Juhu auch wir legen los Teil 4...

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
JeyJey
Senior Member

Re: Juhu auch wir legen los Teil 4...

Beitrag von JeyJey »

@Blevita: Drück euch die Daumen, dass das SG euch Hoffnung lässt. Was sind eigentlich die nächsten Schritte, wenn rauskommt, dass zwar gute Spermien da sind, aber zu wenige, um eine Befruchtung zu ermöglichen? Befruchtete Eizellen einsetzen lassen?

@Schwiegervater: Es wird wohl nicht reichen, er hängt jetzt schon am Sauerstoff und kann kaum mehr gehen. Wasser überall (Arme, Beine, Lunge) - wir gehen davon aus, dass er beim Termin morgen entscheiden wird, mit der Chemo aufzuhören :cry: und dann gehts wohl schnell. Aber wir haben die Geburtskarte mit dem Namen und 2 aktuellen US-Bildern bereit... die kriegt er dann zu Weihnachten :(
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@jeyjey
Ooh, das tuet mer so leid, dass es dim Schwiegerpapi immer schlächter geit... Es isch so schlimm, we me mues zueluege und nüt cha häufe. I rede us Erfahrig... :-(

@blevita
Mini Düme si drückt fürnes guets SG!!!
I ha sit ca. 1 Woche mega schmärzendi Brüst, wie jede Zyklus... PMS haut. I gloube nid, dass es igschlage het. Füele mi gar nid ss. Aber i mues ou säge, i dänke viu weniger dra, u das tuet mega guet! Insgeheim hoffi, dass mi z Krümeli irgendeinisch dermasse überrascht, wenn i gar nid dra denke!

@Wienachte
mir hei hüt z Xmas-esse bi gg's Grosseltere gha. Sini Cousine (gloub sie isch 26gi) probiert ou sit 2 Jahr ss zwerde. Sie het Monsterzykle und weiss nid, wenn sie ES het. Hüt het sie mer verzeut, dass sie iz Clomi nimmt. Mir düe aube ou zäme über whatsapp hibble, aber beidi bis iz ohni Erfolg... I hoffe ganz fest für sie, dass sie nüm lang mues medis näh und darf positiv teste! Sie isch sone herzigi, liebi Frou!

So, i cha leider nid uf aui iga, mues no chli vorbereite für morn.

Ganz e schöne abe, euch aune!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻
IMSI mit Präimplanationsdiagnostik 2020-2021 in Bregenz
03/21 * für immer im Herzen

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

@ JeyJey: kein Ahnig was mer machet wenn's Resultat nöd guet isch, chunnt halt druf ah was genau s'Problem isch und was es so für Möglichkeiten git, ha mich bis jetzt überhaupt nanig damit befasst us Eigeschutz. Das wird mir wohl denn de FA alles verzehle. Denke de nächst Schritt wäri d'Überwiesig i ä KiWu Klinik.

Das weg dim Schwiegerpapi tut mer Mega leid :-( mir fehled d'Wort.

@ Bienchen: letzt Zyklus hani au soooooo dermassen Brust schmerze kah, so stark wie na nie. Gell es tut eim scho Mega guet wenn mer nöd immer dra denkt. Ich weiss z. B. grad überhaupt nid wellä ZT ich bin... Mir tut's extrem guet mich chönne mit andere Hibblerinne unterhalte, ha au zwei drü so Kolleginne.

Schöne Abig oi und guete Start Morn i die neu Wuche.
KiWu seit 9.2014
05/17: IUI neg
06/17: IUI neg
12/17: IUI neg
04/18: ICIS pos: biochemische SS
10/18: Abbruch
11/18: Kryo neg **
03/19: ICIS pos: MA 12.SSW*
09/10: Kryo pos :D
03.06.2020 Geburt 💙

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

Hallo zämme

@ Blevita Auch ich melde mich mal wieder.... Starten pünktlich ZT 30 in eine neue Hibbelrunde....

Bin nichz so entäutscht wäre ja zu schön gewesen im
1 ÜZ gleich SS zu sein.....

