guäts mörgeli allersits
@carina
zerscht ämal herzlichi gratulation zum schlagende herzli

so schöööön!
das mit äm ässä dass äs eim nöd schlecht wird isch imfall völlig normal i dä afangszyt vo dä ss! han ich bi beidnä so gha...bi mir häts ab dä 13. wuchä wieder bessered! ich wür mich jetzt bezüglich äm gwicht nöd so verruckt machä, ja ich weiss isch eifacher gseit als gmacht, aber wänn du namigs eifach än snack zwüschäddurrä und nöd äs ganzäs menü issisch isch das doch völlig okey! das mit äm immer wieder ächli ässä söt würklich wieder ufhörä und dänn chasch ja immer no luägä dassd meh gmüäs und frücht oder salat issisch...jetzt isch mal d'hauptsach dass äs dir guät gaht und vor allem nöd schlecht wird! Toi toi toi
@valea
ja also ich han au chli müässä schmunzlä bi dinärä story

verstah aber völlig dass äs du nöd so luschtig gfundä häsch am hochzyt aber du häsch äs würklich mega amüsant gschriibä!
aber verstah also diä mitarbeiter vo detä au nöd....das macht mer doch nöd
häsch dich chönä ussäschwätzä oder häsch äs dä eintä oder andernä dänn doch gseit dass äs stimmt?
@alessa
bi mir händs dä toxoplasmosetest nöd gmacht und mir händ äs büsi dähei...mach eifach sicher keis chistli...sie isch sowieso freigänger! aber wänn du dä test wünschisch machäds dä sicher und zahlä muäsch än dänk ich sicher nöd selber...er ghört eifach nöd id standardtests aber wägä däm wird er sicher zahlt vo dä kassä!
das freut mich häsch dich bezüglich dä selbständigkeit chönä entscheidä und bisch froh über din entscheid....luegsch dir ächli, gäll! schön eis ums anderä!
@chliini
ein einzigä tag schlecht isch würklich ä leischtig

aber diä doof müädigkeit...tuät mir leid für dich dass sich diä eifach nöd wot verziäh aber wiä du seisch...d'helfti häsch ja scho gschafft und dä rescht machsch au no! dä einzig vorteil isch...du weisch scho wiäs sich afühlt wänn dänn das herzigä baby uf dä welt isch und du vor allem i dä afangszyt nöd zu so viel schlaf chunsch

!
@linn
ooh chronischi erchrankig

hoffä also au fescht dass sich das bi dim meitli usäwachst...stönd chance dänn guät?
@ss-kleider
ja diä häts leider würklich nöd i jedem H&M oder C&A. ich han mir au vor allem hosä/chleider/röckli kauft...d'oberteil leg ich no diä normalä a solangs gaht

d'brüscht wachsäd vo frau zu frau unterschiedlich...mini wachsäd zum bispiel gar nöd

han scho i dä letscht ss bis zum schluss min normlä BH chönä alegä...wänns aber bi eui druckt und unbequem isch wür ich scho mal än neuiä go chaufä...ich dänk das lohnt sich scho!
@gschlecht
ich bin au überglücklich mit mim meitli

....dasmal tendier ich uf än buäb! aber ebä hauptsach gsund!
@me
mir sind zum glück wieder fit....nachärä wuchä magädarmgrippe und dänn grad aschlüssänd no scharlach han dänn ich no dä chotzer übercho

!
schwangerschaftstechnisch gahts mir tip top...bin au im 2. trimester und das isch bekanntlich s'beschtä und genau so fühl ich mich au
so ich hoffä ich han niemert vergässä...muäss wieder ämal chli schaffä
machäds guät - liäbs grüässli rafa