Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat
Antworten
Sarenz
Member

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sarenz »

@ferie
Sardinie isch sicher wunderschön!! Südtirol bestimmt au. Bini beides nonie gsi..
Mir sind absoluti Elba fans und gönd au dajohr weder im september 2 wuche! Für mich s erst mol wenig aktiv..normalerwis hämer d bike-/tauch-/wanderusrüstig debie.

@smack
Mir sind perth - exmouth - perth gsi im weste! De absoluti hammer, jo!
Das säged mir au..australie werded mir ide nöchte zit wohl chönne vergässe! Aber wenns de finanziell wird dinneligge, hämer vor vorem kindergarte nomol zgoh..und de nume i weste! Händ vill familie kenneglehrt wo das tip top gange isch met de kinder.

@alessa
Vill spass hüt im yoga :-) ich freu mi scho de ganz tag druf!
Euse chli Sunneschin und s gröste Wunder isch am 7.12.15 ufd Wält cho..

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Guäts mörgäli

Deidelina: schö vo dir z'körä :lol:
Wiä gahts dir sust? Wachsed dr Buuch?
Wo sind ihr in Sardiniä gsi?

Smack: Mir sind als Chindä mit minä Elterä immer uf Sardiniä, und im 2012 bini mit min GG gangä.
Mir gönd immer mit em NachtSchiff und dänn ufä Campingplatz inä Bungalow :D z'ogliastra a dr Ostküstä
Südtirol: Ich bin en Fan vo Seefeld isch vo üs nur 2.5 Stund weg.
http://www.schoenruh-seefeld.com/

Sarenz: Ich han mich au voll gfreut ufs Yoga es tuät sooooo guät :lol:
Mir sind dasmal 10 Frauä gsi :shock:
Insel Elba kann ich gar nöd muss aber au sehr schön si.

Me: Morn hani Organscreening, freu mich mega zum üses Würmli z'gseh, sit em Samstig isch er sehr aktiv :wink:

Liäbs Grüässli und schöns Tägli
Bild

Smack
Senior Member

Beitrag von Smack »

@ Alessa
Seefeld isch wunderschön jo! Mier gönd no viel uf Mieming, isch jo ziemlich grad näbedra :lol: Und de öpe uf Seefeld go bädele. Oder in Telfs. Üs gfallts dete au mega.
Mier sind letschtmol gfloge. Ich bin aber i junge Johre (lang lang ists her :lol: ) au 2x mitem Auto det hi. Mit mit allererschte Auto, en Fiat Uno, seelig :lol:
Ou viel Glück für morn!! So schön, das heisst du gspührsch es ... so schön! Chans chum abwarte!

@ Sarenz
Ich würd imfall au wieder nur i Weschte :lol:
Jooo bis uf Exmouth hets üs leider ned glänget :( Mues aber au uh schön si! Sinder z'Monkey Mia au gsi? Mier hets det sooo guet gfalle. Obwohl natürlich rächt touristisch, aber mier sind de ganz Tag i dem blöd-kitschige, traumhaft schöne Meer ghocket, und hend allpot entweder en Delfin oder en Pelikan um üs ume gha. Oder en Mini-Hai :shock: det simmer aber gli dusse gsi :lol:
De Süde, vo Esperance uf Augusta isch eifach nume de Hammer. Chume grad wieder Hüehnerhuut über und chli füechti Auge (Hormon ... :lol: ) Leider hemmer chli Wetterpech gha dete. Und sind de gliiner wieder wiiter, aber ich hät glaub au es Johr chönne ume tingele dete :lol:
Stimmt, mit Chind isches keis Problem det une. Mier hend au viel troffe, wo erstunlicherwiis, d'Chind hend chöne zude Schuel use näh. Vorallem Ost-Schwiizer sind das gsi. Die eint Familie het 3 Chind gha, alli ide Schuel und hend 6 Wuche chöne goh. Sie hend eifach wie Ufzgi becho, und d'Eltere hend müsse lerne mit ihne. Was natürlich ned eifach isch, wenn s'Meer, Känguruhs oder anderi Viecher :lol: grad a d'Campertüre chlopfid :lol:
Bild 3.jpg

