Frühlings-Kinderwünsche - wir haben's geschafft

Für alles rund um Schwangerschaft, Geburt und Gesundheit
Antworten
Kizank
Member

Re: Frühlings-Kinderwünsche - wir haben's geschafft

Beitrag von Kizank »

@sporty: Aber demfall isch alles guet gange? Ha mol no chli es Ängschtli gha, wills so früe und 'plötzlich' gsii isch... Mir händ au mega lang gwerweiset wäg em Name. Er bechunnt als zweitname de Name vo mim Papi - Meitli bechämt de Name vo mim Schwigimami als Zweitname. Passt vilicht nöd direkt zum eigetliche Vorname, aber eus ischs meh um de Bezug zur Familie gange.

@Schlussspurt: Ja, so langsam bini froh, wenn sich s Zwärgli uf de Wäg mache will. D Bänder ziehnd mr vom Buuch bis abe id Chnüü bim Laufe, mage mi chum me witer als 500 Meter am Stuck ohni Pause bewege. I de Nacht wach i im Schnitt 4 Mal uf will irgend öppis zieht, oder i mi halbe wund gläge ha anere Stell, oder en Arm oder es Bei iischlaaft... Aber bis Wiehnachte hanis jo würklich sehr guet gha, chlööne da uf hohem Niveau ;-)
mit Bub (01/2015)
Und Mädchen (01/2017)

sportyspice
Junior Member

Beitrag von sportyspice »

guete morge,

mir sind au scho uf. ha grad es zfriedenigs hàmpfeli im arm, drum alles chlibuechstabe:-)

Kizank: jo isch sowit alles sehr guet gange.
weisch es het au VEorteil,wenn no biz uf dis Wunder muesch warte. dr Start wird eifacher. Mir müsse eusi chlini halt jez recht ufbäbbele, sie het natürlich weniger kraft und wird schneller müde... das heisst es erschwerts stille. so muess i sie spötischtens all 3 std wecke,windle wechsle, dass sie no mehr wach isch denn biz and bruscht,denn shöppele und denn abpumpe... das ganzi brucht ca. e std... was bedüted das i e max. ziitfenschter vo 2std ha zum schlofe.
wenns termingerecht chunnt chasch normalerwies o afang a ihm chind sie rythmus etc, go, was super isch.
s stille wenns will und nur stille, was e zitlich super isch.

Name: sind jo gspannt wie dis chline heisst.

fea
Senior Member

Beitrag von fea »

@sporty: Schön dass es euch sowit guet goht!! :-))
jo genau das het mini Muetter zu mir au gseit gescht wonich gseit ha dases mir ab jetzt gliich wär wenn mini chlini würd cho und dass euri au sowit guet gstartet isch...fascht wortwörtlich wie du...dass me si denn eifach meh muess ufbäbbele und si zmüed und zschwach sind zum gnueg suuge und me durend muess chüdderle...und jetzt bestätigsch du das.... also sagi minere chline si söll doch no 2 wuche warte :-)
Ich hoff du kunsch mit dinere Energie über d Rundi! aber so wieni di iischätz, isch dis chline Hämpfeli Belohnig und Adrenalin gnueg zum das no locker wägzstegge... witerhin gaaaanz e gueti zyt zämme!!
schwanger im 5. ÜZ nach 2. FG (Juni 19 und Okt. 19)

https://lilypie.comBild[/link]

fea
Senior Member

Beitrag von fea »

kizank, du bisch doch sunst so aktiv do, hesch öbbe di schnüggeli scho im arm??

Awe
Member

Beitrag von Awe »

Hallo zäme

@Kizank: Ich dänke a dich, bin mer fasch secher dass s'nächschte wo mer vo der ghöre Babynews
send :D :D

@fea: wie gohts der? Bisch au scho langsam in Schlussspurt stimmig?

@sportyspice: hoffe eu gohts guet ond ehr send eu met de elin guet am iläbe :)

@talulah: vo der hämmer scho lang nüt me ghört, wie gohts der? alles in ordnig?

@me: bin i die 27. woche gstartet ond goht mer emmer no super. d'bewegige vom baby werded emmer stärker, send aber schön :D eusi geburtskärtli send fertig :D han met mim mami zäme en bastelnomittag igleid ond jetzt esch alles sowit vorbereitet. langsam semmer am sache poschte oder vo verwandte abhole förs chliine ond mer händ jetzt au definitiv d'näme för euses schätzli :)
Bild
Bild
Bild

fea
Senior Member

Beitrag von fea »

@kizank: ich freu mi scho! :-) hoff fescht euch gohts guet!!!

