@blackkey: ui morn so kuhl- hesch es gfühl was es chönti geh? Ich han jo bi minere tochter so es starchs meitli gfühl gha ond mer händ eus öberrasche loh...bis zur gebort esch da gfühl so stark worde dasi gar nöm öberascht gsi ben wo sie den so vor mer gläge esch
@gerbera: ond was seit dies buchgfühl bezüglich gschlächt?
@hunny: ui no bis am 16. esch scho no cheibe lang. Wie gohts met de hochzietsvorbereitige? Hesch dis chleid scho becho?
@alli scho mamis: ich hoffe euch ond euchne schätzelis gohts guet?!
@baby gspühre: hani inde erste ss scho ide 15 ssw, sie esch aber au di ganzi ss en extreme zabli gsi

hoffe dasi das baby au scho so gli dörf gspühre!
@me: han jo bi 10+4 en super ultraschall gha, de fa het au uf mkn wonsch scho mol d'nackefLte ahglueget ond die esch bi 0,7mm gsi...ben mega erliechtered gsi. Sit em wochenänd chömid aber die ängst eifach weder das öpis ned chönt ok si- ich spenne die weldischte sache zäme

min fa esch jo wörklich eine vo de qualifiziertischte woni känne- dörf jo alli findiagnostische sache mache sil er so guet usbeldet esch ond er het do gmeint es gseht alles super us...aber was esch wenn bim ett schlächti bluetwärt usechömed?! Oh man ich froge mich wenn ich ändlech mol chan losloh ond mich eifach nome freue. Chome höt nomittag vonere kollegin de angelsound öber- hoffe dasi s'herzi dörf ghöre!
So fertig gjommeret, mini chli esch chrank und chont jetzt no en extraportion pfleg öber damet sie weder ufd bei chont die armi!
Hebed en schöne tag!