@Blevita ich wünsche euch vo Herzen nume sBest und toi toi toi.... Daumen sind sooo was von Gedrückt......

@alle wanmscht ihr die Ovus?!? Morgenurin oder erst Mittags/Abends?!?

Wünsch euch allen en sunnige Nami;) und all wo i de Heisse Phase sind Toi toi toi;)

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Oh je Snuffi das tuet mir leid. Hä? Erst de 1. ÜZ? Du bisch doch scho länger am mitschriebe bi ois oder verwechsli da öpis?

@ Ovus: ich hanen immer mitem 1. Morgeurin gmacht wie i de Packigsbielag beschriebe. Ich wür nach dem gah was der stah.

@ me: Resultat vo de Kultur vom Ejakulat isch cho, er hätt es Bakterium wo nöd söt vorhanden sih und drum muss min Maa AB näh, das isch aber nöd de Grund wieso dass es nanig klappet hätt. SG Resultat söt i de nächste Tage cho.... *nervösbinichmega*
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

@Blevita..... Nei nei du gsehsch das richtig aber hend ja na müesse luege da min Krebsabstrich nid guet gsi isch und mer erst etzt e Freigabbecho hend lueg i das als de ersti a.... ;) villich chasch es du uf de Titelsiite na a passe wen das gah wür;) danke dir wens gaht scho im vorus tuusig mal;)

Ohhh woowww scho serste Resultat?!? Ohh jee das au na und jetzt um die Jahresziit?!? De Armi....
Wie het ers ufgfasst?!?

Demfall druck i namal ganz ganz fest Düme.... Das au das Resultat guet chunt.... Chunts ganz sicher;) lasch es eus schnell wüsse wens weisch.....

Gnüssed de Abig;)

pfefferminztee
Newbie

Beitrag von pfefferminztee »

@Blevita:
Blevita hat geschrieben:@ Pfefferminztee: macht der nid z'viel Gedanke. Ich ha au immer es schlechtes gwüsse kah am ahgfang aber jetzt nimm ich Medis wenn ich bruche und trinke au Alkohol wenn ich Lust ha egal wellä ZT dass isch. Ich denke wenn weg dem s'Würmli sich nid hett chönne festkralle denn isch öpis eh nöd guet gsi, mini Meinig. Sowieso isch s'Würmli nid vo Ahfang ah mit dir Verbunde. Lug dass dich nid fest uf so Sache tusch konzertiere, ich glaub so machsch dich nur wahnsinnig.
Danke vil Mal :) Das mit em Festkralle isch würkli na en guete Gedanke. Wird ich mer merke.
Bi gspannt, was s' Resultat vom SG isch!

@JeyJey: Das tut mir auch echt Leid wegen deinem Schwiegervater! Ich wünsche euch viel Kraft!

Allen Hibblerinnen weitherhin viel Glück!

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

@ Snuffi: aaaaahhh ja denn isch alles klar. Ich wird's bi glegeheit na ahpasse. Demfall toitoitoi für de nächst Zyklus.

@ me: ich ha kei Ahnig wie mer sich das Bakterium chan ufgable. Er hätt au absolut kei Beschwerde. Er hätts sehr locker ufgfasst. Bin gspanne was bim SG usechunnt.

@ Pfefferminztee: bitte gern gscheh!
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

lisettli
Junior Member

Beitrag von lisettli »

@missre: nei heis nit so gnutzt, si nach em zügle immer so fix und fertig gsi zobe, dass mr nüm hei möge ;) d TR isch au scho do nach emene 40tageszyklus, es wird langsam abr stetig weniger :) ob i das em mönchspfeffer zverdanke ha, weiss i nit, abr i ha fast ke PMS gha. :D
Denn drück ich dir d duume für wiehnachte!! :wink:

@pfefferminztee: goht mir ame glich, bi jedem wyglas machi mr mega gedanke, was wenn... Scho biz doof so i dr vorwiehnachtszit wos überall apero und wiehnachtsesse git und me immer quasi zwunge isch es astandsgläsli ztrinke ;) abr dank dr TR muess i mr do drüber ersch im Januar wieder gedanke mache :lol:

@blevita: druck euch d duume fürs SG!