@awe: schön dases dir nach wie vor so guet goht! uii, geburtskärtli, do bisch uns einiges voruss :-) hüt gang ich aber go Couverts kaufe und mi aa druckt d adrässetickette (oh ja, d adrässlischte hani immerhin scho gmacht :-) )...ansunste hän mir uns jetzt druf geinigt dass mr s Kärtli doch drucke lön und das erst wenn si uf dr Wält isch, grad mit de Föteli... Defür het mi Maa -in stundelanger Arbet- e mega härzigi Zeichnig gmacht am Computer für ufs Kärtli vorne druf. und mitem gliche Logo hämr grad no Briefmarke drugge lo, so isches denn au chli persönlich.

@me: jo, ich bi durchuss in schlussspurtstimmig!! mini gebärmuetter üebt und üebt, was irgendwie sehr asträngend isch für mi (obwohl nid sehr schmärzhaft)...und au sunst binich jetzt so richtig im 9. Monet acho...i bi schlapp und unbeweglich und i ka nüm bequem liege undundund...die übliche Gebräschteli halt ;-) sunst isch aber alles guet!
ich bi no an mine letschte Abschlussbrichte (wird jo nochär künde) und ich hoff die chlini wartet no einigi letschti däg...würd gärn no bis am mittwuch schaffe und alles suuber übergä...und mi maa isch au no grad in de priefige...aber nochär dörf si vo mir us gärn cho! riss mi ächt nid drum zübertrage...naja, immerhin muesi nochär nümi schaffe was sicher au sehr entlastend isch...aber gliich, no 4-5 wuche eso schwanger zsi würdi seeehr asträngend wärde für mi...naja, aber s wichtigste isch mir gliich dass die chlini dörf dr zytpunkt bestimme wenn dass si parat isch. ob das jetzt hüt isch oder halt erst im Februar...

sportyspice
Junior Member

Hallo!

Ich bin scho ganz fescht gspannt wer do wohl als nächschts Nachwuchs bechunnt und freu mi sehr uf euchi News.

Mini Hebamme het gseit, am Schluss bruchis Gfühl vom jez hani gnueg lang gwartet, jez will is eifach im Arm ha... suscht cha meh nid los loh.

@me und baby:eus gohts sowit sehr guet, die chlini isch dr absoluti Hammer und i wett sie nie meh weg geh...
freued euch. aber dr schlofmangel isch au imens. Mi Buch isch komplett weg, d Hebamme und mi Maa schimpfe echo,- ich mag nid recht esse,... muess mi recht zwinge, dass i mag, aber schlofmangel und stresssituatione schlöi mir immer ufe Mage. Goht eifach biz an d Substanz und das merk i natürlich und drum iss i so guets goht. Sid i daheime bin mit dr chline isches e biz besser, will i so das cha Koche wo i grad druf luscht han.

Talulah
Newbie

Beitrag von Talulah »

Hallo ier Liebe

Ich mäld mich au wieder us der Versänkig! Es tuet mer uh leid, dassimi scho so lang nümme gmäldet han. [emoji85]
Han no sovill Arbet gha im Gschäft und no mini Nachfolgeri igschaffed, denn no de Wiehnachtsstress und und und... [emoji53]

Han noni möge alles nache z läse. Nomal sorry! [emoji85]

Han xeh das sicher scho s erste Baby uf de Wält isch[emoji7] . Herzlichi Gratulation Sporty!!!

@me: Bi mier isch sust alles guet und bide Buchbewohneri alles tiptop. [emoji4] bi mier gahts au laaaaaaaaangsam richtig Endspurt und i freu mi extrem. Kinderzimmer scho zimmli fertig igrichtet. Fähled norno paar chlyneri Sache. Hend ja aber no Zyt. [emoji4]
Gmerke s dritte Drittel guet. Länger Stah - keine Chance. Sitze chan gern mal Ruggeweh und es isch halt eifach alles stränger. Aber das isch sowit ja nüt schlims. Muess mi halt eifach zrugg neh. [emoji16]
Schaffe ez no 100%, solangs no gaht. So blibt am Abig no de Huushalt und meh lit hald nümm drin. [emoji6]

@all: Ich hoffe üch gahts au allne guet!! Und das für die wo gad ume Termin ume sind, bald dörfed ihres chlyne Wunder im Arm ha. [emoji7]

Und i hoff dass da no meh vom Früehligsforum hend chönne in de Thread wächsle... [emoji2]

Wünsche no en schöne Abig. [emoji4]
Bild

fea
Senior Member

Beitrag von fea »

hey kizank, mittlerwile machi mir richtig sorge um di... Hoff euch geht's guet und du bisch eifach nur glücklich beschäftigt?!!