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

@smack
Ohhh..träum! Da mit de Träne ide Auge kenni..bi früehner nie so emotional gsi :-D
In Monkey Mia simer au gsi jap! Mit de Delphin simmer go bade.. Aber ohni de ihtritt zahle, die chöme jo am obe ganz freieillig a Strand. Hihi..Babyhei, die mache doch nüüüt.. Mir sind z exmouth met grosse go tauche ;-)
Mir sind bi Monkey Mia im Francoise NP am Stand sogar no steckeblibe und händ 1 Stund gschuflet..
De Südweste het eus defür ned glanget, wämer aber umbedingt auno mache! Es vergoht fast kei Tag ohni an die Zit z dänke..und euse Camper hämer jo soo gliebt! Sinder au z Rottnest gsi?
Leider bini glaub zdoof es Bild hinzuezfüege..:-(

Smack
Senior Member

Beitrag von Smack »

@ Sarenz
Jo genau, mier hend au kei Itritt zahlt (ussert de de Camping - so es Kombipacket). Iiiiich bi do ned de Taucher :lol: und scho gar kei Hai am liebschte :lol:
Im Landesinnere (Kalgoorlie) isches au super gsi. Grad für min Maa. Er isch Baumschinemech. und in Kalgoorlie isch die gröscht Goldmine im Weschte. Dete chamer e Tour mache, und i das cheibe tüüfe Loch abe (4x2km). Das isch sis absolute Highlight gsi, und sogar für en Banaus wie mich, sehr cooli Erfahrig :mrgreen:
Demfall hender aber en 4x4 Camper gha. Mier äbe ned. Nächscht mol evtl im Weschte mit 4x4. Sus bruchsch ned. Aber jo, grad Francois NP und so, isch halt sicher no cool. Im Süde hets au NP wo nur mit 4x4 ine chasch. Hender so es Apolloding gha oder sone grosse Jeep? :mrgreen:
Z'Rottnest simmer ned gsi, nei. Mier sind chli mit Verspötig in Perth acho :lol: und hend am Tag wo mer de Camper abgäh händ grad de Retourflug gha. Wär eigentlich andersch planet gsi, aber üs hets ade Küschte so fescht gfalle.
Ich bin aber - uiii isch das lang her - im 2001/2002 es halbs Johr in Perth i d'Schuel, englisch lärne. Und det simmer sehr oft uf Rottnest übere. Isch unglaublich schön gell. Und die chline Quokas :mrgreen: :mrgreen:

chliini22
Member

Beitrag von chliini22 »

Ohhhhhhhhh ich dörf das gar nöd lese.. :-S Das isch seinzig wo ich jetzt na am bisse bin.. s'Reise..
Mir sind so zwei Reisefüdlis und scho a vielne Orte gsii und das fallt mer extrem schwer zum ufgeh.. und wenn ich vo Australie lise dänn sowieso.. bi scho 3 mal gsii.. und wür sofort wieder gah.. obwohl mir letscht Summer Canada au seeeeeeeeeeeeeeehr gfalle het..eifach 4 wuche mit em Camper irgendwo i dä Natur..
Das isch mini gröscht hüürde sitt de SS.. ich ha eifach nach wie vor müeh mit em Gedanke dass da die nöchste paar Jahre nüm wird gah.. und mir sind beides Taucher.. also dä mit vowege 1x i dä Wuche in See gumpfe chani au gad vergesse..:-S

Suscht ja gaht mer sowiit guet.. es muen na bis am Samstig warte, dänn dörfs cho :-D denn han ich 37+0 erreicht und es wer kei Früehgeburt meh..
Mir wüssed nöd was es git und lönd eus überrasche.. ich ha laaang uf en bueb tipped.. aber ich hoffe nach wie vor uf es meitli und bi nöd sicher öb sich de FA evt. verplappered het, well dänn würs es meitli geh.. müend ja nüm soo lang warte :-)

Suscht gits nöd viel zbrichte..es isch eifach nur na e ziit abhockete und ich plange uf e abchüelig..das gruuusig schwüüüle wetter isch gar nüüt :-(

lg
Bild

Smack
Senior Member

Beitrag von Smack »

Morge mitenand :mrgreen:
@ Ferie/Australie
Jooo es isch halt scho so, das isch au s'einzige wo mer chli nochetruurid. Aber he, gli sind d'Chind gross :lol: De gömmer halt mit 50gi no uf Australie, isch doch au super. Oder äbe, im Chindsgi oder so. No worries mates :mrgreen:

Super Chliini, es sell aber glich no chli warte :mrgreen: Jo gäll, aber Sa und So sells jo so richtig Usschlof-Wetter gäh :mrgreen:

Smack
Senior Member

Beitrag von Smack »

@ ELBA
Any tipps? Wir überlegen grad, ob wir TOTAL spontan dahin sollen, oder Sardinien, oder iwo ans Meer :shock: wäre also für nächste Woche :lol: Aber hier ist das Wetter ja auch nicht grad auf dem Höhepunkt

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Guten Morgen

Smack: auf Sardinien kenne ich leider keine Hotels die ich dir empfehlen könnte :( Da wir immer auf dem Camping sind.
Elba kenne ich nicht.