@jeyjey: das duet mr so leid mit dim schwiegerpapi... :(

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Kurzes Ego-update:
Hüt NMT, vo TR ke Spur...

Aber da ig das scho paar mau ha gha, blib i cool und warte ab.

Sorry, Froue, i mues ga ligä, bi sooo müed (gloube, i mues mi no umgwöhne, dass i iz aube wieder früe mues ufstah, nach 3 Monate arbeitslos)! Es angers mau gani de wieder meh uf euch ih!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

Blevita
Member

Beitrag von Blevita »

Bienchen ich Druck dir so öpis vo mine Düme!!!!!!! Hoffe es hätt klappt. Will lang wetsch dich gedulde mit warte teste?
KiWu seit 9.2014
03.06.2020 Geburt 💙

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

hehe, merci Blevita! ;-)

I warte iz eifach mau u due früechstens morn teste. I ha zwar geng no ke SB, aber sit gester liechti UL-chrämpfli. Es dütet aus druf hi, dass TR hüt chunnt: Mini Brustschmerze si fasch weg und da unger füeut sechs so typisch PMS-ig ah... ;-)

I warte iz uf dTR. Die wird äuä hüt oder morn cho...
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

hope17
Member

Beitrag von hope17 »

hallo zusammen :-)

@bienchen: Aber hei, NMT duch und noch keine SB oder TR in Sicht - Das klingt doch gut? Ich drück dir die Daumen! Du bist viel entspannter ohne das Messen, etc. oder? Wie wirst du den nächsten Zyklus angehen?

@lisettli: Bei mir hat sich TR auch prima verkürtzt.. Geht dann doch noch schnell, gell :-)

@pfefferminztee: Das Problem habe ich auch.. So viele Weihnachtsaperos, etc.. Und aktuell bin ich bei ZT 8/9.. Es kann also alles - Muss aber nichts. Und da möchte ich nicht etwas kaputt machen, wenn ich Alkohol trinke.. Welche Ausreden bringt ihr jeweils so, wenn ihr keinen Alkohol trinken möchtet? Nur damit es nicht gleich soo extrem auffällt..

@Blevita: wie geht es dir? Super könnt ihr das Bakterium jetzt bekämpfen.. Schon etwas betreffend SG gehört? ich drück die Daumen.

@jeyjey: Das tut mir soo leid!! Ich hoffe fest, dass ihr alle genug Kraft habt für diese schwere Zeit.. Weiss ehrlich gesagt gar nicht, was ich schreiben soll.. Solche Schicksale berühren mich dermassen fest..

@snuffi: TR durch? Schön habt ihr jetzt aber die definitive Freigabe erhalten..

@me: Stehe jetzt aktuell bei ES+ 8/9.. Bis heuete in einer Woche (ca. ES +15/16) werde ich warten mit testen.. Würd mich ja soo freuen, wenns klappen würde und es ein Weihnachtsgeschenk geben würde :-) Mit ES+15/16 sollte das Resultat einigermassen sicher sein, oder? Was meint ihr? Und falls TR bis dahin eintrudelt, hat sich die Sache ja auch erledigt..

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

@Pfefferminztee
I ha das ganz am Afang ou gmacht, ha aber sowieso so wenig Alk drunke, dass i när o gar nüm druf g'achtet ha. Bi mir ischs aube eher drum gange, ob i id Sauna söu ga oder nid... aber gloub mers: me macht sich nume verruckt.

@lisettli
hoffe, du hesch d Züglete guet über d Bühni bracht.

@blevita
I drücke dr gaaaanz fest dDume für morn, hoffe bechunsch e guete Bscheid.

