Oktober Baby 21

Moderator: Züri Mami

Antworten
BabyNr2
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Do 28. Jan 2021, 09:21
Geschlecht: weiblich

Oktober Baby 21

Beitrag von BabyNr2 »

Hallo zusamman
gerade halte ich den positiven Test in der Hand :) Wie aufregend!
Obwohl ich schon ein Kind habe, ist es dennoch spannend. Plötzlich jagen einem 1000 Gedanken gleichzeitig durch den Kopf. Kennt ihr das?

Salmonlasagne
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Do 28. Jan 2021, 17:47
Geschlecht: weiblich

Re: Okotober Baby 21

Beitrag von Salmonlasagne »

Sali!
1st time schwanger hier und soooooooo aufgeregt. Weiss es seit 4 Tagen und kann immer noch nicht richtig arbeiten... bin so abgelenkt durch all die Gedanken!

steffi05
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Do 28. Jan 2021, 20:47
Geschlecht: weiblich

Re: Okotober Baby 21

Beitrag von steffi05 »

Hoi mitenand

Ich has au ersch vor es paar täg erfahre, da bi mir de tescht aber sehr sehr schwach azeiged het, bin ich zum arzt gange. Die het au nomal en tescht gmacht, wo ebefalls extrem schwach azeiged het. Sie seit scho ich segi definitiv schwanger, nur gsächmer per ultraschall no rein gar nüt. Es verunsichered mich aber glich ziemlich. Isch das bi eu au so, oder het de tescht bi eu ganz klar azeiged gha? Ich bin au extrem nervös, obwohls au mis zweite chind isch, ha mos erschte aber i sehr junge jahre becho und das isch ez auscho lang her, was mich umso nervöser macht ez;-) und die ungwüsseheit vorem erschte ultraschall macht mi gad echt fertig. Hend ihr de termin scho gha? Glg eu beidne

BabyNr2
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: Do 28. Jan 2021, 09:21
Geschlecht: weiblich

Re: Okotober Baby 21

Beitrag von BabyNr2 »

Hallo zusammen