Chliini: Ich verstehe dich mit dem Reisen, geht mir auch so.
Wie geht es dir? Wünsche dir alles gute und eine leichte und schnelle Geburt, falls es wirklich bald kommt :lol:
Ich bin ja sooooo gespannt :mrgreen:

Rafa: wie geht es dir?

Me: Hatte am Mittwoch Organscreening, war soweit alles ok muss aber am Donnerstag nochmal hin, da mein kleiner wie ein Häschen lag und Sie das Herz nicht richtig ausmessen konnte :mrgreen:
Muss aber gleichzeitig den Zuckertest machen :?
Bild

Rafa
Member

Beitrag von Rafa »

Hallo zusammen

@Deidelina
Schön von dir zu hören. Wow, deine Keine hat bereits mit dem Kindergarten gestartet..so cool! Sie wird wahrscheinlich mächtig stolz sein, oder?
Sardinien ist ja hoch im Kurs :D. Freut mich dass ihr es wunderschön hattet...war noch nie auf Sardinien, höre aber immer nur Gutes, so auch hier im Forum :D

@Smack
Geht ihr nun ins Südtirol oder auf die Insel Elba oder beides :shock: ??? Sorry aber kapiere es gerade nicht :mrgreen: ! Auf jeden Fall wünsche ich euch schöne Ferien....geniesst es noch zu zweit! War weder auf der Insel Elba noch auf Sardinien, kann dir darum leider keinen Tipp geben, sorry!

@chliini
Uuuund??? Ist es schon gekommen? Hoffe nicht...morgen ist ja zum Glück schon Samstag....juuuppiii! Ich wünsche dir auch schon mal alles Gute für die Geburt...kann ja dann schnell gehen :mrgreen: Und jetzt bei den kühleren Temperaturen sollte es mit der Geburt auch ringer gehen :D

@alessa
Schön war alles gut im Organscreening...ist ja doch ein wichtiger Untersuch! Was macht den dein kleines Häschen für komische Verrenkungen :mrgreen: :mrgreen: ?! Ist es also immer noch ein Bub :D ? Hey der Zuckertest ist nur halb so schlimm! Evtl. ist ja dein Nüchternwert so gut dass du die Zuckerlösung nicht trinken musst....ich hoffe und wünsche es dir auf jeden Fall!

@me
Danke, mir geht es soweit gut! Merke aber schon dass sich langsam was tut :shock: habe ständig ein Stechen in der Scheide und so leichte Senk- und Vorwehen! Es geht nicht mehr alles ganz so ring aber ich möchte mich überhaupt nicht beklagen. Arbeite immer noch meine 40% und Kind und Haushalt bringe ich auch noch mehr oder weniger unter einen Hut :D Freue mich sehr über die kühleren Temperaturen! Bin ab Sonntag bereits schon in der 34. Woche....echt krass wie die Zeit vergeht :shock:
Meine kleine "Grosse" hat angefangen auf das WC zu gehen...sie macht es für den Anfang echt super! Bin sooooooo stoooooolz auf sie!

Schöns Weekend euch allen!

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

@smack
jo mir händ en Apollo 4x4 camper gha..ganz es cools Ding! halt ohni WC/Duschi, aber da bruchsch jo ned.. mit dem bisch würkli überall durecho..Soeine würds au für 4 Persone (Familie) geh und würde mer denn au neh!

