@kizank: ich freu mi scho!

hoff fescht euch gohts guet!!!
@awe: schön dases dir nach wie vor so guet goht! uii, geburtskärtli, do bisch uns einiges voruss

hüt gang ich aber go Couverts kaufe und mi aa druckt d adrässetickette (oh ja, d adrässlischte hani immerhin scho gmacht

)...ansunste hän mir uns jetzt druf geinigt dass mr s Kärtli doch drucke lön und das erst wenn si uf dr Wält isch, grad mit de Föteli... Defür het mi Maa -in stundelanger Arbet- e mega härzigi Zeichnig gmacht am Computer für ufs Kärtli vorne druf. und mitem gliche Logo hämr grad no Briefmarke drugge lo, so isches denn au chli persönlich.
@me: jo, ich bi durchuss in schlussspurtstimmig!! mini gebärmuetter üebt und üebt, was irgendwie sehr asträngend isch für mi (obwohl nid sehr schmärzhaft)...und au sunst binich jetzt so richtig im 9. Monet acho...i bi schlapp und unbeweglich und i ka nüm bequem liege undundund...die übliche Gebräschteli halt

sunst isch aber alles guet!
ich bi no an mine letschte Abschlussbrichte (wird jo nochär künde) und ich hoff die chlini wartet no einigi letschti däg...würd gärn no bis am mittwuch schaffe und alles suuber übergä...und mi maa isch au no grad in de priefige...aber nochär dörf si vo mir us gärn cho! riss mi ächt nid drum zübertrage...naja, immerhin muesi nochär nümi schaffe was sicher au sehr entlastend isch...aber gliich, no 4-5 wuche eso schwanger zsi würdi seeehr asträngend wärde für mi...naja, aber s wichtigste isch mir gliich dass die chlini dörf dr zytpunkt bestimme wenn dass si parat isch. ob das jetzt hüt isch oder halt erst im Februar...