Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Gesperrt
dreamy82
Newbie

Re: Märzlis 2018

Beitrag von dreamy82 »

wuessed ihr was ich sit dem forum bitrette eifach es bessers gfuehl find?
Ich han au es baby verlore I de 8 woche vor 7 jahre, und han das nie so schoen verarbeite choene.
I ha mir soooviel vorwuerf immer gmacht das I verseit han, ned guet gluegt ha etc. und
eifach au z lese das soooviel fraue au I uesem eigetli chilne grueppli das hend muesse durlebe, das
staerkt mi zum ned immer selbstvorwuerf z mache.

aso da mal danke a all fuer d ehrlichkeit :)

@Fruehligszwieble: fuehlsch di huet biz besser? I hoff hesch choene guet pfuse

a alli newbies: welcome :) s'Maerz grueppli isch aso super hihi choend eu druf freue!

@joeyita: mir isch au ned schlecht, nur sodbrenne und brustspanne (naja und blaehige und biz verstopfig).. nimsch den du was fuer de heuschnupfe? hoff das es niemer merkt mitem alcohol.. sus nimsch es glas wo immer es guetschli drin het, so gsets us als ob's scho atrunke isch ;) aber nie aruehre muesch hihi

Lisa_84
Member

Beitrag von Lisa_84 »

Härzlich Willkommu an alli neuu Märzlis-Mamas!

Und härzliche Glückwunsch :mrgreen:

Mia

Joeyita
Vielschreiberin

Beitrag von Joeyita »

@dreamy: Jöh so schön hiufts dir drbi. Finde üses Grüppli o toll und hoffe mir chöi aui e gueti Chugelzyt zäme verbringe!
Ja so Ufstosse hani zwüschdüre chli und dBrüst spanne o, ha zGfüu cha mini normale BHs scho gli nümm alege... oh ja und ufbläiht bini o nachem Ässe!
I ha Medis woni ir SS o darf näh, aber dr Nasespray nützt leider nid viu und ha de gester Abe müesse e Tablette näh, süsch gsächti fasch nümm us de Ouge. Hoffe es besseret gli.
Hehe ja das versuechi, isch haut chli blöd wüu wahrschinlech dSchwägerin wird näb üs hocke und das de vielech mitbechunnt. I bringe de vielech no dr Vorwand, dassi äbe die Tablette nime im Momänt und drum nid zviu sött trinke...
Stolzes Buebemami - November 2015 und März 2018

Lucie81
Newbie

Beitrag von Lucie81 »

Hallo ladies,

ich melde mich auch an zu der Gruppe von Märzlis :) ich hatte heute meine erste Kontrolle, das baby ist noch super winzig, nur 2,5 mm (kann es sein? :roll: ) aber das herz schlägt stark, die beste Musik der Welt... einfach wunderschön. in zwei wochen noch eine kontrolle, bevor die ärztin in die Ferien geht :) ich hoffe, der kleine Zwerg wachst schön :)
wünsche euch ein schönes wochenende!
lucie

Lisa_84
Member

Beitrag von Lisa_84 »

Hallo Lucie!

Härzliche Glückwunsch :D Ischs dis 1. Chind?

Bi miner erscht Kontroll ischs Chlina 4,3mm gsi und dass bi 6+2...wie wit bisch de dü? Am Afang is ja nur äs Pünktli und de wie äs Riis-Chörnli 8)

Liäbs Grüässji

Früehligszwieble
Junior Member

Beitrag von Früehligszwieble »

Hallo zeme

Ich bi ziemlich dur de Wind.. :? zur Zyt isch mer alles chli ds viel...ich verwach scho es zytli immer am halb 5i am Morge und cha nüm ischlafe, und sit ich wieder dihei bi ja immer ab em 7ni de ganz Tag Baulärm. Hüt namal en Schock..sie hend praktisch rund um üses Huus (Isch e sehr schmali Parzelle drum recht nöch zur Grenze) en Strass baut, eifach mal schnell so...mir hend NULL Infos ka...Sie machend da eifach d Baustellezuefahrt für en nicht-angrenzendi Parzelle wos zwei Hüser bauend...zum de Ushueb abtransportiere...es isch eifach Horror...emel weme gad versuecht ds Huus ds verchaufe...und wie ich de im Nachhinein erfahre ha fönds am Mäntig a mitem Ushueb und da es Sandstei-Fels seg gebis ein Monat lang halt massivi Emissione, sprich Lärm und Vibratione, so das s ganze Huus gwagglet..mir sind nemlech sehr nöch...ich ha also am Morge zerst mal e Rundi ghület. Es isch echt krass das me da nid mal informiert wird mir hend echt nüt gahnet! Ich ha au immer Angst bi dene Vibratione dass das nid so gsund isch..weiss es aber nid. Mini FA isch etz 3 Wuche ide Ferie. Und d Bauprofil uf de grosse Wiese (andere Eigetümer) werden ebe au bald cho...was alles eifach ziemlich schwierig macht...mir hend das Hus erst vor eme Jahr kauft na sehr viel Arbet und Geld investiert und chönnts nid mal EIN Summer gnüsse...grr