@snuffi
toitoitoi, dass es gli klappt!
I ha ou e Konisation müesse mache vor 2 Jahr. U letzt Jahr müesse dr Mumu wieder durchgängig mache, wüus vor OP het Vernarbige gä. Es chunnt bi dir scho guet, da bini sicher! ;-)

@hope
Ein SST wird ca. 2 Tage nach NMT sicher anzeigen. Aber es gibt auch Frauen, die erst 10 Tage nach NMT positiv getestet haben. Ich kenne eine solche! :-D
Ja, ich bin wirklich lockerer und entspannter diesen Zyklus. ;-)
Ich versuche wirklich, nicht zu viel daran zu denken. Und ich bin echt froh, arbeite ich wieder, so habe ich genug Ablenkung.
Ich denke, ich werde in Zukunft weiterhin aufs Messen verzichten. Aber da ich ja noch Ovus habe und ich trotzdem sehr neugierig bin, werde ich wahrscheinlich irgendwann wieder einen ÜZ messen und beobachten. ;-)

so, ich muss weitermachen, bin am "Home-officelen" ;-)
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

Snuffi
Junior Member

Beitrag von Snuffi »

@Blevita danke viel viel mal und weisch scho meh weg em SG?!?

@ Bienchen84 oh je du armi das hatt mir der FA eben auch gesagt darum wollte ichkeine OP und habe anders behandelt und siehe da hatt geklappt... Ja ich glaube auchbin sehr positiv eingestellt... Kommt ja sowiso alles wies muss gäll?!?

@jeyjey:wünsch euch ganz viel Ykraft unf toi toi toi deinem Schwiedervater....

@hope17 würde auch Testen so ab ES+ 15/16 das passt super.... daumen sind fest gedrückt;) toitoitoi
Ja TR fast durch nun können wir wieder richtig Gass geben und dannoch über Weihnachten wo wir sooo viel Zeit haben..... Juppiiiiiii;)

@ all hoffe ihr könnt die Weihnachtstage auch geniessen und habt nicht so viel los.... Und hey alle nicht schwangere etwas positives hatt es wür dürfen gsnz ohne schlechtes Gewissen Alkohol trinken;)

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@all: Ich danke euch! Er het jetzt mit de Chemo ufghört. Jetz ischs no e Sach vo Woche oder Täg :cry: Aber dChemo hätt au nüt meh gnützt. Und ohni gahts ihm jetz hoffentli nochli besser, ohni all die Näbewürkige! Aber mir händ jetz scho es unguets Gfühl, morn Obig für 5 Tag uf Modkau z'gah... mir hoffed eifach, dass er s'alte Jahr no guet und ohni Spital überstaht. s'Chärtli mitem Name hämmer minere Schwiegerma scho geh. Sie mueses ihm sofort geh, sötts ihm bis zu de Wiehnacht unerwartet schlächter gah. Ich ha zum Name no all Bedütige i de verschiedene Sproche usegschriebe - sind sooooo schön, mir händ de richtig usgsuecht <3 <3 <3

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

Oh, liebi Jeyjey!
Das tuet mer ungloublech leid... Es isch eifach nume ungloublech truurig.
I hoffe ganz fest, dass sini verblibendi Zyt schön und ou schmerzfrei wird si. Mini Gedanke si mit euch...

@me
Immerno ke TR... Ke Spur, ou ke SB... Hüt ZT30... Vo 28...!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

JeyJey
Senior Member

Beitrag von JeyJey »

@Bienli: Oh, ich hoffe sooo für dich, dass es e schöni Wiehnachtsüberraschig git!! :D

balouli
Member

Beitrag von balouli »

Guets mörgeli mitenand,

Liäbs bienli, tönt ja sehr spannend bi dir :) druck dir fescht de dume. Bi mir häts au genau i dem üz klappt wo ich nüt gwüsst gha han und so locker gsi bin wiä na niä vorher. Wär so schön wänns bi eu ändli wür klappe, druck dir fescht de dume :)

Bienchen84
Senior Member

Beitrag von Bienchen84 »

liebi Froue
Merci fürs Mithibble...
TR isch hüt morge i voller Stärki itrudlet.

Da Ig's aber erwartet ha, ischs nid so schlimm.

Schöns Tägli euch aune!
Bild

7 Jahre unerf. KiWu
3x IUI -> 👎🏻
2x ICSI nat. -> 👎🏻

Antworten