Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Antworten
Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Hey lisettli

Uiii ehrlich? Hät si guets z brichte gha vo Winti Spital?

Geburtshuus findi au uuu schön. Ich glaub wär bi mir alls normal, also hetti kei ELSS gha und au kei Niere/Hüftproblem hetti mer das au überleit. Es isch halt scho so, dass im Spital immer so die drückendi Spitalstimmig häsch. GG vertreits auch gar nid... Aber da muesser jez denn dure ;)

Ja mir händ en Wucheänd-Paar-Kurs vom Spital us gmacht. Hans uuuu guet gfunde und würds jedere Erstgebärende empfähle, denn es hät eus mal ändlich es realistischs bild vo de Geburt gä. Vorher hämmer beid nid so rächt gwüsst, was mer erwarte sölle. Bin am afang auch chli skeptisch gsi. Ha immer so das Hollywood Bild gha, vo Hechelnde Fraue im Chreis. Das hetti glaubs nid so vertreit :mrgreen: Aber mir händ nur sehr wenig Atemüebige gmacht und meh so zum Entspanne. Sie händ eus de Geburtsvorgang vo a-z erklärt, mir händ verschiedeni Stellige güäbt (das isch luschtig gsi) und verschiedeni Arte vo dr Geburt agluegt wiä Wassergeburt, Kaiserschnitt, normal, die ganze Grätli wiä Mayahocker etc. Das isch au uuu hilfrich gsi. Denn chli Geburtsvorbereitig, was mir mache chänd zum wehefördere wenn Termin überschritte isch (oder so wiä ich jez wenn gnueg häsch :P ), Dammmassage. Dm gg isch zeigt worde, wiäner mi Massiere chan zum Weheschmerz verarbeite oder auch jez scho zum entspanne. Das machter ganz guet :). Am Schluss hämer no dörfe d Gebärabteilig aluege, wil gad nüt los isch gsi 8) . Z geburtshuus wo ihr euch usgsuecht händ, hät sicher au so es Agebot. Finds ebe guet wenns gad da chasch mache, denn lehrsch meischtens scho d Hebamme nöcher känne und au die eint oder ander Schwangeri wo vilicht mit chli glück im Wuchebett wieder triffsch. Wobi wiä isch das ime Geburtshuus? Gasch da nach de Geburt gad wieder hei? Also quasi ambulant?
BildBild

Benutzeravatar
lisettli
Junior Member
Beiträge: 79
Registriert: Mo 24. Aug 2015, 11:33
Geschlecht: weiblich
Wohnort: im Soloturnische

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lisettli »

Hoi Lifa

Ich han jedefalls nüt negativs ghört vonere, han leider nit so viel kontakt zuenere da sie halt doch relativ wit weg wohnet.

:lol: jo so in etwa seht mini Vorstellig au us :roll: im Kreis hocke und um die wette hecheln :lol: Au nit grad so mis ding :wink:
Abr das tönt no spannend.
S Geburtshuus het leider nüt so. D Hebamme kenn i abr scho, ich mach bi ihre d Schwangerschaftskontrolle, nur für de Ultraschall bini bimene Arzt. Es Wuchebett cha me bi dem Geburtshuus ha, sogar mit Partner bis zu 5 Tag und isch au alles vo dr Krankekasse deckt, usser natürlich d Verpflägig vom Maa nit. Bi de meiste andere Geburtshüser isch d Geburt ambulant und me goht nochher wieder heime. Abr ich finds no schön, wenn me die erste paar täg chli chan d rueh gniesse und bekocht wird :lol: und es isch au rund um d uhr öber ume, falls mol was wär, d Hebamme wohnt grad obe inne vo dem her si mr rund um wirklich guet versorgt.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Hallo zäme

Chline egopost

Am 18. Sept am 12:27 hämmer euse chli Finn ändlich dörfe ind Arme schliesse. Er machts ganz fantastischund mir sind ganz verliebt in euse chli schnügger. Mir gnüssed jez di zit z dritt und z känne lerne <3

Liebi Grüess
Lifa
BildBild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

So schön Valea! Gratuliere eui vo Herze. Wünsche euch schöns Kennelehre :)
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
alessa
Member
Beiträge: 255
Registriert: Mi 28. Sep 2011, 06:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: GL

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von alessa »

Valea gratuliärä zu üchem chli sunnäschii. Gnüssed diä Ziit!

Lg
Alessa
Bild

Benutzeravatar
lisettli
Junior Member
Beiträge: 79
Registriert: Mo 24. Aug 2015, 11:33
Geschlecht: weiblich
Wohnort: im Soloturnische

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lisettli »

Ganz härzlichi Gratulation Lifa!!

Wünsch euch e ganz e schöni Kennelernzit!

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Ladies, I'm back. Ha hüt Morge positiv teschtet, ET für euses Nr.2 sött öppe de 27.06.2017 sii. Ich hoffe, es gaht alles guet :wink: wie gahts euch so?
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

oops dopplet :lol:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Jeyjey das isch jez aber flott gange :)
Gratulier dr ganz herzlich und druck dume dass sich nr 2 schön festchrallt und fein wachst und gedeiht :)
BildBild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Danke vill Mal Valea! Chas gar nonig so glaube, ha nomol en Tescht für morn kauft :wink:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
alessa
Member
Beiträge: 255
Registriert: Mi 28. Sep 2011, 06:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: GL

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von alessa »

Jeyjey Gratuliere und alles Gute!