sorry fürs Jammere, ich schäm mich au dasi mi zur Zyt echt gar nid würklich freue cha..aber glaub weme Mami wird isch eifach de Nestbautrieb na usgeprägter und me reagiert uf alles na viel empfindlicher.

Am Namittag sind mer es suuuuperschöns Traumhuus go aluege wo aber finanziell scho am oberste Limit isch und au na im Büteverfahre verchauft wird..aber sooo en Traum...chönd nu hoffe und bette...

zerst bruche mer aber uf di schnelle en Chäufer für üses Huuus...immerhin vo zwei erhoffe mer üs scho na es Agebot...de hemmer am Namittag au na s Resultat kriegt vor professionelle Husbewertig, und da sind sie immerhin nid sooo tüf wie befürchtet, müend üs etz überlegge s Huus vo dere Firma vermarkte ds la oder witerhin selber ds versueche. Aber chönds ja au nid eifach verchaufe und de uf de Strass sta....aber da bliebe wetti uf ken fall.

Da ich mir nid cha vorstelle die nögste 4 Wuche wos so massiv lärmig wird und die krasse Vibratione muesi wieder flüchte...ha zerst überleit wieder uf Davos, d Wohnig wär frei, aber was wetti elei dete...da d Schwiegereltere vo Züri aber gad 2 Wuche id Ferie gönd defe mer i ihri Wohnig, das isch super so simmer nid ständig vo mim Schatz trennt und ich ha au mal churz es paar Stund am Abig en Entlastig, da üsi Tochter vo 9i am morge bis mind. 22 Uhr zabig wach isch und beschäftig werde will und gad voll am trötzle isch und ich ja trotz allem Bewerbige schriebe mues, bruchi eifach ame chli Rueh, usserdem merki natürlich au d Müedigkeit und dasi nid so mag. Ansonste hani herzlich wenig beschwerde, ab un zue flau im Mage, ab und zue Buchzieh und ab und zue empfindlichi Brüst. Und Hunger und Durst. und ebe sehr emotional. :roll:
Bild

Lucie81
Newbie

Beitrag von Lucie81 »

Hallo Mia1984!
Es ist mein erstes, ungeplantes aber viel erhofftes kind
Ich bin jetzt in 7. Woche. Das herz ❤️ hat mich heute total zum weinen gebracht. Und auch wenn man auf dem Bild nur ein Punkt sieht, trotzdem wird das ganze auf einmal so real... unglaublich! Es tut mir nur leid von dem vater des kleinen. Der ist leider verschwunden. Kann es nicht verstehen wie jemand auf so ein wunder freiwillig verzichten kann, aber na ja... :|

Lisa_84
Member

Beitrag von Lisa_84 »

@früeligszwibele
Oje nei, das chani sehr güät nahvollzie, dasch kei eifachi Situation! Wieso wellet de ier zHüs verchöifu? Ich hoffu ganz fescht dass ier bald än Chöifer findet und ier äs schöns neu Deheimu! Tricku ganz fescht di Düme <3

@lucie
Jaaa, dasch ganz äs wunderbars Gfühl wemu zHärzli gseht schla und weiss dass alles güät isch! Oje, dasch aber öi kei eifachi Situation-das tüät mer sehr leid...hesch aber Unerstützig vo Famili/Fröinda? Oder weiss sus schusch niemert?
Alles <3

chanel_1
Newbie

Beitrag von chanel_1 »

Ich bin dann die Vierte im Bunde. Hab Termin auch am 16.3. hurra!!!

