Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Antworten
balouli
Member

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von balouli »

Hallo mitenand, so mälde mich au wieder mal...

Als erschts mal na: sarenz ich gratuliäre eu ganz herzlich zu euem töchterli :)

@alessa: wie geht es dir?

@natchen: das isch ja super isch de ett so guet gsi :)

@sli: viel spass morn bim ett und gnüsses dasd dis würmli wieder dörfsch gseh ;)

@me: ergäbnis vom bluettescht hämer übercho, alles tip top mit eusere chliine muus :) dank em tescht wüssed mir jetzt au dases es neitli git :) mir probiäreds aber nachli für eus zbhalte, mal luege wiä lang mir das schaffed ;)
Susch gahts mir zimli guet, bin jetzt i de 15. Wuche und leider immerna jede morge am erbräche... aber es isch zum ushalte....

Weiss öper ab wänn mer sich füren spital muess entschiede ha? So schnell wiä mögli?

Ich wünsch eu allne na ganz es schöns tägli und es liäbs grüässli

Wendy
Member

Beitrag von Wendy »

@balouli
Gratuliere isch alles Guet. Bisch sicher Mega erlichteret.

@alessa
Bisch au no am warte? Ich au. Ab und zue mal e Wehe und denn wieder laaaang nüt meh. Ich verschta mis Chline. Wür au no chline dinne bliebe, denn de gross Brüäder isch im Moment absolut i de Trötzliphase...

@all
Schön is bi eui sowit alles in Ornig usser d Schwangerschaftsbeschwerde.

balouli
Member

Beitrag von balouli »

@wendy: ja mir sind mega erliächteret :) da das jahr ns guete nid so uf eusere siite gsi isch hets grad na paast, so hämmer defür en umso schöners jahresendi :)
Häsch du na geduld oder wärsch froh s chliine wür scho gli cho?

Wendy
Member

Beitrag von Wendy »

@balouli
Uf ei Art wär i froh s wür sich uf de Wäg mache uf ei Art schad. Wenn s vor de Wiehnacht chunnt chönnt halt min Maa länger dihei si....

Sli84
Member

Beitrag von Sli84 »

@Sarenz: schön, dass Ihr zuhause seid und ein Traumbaby habt. Hoffentlich ist sie immer noch nicht allzu anstrengend und vor allem gesund bzw. mit guten Blutwerten!

@natchen: ich hatte ab und zu auch Magen- oder Darmkrämpfe, aber nie lange. Sooo schön, dass beim ETT alles perfekt war :-)

@alessa: wenn der Schleimpropfen gekommen ist, ist hoffentlich auch das Baby nicht mehr weit... Wünsche dir - hoffentlich zum letzten Mal - einen guten Endspurt und eine schöne Geburt!

@balouli: oh so schön, dass dä Tescht guät usächo isch :-) und äs Mäitli isch au toll ;-) Wägem Spital weissi leider nöd. Ich glaub min FA seit mir amix eifach vor zue, wasi bis zum nägschtä Termin muäs entscheidä...

@Wendy: da simmer ja gschpannt :-) wünsch där dänn uf jede Fall alläs Guäti für d Geburt!

@me: ha geschtär ETT gha und hät alles guät uusxeh. Froi mi extrem drüber, dassi ez us dä kritischä Phase dussä bin :-) D Bluetresultat hani nonig, aber nimä ez mal aa, dass diä dämfall au i.O. sind. Uf nägscht Mal (18.1.) muäsi na entscheidä, öbi dä AFP-Tescht wett machä lah (das isch än Bluättescht wo äs erhöhts Risiko uf en Neuralrohrdefekt wür aazeigä). Uf dä 1. Blick tunkt mi das nöd unbedingt nötig. Händ Ihr dä gmacht?

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Hallo ladys

Unser Leandro Sebastián ist am 16.12.2015 mit einer Länge von 47 cm und einem Gewicht von 3030 g zur Welt gekommen :mrgreen: wir haben uns von der strengen Geburt sehr gut erholt und sind seit Sonntag auch wieder zu Hause.

Sorry habe nicht alles durch gelesen deshalb kann ich nicht auf alle eingehen :?

Natchen und Sli: super das der ETT gut war, jetzt ist man doch etwas erleichtert und kann die SS noch mehr geniessen :D

Balouli: suuuupeeer, freu mich sehr für euch das jetzt alles ok ist :mrgreen:
Glückwunsch zum Mädchen!

Wendy: und wie sieht es bei euch aus?

So der kleine Prinz ist fertig mit stillen, muss mich wieder um ihn kümmern :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Bild

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@alessa: Gratuliere vo Herze zu dim Bueb!! :D Grüessli us Moskau :)
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Wendy
Member

Beitrag von Wendy »

@alessa
Gratuliere ganz herzlich und gnüssed d Kennelernziit und natürlich d Feschttäg.

