tragenDu bist ja ziemlich ausgerüstet. Wir haben "nur" 1 luemai, 1 ultralight amazonas und Stokke Trage, die wir anfangs gekauft aber schlusdendlich nie benutzt haben, da recht kompliziert.