@Elba
Capoliveri isch euses Stätdli.. finde mer zum "wohne" s schönste. Mir miete immer sgliche Hüsli..es git aber ganz vill verschiedeni (ned verschrecke d Bilder gsehnd ame garned guet us..so sind d Italiener halt) D Hüsli oder d wohnige sind jewils ganz verschiede usgstattet, me mues aso z.T. nochli selber öbbis chaufe (,ir händ mittlerwile sone Elba-Täsche womer jedesjohr weder mitnähme) Es gäbti au Campingplätz, die sind au immer guet bsuecht, chani aber ned mitrede. http://www.elba-privat.de wär glaub öbbis, ich müesst dehei mol luege wo mir ursprünglich buecht händ.
Hotels kenni leider au garned.
Falls der uf Elba würdet goh, chani der de gern au e PN mache mit Resti-Tipps etc.. :-)

@chlinii
Mir sind ebbe au so Reisefüdlis...wärde uf jedefall versuche witerhin z reise, halt eifach familiefründlicher und günstiger als bis anhin :-)
Hoffentlich wartets aber glich nochli...au wenn mer glaub zu dem Zitpunkt froh isch wenns chunnt. Ich hoff jo das euses ned würklich zfrüeh chunnt..suscht gits no es Christkind, da wetti eigentlich ned! :-)

@alessa
schön isches guet verlaufe...jöö wie es Häsli? soo süess...

@me
Ruggeweh immerno glich, suscht gohts mer guet. i 2 Wuche hani au s Organscreening..und hoffentlich es Outing!!

Rafa
Member

Beitrag von Rafa »

@Sarenz
Ohh ja auf das Outing bin ich ja auch seeeeehr gespannt :D
Ja reisen klappt auch mit Kind super...wäre ja schade wenn man ganz darauf verzichten müsste...die Reisen oder Ferien werden anders aber auch superschön!

Smack
Senior Member

Beitrag von Smack »

Hallo zäme :mrgreen:
Wenns ok ist, schreib ich auf Hauchdeutsch :lol: Es geht mir einfach ringer zum schreiben und lesen dann :lol:

@ Ferien
Also es isch eso ... :lol: wir wollen eigentlich schon ins Südtirol. Nun ist aber das Wetter relativ besch...eiden und mir kam spontan eine Woche Meer-Ferien in den Sinn. Daher die leichte ( ähm :lol: ) Umwandlung von Südtirol nach Sardinien/Elba ...

@ Alessa
so schön, gratuliere zum guten Screening. Nun noch das Herzli, jööö :mrgreen:
Zuckertest, davor grauts mir :shock:

@ Rafa
Ich kann mir das sowas von nicht vorstellen. Senkwehen etc. es geht los etc. uaaaah :lol: Bist du irgendwie nervös oder so?

@ Sarenz
Danke für die Tipps. Werd ich grad go lugen :mrgreen:
Genau ja, die Apollos sind tip top. Nicht allzu konfortable, reicht aber föööörig aus gell :mrgreen:
Wir hatten bis jetzt immer etwas die Luxusvariante an Camper, die grossen da. Die sind auch super :lol:

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

Kurzer egopost: heute morgen im Bett hab ich zum ersten Mal unser Zwergli durch den Bauch gespürt! Leider hats nur einmal so stark getreten, dass GG es dann nicht mehr spürte.

chliini22
Member

Beitrag von chliini22 »

Moooorgä

Reise: Ja mal luege wie das dän so wird.. ha mir eifach immer gseit ich tuen mir mit eme Chliichind def. kein 20-Stunde-Flug aa..
Denke mir werdet dä halt eifach Europa uskundschafte, das hemmer bis jetzt mehrheitlich usglah :-) Immer nur wiiit wiiit weg gsii..

Wehehemmer isch abgsetzt.. und sowiit na alles ruhig.. halt eifach ständig en härtä buch es zieh und sitt bald 2 wuche immer wieder mal senkwehe wobis jetzt nüm so starch sind.. nur na "Mensartigi-Schmerze" :-)
Mal luege wies wiitergaht..

Ich eigentlich nöd öppert mal i därä gruppe gsii wo eigentlich scho termin gha hetti? oder hani das falsch im chopf? Bin ja nöd die erst wo positiv testet gha het..

Wünsche Eu en guete wuchestart!

LG
Bild

alessa
Member

Beitrag von alessa »

Guätä Morgä

Sarenz: Glückwunsch zu den Baby-Tritte :mrgreen:
Das ist immer ein spezieller Moment, ich geniesse es immer wenn er am Boxen ist :lol: seit 10 Tage ist es sehr regelmässig :mrgreen:

Smack: ja vor dem Zuckertest mache ich auch keine Freudensprünge :roll:
Uuuunnnndddd was ist das Reiseziel???

Rafa: Ja mein Häschen ist immer noch ein Junge :mrgreen:
Wie klappt es mit deiner Grosse mit dem WC?