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

@fea
Goht mir imfall glich.. lueg jede tag ine und hoff uf em poste vo ihre

Gini
Junior Member

Beitrag von Gini »

Dito.
Goht mir glich wie euch. Bin au mega gspannt ond freu mi uf News vo de Kizank

sportyspice
Junior Member

uiuiui es isch jo mega spannend. i bi au ganz kribbelig und fiebere mit euch mit. :-)

Es isch wirklich verdächtig ruig. :-) Sind jo wirklich grad es paar Kinder in de Startlöcher... hoffentlich gohts euch allne guet?! Drück euch Düne

roehrli85
Member

Beitrag von roehrli85 »

Hallo Baby-Buuch-Froue

Sorry dass mrs nid hinger nache schaffe :-( Aber mir gäbe üs aui Müeh.
Wi geits öich so?

bi mau cho zum luege ob sech bir kizank öpis ta het, aber schiint ni dr Fall z si.
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Awe
Member

Beitrag von Awe »

Hoi zäme

Wie gohts euch allne so?

@Kizank: langsam bini richtig nervös ond gspannt uf dini baby-news :)

@fea: wie gohts der?

@sportyspice: wie gohts der ond de chline elin? laufts guet dehei? wör jo zu gern es föteli vo dim schätzli
gseh :)

@Talulah: schön vo der zghöre ond dases der ond dim chliine guet goht :)

@me: Bi mer esch def. de nestboutrieb losgange, bin die ganz ziit am ruume, entsorge ond putze :) mer händ scho einigi sache förs baby ond im nächschte monet setti denn alles fertig werde ond die chline sächeli womer no so brucht gangi met mim mami go poschte. GG bout emmer no fliissig am babybett ond geschter hed er no metere wiege agfange :) Mis büchli wachst ond s'chline esch emmer no rächt aktiv :) nächschte donnschtig esch US met zuckertest, freu mi sehr zgseh wies chline weder gwachse esch :)
Bild
Bild
Bild

Kizank
Member

Beitrag von Kizank »

Sali zäme!

Zrugg us de Versänkig...
Euse Bueb het's grad no gschafft...
Am 8.1. isch euse Elia per Kaiserschnitt uf d Wält cho. Leider hemmer zig Problem bi und nach de Geburt gha... Bin gar nöd eher dezuecho zum Schriibe, sorry...

Churzi zämefassig schribi gad no.
mit Bub (01/2015)
Und Mädchen (01/2017)

Awe
Member

Beitrag von Awe »

Liebi Kizank

Zersch gratulieri eu ganz herzlich zu euchem Sohn. Ich hoffe ehm ond der gohts sowiit guet und du chasch
die ganze Erläbnis guet verarbeite. Wönsch eu ganz e gueti Erholigs- ond Kännelernziit.

Alles Liebi
Bild
Bild
Bild

fea
Senior Member

Beitrag von fea »

Liebi Kizank,

wie bini froh vo dir zhöre!! hoff so fescht dases euch mittlerwile guet goht?! ich dänk an euch!!

und uf jede Fall ganz härzligi Gratulation zu eurem Söhnli!!!!!!

Tiare29
Senior Member

Beitrag von Tiare29 »

Kizank
Ach bin ich froh vo dir zlese... gratuliere zu eurem sohn... hoffe es goht ihm und natürli au dir guet.. *drück*

sportyspice
Junior Member

Herzlichi Gratulation und es guets iläbe. Hoff nach dem Start gohts euch täglich besser und dir chönned euch scho biz gniesse. Elia... sehr schöne Name. :-)

Mir sind gspannt uf mehr News... aber los Dir Ziit. Und erhol di trotz durchzächte Nächt guet.

Freu mi sehr mit und für dich.

Talulah
Newbie

Beitrag von Talulah »

Gratuliere dier vo ganzem Herze Kizank!! [-]
Ich hoffe ier chönd üch guet erhole. Bi gspannt uf de witeri Bricht. [-]
Bild

Antworten