Lifa: wie geht es euch mit dem kleinen?
Bild

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Ich has leider verlore. Wenigschtens grad am Afang und nöd erscht i de 11. oder 12. Woche... bi gliich mega trurig.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

@jeyjey: das tuet mer sooo leid! Fühl di fest druckt! Das isch de fluech vom früeh teste :(. Hoffe dass bald TR chunnt und glich de Zyklus normal witergaht!

@alessa: danke eus gahts guet. De chli hät gad e rächti nörgelphase. Dänke daser gad en wachstumsschub aneleit. Isch zimli schwerer gworde :). Stille funktioniert bestens und so langsam aber sicher chunnt e gwüsse Alltag zrug.
Wie gahts euch so? Fröge jez eifach mal ganz fräch: Sinder wieder im Hibbelmodus? :)

Lg valea
BildBild

Wendy
Member
Beiträge: 143
Registriert: Do 22. Aug 2013, 20:22
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Wendy »

Oje JeyJey lah dich drücke. Hoffe das es gli wieder ischlaht.
Viellicht treffed mir euis dainne wieder den mir fanged si wieder a für s dritte.

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@Valea, Wendy: Dank eui! Ich ha mi mittlerwiile chli gfange. Do, Fr hani praktisch nor brüelt. Jetz luegi langsam wieder positiv vorwärts :)

@Wendy: Oh, so schön! Ich hoffe für eui, dass es schnäll klappt! Wo stahsch im Zyklus? Ich jetz bi ZT 7. Wobiis nochem Abgang wohl eher schwierig z'säge isch... Fange jetz eifach gnueg früeh mit de Ovus aa.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
alessa
Member
Beiträge: 255
Registriert: Mi 28. Sep 2011, 06:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: GL

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von alessa »

Jeyjey: guät mir leid, hoffe es klappen bald wieder.

Lifa: üs gahts soweit au guät. Ja mir händ im Mai gestartet han aber im Juli schowieder gehört ka mit hibblä da ich so Problem mit em chrüz/Becki/Hüft han und min Arzt mich ins balgrist gschickt hat zum wiiteri untersüäch machä, MRI/Bluät und alles möglichi. Hän jetzt der monet wieder ghibblet aber han gad letzt wuchä bscheid becho dasi im Februar wieder muäss go. Also weiss im Moment nöd rächt was machä .
Bild

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

@alessa: uiii cha gad uuu guet mitfühle mit dir! Han au im Balgrist mini eint hüft müässe operiere lah vor es paar jahr. Was isch usecho bi de undersüäch und was muesch denn im Feb go mache? Bi mir ischs en deformierig vo de hüft gsi und ha scho arthrose gha. Denn händs in 3 Ops die hüfte anere "normale" Hüft agliche zums künstlich Glänk no chli usezögere. Jez nach de Geburt gspüri d hüft au wieder chli meh als vorane. Ich druck dr fest dume, dass witerhibble dörfsch und nüt schlimms isch!

@lisettli: Wie gahts dir?

LG
Valea
BildBild

Benutzeravatar
lisettli
Junior Member
Beiträge: 79
Registriert: Mo 24. Aug 2015, 11:33
Geschlecht: weiblich
Wohnort: im Soloturnische

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lisettli »

Hey valea!

Wie gohts euch?? 1. Zit guet igläbt mim chline? :D wie isch eigentlich d geburt gange?

Mir gohts guet, cha mi wirkli nit beklage. Langsam merk i zwar, dass i schwanger bin, so s chrütz woni immr meh gspür, d füess wo immer witer weg sind :lol:
Die letschte 2 Täg het sich mi buchbewohner eher ruhig verhalte und weniger bewegt als suscht, drum machi mr biz sorge, abr i hoff das isch nur zuefall odr mi idruck, suscht isch abr alles normal.

Liebi Grüessli!

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Hey lisettli

Sorry hani mi so lang nid gmolde. Sind gad es paar strubi täg gsi mim chline ;)

Eus gahts guet, oder säge mer wieder besser:). De chli hät die letschte paar täg wieder zimlich Buchchrämpfli gha und hät teilwis bis spat in d Nach gschroue wie am spiess. Also Schlaf isch ächt es Luxusguet gsi in dere Zit ;). Jetzt ischer sich langsam wieder chli am beruhige und ipändle. Bin aber sälber schuld gsi :roll: han müässe Ovi Chrunchy Mix inebächere wiä blöd und han denn no rohi Peperoni gmampf. Alles suuuuper guet verdaulich für de chli :roll: Janu, ässe mer wieder chli gschieder und defür Schüssler Salz zum "Entblähe" ;)

Falls mal zit und luscht häsch dich chli izstimme uf geburt, min Geburtsbericht ;)
viewtopic.php?f=21&t=202072

Wie gahts dir? Gspürsch dis Würmli wieder chli meh? Ich dänk, da muesch dr kei Sorge mache, wenns mal chli ruhiger isch. De Finn isch am schluss au nümme glich aktiv gsi. Hät halt eifach weniger Platz ;) Und imfall wenn der z fest sorge machsch, würdi dm FA oder de Hebi alüte. Die söttet ja alli verständnis ha und isch au besser wenn du wieder chli beruhigt bisch. Hani amigs au gmacht. Bin mer denn zwar wie en hysterischi zwätschge vorcho, aber händ alli verständnis gha ;)

Wie gahts dir eigentlich mit schlafe? Han ab me gwüsse Zitpunkt in dr ss mega müäh demit gha

LG
Valea
BildBild

Antworten