Lilyrose
Vielschreiberin

Beitrag von Lilyrose »

@früehlingszwiebel: Verstehe, dass dir alles etwas zusetzt. Erst der Schock mit den Zwillingen (obwohl ich das eigentlich total schöne Nachrichten finde, aber durchaus zu verdauen sind) und dann nun mit der Baustelle. Hoffe, dass ihr wie du schreibst dem ganzen etwas ausweichen könnt und es somit nicht ganz so schlimm ist. Es kommen bestimmt bessere Zeiten, wo du dann auch mehr geniessen kannst.

Hatten ja schon einige US...gratuliere zu den schlagenden Herzli.

@me: Obwohl die zweite Schwangerschaft, habe ich das Gefühl die Sorgen sind viel grösser. Einerseits klar, bleibts es bei uns? DAnn aber auch schon, wie machen wir das mit der Betreuung, die kostet ja soooooooo viel in der Schweiz. Aber immerhin verdiene ich grad gut genug, dass sichs trotzdem lohnt, dass ich arbeiten gehe (möchte eigentlich weiterhin 2 Tage arbeiten, da ich doch eine gute Ausbildung habe). Und ich habe mich grad noch vor wenigen Wochen für eine weitere Weiterbildung angemeldet :) Sollte wenn alles gut geht, super aufgehen. Schule bis 1. März, Abschlussprüfung 9. März, ET 21. März :)

Aber toll ist, dass es doch recht schnell wieder geklappt hat. Mein Wunsch war es wieder SS zu sein, spätestens wenn sie 12 Monate ist, jetzt ist sie genau 11 Mt. Mene Schwägerin ist auch schwanger, nun ca. 1 Monat weiter als ich

Symptome habe ich kaum (hatte ich aber auch in der ersten SS kaum). Bisher ist mir nur gelegentlich etwas schwindelig, aber vermutlich kommt dann schon noch etwas dazu bin ja jetzt erst SSW 5. Frauenarzt habe ich noch gar nicht angerufen, werde ich nächste Woche machen. Möchte frühstens SSW 7 - 8 gehen. War letztes Mal auch so und hat gut gepasst. Bin gespannt...bei unserer Tochter war die Anlage für Zwillinge da, eines hat sich jedoch nicht entwickelt. Wir haben das Zwillingsgen in der Familie...einerseits wäre die Freude sehr gross, andererseits wären dann Auto zu klein, Wohnung zu klein, Geld auch eher knapp usw. Mal schauen....es kommt wie es muss und irgendwie würde schon alles gehen.

@SChweizerdeutsch: Ich bin zwar SChweizerin, aber da mir das mit den verschiedenen Dialekten nicht soo einfach fällt zum lesen, schreibe ich lieber Hochdeutsch, finde es einfacher.

sonea
Newbie

Beitrag von sonea »

Guete Morge mitenand! Ich han gester Kontrolle gha und alles isch guet. Herzli schlaht. Es isch no so unwürklich nach 2 Jahr probiere. Mir freuet eus so!

Lucie81
Newbie

Beitrag von Lucie81 »

[quote="Mia1984"]

@lucie
Jaaa, dasch ganz äs wunderbars Gfühl wemu zHärzli gseht schla und weiss dass alles güät isch! Oje, dasch aber öi kei eifachi Situation-das tüät mer sehr leid...hesch aber Unerstützig vo Famili/Fröinda? Oder weiss sus schusch niemert?
Alles <3[/quote]

@Mia1984
ich hoffe, dass alles jetzt gut läuft in den nächsten wochen und monaten...
und ja mit dem Kindsvater ist es nicht einfach. so grosse liebe war es, und jetzt? ich hoffe, er kommt irgendwie noch zum Gesinnen... wir haben ja noch paar Monate. Männer sind manchmal einfach total feige. mir ist schon klar, das unsere beziehung vorbei ist, aber es tut mir leid,dass das baby keinen vater haben sollte. na ja, aber weiss ;)
ich muss aber sagen, irgendwie ist mir der stein vom herzen gefallen wegen der männersuche. ich war immer so krampfhaft auf der suche nach dem prinzen, mit dem ich familie haben könnte. jetzt baue ich mir meine eigene auf und ich freue mich total!
meine familie unterstützt mich, meine eltern freuen sich auf enkelkind. ein paar freundinnen wissen es auch. dadurch dass die situation für mich jetzt so schwierig ist, brauche ich einfach zu reden...

heute erwartet mit eine ikea- und conforama-tour. ich habe eine neue wohnung bekommen, gehe ich heute noch einmal anschauen und wegen neuem möbel messen. ich kaufe noch nichts, dafür ist noch wirklich zu früh, aber ich wollte mal schauen was es so gibt und vor allem was es kostet :-D

ich wünsche euch ein schönes Wochenende!

sonea
Newbie

Beitrag von sonea »

Sunneschii du hesch PN vo mir

Sonneschii14
Newbie

Beitrag von Sonneschii14 »

Rahel und sonea han euch am morge en PN gmacht, aber die hanget ergentwie i mim postusgang...;( Hoffe sie gönd glii emal döre... Suscht probieris denn namal...

