WINTI MAMI'S De Teil 86!
Re: WINTI MAMI'S De Teil 86!
Cia: ja verzell denn wies gsi isch, de m.eo macht mi fertig, ich wot mir hilf hole und ha de muet nanig gfunde welli angst ha uf es beeri ztreffe wo mer nid richtig hilft. Toi toi toi, und wenn mal hilf bruchsch schriebs ine, viellicht het grad es mami kapazität und mag uf es chind luege oder dir suscht helfe und so gahts dir ev au besser?!
- TiFlaYa
- Member
Auso ich find ja, das es für so situatione sett e Selbsthilfegruppe geh... abr wenn meh ehrlich sind, ich ha elle lang brucht bis ich akzeptiert ha das ich selber nim wiiter chume...

- Shorna
- Senior Member
Happy Birthday chlieni N.aya! Wow, jetzt bisch du au scho eis Jahr alt.
- Shorna
- Senior Member
Liebe M.eo, au dir gratuliered mer herzlich zum Geburtstag! Au dir es schöns Fäschtli.
@M.eo, N.aya, Mats und wer no?
Mir gratuliered Eu au ganz herzlich!!!
@Hilf
Es tuet guet, zghöre, dass Anderi au a dem Punkt sind... Mir fraged eus immer wieder, obs für eus nöd au mal Ziit isch. Aber mache tüemers ja schlussendlich gliich nöd. Es wär cool, wenns so e Art Supernanny gäbti (ohni Fernseh
), wo grad i de Situation cha Tipps gäh.
@nihila
Herzlich Willkomme!
Mir gratuliered Eu au ganz herzlich!!!
@Hilf
Es tuet guet, zghöre, dass Anderi au a dem Punkt sind... Mir fraged eus immer wieder, obs für eus nöd au mal Ziit isch. Aber mache tüemers ja schlussendlich gliich nöd. Es wär cool, wenns so e Art Supernanny gäbti (ohni Fernseh

@nihila
Herzlich Willkomme!
- Shorna
- Senior Member
Bora, han Geburtstag gha. Danke, für d Glückwünsch.

- TiFlaYa
- Member
Supernanny
das gits im fall au ir schwiiz und au ohni TV...
das meh die abr bechunt muss scho was grawierends passiert sii.
us / Yanic
der het am Mi. d'Psychomotorik (oder wie das genau heisst) gha und deh het mir deh die Frau au gseit das er e so e Therapie brüchti und deh wohl abem 2. Semester 1x ir Wuche statt KiGa, die Psychomotorik het.
Er chan sini Chraft eifach ned richtig dosiere und das muss meh spöter deh au chönä zum schriebe etc...
Alles i allem isch mit ihm alles okay... er het eifach es riese Ego, e Dickschädel... vo wem er deh het??? Ich ha mine na
Er isch gross und starch, chan abr eifach ned dermit umgah, was Altersgerecht seg!
Denn gsäch meh au ganz guet, der Flavio isch ja denn bim Gspröch au derbii gsii und sie hend zäme umetobbet i dere chline "Turnhalle"
das der Flavio eher der Fiinmotoriker, der Denker isch und der Yanic hat eher der macher...
So het der Flavio i 0,nix so chlii wie er isch e Ball hinder der Sprossewand füregholt und der Yanic dermit zeuklet - der Ball fix wieder hinder d'Sprossewand verschwinde lah wo der Yanic z'nöch cho isch, da het der Yanic ihn hald quasi überrollt zum an Balle cho...
Sie schauklet sich so ufe und meh chäch nix mache - es besseri deh abr sicher wenn der Yanic lehrt mit siner Kraft umgah und der chli Schumi müss meh hald massregle der Brüäder ned so z'ärgere...
Halle-lu-ja wenn dann da na euses Hexli derzue chunt... glaub ich bau eus e eigeni Gummizelle - verchleid s'ganz spielzimmer mit Schumstoff
ah ha deh na kurz gfragt öb meh echt au mittels Familieberatig was chöch mache... Sie het deh gmeint auso im Bezug uf der Yanic ned - bi ihm segs würkli e Kopf-Kraft sach... wobi er ja mit der Timea ganz fiin chan umgah und der Flavio der Grobbian isch...
Bim Flavio ev., er heg sie Platz ir Familie verlore und das chäch au längeri uswirklige ha... Er isch weder der chliii na der gross und zudem jetzt mit 4ri eh ime umbruch zwüsche viel allei chönä abr doch ned immer welle...
das gits im fall au ir schwiiz und au ohni TV...
das meh die abr bechunt muss scho was grawierends passiert sii.
us / Yanic
der het am Mi. d'Psychomotorik (oder wie das genau heisst) gha und deh het mir deh die Frau au gseit das er e so e Therapie brüchti und deh wohl abem 2. Semester 1x ir Wuche statt KiGa, die Psychomotorik het.
Er chan sini Chraft eifach ned richtig dosiere und das muss meh spöter deh au chönä zum schriebe etc...
Alles i allem isch mit ihm alles okay... er het eifach es riese Ego, e Dickschädel... vo wem er deh het??? Ich ha mine na