Chliini: Liegst du immer noch oder darfst du wieder rumlaufen? Ich habe schon gehört dass nach dem Wehen Hemmer dann eingeleitet werden musste, ich hoffe aber das es bei dir nicht der Fall ist und es alleine kommt :wink:

Termine: Ja so viel ich weiss ist September und Linn die im August haben (siehe erste Seite) aber ich haben schon lange nichts mehr von ihnen gehört :(

Erstlingsausstattung: Am Wochenende waren wir im C&A und H&M und wollten mal etwas an Babykleider kaufen. Ich war so motiviert und voller Freude, doch als ich dort stand war ich total überfordert und wusste nicht mehr was ich überhaupt brauche und wie viel von jeder Grösse vor allem vom 56. Ich brauche doch etwas im 56 aber wie lange brauchen die Babys diese Grösse? 2 Wochen? 1 Monat? :roll:
Was habt ihr so gekauft?
Bild

Sarenz
Member

Beitrag von Sarenz »

@alessa
Ich spüre es seit ca. 2 Wochen immer regelmässiger! Gestern aber zum ersten Mal mit der Hand! Ist wirklich ein wunderschönes Gefühl! :-)

@smack
Ja, wohin gehts?? Neugierig..

@Babys
Ich glaube September hat ihres bekommen, habs bei den News im App gesehen, ein Mädchen! Linn wäre die Nächste.. Die werden bestimmt anders im Kopf haben momentan :-)

@babykleidli
Wir haben auf unserer shoppingtour in London etwas gekauft. Aber dann eher für den Frühling. Andonsten kaufe ich für den Anfang nicht wirklich was! Bekommen so viel von Bekannten gebrauchtes und neues vo Eltern.

chliini22
Member

Beitrag von chliini22 »

Huhuu

yep, das hani au scho ghört und ich han mich mal druff igstellt dass ich wird überträge.. well soviel Glück han ich dän wieder.. zerscht es riisä gschiss und nachher lahts uf sich warte.. jänu nimmes wies chund..
Ich ha dä Wehehemmer abgsetzt bin bi 37+1 und laufe etzt wieder ume :-) gilt ja etzt nüm als früehgeburt und ha kei luscht me zum ligge..
Aber umelaufe isch en wiite begriff.. ich beweg mich eifach im huus.. wiit chum ich e nüm min buch isch nur na ständig härt und dur das dass dä chopf scho tüüf une isch au nüt me agnehms.. :-S

Chleidli: Ich han gar nüüt kauft.. han mal chli öppis becho und ha döte eifach die bodies und sache usepickt wo neutral sind.. und wenns dän da isch wird ich na dis na poste was na fehlt.. :-) weiss ja au nöd wie gross dass es isch und was mer na alles gschänkt bechund..
mir händ würkli mal snötigst diheime... und dä rest lueg ich vorzue..

lg
Bild

Deidelina
Member

Beitrag von Deidelina »

Hallo mini Liebi

Wie gohts Euch eso?

Endlich ischs Wetter e bitz agnehmer.

@Rafa
Jo sie isch sehr stolz das sie scho so gross isch und in Kindsgi goht.
Ganz stolz vorallem au wege dem Lüchtstreife wo sie gar nüm will abzieh. :mrgreen:

@Sarenz
Glückwunsch zu dä Babytritt, isch immer wieder es tolls Gfühl wenn mäs gspürt.

@us
Cha endlich hüt zum Arzt go, do dr Termin am Fritig abgseit worde isch.
Luege mir öbs sich hüt will zeige was es isch.
Es tippe alli ufe Bueb. Naja, löhn mir uns emol überrasche.

Sitem Donnstig hani uf dr rechte Buuchsite, öbe unter dä Rippe sones komischs Stäche.
Es isch ziemlich ekelhaft und macht recht weh. Und denn gohts wieder weg als wär nüt gsi.
Und es Zitli spöter han ichs denn wieder und weiss gar nit recht wien ich mich söll bewege.
Und dört wos denn ame weh macht, isch d Huut wie betäubt, also ha kei Gfühl uf dere Höchi.
Kennt das öber vo Euch?
Ha das bi dr Kleine nie gha...
Bild

Deidelina
Member

Beitrag von Deidelina »

Kurzer Ego-Post:
Organ-Screening alles i. O. Alles dran alles gut. Beim US hat es sogar gewunken.
Und es ist sehr wahrscheinlich ein Mädchen. :-)
Bild

Antworten