Hey ehr liebe Fraue met euchne höbsche Babys im Buuch
Schön zläse gohts euch guet ond ehr öberstönd die hitz einigermasse. ich bin also au ganz froh esches bald weder kühler, euse chli schatz hed nämmli au heiss.
ich ha dänkt ich schriibe do chli erfahrige vo mer ine betreffend Wickeltisch, bettli, kleidli etc. wett eu ned tipps geh, well jedes Baby/mami/wohnig esch andersch ond mer muess eifach sälber usefinde wies am beschte för alli passt.
Bezüglich Wickeltisch esches för mich sehr praktisch dassi de ned emmer muess wegrume oder so. ich han kei Wickeltisch sondern wickle uf de wäschmaschine obe metere wickelmatte. hinde dra hani e schöni ablag woni windle, pflegeprodukt, tüechli, etc. emmer griffbereit ha. D'chleidli hani im zimmer ond falls mer ehn muess andersch alegge gangi met ehm zäme die Sache go hole. euse bueb esch so wild am torne bim wickle, das mer ehn ned döf elei lo (guet das macht mer jo so oder so ned). Ehr wicklet soo vell am tag, das esch wörkli en neue arbetsplatz ond drum esches eifach hilfrich wenn alles grad zur Hand ome esch.
Bezüglich Bett händ mer es bistellbettli, er pfuuset grad näbe mer. i de nacht hani ehn amigs chöne zo mer neh, stille ond weder inelegge. Jetzt schloft er aber bereits sit eme monet dore ond s'bettli wird au zchli. es esch ebe es sälberbouts ond wahrschinli chliner weder die womer chan chaufe. uf all fäll hätti er scho no platz dine aber wenn er no wach esch vorem pfuse denn tornt er so met de bei das er sich im kreis dreit (zewi-decki esch daher secher ganz praktisch) ond letschti escher metem halbe körper i eusem bett gläge wo mer send go schlofe. drum chunt er jetzt ines grössers bett aber au bi eus im zimmer. mer händ e loftwohnig ond er hed keis eigets zimmer.
Krabble chan euse noni aber uf de krabbeldecki esch er scho sit er weniger als 2 mönet alt esch. mer händ denn sone spieltrainer ufgstellt wo er die mobile Sache chan aluege ond er esch Emmer länger uf dere decki ond cha sich sälber beschäftige. das esch wörkli sehr entlastend, grad wenn mer velecht wäge buchweh sis chliine vell muess träge ond omelaufe wies bi eus gsi esch. es esch so spannend wie vell die chline Babys lernend, plötzli vo eim uf de ander tag. Do er jetzt ebe so vell tornt met de bei ond sich chan im kreis dreihe, schafft ers au daser scho halbe am bode liid ond das ohni daser sich chan dreihe (chunt aber gli). das heisst mer stelled bereits jetzt s'laufgitter uf obwohl er ersch 3 mönet alt esch
Kleidli händ mer am afang no länger s'50gi brucht well euse jo ganz e chline gsi esch (2.5 kg). Aber es goht wörkli schnell ond mer send jetzt scho bi 62/68. mer händ ganz vell Sache gschänkt öbercho drum wöri ned zvell poste. dänke met de grössi 50/56 Sender am afang guet bedient ond wenns so chlii send leider mer eh nor Bodys ond strampler a. hösli, etc. chömed de chli spöter.
So ich muess leider unterbräche, wells schätzli honger hed
wönsch eu ganz e schöne tag