Früehligszwieble
Junior Member

Hallo zeme

Gratuliere übrigens au allne Neumitglieder :-)

Danke Martina fürs Zuefüege bi FB, ich glaub ich schrieb aber vorerst witerhin da im Forum.
Da ich wieder e schlechti Nacht hinter mir ha mit chum Schlaf well mer so viel Gedanke mach (v.a betreffend Frühchen und was das heisst..) ha ich etz mal em Unispital Züri und em Spital Zollikerberg e Afrag gschickt, vilicht hends so Beratigs-Sprechstunde. Denke das wür mer sehr helfe, eifach ds wüsse was da allefalls konkret uf mich zuechunnt.

Betreffend Baustell isches eifach eis Hi-Und Her. Nachdems gester gheisse het ab Mäntig ein Monet Ushuebarbeite heissts etz negst Wuche lärm, de 2 Wuche Summerpause wo also Rueh wird herrsche, und de namal 3 Wuche besser uszieh bis Ende August, de müends mitem Ushueb feritig sie. Ich wirde also mal ei Wuche uf Züri go wohne und de cha ich 2 Wuche dihei sie und de muesi luege wohi ich die 3 Wucheim August gang...ha de aber ja au wieder Termine bi FA, RAV und na en Vorstelligstermin..

D Schwiegereltere wüssends etz mittlerwile au scho...sie hend relativ guet druf reagiert, hend aber au zerst mal müesse leer schlucke. Wünsche allne es schöns, sorgefreis Weekend !
Bild

Winterfee
Junior Member

Beitrag von Winterfee »

-----
Zuletzt geändert von Winterfee am So 16. Jul 2017, 22:10, insgesamt 1-mal geändert.
ॐ om shanti ॐ

Bild

✩15.07.2017 7.ssw
✩15.01.2018 6.ssw

Früehligszwieble
Junior Member

Das tuet mir wahnsinnig leid für eu Winterfee!!! Vor allem hend ier ja au e langi Wartezyt hinter eu...denn isches umso schwerer...guet, vilicht bestad na Hoffnig, und sus seit me ja das me nach ere FG zumindest eher wieder schwanger wird...naja zur Zyt wohl en schwache Trost! Ganz en liebi Umarmig und ganz viel Chraft
!!
Bild

little
Member

Beitrag von little »

I glaub i dörf mi au zu eu gselle
Am dienstag isch nmt aber han gest und hüt liecht positiv testet
Das klii würmli isch zwar no nid ganz plant gsi jetzt aber es isch guat so wies isch

siha
Newbie

Beitrag von siha »

[quote="pfefferminze11"]Siha: toll :) händr ei oder zwei lo transferiere?[/quote]
ui da isch ja einiges gloffe!
herzliche glückwunsch zum positive schwangerschaftstest de neue märzlis und de fraue wo en erste positive ultraschall gha händ... isch doch sehr berüehrend und beruhigend!

winterfee: eifach mal en feste stille drucker! au wenn i noni wür ufgeh as würmli zglaube- bis es definitiv sichergstellt isch!

pfefferminz :) mer händ zwei isetze lah ;).

Theja
Newbie

Beitrag von Theja »

Hoi mitenand
Ich freu mich, mich zu eu z'gselle. Nach em zweite positive Test isch es wohl tatsächlich so, dass ich mich au dörf freue. Termin isch de 20.3. und es isch es erschte Chind. Abgseh vo Blähige und chli Buuchweh hani kei Beschwerde. Dass ich bem Schaffe de ganz Tag sitz, machts nid besser. Well susch alles isch we immer, füehlt sich die neu Situation für mich sehr unwürklich a. Ich bi gspannt, ab welem Ziitpunkt sich das wird ändere...

Gesperrt