@me
Immer no am warte....

natchen86
Junior Member

Beitrag von natchen86 »

GRATULIERE Alessa :D :D :D Gniesset öie Sunneschin :D
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

Sli84
Member

Beitrag von Sli84 »

@alessa: härzlichi Gratulation, alläs alläs Guäti und ä wunderschöni Kännälernzyt!

@all: ganz schöni Fäschttäg!

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

Oh alessa ich gratuliere gaanz herzlich!! Soo schön..wünsch euch e ganz schöni kuschelzit! Übrigens..schöne vorname! Wenns bi eus en bueb geh hätt, wer das au euse name gsi!!
Euse chli Sunneschin und s gröste Wunder isch am 7.12.15 ufd Wält cho..

balouli
Member

Beitrag von balouli »

Jöö alessa, ich gratuliäre eu ganz herzlich zu euem chliine prinz. Ich wünsch eu ganz e schöni kännelärn ziit.

Ich wünsch eu allne ganz schöni wiähnachte und en guete start is neue jahr. Freu mich uf wiiteri ustüsch im neue jahr mit eu.

Liäbs grüässli

chliini22
Member

Beitrag von chliini22 »

Salutti

Unglaublich wie die ziiit lauft :-S
Vor eme Jahr bini mit em positive Test dagstande und etzt hemmer scho die erst Wiehnachte mit eusem chliine dörfe fiiire :-)

Sorry ich ha de Fade völlig verloore chume gar nüm dezue zum na gross zlese geschweige den zschriebe.

Ich gratulier mal allne wos gschafft hend und ihres glück scho dörfed i de händ ha und allne andere wünsch ich wiiterhin e hoffentlich beschwerdefrei schwangerschaft! Au wenns geg de schluss müehsam und astrengend wird durehebe es lohnt sich :-) und mer vergisst alles wenn mer serste lächle zrugg becho het :-)

Wünsche eu schöni Festtäg und en guete Rutsch is 2016!!
Bild

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@me: Kurzer Egopost: Mein Schwiegervater wird gerade ins Spital eingeliefert, es geht ihm so schlecht. Er kriegt fast nichts mehr mit rund um sich herum - ich hoffe für ihn, dass er bald gehen kann. Er hat überhaupt keine Lebensqualität mehr. Für meine Schwiegerma und unsere Kleine hätte ich mir natürlich gewünscht, dass er die Geburt noch miterleben kann und noch ganz lange lebt, aber den Kreis des Lebens kann man leider nicht beeinflussen. Wir sind unendlich traurig.

Kurzes Update: Mein Schwiegerpapa durfte gestern Nacht friedlich einschlafen. Wir sind unendlich traurig, aber auch erleichtert, dass er jetzt so schnell gehen durfte :cry:

Wendy
Member

Beitrag von Wendy »

Oje
Das ist traurig.
Ich wünsche euch viel Kraft für diese schweren Stunden.

@me
Heute ET... Mal schauen ob sich was tut

Sli84
Member

Beitrag von Sli84 »

@JeyJey: oh nein, so traurig, mein herzliches Beileid! Wünsche Euch ganz viel Kraft in dieser schweren Zeit !

@Wendy: spannend, wünsche dann ganz eine schöne und problemlos verlaufende Geburt!

Wendy
Member

Beitrag von Wendy »

Guten Morgen zusammen
Am 2.1.16 um 20.18 ist unsere Tochter Ayla auf die Welt gekommen. Sie ist 2840 gr und 47 cm.
Wir erholen uns noch im Spital.
Ihr geht's sehr gut und ich hab leider seit gestern Magen Darm Grippe...

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

Liebe Wendy, ich gratuliere euch von Herzen zu euren kleinen süssen Tochter!! :-D Alles Gute und viel Spass beim Kennenlernen! :-) Und dir natürlich gute Besserung *Daumendrück*

Sli84
Member

Beitrag von Sli84 »

@wendy: herzliche Gratulation & alles alles gute & liebe & euch beiden viel Gesundheit!

balouli
Member

Beitrag von balouli »

@wendy ich gratulier dir au na ganz herzlich zu euem töchterli :) und dir wünsch ich gueti besserig.

@all: isch so ruhig worde, hoffe es gaht allne guet?

@me: han am mäntig fa termin gha, alles tiptop mit eusem müüsli :) nur mit mir hät er nid so freud gha, han i 6 wuche 3.8 kg zue gno und er findet das uu schlimm ;) mich belastet das ehrlich gseit nid so fescht ;)

Ich wünsch eu allne es schöns tägli

Antworten