Er isch gross und starch, chan abr eifach ned dermit umgah, was Altersgerecht seg!
Denn gsäch meh au ganz guet, der Flavio isch ja denn bim Gspröch au derbii gsii und sie hend zäme umetobbet i dere chline "Turnhalle"
das der Flavio eher der Fiinmotoriker, der Denker isch und der Yanic hat eher der macher...
So het der Flavio i 0,nix so chlii wie er isch e Ball hinder der Sprossewand füregholt und der Yanic dermit zeuklet - der Ball fix wieder hinder d'Sprossewand verschwinde lah wo der Yanic z'nöch cho isch, da het der Yanic ihn hald quasi überrollt zum an Balle cho...
Sie schauklet sich so ufe und meh chäch nix mache - es besseri deh abr sicher wenn der Yanic lehrt mit siner Kraft umgah und der chli Schumi müss meh hald massregle der Brüäder ned so z'ärgere...
Halle-lu-ja wenn dann da na euses Hexli derzue chunt... glaub ich bau eus e eigeni Gummizelle - verchleid s'ganz spielzimmer mit Schumstoff

ah ha deh na kurz gfragt öb meh echt au mittels Familieberatig was chöch mache... Sie het deh gmeint auso im Bezug uf der Yanic ned - bi ihm segs würkli e Kopf-Kraft sach... wobi er ja mit der Timea ganz fiin chan umgah und der Flavio der Grobbian isch...
Bim Flavio ev., er heg sie Platz ir Familie verlore und das chäch au längeri uswirklige ha... Er isch weder der chliii na der gross und zudem jetzt mit 4ri eh ime umbruch zwüsche viel allei chönä abr doch ned immer welle...

- Shorna
- Senior Member
@ nihilia
Immer na Chugelig?
Immer na Chugelig?

*** reinschleich ***
Jemand auf Wohnungssuche in Winti/Hegi?
http://swissmomforum.ch/forum/viewtopic.php?t=166028
*** raussschleich ***
Jemand auf Wohnungssuche in Winti/Hegi?
http://swissmomforum.ch/forum/viewtopic.php?t=166028
*** raussschleich ***
hey winti mamis
kennt ihr - neben dem familienzentrum (a.d. st.gallerstrasse) - in winterthur noch andere familienfreundliche einrichtungen, an denen man nachmittags verweilen kann?
liäbi grüess
kennt ihr - neben dem familienzentrum (a.d. st.gallerstrasse) - in winterthur noch andere familienfreundliche einrichtungen, an denen man nachmittags verweilen kann?
liäbi grüess
(tibits und kinderegge manor kenne ich)
- TiFlaYa
- Member
Nein eben leider nicht...
also Migros und McD...
Ich finde das Coop im Lokwerk und das migros im Rosenberg noch klasse - wobei im Rosenberg wollen die Jungs dann eh immer ins Spielparadis und so lässt es sich noch bequemer kaffeklatsch machen
die Sitzecken da im Restaurant sind auch wirklich kuschelig...
Sehe ich also als kleinen Geheimtipp - das Rosenberg
also Migros und McD...
Ich finde das Coop im Lokwerk und das migros im Rosenberg noch klasse - wobei im Rosenberg wollen die Jungs dann eh immer ins Spielparadis und so lässt es sich noch bequemer kaffeklatsch machen

Sehe ich also als kleinen Geheimtipp - das Rosenberg

immerhin etwas, danke
BITTE weitere MITTEILUNGEN bzgl. ORTE an mich per PN - danke euch und liebe grüsse

BITTE weitere MITTEILUNGEN bzgl. ORTE an mich per PN - danke euch und liebe grüsse
-
- Newbie
@ Shorna : nei, bin nüme chugelig
Bin sitem 10.10.12 10.17 Uhr Mami vomene supersüesse chline Bueb
Bin mega happy !

