uiuiui... ha chli müeh mitem Internet. Es funktioniert momentan eifach nie recht bi eus, drum hani nie zrugg gschriebe. Aber im Moment hani grad glück drum los... alles los schriebe was i wett.
Danke vill mol für die liebe Wort betreffend euserer Karte, bi momentan fliessig dar, jo isch e biz e ufwändigi Sach- aber i ha e riese freud. Muess ca. 60-70stk. mache. Couvert sind die meischte echo agschriebe.
@Fea: uiuiuiui... das nimmt mi jez aber richtig fescht Wunder... hesches doch nid möge dure zieh mi wundere.

I gib nid viel uf so Märli Wege Spitzembuch oder so, aber wenn meh die Sache müessti Düte, denn würd ich wahrschiens uf Grund vo dem wo i do letschti z Ohre becho han,denke es gäbti e Bueb.
Und??? Spann eus nid so uf d Foltere. Raus mit der Sprache.

Bin enorm gspannt- wie e Regenschirm.
Wer weiss s Gschlecht eigentlich scho alles? und wer lost sich wie mir loh überrasche?
@ Kizank was gitts eigentlich bi euch? Du weisch es au echo, oder? Gisches Pries????
Hahaha, i ha hüt gmerkt, dass i momentan zwar nümm so sportlich fliessig bin, aber immerno sehr e Sportlerherz ha, i rechne alles in Marathondistanz um, i gseh au die ganzi Schwangerschaft als Marathon, ha mi hüt ertappt, dass i mir überleid han, bi wellem Kilometer i momentan bin... i denk Kilometer 18... do isches no agnehm, dr respekt vor de letschte Kilometer isch zwar do, aber glich sind d Bei etc. no guet. Klar bi au mittlerwile in dr 26 ssw. also mehr als d Hälfti, aber i denk s härtischte chunnt jo au zum Schluss- dass denn d Glückshormomusschüttig drfür umso grösser isch, wenn das chline Buchbewohnerli endlich do isch.

Einmal Sportlerin, immer Sportlerin... mi Maa het nur glache.
Liebi Grüess durchs Netz, d Baschteltante.