- Shorna
- Senior Member
Gratuliere! Jööö, jetzt ist er scho glie ein Monät alt.
- Framboise
- Newbie
hallo ladies! bin auch ein winti-mami (zentrum, wohn grad am HB) 
wir wohnen nach 10 jahren zürich nun seit einem jahr in winterthur - und haben den anschluss noch nicht so gefunden :/
jetzt bin ich auf euer grüppli gestossen - kann ich mich noch anschliessen?
ich bin 27 jahre alt, holländerin und seit 16 jahren in der schweiz. meine tochter matilda ist 3,5 und das zweite unterwegs <3 momentan arbeite ich 60% und mache die ausbildung zur hochzeitsplanerin.
ich freue mich, euch kennenzulernen!

wir wohnen nach 10 jahren zürich nun seit einem jahr in winterthur - und haben den anschluss noch nicht so gefunden :/
jetzt bin ich auf euer grüppli gestossen - kann ich mich noch anschliessen?

ich freue mich, euch kennenzulernen!

- cia1
- Newbie
@nihilia
jöö
Gratuliere nachträglich ganz härzlich zu dim chline Maa
@Framboise
Herzlich willkomme bi eus
und gratulier dir härzlich zur Schwangerschaft
sooo schön!!
Ich bin 30i, alleierziehend, schaffe 20%, han 3 Kids, Jamie 7,5 Jahre, Jessica wird endi Nov. 5i und Alessia isch endi Sept. 2 worde
mir sinnd vo Seen und waschechti Winterthurer
Isch sicher no en ufwändige Bruef Hochzigsplanerin, oder?!
jöö

@Framboise
Herzlich willkomme bi eus

Ich bin 30i, alleierziehend, schaffe 20%, han 3 Kids, Jamie 7,5 Jahre, Jessica wird endi Nov. 5i und Alessia isch endi Sept. 2 worde

Isch sicher no en ufwändige Bruef Hochzigsplanerin, oder?!

Stärnli 11/09
- TiFlaYa
- Member
Gugus Zäme...
Ich persönlich liebe Holland und curves, solange kein schnee liegt, überall mit unserem Bakfliets hin.
zu mir ich bin 31 Jahre und lebe mit meinen 3 Männern (32, 6 und 4 Jahre) und unserer kleien Hex (4.5 mt.) in Hegi.
Seit Nov. arbeite ich wieder. ~35% (Früheinkauf/Rüsten/Kommissionieren)... ich liebe es früh aufzustehen, so hat der Tag gleich viel mehr Platz.
laut unserem Grossen ist der Männermorgen viel besser, als wenn Mama den Weckdienst macht...
Isch hüt wer na ir Stadt??? mir gönd na i Roseberg, wer lust zum mitcho???
Gratuliere au vo ganzem Herze...nihilia hat geschrieben:Bin sitem 10.10.12 10.17 Uhr Mami vomene supersüesse chline Bueb Bin mega happy !
Hallo Framboise, bei uns triffst du auf 2-3 Oranje FansFramboise hat geschrieben:jetzt bin ich auf euer grüppli gestossen - kann ich mich noch anschliessen? ich bin 27 jahre alt, holländerin und seit 16 jahren in der schweiz. meine tochter matilda ist 3,5 und das zweite unterwegs <3 momentan arbeite ich 60% und mache die ausbildung zur hochzeitsplanerin.

zu mir ich bin 31 Jahre und lebe mit meinen 3 Männern (32, 6 und 4 Jahre) und unserer kleien Hex (4.5 mt.) in Hegi.
Seit Nov. arbeite ich wieder. ~35% (Früheinkauf/Rüsten/Kommissionieren)... ich liebe es früh aufzustehen, so hat der Tag gleich viel mehr Platz.
laut unserem Grossen ist der Männermorgen viel besser, als wenn Mama den Weckdienst macht...

Isch hüt wer na ir Stadt??? mir gönd na i Roseberg, wer lust zum mitcho???